Jaa echt irritant, dus ik ga echt niet voor zo veel water betalenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.
Poef wordt jouw douche ook koud na een paar minuten?
Je hebt kopersbescherming tot 200 euro, dus er kan vrij weinig gebeuren. Ik koop vrij veel via Paypal en heb ook een keer via de kopersbescherming mijn geld teruggekregen (door een niet reagerende verkoperquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)isbn.html%3Fxref%3D1
Deze advertentie is het, heeft iemand wel eens via paypal betaald?
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypalquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je hebt kopersbescherming tot 200 euro, dus er kan vrij weinig gebeuren. Ik koop vrij veel via Paypal en heb ook een keer via de kopersbescherming mijn geld teruggekregen (door een niet reagerende verkoper). Alleen vind ik zelf Ebay een stuk veiliger, omdat je dan mooi feedback kunt bekijken van vorige kopers.
klikken op het paypalknopje in de advertentie denk ik? of via paypal op een rekening betalen...als dat kan, vraga het de adverteerder anders!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypal?
Van marktplaats:quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb dus de advertentie, het bankrekeningnummer.. En hoe zorg ik er nu voor dat die gene mijn geld krijgt via paypal?
Dus je zult als het goed is een betaalverzoek krijgen van de koper.quote:Om te betalen klikt u op de weblink in het betaalverzoek die u ontvangt van de verkoper. Om betaald te worden kunt u in slechts drie klikken op Marktplaats een betaalverzoek voor een PayPal-betaling aanmaken. Kopers betalen hierdoor nog sneller.
Okquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Van marktplaats:
[..]
Dus je zult als het goed is een betaalverzoek krijgen van de koper.
En meer een algemene tip: let goed op waar je je Paypal gegevens invoert. Ik heb al meerdere mailtjes gehad van scammers, met het verhaal dat ik mijn gegevens moest updaten bij Paypal (wat natuurlijk onzin was). Misschien doe je dat ook wel, maar ik zeg het maar ff. Better safe than sorry enzoots.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef P.F het volgende:
[..]
OkIk bedacht mij achteraf dat als ik het gewoon over zou maken dat ik dan niet die bescherming had. Dus ik moet de link nog krijgen.
Dat is ook wel heel erg veel tegelijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet waar mijn kat last van heeft, maar hij zit steeds naast me op de bank, of aan mn voeten, en dan zo heel reikhalzend naar me te kijken, tot ik me naar m toebuig en dan krijg ik allemaal kopjes![]()
Sinds wanneer is shiny een bakker!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Brood, heb net 3 broodjes op, vers gehaald bij SdB, nieuwe kloosterbrood korrelvolkoren.
Zo zie je maar weer dat het een kwestie van gewoonte en gewennig is, wat voor ieder individu anders werktquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra, wat fijn dat je moeder van de IC af mag!
Ik heb net een bak kwark gegeten, maar ik zou ook prima brood hebben kunnen eten, ik ben dol op broodWel met het simpelste beleg, vaak gewoon (smeer)kaas, jam, of pindakaas. Oh en het liefst met chocopasta, maar dat mag ik niet meer van mezelf want ik vreet in een week zo een pot leeg
![]()
Ik probeer het nu af te wisselen: 1x brood en 1x kwark. En soms nog brinta of een extra boterham op dagen dat ik wat meer honger heb.
Soep is voor mij ook niet echt handig, want ik zit na een halve kom propvol en heb dan na een uur weer hongerdus dat eet ik alleen als ik er echt zin in heb, en dan een klein kommetje.
Ja!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden. Maar goed nieuws dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |