Yoghurt / fruit / salade (soms)quote:
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopjequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing is
Nou, dat ligt er maar net aan wat voor saladequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.
Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik vind salade ook geen maaltijd vervanger. En soep al helemaal niet.
Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJDquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).
En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJD
Bij mij wel een beetje altijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op levenquote:
dat klinkt echt lekker!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik had laatst een goddelijke salade gemaakt met geroosterde pompoen, kikkererwten, bleekselderij en geitenkaas (zat vast nog meer in, maar dat ben ik even kwijt). Met wat stokbrood zeker een volwaardige maaltijd.
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
Maar op zich zit er qua kcal niet zo heeel veel in denk ik? Ik heb bijv. na een pizza ook altijd nog honger...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
Ja, dat ook! Ik blijf dan ook de hele avond snaaien heel vreemdquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.
ja dat ja. ik ben gewoon ouderwets van de AGV... soms eet ik wel gevulde tomatensoep hoor... maar toch voelt dat dan als lunch. en ik eet geen kaas en dressings dus salades zijn bij mij al snel rauwkost + sla + eventueel wat vlees wat ik er dan toch weer los uit eet want ik meng niet graag mn vlees en groentenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef P.F het volgende:
Nou, ik wil het idee hebben dat ik lekker heb gegeten, na een maaltijdsoep en een maaltijdsalade verwacht ik nog gewoon een maaltijd
Niet persoonlijk, maar mijn Meneer doet niet anders. En als je 't niet vertrouwt: misschien, als je haar heel lief aankijkt, wil onze topic-Leienaar de boeken voor je ophalen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)isbn.html%3Fxref%3D1
Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypall betaald?
PF, als t in de buurt is wil ik ze wel ophalen en voor je versturen! ik kan alleen niet voorschieten qua geld want ik heb geen geld momenteel...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik kan in leiden voor 80 euro 3 studieboeken ophalen/laten versturen. Dat laatste is natuurlijk heel fijn voor mij, maarrrr ik ken die mensen niet. Straks sturen ze een baksteen op
Ik weet niet hoeveel je verdient, maar op grond van je inkomen kun je het wel proberen (tenzij je iets van 800 in de maand bijverdient, dan lukt het je niet). Overigens rekenen ze stufi wel mee als inkomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopjeDus ik ga sowieso wel kwijtschelding aanvragen.
Oo wat lief!! Alleen het stomme is dat ik het geld al heb gepint en dus niet meer op mijn rekening heb. Dus wou het via paypall proberen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
PF, als t in de buurt is wil ik ze wel ophalen en voor je versturen! ik kan alleen niet voorschieten qua geld want ik heb geen geld momenteel...
Oh, maar ik eet ook vaak lauwwarme salades. Sja. Ik ben dol op het saladeconcept.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.
Ik blijf dan snaaien, voor mij is het niet vullend genoeg denk ik. Ik ben ook echt carbs-eter, zonder koolhydraten bij mijn avondeten blijf ik ook de hele avond honger houden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
paypal is ofwel gelinkt aan je creditcard, ofwel aan je betaalrekening, dus contant kun je niks meequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo wat lief!! Alleen het stomme is dat ik het geld al heb gepint en dus niet meer op mijn rekening heb. Dus wou het via paypall proberen..
O ik verdien nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je verdient, maar op grond van je inkomen kun je het wel proberen (tenzij je iets van 800 in de maand bijverdient, dan lukt het je niet). Overigens rekenen ze stufi wel mee als inkomen.![]()
Ik heb de aanslag ook al weer ontvangen
lauw warm en linzen, dat zou wel vullen jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar ik eet ook vaak lauwwarme salades. Sja. Ik ben dol op het saladeconcept.
PF, ik denk dat ik nu voor mijn lunch rond de 650 kcal zit? Iets van 100 gram kip, 60/70 gram feta, 80 gram linzen (ongekookt gewicht), wat olie, azijn, slablaadjes en verse kruiden? Dat is echt meer dan genoeg voor mij.
Ik heb hem net aan mijn CC gekoppeld bankrekening duurt nog wel even. Maar het is nog een beetje vaag..quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
paypal is ofwel gelinkt aan je creditcard, ofwel aan je betaalrekening, dus contant kun je niks mee![]()
paypal is wel veilig, je kunt t gebruiken met je creditcard ook als je geen paypal account hebt, en je hebt kopersbescherming: als de klant niet levert kun je je geld terugkrijgen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |