Nou het is het achterwiel he, dan kan dat volgens mij niet..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je je band wel in een teiltje water, P.F? Met sop, geloof ik?
Kan pas als je het hebt ingevuld. Bij mij komt het door mijn waanzinnig hoge collegegeld (ouders hebben mij dat geld als ' gift' geschonken en ik heb de studie daarmee betaald, nu mag ik het aftrekken, en daardoor krijg ik lekker veel terug!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.
Poef wordt jouw douche ook koud na een paar minuten?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heb je de binnenband er af? Ook even het vetiel onderdompelen om te kijken of daar het probleem zit.
En anders weet ik het ook niet. Ik heb wel eens gehad dat de band poreus was geworden, dan gaat loopt 'ie zo langzaam leeg dat het niet als bubbels te zien is... Zou dan sowieso een nieuwe binnenband kopen. En de buitenband even checken of er misschien iets in zit.
Ja hequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef _Calimero_ het volgende:
WAUWWWW wat is het GEWELDIG heerlijk weer zeg! Ik heb in korte broek en shirt met korte mouwen gefietst, 70 km en voelde echt zo'n intens gelukgevoel zodra ik de straat uitreedDe zon die schijnt, het fietsen ging lekker en sinds gister ook eindelijk weer eens netjes gegeten -lees: geen eetbuien
![]()
Whoei, I love to live
Goed zeg!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch"Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).
Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden. Maar goed nieuws dus
.
Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch"Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).
Fijnquote:Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden. Maar goed nieuws dus
.
Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dus.
Dat ken ik niet. *gaat googlen*quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?
Zou kunnen dusquote:De Assyrisch-Chaldese gemeenschap Mechelen is een grote groep allochtonen in Mechelen: 300 gezinnen of 1500-2000 personen. Het zijn vluchtelingen uit Zuidoost-Turkije, die na 1980 in Mechelen zijn aangekomen. Ze zijn het best gekend onder de benaming Assyrische christenen, waarbij Assyrisch verwijst naar de oude Assyriërs uit het tweestromenland Mesopotamië tussen Tigris en Eufraat.
zolang je jezelf maar niet serieus in de schulden helpt... Gaat het eten inmiddels weer een beetje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad () en ga ik er een kopen.
Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij. Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera
. Maar ik heb het wel allemaal nodig!
wij hadden een jongen op de studie uit Iran die zich persé Persisch noemdequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).
[..]
Dat ken ik niet. *gaat googlen*
[..]
Zou kunnen dus. Al vraag ik me wel af waarom je je als christen zou willen identificeren met de Assyriërs, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |