abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79294975
Ok!

Ik ben mijn achterband aan het plakken, maar ik kan het gaatje niet vinden. Hij lijkt opeens niet meer lek
pi_79295005
Fijn dat je moeder naar de afdeling mag Phaidra!
pi_79295048
Heb je je band wel in een teiltje water, P.F? Met sop, geloof ik?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79295056
Het MOET lukken. Uit frustratie eet ik chocolade
pi_79295090
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je je band wel in een teiltje water, P.F? Met sop, geloof ik?
Nou het is het achterwiel he, dan kan dat volgens mij niet..
pi_79295168
PF: de achterband eraf halen, en dan opgeblazen in een emmer water (eventueel met sop) doen. Dan zie je belletjes als er een gat in zit. En achterband verwisselen is rotwerk, dan weet je dat alvast .
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79295244
We hebben trouwens sinds een week T-mobile family (gratis bellen en sms'en tot 1000 min/sms-jes met familieleden) ingesteld. Vooruitziende blik ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79295417
Oh als ik het water op een krukje zet lukt het wel.

Maar ik zie geen bubbels !!
pi_79295565
Heb je de binnenband er af? Ook even het vetiel onderdompelen om te kijken of daar het probleem zit.
En anders weet ik het ook niet. Ik heb wel eens gehad dat de band poreus was geworden, dan gaat loopt 'ie zo langzaam leeg dat het niet als bubbels te zien is... Zou dan sowieso een nieuwe binnenband kopen. En de buitenband even checken of er misschien iets in zit.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79295635
Nou jaaaaaa 3x geen bubbels!

Ja heb alleen de binnenband in het water gedaan

Mag het ventiel onder water zonder dopje?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:46:23 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79295771
Misschien heeft iemand gewoon je ventiel losgedraaid, zo lollig is iemand hier wel eens geweest
Stond ik ook voor niks mn band te plakken
pi_79295790
Ja godver, en die fiets staat hier al maanden
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:19 #88
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79295946
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker zoveel geld terug Cali! Kun je op je jaaropgaaf al zien hoeveel je terugkrijgt of kan dat pas als je het hebt ingevuld? Ik heb er al een binnen, maar moet de belangrijkste nog krijgen.

Poef wordt jouw douche ook koud na een paar minuten?
Kan pas als je het hebt ingevuld. Bij mij komt het door mijn waanzinnig hoge collegegeld (ouders hebben mij dat geld als ' gift' geschonken en ik heb de studie daarmee betaald, nu mag ik het aftrekken, en daardoor krijg ik lekker veel terug!

WAUWWWW wat is het GEWELDIG heerlijk weer zeg! Ik heb in korte broek en shirt met korte mouwen gefietst, 70 km en voelde echt zo'n intens gelukgevoel zodra ik de straat uitreed De zon die schijnt, het fietsen ging lekker en sinds gister ook eindelijk weer eens netjes gegeten -lees: geen eetbuien
Whoei, I love to live
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:14 #89
277802 _Calimero_
pi_79295975
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heb je de binnenband er af? Ook even het vetiel onderdompelen om te kijken of daar het probleem zit.
En anders weet ik het ook niet. Ik heb wel eens gehad dat de band poreus was geworden, dan gaat loopt 'ie zo langzaam leeg dat het niet als bubbels te zien is... Zou dan sowieso een nieuwe binnenband kopen. En de buitenband even checken of er misschien iets in zit.
pi_79296086
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef _Calimero_ het volgende:
WAUWWWW wat is het GEWELDIG heerlijk weer zeg! Ik heb in korte broek en shirt met korte mouwen gefietst, 70 km en voelde echt zo'n intens gelukgevoel zodra ik de straat uitreed De zon die schijnt, het fietsen ging lekker en sinds gister ook eindelijk weer eens netjes gegeten -lees: geen eetbuien
Whoei, I love to live
Ja he Ik zit de hele dag gewoon saai op kantoor, maar ik ga zo lekker eerder weg en dan met een grote detour naar huis wandelen. Lekker nog een paar winkeltjes kijken enzo

70 km trouwens
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:57:12 #91
277802 _Calimero_
pi_79296196
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch" Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).

Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden . Maar goed nieuws dus .
Goed zeg!!
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:10:28 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79296707
quote:
Net gezien in een topic in OUD: "Mijn vriendin is Assyrisch" Misschien moeten ze hun zoon dan Assurbanipal noemen (het Assyrische rijk bestond tot zo'n 3000 jaar geleden).
Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dus .
quote:
Ik hoorde net dat mijn moeder waarschijnlijk vanmiddag weer naar de afdeling mag! Wel vaag, want vanochtend wilden ze haar vandaag toch nog op de IC houden . Maar goed nieuws dus .
Fijn .

Net even met de docent gepraat over het beoordelen van schrijfvaardigheid. Zó lastig hè. De meeste lln kun je wel aanspreken op hun schrijfvaardigheid, maar een enkeling niet en die doet wel erg haar best, dus je wilt haar wel een voldoende geven, maar anderzijds moet ze straks ook Havo examen doen en dan worden er ook eisen gesteld aan je schrijfvaardigheid.
Maar goed, ik geloof dat ik weer iets verder ben. Ik ga ze nu even laten schrikken door ze nét een voldoende te geven als ze zich niet aan de beoordelingscriteria houden. En als ze dat de volgende keer weer niet doen, dan is het dus net géén voldoende (of minder nog dus).

Nu tot 16 uur wachten tot m'n stagecoach klaar is, dus ik ga nog even een paar verslagen nakijken. Hoef ik dat morgen niet meer te doen. Toedels .
Niet meer actief op Fok!
pi_79296978
volgens mij zit de band er gewoon in en de buitenband er om
pi_79297140
quote:
Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:28:25 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79297441
Ik ben jaloers, er is in Den Haag een compleet grijzige lucht... ziet er niet echt lente-achtig uit
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:29:26 #96
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79297483
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad ( ) en ga ik er een kopen.

Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij . Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera . Maar ik heb het wel allemaal nodig!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79297500
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh echt? Hoe wordt het Assyrische rijk tegenwoordig genoemd? Want er zaten toch echt twee jongens bij mij op de basisschool die uit Assyrië kwamen (en niet Syrië, I'm sure). Ik dacht er laatst nog eens aan: "Waar ligt dat eigenlijk?" en toen kon ik het niet vinden dus .
Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bedoelt ze niet gewoon dat ze lid is van de Assyrische Gemeenschap?
Dat ken ik niet. *gaat googlen*
quote:
De Assyrisch-Chaldese gemeenschap Mechelen is een grote groep allochtonen in Mechelen: 300 gezinnen of 1500-2000 personen. Het zijn vluchtelingen uit Zuidoost-Turkije, die na 1980 in Mechelen zijn aangekomen. Ze zijn het best gekend onder de benaming Assyrische christenen, waarbij Assyrisch verwijst naar de oude Assyriërs uit het tweestromenland Mesopotamië tussen Tigris en Eufraat.
Zou kunnen dus . Al vraag ik me wel af waarom je je als christen zou willen identificeren met de Assyriërs, maar goed.

[ Bericht 14% gewijzigd door Phaidra op 18-03-2010 15:35:04 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79297583
Mmm, vers brood!
Ik vind een salade eigenlijk alleen 'echt' avondeten als er een behoorlijke lading warm spul overheen zit: een grote tonijnmoot, of een bak gamba's, of een half pond hete kipstukjes ofzo ... Anders ben ik niet bevredigd.
pi_79298246
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Ik kom weer met een offtopic vraag. Ik wil een compactcamera kopen, heeft iemand tips voor een goede? Dan loop ik straks naar de stad ( ) en ga ik er een kopen.

Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, ik ga geld uitgeven. Hoe verdrietiger, hoe meer geld volgens mij . Het was me al eens eerder opgevallen, maar toen kocht ik kleine dingen, nu koop ik een fiets (hoewel dat net voor het uitmaken was), wandelschoenen, redelijk dure lipgloss, haarkleuring en een compactcamera . Maar ik heb het wel allemaal nodig!
zolang je jezelf maar niet serieus in de schulden helpt... Gaat het eten inmiddels weer een beetje?

van camera's heb ik echt geen flauw benul
pi_79298434
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het Assyrische rijk besloeg het huidige Irak, Iran, Syrië, Palestina, stukje Oost-Turkije, stukje Egypte (op het hoogtepunt).
[..]

Dat ken ik niet. *gaat googlen*
[..]

Zou kunnen dus . Al vraag ik me wel af waarom je je als christen zou willen identificeren met de Assyriërs, maar goed.
wij hadden een jongen op de studie uit Iran die zich persé Persisch noemde

en een vluchtelingengezin uit Irak in het dorp die geen moslims waren maar Syrische (misshcien Assyrische maar ik dacht Syrische) Christenen ... Die hadden ook een meer Islamitische achternaam aangenomen toen ze vluchtten en hebben toen ze permanente verblijfsstatus hadden gekregen pas weer hun eigen achternaam gebruikt (die andere naam was hun tweede achternaam ofzo... de echte achternaam klinkt ook helemaal niet islamitisch maar meer turks of christelijk...)

ja hoor, even googelen en gevonden!
http://www.eo.nl/tijdschr(...)se02?article=9243363

ik had het goed onthouden dus. die jongen is trouwens echt een goed voorbeeld van wat asielzoekers kunnen bereiken - hij was 10 toen ie naar NL kwam, heeft in sneltreinvaart alle taalonderwijs ingehaald, havo gedaan, en via vwo avondschool of via hbo propedeuse tandheelkunde gaan studeren. zn oudere broers waren net te oud om die sprong te kunnen maken maar hebben wel ook keurige banen enzo.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')