Een private tracker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:14 schreef One_of_the_few het volgende:
hmm, thepiratebay wordt wel steeds kariger.
Wat is nu de beste site?
Samenvatting?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Monidique het volgende:
CDA: Van der Laan verzweeg fraude inburgeringstoets
...!
Oh boy.quote:"Amerika is een land met alleen maar Amerikanen. Daar kun je een eenheidsmunt hebben. Maar Europa heeft niet alleen maar Europeanen; we hebben veel onderlinge verschillen".
Ze hebben daar bij de PVV een behoorlijk verstoord beeld van de VS. Viel me ook al op in een toespraak die Wilders daar gaf voor een of ander conservatief denktankje.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat is een mannengroep, dat is weer wat anders.Om dit soort mensen nu mannen te noemen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
Bij rebirthing moet ik altijd aan Herman Finkers denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Om dit soort mensen nu mannen te noemen..
Waarbij jij aanwezig was...?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben daar bij de PVV een behoorlijk verstoord beeld van de VS. Viel me ook al op in een toespraak die Wilders daar gaf voor een of ander conservatief denktankje.
Als je jezelf opblaast kan zwartparkeren er nog best bij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:30 schreef Mutant01 het volgende:
HUILIE! Wat is het parkeren bij paleis Noordeinde duur trouwens.
Sukkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Toppie, ik val weer op een meisje waarvan de vader dominee is en zij ook zwaar gelovig, dat gaat weer hommeles worden
Ik moest daar toevallig een lezing geven over Goebbels en de linkse media in Nederland.quote:
Hoe kwam je die zo tegen? Ik heb het ook wel eens gehad, maar ter verdediging van mijzelf kan ik opvoeren dat ze wel zoop en blowde als een ketter, dus ik zag het niet geheel aankomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Toppie, ik val weer op een meisje waarvan de vader dominee is en zij ook zwaar gelovig, dat gaat weer hommeles worden
In mijn European integration class (ze is een Singaporese).quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kwam je die zo tegen? Ik heb het ook wel eens gehad, maar ter verdediging van mijzelf kan ik opvoeren dat ze wel zoop en blowde als een ketter, dus ik zag het niet geheel aankomen.
Dat is geen probleem, dat is een uitdaging.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Die ik verloren heb om er ook maar iets serieus mee te beginnen. Dit wordt wederom een vriendschap.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, dat is een uitdaging.
Nou ja, je kunt als Singaporese maar op één manier echt integreren in Europa natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In mijn European integration class (ze is een Singaporese).
Naar Duitsland vertrekken voor een half jaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt als Singaporese maar op één manier echt integreren in Europa natuurlijk.
Nou, ik heb weer een telefoonnummer van een Marokkaanse. Ik realiseerde het pas toen ze haar naam zei. Die kan zo bij mijn collectie. Ik weet niet wat ik daarmee aanmoet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Be Rocco.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou, ik heb weer een telefoonnummer van een Marokkaanse. Ik realiseerde het pas toen ze haar naam zei. Die kan zo bij mijn collectie. Ik weet niet wat ik daarmee aanmoet.
Ze is wel knap en heeft dezelfde interesses, maar ik heb eigenlijk geen zin om de Romeo uit te hangen.
Tellen valt niet mee als je aan de raki zit.quote:
quote:Athene verkoopt duikboot wegens schulden
ATHENE - Griekenland hoopt 350 miljoen euro te verdienen door een in Duitsland gebouwde onderzeeër door te verkopen. Dit heeft de Griekse minister van Defensie woensdag bekendgemaakt.
In 2006 weigerde Athene de bestelde onderzeeër, omdat die niet aan de eisen voldeed. Maar inmiddels zijn er verbeteringen aangebracht en vindt de Griekse marine het vaartuig zeewaardig.
De bewindsman wees erop dat een verdere discussie over de kwaliteit van de onderzeeër, die nu te koop staat, niet in het algemeen belang is.
net heerlijk buiten met blonde schone een zuivere kop raki naar binnen gegoten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tellen valt niet mee als je aan de raki zit.
Ik kan er nog wel eentje gebruiken, doen ze 'm ook op ebay?quote:
Exact.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tellen valt niet mee als je aan de raki zit.
Whehe dit gaat gezeik opleveren.quote:Retired U.S. general, a former NATO commander, says Dutch army failed to stop genocide in Bosnian war because it included gay soldiers - AP
Dientengevolge overweeg ik mijn stem op één beider partijen uit te brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef Picchia het volgende:
Als een PvdA-CDA coalitie wint en samen gaat regeren, dan is dat ook gelijk de laatste keer dat ik stem. Linkse coalitie, prima. Rechts ook prima. Maar niet dat alweer.
Links gristelijk geniet ook niet bepaald mijn voorkeur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef Picchia het volgende:
Als een PvdA-CDA coalitie wint en samen gaat regeren, dan is dat ook gelijk de laatste keer dat ik stem. Linkse coalitie, prima. Rechts ook prima. Maar niet dat alweer.
Of je haalt een Afrikaantje hierheen die het voor je doet. Dan hoef je ook niet meer zelf naar het stembureau te lopen. De ideale samenleving.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dientengevolge overweeg ik mijn stem op één beider partijen uit te brengen.
Ik neem deze opmerking terug. Ik vind hem zelf een beetje laag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Of je haalt een Afrikaantje hierheen die het voor je doet. Dan hoef je ook niet meer zelf naar het stembureau te lopen. De ideale samenleving.
Het blijft hilarisch...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Srebrenica viel door Nederlandse homo's'
WASHINGTON - Nederlandse militairen waren in 1995 niet in staat om de Bosnische moslimenclave Srebrenica te verdedigen, omdat zij openlijk homoseksuelen in hun rangen hadden.
Dat heeft de Amerikaanse ex-generaal John Sheehan donderdag gezegd tijdens een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat.
Ook de Nederlandse legerleiding zou de val van Srebrenica mede hebben toegeschreven aan homoseksuele militairen, verklaarde Sheehan, die tijdens de oorlog in Bosnië een opperbevelhebber van de NAVO was.
,,Ze zagen het als een deel van het probleem'', aldus de ex-officier, die dat onder meer zou hebben gehoord van de toenmalige chef-staf van de Nederlandse strijdkrachten.
'Don't ask, don't tell'
De Amerikaanse regering wil homoseksuelen en lesbiënnes het recht geven om openlijk in het leger te dienen. President Bill Clinton voerde het 'don't ask, don't tell'-beleid in.
Het leger beloofde geen punt te maken van de geaardheid van een militair, als die zijn of haar voorkeuren voor zich zou houden. Conservatieve politici zien niets in het plan. (ANP)
quote:Critici kraken rapport over economische gevolgen piraterij
Een door de entertainmentindustrie onderschreven rapport stelt dat als gevolg van piraterij de komende vijf jaar 1,2 miljoen banen in de EU zullen verdwijnen, terwijl de schade tot 240 miljard euro oploopt. Diverse critici kraken het rapport.
Het onderzoeksrapport, getiteld 'Building a Digital Economy: The Importance of Saving Jobs in the EU's Creative Industries', is opgesteld door Tera Consultants. Het rapport wil antwoord geven op de vraag welke gevolgen online piraterij in de EU zou hebben als de huidige wetten en regels niet worden aangepast. De opstellers concluderen dat in 2015 meer dan 1,2 miljoen banen in de creatieve industrie verloren zouden gaan en dat de economische schade door verloren inkomsten kan oplopen tot 240 miljard euro. Volgens het rapport krijgt de entertainmentindustrie nu ook al rake klappen en zijn ingrijpende wijzigingen in de Europese regelgeving nodig om de piraterij aan te pakken. Diverse organisaties uit de entertainmentindustrie onderschrijven deze conclusies.
De onderzoekers komen in het rapport met een aantal opmerkelijke aannames. Zo wordt gesteld dat de groei van het internetverkeer - geschat op jaarlijks 24 procent - direct leidt tot een verwachte stijging van de werkloosheid als gevolg van piraterij. Daarbij wordt er bijvoorbeeld geen rekening mee gehouden dat juist steeds meer consumenten streaming video gaan bekijken. Evenmin is ingecalculeerd dat consumenten hun 'uitgespaarde' geld elders zullen besteden, met banengroei in andere sectoren als gevolg.
Diverse europarlementariërs onderschrijven de conclusies van het rapport en dringen aan op strengere Europese regelgeving. Zo stelt de VVD'er Toine Manders in een persbericht dat Europese consumenten onderwezen moeten worden dat het auteursrecht niet mag worden geschonden. Er klinken echter ook kritische geluiden. De Britse piratenpartij stelt bijvoorbeeld diverse vraagtekens bij de gebruikte onderzoeksmethodiek en de genoemde cijfers. "Alleen al het geclaimde verlies van 1200 pond - circa 1340 euro - per huishouden in Groot Brittannië als gevolg van piraterij is duidelijk onzin. Ik ken niemand die dankzij internetpiraterij 1200 pond in zijn zakken heeft gehouden", aldus partijvoorzitter Andrew Robinson. Uit de Britse burgerrechtenbeweging Open Rights Group klinken soortgelijke geluiden.
Ik vind het eigenlijk vooral diep treurig dat iemand die dergelijke posities heeft bekleed zulke uitlatingen doet.quote:
Het blijft Amerika he.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral diep treurig dat iemand die dergelijke posities heeft bekleed zulke uitlatingen doet.
Nu even niet.quote:
Het ergste is dat zo'n man ook nog eens heilig overtuigd is van zijn gelijk.quote:
Misschien hadden ze homo-militairen naar Afghanistan moeten sturen. Op zoek naar Bin Ladenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:45 schreef Picchia het volgende:
Ze hebben het hol van de vijand gepenetreerd, denk ik.
European Journal of Public Healthquote:Denialism: what is it and how should scientists respond?
Black is white and white is black
HIV does not cause AIDS. The world was created in 4004 BCE. Smoking does not cause cancer. And if climate change is happening, it is nothing to do with man-made CO2 emissions. Few, if any, of the readers of this journal will believe any of these statements. Yet each can be found easily in the mass media. The consequences of policies based on views such as these can be fatal. Thabo Mbeki’s denial that that HIV caused AIDS prevented thousands of HIV positive mothers in South Africa receiving anti-retrovirals so that they, unnecessarily, transmitted the disease to their children.1 His health minister, Manto Tshabalala-Msimang, famously rejected evidence of the efficacy of these drugs, instead advocating treatment with garlic, beetroot and African potato. It was ironic that their departure from office coincided with the award of the Nobel Prize to Luc Montagnier and Franc¸oise Barre´-Sinoussi for their discovery that HIV is indeed the case of AIDS.
The rejection of scientific evidence is also apparent in the popularity of creationism, with an estimated 45% of Americans in 2004 believing that God created man in his present form within the past 10 000 years.2 While successive judgements of the US Supreme Court have rejected the teaching of creationism as science, many American schools are cautious about discussing evolution. In the United Kingdom, some faithbased schools teach evolution and creationism as equally valid ‘faith positions’. It remains unclear how they explain the emergence of antibiotic resistance.
Elsewhere, the hand of powerful corporate interests can be seen. It took many decades for the conclusions of authoritative reports by the US Surgeon General3 and the British Royal College of Physicians4 on the harmful effects of smoking to be accepted, while even now, despite clear evidence of rapid reductions in myocardial infarctions where bans have been implemented, there are some who deny that second-hand smoke is dangerous. In large part this was due to the efforts of the tobacco industry to deflect attention to other putative causes of smoking-related diseases, from stress to keeping petbirds.
The reports of the Intergovernmental Panel on Climate Change have suffered similar attacks from commentators with links to major oil companies. All of these examples have one feature in common. There is an overwhelming consensus on the evidence among scientists yet there are also vocal commentators who reject this consensus, convincing many of the public, and often the media too, that the consensus is not based on ‘sound science’ or denying that there is a consensus by exhibiting individual dissenting voices as the ultimate authorities on the topic in question. Their goal is to convince that there are sufficient grounds to reject the case for taking action to tackle threats to health. This phenomenon has led some to draw a historical parallel with the holocaust, another area where the evidence is overwhelming but where a few commentators have continued to sow doubt. All are seen as part of a larger phenomenon of denialism.
quote:However, this is not limited to the private sector; the administration of President George W Bush was characterized by the promotion of those whose views were based on their religious beliefs or corporate affiliations, 13 such as the advisor on reproductive health to the Food and Drug Administration who saw prayer and bible reading as the answer to premenstrual syndrome.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_km-heffing_in_.htmlquote:De CDA-fractie is nu tegen de kilometerheffing, zoals minister Eurlings die wilde invoeren. „Een vorm van beprijzen is noodzakelijk, maar moet dat deze kilometerheffing zijn? Nee!”
Inderdaad die moest wijken om een draai mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef Roquentin het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_km-heffing_in_.html
Weten we ook waarom Eurlings weg is...
Weten we ook met wie Eurlings vrouw naar bed ging.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef Roquentin het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_km-heffing_in_.html
Weten we ook waarom Eurlings weg is...
Rock_de_Braziliaan schijnt die affaire liever onder de radar te houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Weten we ook met wie Eurlings vrouw naar bed ging.
Vandaag de voorsteden, morgen de hoofdstad. Fase 2: ??? Fase 3: een bloeiende kenniseconomiequote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Montov het volgende:
C-c-c-c-combobreaker:
http://www.thedailyshow.c(...)ervative-libertarian
Jon Stewart op zijn best.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef Monidique het volgende:
Ik lees nu het boek The Great Arab Conquests. Het is fascinerend om te lezen hoe binnen tien jaar de moslims van een verbannen sekte tot heersers over Arabië, Syrië en Irak worden.
Op hun scooters, tewijl de vrouwen op speciale uren konden zwemen in hun boerkini.quote:
Jij een ander dan ik, vermoed ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:32 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo. Ik heb dat boek al gelezen.
Je vergeet tvlxd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
Diepzinniger woorden zijn nooit gesproken.
Wat je niet hebt kan niet worden gestolen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:39 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r_Trots_op_Nederland
TROTSgate.
welke private tracker dan? Btjunkie heeft meer stuff en een beter anti-spam systeem dan wie dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een private tracker.Maar voor een openbare tracker vind ik kickasstorrents best behoorlijk.
Tsja, dominees zijn ook nog eens voor 77% anti PVV, dus ....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Flinke borrel nemen, dan merk je het pas als je bent gearriveerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef du_ke het volgende:
hmm ik moet zo naar een verjaardag maar het regent wel heel hard nu
Zouden nou al die kantoorartikelen gejat zijn waar ze 2 jaar geleden om zat te bedelen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:39 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r_Trots_op_Nederland
TROTSgate.
Overigens bemerk ik, als onvermoeibaar muckraker zoals Albert Verlinde en Nautilus_ zouden zeggen, een zeker antisemitisme in uw classificatie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Flinke borrel nemen, dan merk je het pas als je bent gearriveerd.
Welk een futiele bezigheid moet de geschiedkunde zijn, dat men dergelijke observaties tracht te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Overigens bemerk ik, als onvermoeibaar muckraker zoals Albert Verlinde en Nautilus_ zouden zeggen, een zeker antisemitisme in uw classificatie.
Wanneer de geschiedkunde wordt toevertrouwd aan een gemoed als het mijne, dat zucht naar wezenloze verstrooiing tot hoofdneiging heeft, neemt de futiliteit nog toe - als dat tenminste mogelijk is; zoals er geen rangorde van wonderen is, zo is er waarschijnlijk ook geen gradatie van futiliteit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Welk een futiele bezigheid moet de geschiedkunde zijn, dat men dergelijke observaties tracht te doen.
Het is mij een noviteit dat Godslasteraar één uwer huisgenoten is.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:10 schreef TitusPullo het volgende:
Denk ik eindelijk van dat deuntje verlost te zijn omdat mijn huisgenoot een week weg is, komt Mutant - !Mutant! - ermee op de proppen.
Nee: hij speelt het, jij draait het.quote:
Ik draai het niet, ik beluister het.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee: hij speelt het, jij draait het.
Was hij zo gecharmeerd van een zachtzinnige vertelling als Amelie?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is mij een noviteit dat Godslasteraar één uwer huisgenoten is.
Juridische exactheid doet mij alweer de das om.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik draai het niet, ik beluister het.
Hij liet eens bemerken, er emotioneel aangedaan door te zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Was hij zo gecharmeerd van een zachtzinnige vertelling als Amelie?
Beter dan een barse atheist die zich laat ontroeren door conservatief christelijk geluid.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef TitusPullo het volgende:
Wat lief, een barse atheist die zich laat ontroeren door een meisjesfilm.
Dat heeft niets met oud worden te maken, lul.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:28 schreef Reya het volgende:
Ik heb delen van de voorgaande avond en nacht doorgebracht met op bed liggen en celloconcerten luisteren. Ik word oud, Titus.
Ik ben in de lokale discotheek beland. Ik word ook oudquote:Op zondag 21 maart 2010 10:28 schreef Reya het volgende:
Ik heb delen van de voorgaande avond en nacht doorgebracht met op bed liggen en celloconcerten luisteren. Ik word oud, Titus.
ze zat om 8am alweer in de kerk vandaagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Tsja, dominees zijn ook nog eens voor 77% anti PVV, dus ....![]()
![]()
![]()
![]()
en koud in singapore, 23 graden wie verzint dit soort temperaturenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Pfoe, het is warm geworden in .nl
Belachelijk!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en koud in singapore, 23 graden wie verzint dit soort temperaturen
Abdullah Haselhoef.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:07 schreef Picchia het volgende:
"Hij pleit voor een krachtig dialoog tussen beide culturen om zo te komen tot wederzijds begrip. Met het woord als enige wapen."
Ik vraag me af over welke extreem-rechtse fascist dit gaat.
Bedreigend.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
Fortuyn natuurlijk. Daar kan Wilders nog wat van leren.
Ach, wat verstaat men daar onder?quote:
Nog bedreigender.quote:
Aan die voorwaarden is nog niet voldaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Een vrouw waarmee u in enige seksuele relatie verkeert, of in ieder geval gewillig is.
In het raamkozijn zitten in het zonnetje met een beugel *plop*.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Pfoe, het is warm geworden in .nl
Dan rest niets anders dan de hand van Mutties zus vragen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aan die voorwaarden is nog niet voldaan.
Het betreft hier een man?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aan die voorwaarden is nog niet voldaan.
Druk. Druk. Druk.quote:
Ik heb even op mijn dakterras vertoeft vanmiddag met glaasje whisky.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het raamkozijn zitten in het zonnetje met een beugel *plop*.
Ja het leven is zwaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb even op mijn dakterras vertoeft vanmiddag met glaasje whisky.
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 21 maart 2010 20:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Druk. Druk. Druk.
Veel trainen, veel (uit)eten, ze hebben me zelfs wijn leren drinken..
Veel succes met je bed bereiken, over een uur of zes.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef du_ke het volgende:
Ik ga zo nog even naar de buurman voor een borrel.
Meer is niet nodig toch? Het is voldoende om contacten te leggen, om te laten zien dat je ingeburgerd bent en te laten zien dat je onze normen en waarden deelt.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:57 schreef One_of_the_few het volgende:
zo, mijn spaanse leerling voorbereid op monderling nederlands.
Nu kijken of er meer uitkomt dan 3 bier.
waarschijnlijk vind een taalpurist dat niet. Maar boeiend. Ik heb mij goede daad omtrent integratie voor de komende decennia weer gedaanquote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Meer is niet nodig toch? Het is voldoende om contacten te leggen, om te laten zien dat je ingeburgerd bent en te laten zien dat je onze normen en waarden deelt.
quote:Oké, jouw PVV bestrijd de Islam dus niet meer. Je ontkent de aanslag die Islamitische migranten vormen op onze samenleving en ons sociale stelsel. Economische migranten verwelkomen zonder motivatie. Dweilen met de kraan open. Radicalisatie vanuit het buitenland toelaten. Criminele achtergrond van migranten ontken je.
Anders zou het echt een kutdag zijnquote:
Het helpt me meestal de maandagochtend wel door. Halverwege de middag begint het slaapgebrek en overmatige alcoholgebruik van het weekend een rol te spelen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders zou het echt een kutdag zijn
Ik heb dat juist 's ochtends. Ben ik niet vooruit te branden. Vooral genieten als je voor tien uur al twee afspraken hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het helpt me meestal de maandagochtend wel door. Halverwege de middag begint het slaapgebrek en overmatige alcoholgebruik van het weekend een rol te spelen.
Ik functioneer op zich wel, maar met name 's middags krijg ik last van branderige ogen en moeite om me nog te concentreren. Het vreemde is dat ik hier ook last van heb na vrij rustige weekenden. Volgens mij heeft m'n lichaam gewoon een hekel aan maandag.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dat juist 's ochtends. Ben ik niet vooruit te branden. Vooral genieten als je voor tien uur al twee afspraken hebt
quote:The figure Ayn Rand most resembles in American life is L. Ron Hubbard, another crazed, pitiable charlatan who used trashy potboilers to whip up a cult. Unfortunately, Rand's cult isn't confined to Tom Cruise and a rash of Hollywood dimwits. No, its ideas and its impulses have, by drilling into the basest human instincts, captured one of America's major political parties.
Je kunt natuurlijk prima bepaalde aspecten overnemen zonder het geheel volledig te onderschrijven.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De conservatieven zijn allemaal objectivist en daarmee dus atheist geworden?
Als proefpersoon in medische experimenten?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:16 schreef TitusPullo het volgende:
Ik besteed mijn tijd vooral aan de wetenschap.
Ach, chimpansees kunnen het ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:21 schreef TitusPullo het volgende:
Daarvoor ben ik niet slim genoeg.
Het kost wat, maar dan heb je ook iets.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Eindelijk al mijn spullen bij elkaar gevonden uit nog weggestopte verhuisdozen om de maffia blij te kunnen maken.
ah, een zweedse in de buurt?quote:
quote:It's getting scary in this country. REALLY scary. And I can't help but feel that we are headed toward some kind of real conflict within the nation.
Face it folks, we are the 'unfavored, rotten, racist' people of this country now, at least in the eyes of the government and their dead-beat supporters. To them, all we're good for is to feed the beast with our money. And if we refuse?
I can see it now, a group of outnumbered, like-minded, freedom loving Americans holed in at their Helm's Deep, while being accosted by a ragtag army of gangbangers, illegals, and other assorted Obama worshippers. As well as whatever firepower the government can muster.
I know it's dramatic, but I can definitely see it happening in some fashion.
nee de temperatuur is eindelijk weer boven de 30 graden, en hier zijn meer dan egnoeg zweedse, noorse, finse, duitse en franse in de buurt.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:23 schreef Picchia het volgende:
De volgende stap is een staking van de belastingbetaler. Eigenlijk had het Vlaams Belang daartoe moeten oproepen gedurende het cordon sanitaire. Misschien waren ze dan nu wel van de Walen af.
Van der Hoeven weet niet dat Amerika elke 10 jaar een volkstelling doet (vanwege het onbreken van een burgerlijke stand)? Domme opmerking.quote:Van der Hoeven stelt in de krant dat Amerika veel organisatorische problemen heeft. Het houden van verkiezingen gaat moeizaam, het onderwijs is aan hervorming toe, de gezondheidszorg loopt achter vergeleken met andere westerse democratieën en nu zou zelfs een volkstelling nodig zijn. "De laatste keer dat ik van een volkstelling hoorde, was die rond de geboorte van Christus. Het land is niet echt op orde."
Er zijn maar weinig landen waar volkstellingen zijn afgeschaft, Nederland, Duitsland en België zijn zo'n beetje de uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Van der Hoeven weet niet dat Amerika elke 10 jaar een volkstelling doet (vanwege het onbreken van een burgerlijke stand)? Domme opmerking.
Dat de EU de grenzen dichthoudt voor Amerikaanse zuivel en vlees (omdat het mbv groeihormonen wordt geproduceerd) zegt ze er niet bij.quote:Amerika blokkeert de vrije handel. Die kritiek uit demissionair minister van Economische Zaken Maria van der Hoeven (CDA) vandaag in het Financieele Dagblad. Het uitblijven van een vrijere handel is in Nederland vooral nadelig voor bloementelers, baggeraars en de zuivel- en vleesverwerkende industrie.
Nee, klopt. Al is het nog niet zo erg als Annie Schreijer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef Monolith het volgende:
V/d Hoeven is natuurlijk sowieso niet bepaald het helderste licht bij het CDA.
Och, dat vlees buiten de deur houden lijkt me alleen maar goed uit gezondheidsoverwegingen. Bijna al het vlees wat in Amerika geproduceerd wordt zit vol ziektekiemen, ontlasting, volgepompt met water om het volume te doen toenemen en nog meer troep. Het is in Europa niet veel beter, maar toch enigzins.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef freako het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig landen waar volkstellingen zijn afgeschaft, Nederland, Duitsland en België zijn zo'n beetje de uitzonderingen die de regel bevestigen.
In dat interview zit wel meer dom gezwets van Van der Hoeven. Ze zegt onder meer het volgende:
[..]
Dat de EU de grenzen dichthoudt voor Amerikaanse zuivel en vlees (omdat het mbv groeihormonen wordt geproduceerd) zegt ze er niet bij.
Dat ben ik met je eens. Maar dan moet je niet gaan piepen als Amerika vervolgens de grenzen dichthoudt voor je eigen vlees en zuivel. Dan moet je de hand in eigen boezem steken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Och, dat vlees buiten de deur houden lijkt me alleen maar goed uit gezondheidsoverwegingen. Bijna al het vlees wat in Amerika geproduceerd wordt zit vol ziektekiemen, ontlasting, volgepompt met water om het volume te doen toenemen en nog meer troep. Het is in Europa niet veel beter, maar toch enigzins.
Ik was al even bang dat ik bevooroordeeld was tegenover mensen met een dergelijk accent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:01 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, klopt. Al is het nog niet zo erg als Annie Schreijer.
Dat staat meestal niet op zichzelf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik bevooroordeeld was tegenover mensen met een dergelijk accent.
Misschien heb ik wel last van een verkapt minderwaardigheidscomplex, met mijn Twentse accent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik bevooroordeeld was tegenover mensen met een dergelijk accent.
het is weer eens wat anders dan "linkschmenschen knuffelen allochtonen en willen iedereen een uitkering geven en daarom gaat nederland eraan" of "de PVV = hitler"-topics die je anders ziet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De stand na 30 jaar politiek.
Ze gaat al een tijdje mee, dus.quote:"De laatste keer dat ik van een volkstelling hoorde, was die rond de geboorte van Christus.''
Dat ziet er zo uit:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:41 schreef TitusPullo het volgende:
Die van mij is leuk. Die van jou kijkt alsof ze voor het eerst couscous eet.
?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef JoaC het volgende:
Hulde aan ING, dat ze weer in Nederland hun orders doen.
Mag ook gezegd worden
quote:Iggy Pop has vowed to stop stagediving after suffering a nasty fall at a recent show.
The singer, 62, revealed he dived for the last time during a gig at New York's Carnegie Hall. However, none of the audience caught him, leaving The Stooges' frontman bruised.
Nou nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef JoaC het volgende:
Hulde aan ING, dat ze weer in Nederland hun orders doen.
Mag ook gezegd worden
Wie is dat kleine dikke negertje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikanen vergapen zich aan alfabetisme.
Een klassieke methode om Cubaanse sigaren te camoufleren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ja, wat was dat nou voor onzin om het met twintig verschillende pennen te ondertekenen?
Politiek gezien kan hij weer opnieuw beginnen, wat in dit geval goed is. Een herstart. Ik geloof dat er ergens een of ander brandhaardje is waar een Amerikaanse bondgenoot na een bezetting van meer dan veertig jaar nog steeds geen vrede lijkt te willen sluiten, misschien dat hij daar eens langs kan gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef Sjaakz het volgende:
Verder helemaal geweldig dat die wet er eindelijk door is natuurlijk... Misschien kan hij zijn licht nu weer een beetje op de rest van de wereld doen schijnen.
Marokko?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Politiek gezien kan hij weer opnieuw beginnen, wat in dit geval goed is. Een herstart. Ik geloof dat er ergens een of ander brandhaardje is waar een Amerikaanse bondgenoot na een bezetting van meer dan veertig jaar nog steeds geen vrede lijkt te willen sluiten, misschien dat hij daar eens langs kan gaan.
Gary Coleman. Hij deed mee aan de recall-verkiezing in Californie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wie is dat kleine dikke negertje?
Waarom staat de governator er niet bij dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Gary Coleman. Hij deed mee aan de recall-verkiezing in Californie.
Emmanuel Lewis, the antichrist.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De modeaccessoire van het seizoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo'n kleine dikke neger maakt de foto helemaal af.
Het afvallen van het CDA is altijd positiefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef Hexagon het volgende:
Eindhoven stevent af op paars plus![]()
http://www.ed.nl/regio/ei(...)oot-in-Eindhoven.ece
Paars + groen = bruin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef Hexagon het volgende:
Eindhoven stevent af op paars plus![]()
http://www.ed.nl/regio/ei(...)oot-in-Eindhoven.ece
Priceless.quote:The Israeli PM has said the resumption of Middle East peace talks could be further delayed by Palestinian demands for a freeze on settlement building.
"We must not be trapped by an illogical and unreasonable demand," Benjamin Netanyahu said. "It could put the peace negotiations on hold for another year."
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:02 schreef JoaC het volgende:
Boze_Appel: de opeenvolging van die 2 posts geeft een verkeerd beeld van je
reverse psychology!quote:
Over 20 jaar is Marokko één grote woestijn.quote:
Ga je altijd via Tanger? Want dan zie je als je op het dek van de boot staat een kerk boven de rest van skyline uitsteken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef sigme het volgende:
De enige plaats in Marokko waar ik een christelijke kerk gezien heb.
net als spanjequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Over 20 jaar is Marokko één grote woestijn.
Wat nou Global Warmingquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
Zuid-Spanje afgelopen zomer - 45 graden.
Webster, schrijver van het woordenboek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe kan ik u van dienst zijn?quote:
agadir, verschrikkelijke stad, kunt beter naar essuoira gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef TitusPullo het volgende:
Tanger, dat is toch het Salou van Marokko? Of is Agadir dat?
Agadir - daar kunnen de dames iig ongestoord zonder topje op het strand liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef TitusPullo het volgende:
Tanger, dat is toch het Salou van Marokko? Of is Agadir dat?
Meestal Ceuta. Eenmaal Tanger geloof ik, en tweemaal(?) Melilla.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je altijd via Tanger? Want dan zie je als je op het dek van de boot staat een kerk boven de rest van skyline uitsteken.En ik begrijp dat je dus nooit via de grote steden rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |