Yoghurt / fruit / salade (soms)quote:
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopjequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing is
Nou, dat ligt er maar net aan wat voor saladequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.
Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik vind salade ook geen maaltijd vervanger. En soep al helemaal niet.
Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJDquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).
En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJD
Bij mij wel een beetje altijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op levenquote:
dat klinkt echt lekker!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik had laatst een goddelijke salade gemaakt met geroosterde pompoen, kikkererwten, bleekselderij en geitenkaas (zat vast nog meer in, maar dat ben ik even kwijt). Met wat stokbrood zeker een volwaardige maaltijd.
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
Maar op zich zit er qua kcal niet zo heeel veel in denk ik? Ik heb bijv. na een pizza ook altijd nog honger...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
Ja, dat ook! Ik blijf dan ook de hele avond snaaien heel vreemdquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.
ja dat ja. ik ben gewoon ouderwets van de AGV... soms eet ik wel gevulde tomatensoep hoor... maar toch voelt dat dan als lunch. en ik eet geen kaas en dressings dus salades zijn bij mij al snel rauwkost + sla + eventueel wat vlees wat ik er dan toch weer los uit eet want ik meng niet graag mn vlees en groentenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef P.F het volgende:
Nou, ik wil het idee hebben dat ik lekker heb gegeten, na een maaltijdsoep en een maaltijdsalade verwacht ik nog gewoon een maaltijd
Niet persoonlijk, maar mijn Meneer doet niet anders. En als je 't niet vertrouwt: misschien, als je haar heel lief aankijkt, wil onze topic-Leienaar de boeken voor je ophalen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)isbn.html%3Fxref%3D1
Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypall betaald?
PF, als t in de buurt is wil ik ze wel ophalen en voor je versturen! ik kan alleen niet voorschieten qua geld want ik heb geen geld momenteel...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik kan in leiden voor 80 euro 3 studieboeken ophalen/laten versturen. Dat laatste is natuurlijk heel fijn voor mij, maarrrr ik ken die mensen niet. Straks sturen ze een baksteen op
Ik weet niet hoeveel je verdient, maar op grond van je inkomen kun je het wel proberen (tenzij je iets van 800 in de maand bijverdient, dan lukt het je niet). Overigens rekenen ze stufi wel mee als inkomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopjeDus ik ga sowieso wel kwijtschelding aanvragen.
Oo wat lief!! Alleen het stomme is dat ik het geld al heb gepint en dus niet meer op mijn rekening heb. Dus wou het via paypall proberen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
PF, als t in de buurt is wil ik ze wel ophalen en voor je versturen! ik kan alleen niet voorschieten qua geld want ik heb geen geld momenteel...
Oh, maar ik eet ook vaak lauwwarme salades. Sja. Ik ben dol op het saladeconcept.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik een salade eet als lunch, dan kan het prima voor mijn gevoel. Maar voor 's avonds mis ik dan iets warms of zo. Het is niet helemaal rationeel geloof ik.
Ik blijf dan snaaien, voor mij is het niet vullend genoeg denk ik. Ik ben ook echt carbs-eter, zonder koolhydraten bij mijn avondeten blijf ik ook de hele avond honger houden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
paypal is ofwel gelinkt aan je creditcard, ofwel aan je betaalrekening, dus contant kun je niks meequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo wat lief!! Alleen het stomme is dat ik het geld al heb gepint en dus niet meer op mijn rekening heb. Dus wou het via paypall proberen..
O ik verdien nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je verdient, maar op grond van je inkomen kun je het wel proberen (tenzij je iets van 800 in de maand bijverdient, dan lukt het je niet). Overigens rekenen ze stufi wel mee als inkomen.![]()
Ik heb de aanslag ook al weer ontvangen
lauw warm en linzen, dat zou wel vullen jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar ik eet ook vaak lauwwarme salades. Sja. Ik ben dol op het saladeconcept.
PF, ik denk dat ik nu voor mijn lunch rond de 650 kcal zit? Iets van 100 gram kip, 60/70 gram feta, 80 gram linzen (ongekookt gewicht), wat olie, azijn, slablaadjes en verse kruiden? Dat is echt meer dan genoeg voor mij.
Ik heb hem net aan mijn CC gekoppeld bankrekening duurt nog wel even. Maar het is nog een beetje vaag..quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
paypal is ofwel gelinkt aan je creditcard, ofwel aan je betaalrekening, dus contant kun je niks mee![]()
paypal is wel veilig, je kunt t gebruiken met je creditcard ook als je geen paypal account hebt, en je hebt kopersbescherming: als de klant niet levert kun je je geld terugkrijgen geloof ik.
Jaa echt irritant, dus ik ga echt niet voor zo veel water betalenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.
Poef wordt jouw douche ook koud na een paar minuten?
Je hebt kopersbescherming tot 200 euro, dus er kan vrij weinig gebeuren. Ik koop vrij veel via Paypal en heb ook een keer via de kopersbescherming mijn geld teruggekregen (door een niet reagerende verkoperquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)isbn.html%3Fxref%3D1
Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypal betaald?
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypalquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je hebt kopersbescherming tot 200 euro, dus er kan vrij weinig gebeuren. Ik koop vrij veel via Paypal en heb ook een keer via de kopersbescherming mijn geld teruggekregen (door een niet reagerende verkoper). Alleen vind ik zelf Ebay een stuk veiliger, omdat je dan mooi feedback kunt bekijken van vorige kopers.
klikken op het paypalknopje in de advertentie denk ik? of via paypal op een rekening betalen...als dat kan, vraga het de adverteerder anders!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypal?
Van marktplaats:quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypal?
Dus je zult als het goed is een betaalverzoek krijgen van de koper.quote:Om te betalen klikt u op de weblink in het betaalverzoek die u ontvangt van de verkoper. Om betaald te worden kunt u in slechts drie klikken op Marktplaats een betaalverzoek voor een PayPal-betaling aanmaken. Kopers betalen hierdoor nog sneller.
Okquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Van marktplaats:
[..]
Dus je zult als het goed is een betaalverzoek krijgen van de koper.
En meer een algemene tip: let goed op waar je je Paypal gegevens invoert. Ik heb al meerdere mailtjes gehad van scammers, met het verhaal dat ik mijn gegevens moest updaten bij Paypal (wat natuurlijk onzin was). Misschien doe je dat ook wel, maar ik zeg het maar ff. Better safe than sorry enzoots.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef P.F het volgende:
[..]
OkIk bedacht mij achteraf dat als ik het gewoon over zou maken dat ik dan niet die bescherming had. Dus ik moet de link nog krijgen.
Dat is ook wel heel erg veel tegelijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet waar mijn kat last van heeft, maar hij zit steeds naast me op de bank, of aan mn voeten, en dan zo heel reikhalzend naar me te kijken, tot ik me naar m toebuig en dan krijg ik allemaal kopjes![]()
Sinds wanneer is shiny een bakker!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Brood, heb net 3 broodjes op, vers gehaald bij SdB, nieuwe kloosterbrood korrelvolkoren.
Zo zie je maar weer dat het een kwestie van gewoonte en gewennig is, wat voor ieder individu anders werktquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra, wat fijn dat je moeder van de IC af mag!
Ik heb net een bak kwark gegeten, maar ik zou ook prima brood hebben kunnen eten, ik ben dol op broodWel met het simpelste beleg, vaak gewoon (smeer)kaas, jam, of pindakaas. Oh en het liefst met chocopasta, maar dat mag ik niet meer van mezelf want ik vreet in een week zo een pot leeg
![]()
Ik probeer het nu af te wisselen: 1x brood en 1x kwark. En soms nog brinta of een extra boterham op dagen dat ik wat meer honger heb.
Soep is voor mij ook niet echt handig, want ik zit na een halve kom propvol en heb dan na een uur weer hongerdus dat eet ik alleen als ik er echt zin in heb, en dan een klein kommetje.
Ja!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden. Maar goed nieuws dus
.
Nou het is het achterwiel he, dan kan dat volgens mij niet..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je je band wel in een teiltje water, P.F? Met sop, geloof ik?
Kan pas als je het hebt ingevuld. Bij mij komt het door mijn waanzinnig hoge collegegeld (ouders hebben mij dat geld als ' gift' geschonken en ik heb de studie daarmee betaald, nu mag ik het aftrekken, en daardoor krijg ik lekker veel terug!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.
Poef wordt jouw douche ook koud na een paar minuten?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heb je de binnenband er af? Ook even het vetiel onderdompelen om te kijken of daar het probleem zit.
En anders weet ik het ook niet. Ik heb wel eens gehad dat de band poreus was geworden, dan gaat loopt 'ie zo langzaam leeg dat het niet als bubbels te zien is... Zou dan sowieso een nieuwe binnenband kopen. En de buitenband even checken of er misschien iets in zit.
Ja hequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef _Calimero_ het volgende:
WAUWWWW wat is het GEWELDIG heerlijk weer zeg! Ik heb in korte broek en shirt met korte mouwen gefietst, 70 km en voelde echt zo'n intens gelukgevoel zodra ik de straat uitreedDe zon die schijnt, het fietsen ging lekker en sinds gister ook eindelijk weer eens netjes gegeten -lees: geen eetbuien
![]()
Whoei, I love to live
Goed zeg!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch"Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).
Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden. Maar goed nieuws dus
.
Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch"Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).
Fijnquote:Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden. Maar goed nieuws dus
.
Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dus.
Dat ken ik niet. *gaat googlen*quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?
Zou kunnen dusquote:De Assyrisch-Chaldese gemeenschap Mechelen is een grote groep allochtonen in Mechelen: 300 gezinnen of 1500-2000 personen. Het zijn vluchtelingen uit Zuidoost-Turkije, die na 1980 in Mechelen zijn aangekomen. Ze zijn het best gekend onder de benaming Assyrische christenen, waarbij Assyrisch verwijst naar de oude Assyriërs uit het tweestromenland Mesopotamië tussen Tigris en Eufraat.
zolang je jezelf maar niet serieus in de schulden helpt... Gaat het eten inmiddels weer een beetje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad () en ga ik er een kopen.
Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij. Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera
. Maar ik heb het wel allemaal nodig!
wij hadden een jongen op de studie uit Iran die zich persé Persisch noemdequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).
[..]
Dat ken ik niet. *gaat googlen*
[..]
Zou kunnen dus. Al vraag ik me wel af waarom je je als christen zou willen identificeren met de Assyriërs, maar goed.
Volgens mij maakt het met die compactjes niet zo vreselijk veel uit... wel zou ik me even laten informeren over de kwaliteit van de lens. Je kunt namelijk nog zoveel megapixels en zoomfuncties hebben, als de lens bagger is krijg je slechte foto's....quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad () en ga ik er een kopen.
Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij. Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera
En de Assyrische kerk is weer wat anders dan Syrisch-orthodox. 't Is allemaal heul niet te volgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij hadden een jongen op de studie uit Iran die zich persé Persisch noemde
en een vluchtelingengezin uit Irak in het dorp die geen moslims waren maar Syrische (misshcien Assyrische maar ik dacht Syrische) Christenen ... Die hadden ook een meer Islamitische achternaam aangenomen toen ze vluchtten en hebben toen ze permanente verblijfsstatus hadden gekregen pas weer hun eigen achternaam gebruikt (die andere naam was hun tweede achternaam ofzo... de echte achternaam klinkt ook helemaal niet islamitisch maar meer turks of christelijk...)
Ik plunder m'n spaarrekening een beetje, maar ik heb wel een bufferquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
zolang je jezelf maar niet serieus in de schulden helpt... Gaat het eten inmiddels weer een beetje?
van camera's heb ik echt geen flauw benul
Dankje! Ik was inderdaad van plan advies te vragen in de winkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het met die compactjes niet zo vreselijk veel uit... wel zou ik me even laten informeren over de kwaliteit van de lens. Je kunt namelijk nog zoveel megapixels en zoomfuncties hebben, als de lens bagger is krijg je slechte foto's....
En mijn psychologie van de koude grond: focus van de ander naar jezelf verplaatsen: goeie zaak
Dat eerste kan ik me dan wel weer voorstellen. Iran is de naam die Khomeini aan het land heeft gegeven (na 1979), daarvoor heette het land nog Perzië. Zeker als vluchteling kan ik me voorstellen dat je je liever niet identificeert met het 'nieuwe' land.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij hadden een jongen op de studie uit Iran die zich persé Persisch noemde
en een vluchtelingengezin uit Irak in het dorp die geen moslims waren maar Syrische (misshcien Assyrische maar ik dacht Syrische) Christenen ... Die hadden ook een meer Islamitische achternaam aangenomen toen ze vluchtten en hebben toen ze permanente verblijfsstatus hadden gekregen pas weer hun eigen achternaam gebruikt (die andere naam was hun tweede achternaam ofzo... de echte achternaam klinkt ook helemaal niet islamitisch maar meer turks of christelijk...)
Ik wilde net zeggen, wtf?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sinds wanneer is shiny een bakker!![]()
Lijstje!
O: banaan + 1 roggebrood met dun stroop
T: 3 theeleutjes a 30 kcal per stuk
L: 3 boterhammen; 2x pindakaas, 1x pasta
T: mandarijntje
D: eetcafé met een vriendin, nog geen idee wat.
Gut ja, dat is ook zo. Kan me voorstellen dat het perzisch cultureel erfgoed wel iets is waar mensen trots op zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me dan wel weer voorstellen. Iran is de naam die Khomeini aan het land heeft gegeven (na 1979), daarvoor heette het land nog Perzië. Zeker als vluchteling kan ik me voorstellen dat je je liever niet identificeert met het 'nieuwe' land.
Oh daar hou ik ook niet van hoor, maar wat ik wel leuk vind nu zijn van die shirts met streepjes, en stipjes vind ik ook erg cutequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Shiny!
Ik vind zelf alleen de lentemode echt he-le-maal niks!. Die kleuren
. Pasteltinten zijn echt hopeloos voor mij.
Ja het afvallen gaat heerlijk, dus dat is inderdaad een mooie bijkomstigheidquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef conleche het volgende:
Rituals, val je wel lekker af? Ik weet dat je meer moet eten en al, maar goed, dat lukt nu even niet, dus dan heb je als geluk bij ongeluk dat je afvalt, of merk je het nog niet?
Ik ben in Belgie en heb gewoon 5 volle tassen kleren hier nog liggen. Geen moment gemist.(voornamelijk verfkleding, dat wel)
En nog best veel andere dingen ook. Ik groei dicht in mijn huis als ik alles meeneem. Maar ja om nu perfectly goede schaatsen weg te gooien............
Ik ga hardlopen! In het bos!
Kijk, hier in FOT hebben een topic speciaal voor dit soort vragen: [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 20 Gaat vaak over spiegelreflexen, maar er komen ook vaak vragen of compactcamera's voorbij (daarvoor zou ik even in het oude topic kijken, zie dat het nieuwe tnt alleen maar spiegelreflexen heeft behandeld).quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Ik heb redelijk wat verstand van spiegelreflexen, maar weinig van compactcamera's. Ik weet bijv. niet wat goede merken. Ik zal het topic eens bekijken, dankje! En dat van de megapixels wist ik inderdaad!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk, hier in FOT hebben een topic speciaal voor dit soort vragen: [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 20 Gaat vaak over spiegelreflexen, maar er komen ook vaak vragen of compactcamera's voorbij (daarvoor zou ik even in het oude topic kijken, zie dat het nieuwe tnt alleen maar spiegelreflexen heeft behandeld).
En anders kan je er kijken wat er aangeraden is aan andere mensen.
Maar vooral: kijk NIET naar de megapixels. Aan 5 heb je genoeg en teveel megapixels geven juist een slechtere kwaliteit.
Ah dan ben je al een stuk verder dan de meeste mensen die een camera willen kopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat verstand van spiegelreflexen, maar weinig van compactcamera's. Ik weet bijv. niet wat goede merken. Ik zal het topic eens bekijken, dankje! En dat van de megapixels wist ik inderdaad!
Haha ja, ik heb me een tijd geleden een beetje verdiept in fotografie, dus dan krijg je vanzelf wat verstand van spiegelreflexen. Alleen dus niet van compactcamera's in mijn gevalquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah dan ben je al een stuk verder dan de meeste mensen die een camera willen kopen. Goede merken zijn volgens mij de Casio Exilim, Nikon, Canon, Olympus, Sony etc. Merken die ook goede spiegelreflexen maken met name.
En zoek er eentje waarbij je ook zelf diafragma/sluitertijd kan kiezen. Het is zoveel leuker om die dingen zelf in te kunnen stellen, dan kan je er ook hobbymatig een tijdje mee vooruit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb me een tijd geleden een beetje verdiept in fotografie, dus dan krijg je vanzelf wat verstand van spiegelreflexen. Alleen dus niet van compactcamera's in mijn geval. Ik zal die merken in gedachten houden! Ik vind het vooral belangrijk dat de camera scherpe foto's maakt en dat ik niet eindeloos hoef te wachten voordat ik een volgende foto kan maken.
O ja, op i'net kopen. Scheelt een bak geld, kun je nog wat lipgloss kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Rituals het volgende:
Dat eerste is heel herkenbaar loveli! Vandaar ook mijn eis dat de camera snel moet reageren. Ik ben zo bang dat ik (voor mijn doen) veel geld uitgeef en ik er straks niet tevreden mee ben. Maar goed, ik zal alle tips van hier meenemen en me ook nog laten adviseren in de winkel en dan moet het hopelijk goed komen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja, op i'net kopen. Scheelt een bak geld, kun je nog wat lipgloss kopen.
In de winkel advies vragen en dan online (op tweakers ofzo) de goedkoopste opzoekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja, op i'net kopen. Scheelt een bak geld, kun je nog wat lipgloss kopen.
hij heeft 3,1-5.2, maar vooral de programmaatjes die betere foto's bij zulk licht zouden moeten geven zijn gewoon klote... er valt weinig zelf in te stellen ook...quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de winkel advies vragen en dan online (op tweakers ofzo) de goedkoopste opzoeken. En sowieso niet de accesoires (geheugenkaartjes, tasje, batterijen) in de winkel kopen. Daar maken ze vaak hun winst op en dat kon online echt veel goedkoper.
Voor goede foto's bij slecht licht moet je kijken naar een compact met een lens waarbij een laag F getal staat. F2.8/3.5 is genoeg om binnen foto's te maken (met een beetje geluk ook zonder flitser). Hoe je kan zien of iets snel reageert weet ik niet zo 1 2 3. Maar niets vervelender dan een camera die een uur per foto moet nadenken.
Lees ook eens wat reviews. Dat doe ik altijd. Ik begin op Kieskeurig en vervolgens kijk ik welke modellen het populairst zijn en aan mijn eisen voldoen. Daarna ga ik dus googlen, op zoek naar meer reviewsquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef Rituals het volgende:
Dat eerste is heel herkenbaar loveli! Vandaar ook mijn eis dat de camera snel moet reageren. Ik ben zo bang dat ik (voor mijn doen) veel geld uitgeef en ik er straks niet tevreden mee ben. Maar goed, ik zal alle tips van hier meenemen en me ook nog laten adviseren in de winkel en dan moet het hopelijk goed komen!
Zo moet je dat zien en je eetlust komt echt weer terug! Al denk je nu misschien van niet!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja het afvallen gaat heerlijk, dus dat is inderdaad een mooie bijkomstigheid.
Hoe lang blijf je nu in België? Hoe gaan jij en je ex-meneer eigenlijk met elkaar om nu? (als dat te privé is moet je het gewoon zeggen hoor!)
Ik ga zo ook even lekker naar buiten! Heerlijk.
volgens mij is dat voor het eerst in lange tijden dat je geen bier op je lijstje heb staan. Wel heel veel bananen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Zo. Weer terug uit werk.
Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen met chocopasta
T: 2 bananen
L: Italiaanse bol met hete kip, sla en chilisaus
T: banaan
D: Rijst + kippepoot + Mexicaanse groenten
Haha, zoveel bier drink ik niet eens hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens mij is dat voor het eerst in lange tijden dat je geen bier op je lijstje heb staan. Wel heel veel bananen!
Dacht ik ook al iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dropjes die worden geregistreerd? Like in big brother is watching you?
Volgens mij heb ik dat wel eens op in een Ethiopisch restaurantquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:52 schreef loveli het volgende:
Tip: bananenbier!
[ afbeelding ]
Tip 2: Google snapt bananebier (geen tussen-n) niet als zoekopdracht, maar gokt dat je bananenbar bedoelt
O, dat kende je nog niet? Het zit iets anders. Er gaan vooral mannen naartoe. En er werken vrouwen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
BananenbarEen bar waar je alleen bananen kunt eten, drinken en waar het personeel in bananenrokjes loopt?
Al dan niet in bananenrokjes?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
O, dat kende je nog niet? Het zit iets anders. Er gaan vooral mannen naartoe. En er werken vrouwen.
Ik moest het nog 3x lezen voordat ik hem doorhadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al dan niet in bananenrokjes?
Maar okee, nu snappikum*den Onschuld zelve*
Ik ken geen Bert met een CIquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn collega heeft vorig zomer ook een cl gekregen in Groningen, een wat oudere man, misschien dat je hem hebt gezien Vik? Bert heet ie
Ik kan chatten en daten met alleenstaande mama'squote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
En de Google-ad van vandaag: datingsite voor senioren. Pardon?
Alleenstaande mama'squote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan chatten en daten met alleenstaande mama's
Heb een programmaatje dat mn calorieen voor me telt op de telefoonquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dropjes die worden geregistreerd? Like in big brother is watching you?
Ik ga zo de stad in, hapje eten!
Als ik met de pil stop ga dat programma installeren dat je cyclus bijhoudtquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb er 1 waarin ik kan bijhouden of ik mijn pil wel heb genomen:
Het bigbrother programma heet vclinic calories, je kan het vinden op getjar.comquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef P.F het volgende:
MevrouwP, hoe heet dat programmetje?
Wantjes!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
ik vertrek morgen naar boven de poolcirkel. Wat zijn zaken die ik absoluut niet moet vergeten?
Een lamp.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
ik vertrek morgen naar boven de poolcirkel. Wat zijn zaken die ik absoluut niet moet vergeten?
Hoe laat is het nu in zweden donker dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef AKnynke het volgende:
gelukkig neemt het daglicht toe, het wordt daar nu pas om 6 uur donker. Dat is te doen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb een programmaatje dat mn calorieen voor me telt op de telefoonwerkt wel op zich, al is deze week wat minder goed dan eerder... Vandaag nl bami met satesaus, en dropjes.
Alles invoeren inderdaad. Je kan er een dag max opzetten en daar waarschuwt ie dan voor, als je dat bereikt hebt. Er zijn dan ook mooie grafiekjes. Je kan er ook een speciaal dieet opzetten, maar dat kost geld natuurlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Moet je gewoon steeds invoeren wat je hebt gegeten ofzeau?
Omg waarom ga je daar heen? Wat koud!!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
goh je meent tquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij komen geen kinderen over de vloer.
period.
rond een uur of 6...vanaf overmorgen gaan we jullie weer inhalen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe laat is het nu in zweden donker dan?
omdat het heel erg mooi schijnt te zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg waarom ga je daar heen? Wat koud!!!!
succes!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond in het ziekenhuis geweest, mijn moeder was wel wat opgeknapt en kreeg wat praatjes, maar wel nog steeds benauwd. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ze heeft, om slijm los te maken en de longspieren te trainen, een flutter gekregen. Wat is dát voor een naam. Maar dit is het, volgens mij best geniaal bedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om 12 uur heb ik een gesprek met mijn leidinggevende... Duimen jullie voor me???
Fijn dat je moeder alweer wat vooruit gaat! Hopelijk gaat de benauwdheid ook over.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond in het ziekenhuis geweest, mijn moeder was wel wat opgeknapt en kreeg wat praatjes, maar wel nog steeds benauwd. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. Ze heeft, om slijm los te maken en de longspieren te trainen, een flutter gekregen. Wat is dát voor een naam. Maar dit is het, volgens mij best geniaal bedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om 12 uur heb ik een gesprek met mijn leidinggevende... Duimen jullie voor me???
als je zelf niet van kinderen houdt kun je ze toch nog wel in je huis toelaten? hebben jullie geen kinderen in vriendenkring of familie? en mogen die mensen dan gewoon niet meer bij jou komen? echt niet alle kinderen zijn slecht opgevoede monsters die je huis slopen hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij komen geen kinderen over de vloer.
period.
Zij? Kwak toch! Je bent er emotioneel van!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je zelf niet van kinderen houdt kun je ze toch nog wel in je huis toelaten? hebben jullie geen kinderen in vriendenkring of familie? en mogen die mensen dan gewoon niet meer bij jou komen? echt niet alle kinderen zijn slecht opgevoede monsters die je huis slopen hoor...
*is beetje gevoelig voor dit soort opmerkingen omdat haar eigenste tante ooit zoiets over haar zij, toen ze heel lief in een hoekje naast de bank lag te spelen met haar eigen pop "ja kinderen, nee eigenlijk wil ik t niet in huis hebben, dat zit overal maar aan'... ik zat heul nergens aan...
nope, geen kinderen in vriendenkring of familiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je zelf niet van kinderen houdt kun je ze toch nog wel in je huis toelaten? hebben jullie geen kinderen in vriendenkring of familie? en mogen die mensen dan gewoon niet meer bij jou komen? echt niet alle kinderen zijn slecht opgevoede monsters die je huis slopen hoor...
*is beetje gevoelig voor dit soort opmerkingen omdat haar eigenste tante ooit zoiets over haar zij, toen ze heel lief in een hoekje naast de bank lag te spelen met haar eigen pop "ja kinderen, nee eigenlijk wil ik t niet in huis hebben, dat zit overal maar aan'... ik zat heul nergens aan...
ik denk dat er geen manier subtiel genoeg is, als ik 't zo hoor, om het ter sprakte te brengen.. dus dan moet je denk ik kiezen tussen het wel of niet vertellen en dus het wel of niet kwetsen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef loveli het volgende:
Kennis van me heeft behoorlijk wat tegenslag gehad en is de laatste maanden echt veel aangekomen. Ze was altijd al stevig (mt 44-46), maar nu is ze beyond stevig. Hoe breng je dat zonder te kwetsen (ze kan er behoorlijk kwaad over worden en ze zegt dat ze aan het afvallen is, maar sinds de laatste keer dat ik haar zag is ze echt een stuk dikker geworden) en welk advies kan ik haar het beste geven?
Als slank persoon is het toch al lastig om tegen een voller persoon te zeggen dat ze iets aan haar gewicht moet doen. Maar zoals het nu gaat ziet het er niet naar uit dat ze de rem zelf kan vinden.
Dat komt nog wel over een jaar of tien, denk ik zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, geen kinderen in vriendenkring of familie
en nou ja, als ze mee moeten, dan moet 't, maar dan moeten ze de garantie geven dat ze niet door het huis gaan lopen banjeren, gillen of jengelen en overal met hun tengels aanzitten; kortom, dat ze zich gedragen en dat ze er ook wat van zullen zeggen als het wel gebeurt.
Maargoed, het is niet echt aan de orde dus, aangezien we niemand met kinderen 'kennen'.
exactly..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:02 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook liever geen kinderen in mijn huis hoorZeker niet als bezoek ze meeneemt, al heeft dat ook wel met de beperkte ruimte te maken. Ik hou niet van gekrijs.
Overigens zou ik ze geen toegang tot mijn huis ontzeggen. Maar ik zou wel vragen of er eea aan gedaan wordt als ze gaan klieren (dwz: krijsen, mijn huis slopen, met dingen gaan sleuren en de katten pesten). Maar goed, de enige met kinderen die hier over de vloer komt is mijn zus -en die zegt daar echt wel iets van.
Ik zou het eerder algemeen houden, vragen of het wel allemaal goed gaat en dat ze bij je kan aankloppen voor hulp? Aan haar reacties merk je dan wel of het done of not done is dat je er wat van zegt, en dan kan je verder gaan over haar gewicht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef loveli het volgende:
Kennis van me heeft behoorlijk wat tegenslag gehad en is de laatste maanden echt veel aangekomen. Ze was altijd al stevig (mt 44-46), maar nu is ze beyond stevig. Hoe breng je dat zonder te kwetsen (ze kan er behoorlijk kwaad over worden en ze zegt dat ze aan het afvallen is, maar sinds de laatste keer dat ik haar zag is ze echt een stuk dikker geworden) en welk advies kan ik haar het beste geven?
Als slank persoon is het toch al lastig om tegen een voller persoon te zeggen dat ze iets aan haar gewicht moet doen. Maar zoals het nu gaat ziet het er niet naar uit dat ze de rem zelf kan vinden.
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie trouwens de lente headers al gezien??![]()
![]()
zo lief! die slapende lammetjes!
Echt joh, wacht nog maar een paar jaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
exactly..
en als mensen vragen of ' kinderen ook welkom zijn' , dan zeg ik ook gewoon ' liever niet, tenzij 't niet anders kan', omdat de meeste dingen die ertoe leiden dat er mensen in ons huis zijn met drinken en eten te maken hebben
Dat ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
exactly..
en als mensen vragen of ' kinderen ook welkom zijn' , dan zeg ik ook gewoon ' liever niet, tenzij 't niet anders kan', omdat de meeste dingen die ertoe leiden dat er mensen in ons huis zijn met drinken en eten te maken hebben
welke beste vrienden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, wacht nog maar een paar jaarJe gaat echt niet tegen je beste vrienden zeggen: laat je kind maar thuis.
Dat idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, wacht nog maar een paar jaarJe gaat echt niet tegen je beste vrienden zeggen: laat je kind maar thuis.
Wat een rotjochquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
echt, neefje van Mr.Mo, wat een teringjong.. bleef me ook maar slaan vorige week, vondtie leuk, en de ouders deden er ook bijna geen flikker aan, alleen maar een beetje ' <insert naam> , niet doeoeoennnn.....'
bah! bah! bah!
ik heb 'm zelf maar streng toegesproken, met de ouders erbij, dat hij best een grapje kan maken maar ook te ver kan geen.. kinderen gedogen in de familie.. het kost moeite.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef loveli het volgende:
Speciaal anti-kinder gereedschap voor Mo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je klinkt inderdaad als een toffe tante Co!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Succes zodirect, Phaidra! En fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder!
Ik had hier in Belgie vroeger heel vaak kinderen over de vloer, want veel vrienden met kinderen die kwamen logeren en ik ben voor kinderen vanaf 2 een puike tante al zeg ik het zelf, want ik ik bedacht altijd wat ik zelf vroeger leuk vond en dat ging ik dan met ze doen. Zoals een schatkist vol met kleine cadeautjes en snoep begraven en dan een soort puzzeltocht uitzetten daarnaar toe. Of ik liet ze allemaal patatzakjes vouwen en beschilderen en dan bakte ik een lading friet en dan mochten ze patatwinkel spelen. En ik bouwde een tent van heel veel doeken over de droogmolen heen met heel veel kleden en kussens binnenin en dan mochten ze daar slapen. En dan had ik van 3 van die stokken zo'n stellage gebouwd waar een pan aan kon hangen boven een houtvuur.
De kwestie is dat ik dat soort dingen zelf nog heel leuk vind om te doen. Evenals zandkastelen bouwen, ik ben altijd blij als er een kind mee is naar het strand, want dan kan ik tenminste met goed fatsoen een beetje graven.
Toch heb ik geen kinderwens, want ik besef me heel goed dat er meer bij komt kijken dan een beetje spelen..........
Nee, voor de gehele Slank-club natuurlijkquote:
Tweede date danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil stiekem ook nog steeds voor mn dertigste een kindje. maar ja, dat bekt niet zo lekker op een eerste date
fordquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
net even de auto van een collega naar de garage op en neer gereden.
Zo'n grote Mondeo! Toen ze bezig waren even in de showroom rondgekekenwat is Ford toch een mooi merk!
(ben er mee opgegroeid
ouders rijden al sinds ik geboren ben Ford)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil stiekem ook nog steeds voor mn dertigste een kindje. maar ja, dat bekt niet zo lekker op een eerste date
"Ik heb <insert naam> bedacht voor als het een meisje wordt, en <insert naam> voor een jongen... vind je 't wat? Oh ja, filmpje 's goed! Gezellig! "quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nee dat schrikt waarschijnlijk af, maar toch.... het kan toch nog wel?
Ik heb dat ook! Met wat oudere kinderen weet ik me dan weer niet zo goed raadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiii!
Mn gewicht is nog precies hetzelfde als 22 dagen geleden![]()
Achja, iig niks verder erbij.
Mbt kinderen: kunnen best leuk zijn, al weet ik nooit zo goed wat ik met ze aan moet (andere golflengte ofzo) laatst wel bonding gedaan met achterneefjes door foto's te maken van de gekke dansjes die ze aan het doen waren (
) en met baby's ben ik wat beter, die lachen veelal wel terug
Heb ook nooit veel kinderen om me heen gehad (nabije omgeving dan he
) dus erg veel oefening heb ik ook niet gehad. Maar ze mogen dus best bij me thuis komen, al zal ik me er wat ongemakkelijk bij voelen misschien
Ik bedoelde dat het nog wel kan voor dr dertigste he!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Ik heb <insert naam> bedacht voor als het een meisje wordt, en <insert naam> voor een jongen... vind je 't wat? Oh ja, filmpje 's goed! Gezellig! "
oh, ja, ik stelde me even voor hoe dat ging op een eerste datequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het nog wel kan voor dr dertigste he!
Ik heb het ook niet over jouquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
euhh t is wel de juiste week ervoor, maar ik vind mezelf niet echt chagerijnig heur!
Ja datte! Ik begrijp ze gewoon niet echt ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb dat ook! Met wat oudere kinderen weet ik me dan weer niet zo goed raadhet wordt naarmate ik zelf ouder word wel beter trouwens
En als het mn eigen kinderen zijn groei je er natuurlijk vanzelf in
Wot ees eet? Iets gemist?quote:
Nee, laat maar, misschien trek ik me dingen persoonlijk aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wot ees eet? Iets gemist?
Jou gemist! Ohai Gee to da BeeBeeBee!
Toch niet over mij? Was niet chaggo bedoeld. En die ford ben gelukkig ik allang kwijt.quote:
Ik meestal ook, maar ik wilde het toch proberen. Voelde me zo ellendig. Zelfs koken vond ik gister al teveel moeitequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedbij: yay voor de paracetamol! Goed dat het helpt!Ik had altijd het idee dat ze weinig doen!
Viking: dat gespring heIk kende hem al! Maf beest
Dilemma, want zo'n potje smerig spul tegen nagelbijten kost een veelvoud van 50 cent. En uit eten is best lekker. Wat een stomme regel eigenlijk.. maakt niet uit of je bijt of niet, je hebt altijd voordeel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
IAN: ben gestopt met nagelbijten, wat een hel! Ik zit de hele tijd BIJNA te bijtenmaar als ik bijt, dan moet ik 50 cent in de spaarpot voor het uit eten doen
![]()
true...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dilemma, want zo'n potje smerig spul tegen nagelbijten kost een veelvoud van 50 cent. En uit eten is best lekker. Wat een stomme regel eigenlijk.. maakt niet uit of je bijt of niet, je hebt altijd voordeel.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi! Had voor vandaag allemaal dingetjes gepland maar dat gaat niet door want ik moet wachten op de loodgieter
De slang van de wasbak lekt dus mijn badkamer staat blank.
Nouja, ga wel wat lezen ofzo.
Ja ik probeer er ook heel hard niet aan te denken, ik hou er namelijk al helemaal niet van als iets kapot is en het geeft rommel. En ook niet om thuis te moeten blijven. Maargoed ben idd allang blij dat ie komt!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is irritant!! Ik word altijd zo ongelooflijk chagrijnig als er iets kapot is
maar wel heel fijn als de loodgieter dan komt en het fikst
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Shinyface!![]()
En inderdaad, Phaidra! *verlate duimactie die hopelijk nog op tijd is*
Pikante Herkenbare foto's van je rechterarm![]()
Als ze eenmaal kunnen praten zijn kinderen best makkelijk. Bij oudere kinderen kun je in ieder geval nog vragen wat er aan de hand is. En met wat simpele grapjes krijg je ze ook zo aan het lachen. Baby's vind ik echt een drama, zeker als ze huilen vind ik het echt vre-se-lijk. En als ik iets gênant vind is het wel als baby's enorm naar mij staren en dat dan van mij verwacht wordt dat ik iets grappigs doe of met een extreem hoog stemmetje tegen die baby ga praten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja datte! Ik begrijp ze gewoon niet echt ofzoAl kijk ik wel graag tekenfilms! Maarja, als zo'n kind van een jaar of 8 dan brult "Kijk eens wat ik kan!!
" en dan omvalt cq. rondjes draait met armen wijd oid, dan denk ik: whut? En dan zeg ik meestal iets in de trant van "Goed hoor, way to go!" En dan bedenk ik me weer dat ze dat laatste dan weer niet meekrijgen
![]()
Lijkt me wel dat je er in mee groeit ja, met je eigen kinderen! Al weet ik persoonlijk niet of ik de gok zou willen nemenEerst maar eens tante worden ofzo
Wat goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Jaaa, ik mag blijven!! Er was wel een andere kandidaat, maar blijkbaar was ik beter. Ik krijg wel een jaarcontract ipv een vast contract, maar hey, ik heb zelfs nog nooit een jaarcontract gehad
.
Ik zeg: TAART
Moet je eens paracetamol met aspirine en cafeine proberen, dat is helemaal geweldigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Paracetamolletjes helpen mij altijd wel hoorik heb erg vaak hoofdpijn, en als ik nog iets moet doen die dag is het ideale recept: 2 paracetamol en even een halfuurtje plat
da's goed nieuws!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Jaaa, ik mag blijven!! Er was wel een andere kandidaat, maar blijkbaar was ik beter. Ik krijg wel een jaarcontract ipv een vast contract, maar hey, ik heb zelfs nog nooit een jaarcontract gehad
.
Ik zeg: TAART
Ik heb wel altijd paracetamol met coffeïnequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je eens paracetamol met aspirine en cafeine proberen, dat is helemaal geweldig
Phaidra, jeetje wat fijn, joh! Last van je schouders, zeker?
Nachtwacht, hahaha, vaak vinden ouder het juist ook heel grappig als je 'volwassen' tegen de baby praat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |