Ik ben het er niet mee eens dat de hele politie-eenheid nu afgeschilderd moet worden als criminelen maar er zitten daar teveel rotte appels.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Dat het politieapparaat eigenlijk bevolkt wordt door de grootste criminelen?
Scherp. Bijzonder scherp. Dus wat is je punt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Het is helaas niet de eerste en waarschijnlijk helaas ook niet de laatste persoon die door een agent(e) aan zijn einde komt...
Er zit een huis (en tuin) tussen.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Naast elkaar dus, zet ik gelijk een streep door de theorie.
Ja, ik dacht, daarom post ik het even.quote:
Mwah, een mooi met schuimrubber bekleed kamertje alleen voor de rest van zijn leven lijkt me wel een plan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een zieke geest is?
Wat kan iemand nou voor reden noemen om de moord op een 12 jarig meisje goed te praten. Als hij echt bekend heeft mag hij van mij gewoon een spuitje krijgen. Het vooruitzicht om naar de gevangenis te gaan is voor hem ook niet echt aantrekkelijk, een kindermoordende politieagent. Daar zitten de mede bajesklanten echt op te wachten.
betere foto dan het plaatje uit de OP.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk. Het huis links met de "party"tent is de vindplaats en het huis rechts met de "party"tent is het ouderlijk huis van Milly.
[ afbeelding ]
Teveel? Waarop gebaseerd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat de hele politie-eenheid nu afgeschilderd moet worden als criminelen maar er zitten daar teveel rotte appels.
dat was allang bekend volgens mijn infoquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit een huis (en tuin) tussen.....
Je zou maar in dat huis d'r tussenin wonen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk. Het huis links met de "party"tent is de vindplaats en het huis rechts met de "party"tent is het ouderlijk huis van Milly.
[ afbeelding ]
hoe durf je in godsnaam zoiets te zeggen..?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Het is helaas niet de eerste en waarschijnlijk helaas ook niet de laatste persoon die door een agent(e) aan zijn einde komt...
Als enige zonder partytent?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou maar in dat huis d'r tussenin wonen!
Je had ze er wel voor in kunnen zetten. Prioriteiten verleggen heet zoiets....quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zijn dezelfde politieagenten idd
Begraven in een zand/bloembak?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
Het huis links met de "party"tent is de vindplaats en het huis rechts met de "party"tent is het ouderlijk huis van Milly.]
Als je er vanuit gaan dat elke crimineel bij de politie er 1 teveel is, kun je dat zo stellen.quote:
Waarom de smiley?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze weten nog niet waarom Milly met hem mee is gegaan.
Oh bah idd, de ouders van het meisje aan de ene kant en de andere kant is de plek waar ze vermoord en begraven is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou maar in dat huis d'r tussenin wonen!
Op eigen ervaringen. Iemand die heel dicht bij mij staat is in de gevangenis terecht gekomen. Volkomen eigen schuld natuurlijk. Maar wat daar rondloopt, er zijn al verschillende ingevoerde kledingstukken ''kwijtgeraakt terwijl dat anders nooit gebeurt'' en ook wat andere dingen, scheerapparaat enzo. Bewakers zijn sadistisch gemeen tegen gevangenen, wordt ook totaal niet meegewerkt van hun kant.quote:
Mensen die in een gevangenis werken zijn geen agentenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op eigen ervaringen. Iemand die heel dicht bij mij staat is in de gevangenis terecht gekomen. Volkomen eigen schuld natuurlijk. Maar wat daar rondloopt, er zijn al verschillende ingevoerde kledingstukken ''kwijtgeraakt terwijl dat anders nooit gebeurt'' en ook wat andere dingen, scheerapparaat enzo. Bewakers zijn sadistisch gemeen tegen gevangenen, wordt ook totaal niet meegewerkt van hun kant.
Dan heb je onder een steen gelegen denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef LieveJuf het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg; Iemand een idee waarom dit zo uitgebreid in het nieuws is gekomen (zoals extra nieuwsuitzendingen en persconferentie), heb dit bij eerdere zaken niet gezien?
ik vind het niet echt smakelijk om een foto te plaatsen waar zijn vriendin opstaat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Begraven in een zand/bloembak?
- geen persoonlijke foto's -
Bizar. Tent zal wel de vindplaats zijn. Die staat recht achter het huis terwijl er aan de zijkant allerlei rotzooi ligt. Ziet er in ieder geval niet uit als een tuin waar ze veel zaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het familiedrama van vorige week? werd ook breed uitgemeten, maar niet zo erg als dit hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heb je onder een steen gelegen denk ik.
Ik eerste instantie wel ja. Maar denk als de jaren verstrijken dat je je niet tot zijn niveau wil verlagen en het gewoon wil afsluiten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Als vader van Milly zou ik denk ik hopen dat die gast snel vrijkomt... Hoe slecht het misschien ook is, als het je dochter is zou je die gast toch helemaal kapot willen maken?
Welke eerdere zaken bedoel je dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef LieveJuf het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg; Iemand een idee waarom dit zo uitgebreid in het nieuws is gekomen (zoals extra nieuwsuitzendingen en persconferentie), heb dit bij eerdere zaken niet gezien?
Lol, daar staan toch geen gezichten op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Adolescens, het is een beetje hypocriet om de luchtfoto's wel te plaatsen en dan vervolgens foto's uit de tuin te verbieden
Nee hoor niet deze smiley die jij laat zien..Goed kijken. de politie weet niet waarom Milly is meegegaan met Sander V naar zijn huis ..heb zojuist gehoord bij rtlgemist.nlquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom de smiley?. De enige die dat weten zijn Milly en de verdachte. Eén ervan kan weinig meer zeggen (al zou het me niets verbazen als Patty Brard een poging zal doen) en de ander zal niet heel happig zijn om alle details prijs te geven.
Dat zou je wel denken, maar vaak zie je (heb ik het idee) een soort verslagenheid bij ouders van zo'n meisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Als vader van Milly zou ik denk ik hopen dat die gast snel vrijkomt... Hoe slecht het misschien ook is, als het je dochter is zou je die gast toch helemaal kapot willen maken?
En wat is daar in vredesnaam de toegevoegde waarde van? Zo'n gast heeft gewoon een kronkel in zijn hoofd, daar mag wel eens onderzoek naar gedaan worden. Wat is het verschil in hersenactiviteit tussen normaal gewetensvolle mensen en gewetensloze mensen. Daar moet toch iets te vinden zijn. Alleen kom je dan op een lastig moreel dilemma of je iedereen mag scannen op zo'n afwijking. En wat je vervolgens mag doen met die info.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben 'blij' dat de verdachte in elk geval nog leeft. Nu kunnen ze tenminste achter het motief komen en wat er precies gebeurd is en kan die gast gestraft worden.
Ik weet nog hoe boos is was toen bleek dat Karst T. overleden was. Zulke mensen moeten uitleggen waarom ze dit deden en ze moeten gestraft worden voor hetgeen ze geflikt hebben.
Ik heb inderdaad slechtere ervaringen met bewaarders dan met politie. Maar toont wel aan dat het in overheidsinstellingen er soms niet zo fris aan toegaat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Mensen die in een gevangenis werken zijn geen agenten
Oooh, nu snap ik veel beter dat hij dat heeft kunnen doen. Ik was in de veronderstelling dat het een voortuin wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statistisch gezien zullen er wel een stel rotte appels bijzitten idd, kan ook niet anders als je kijkt naar hoe veel agenten er zijn in Nederland.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaan dat elke crimineel bij de politie er 1 teveel is, kun je dat zo stellen.
Het is helemaal niet onbekend dat er ook bij de politie drugshandelaren, hooligans, verkrachters en dus ook moordenaars rond lopen.
Het zou veel opvallender zijn als nooit bekend zou worden dat een agent zwaar over de schreef is gegaan.
bronquote:In totaal zijn er in Nederland zo'n 55.000 politieambtenaren in dienst.
Als je die vergelijkt met de foto van hem in de tuin op Geenstijl dan zou het wel eens heel goed dat zandbakje oid kunnen zijn. Dat staat precies op de plek waar die tent staatquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarbij was al snel duidelijk wat er speelde. Niemand die een week in spanning heeft gezeten totdat duidelijk werd wie de dader was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het familiedrama van vorige week? werd ook breed uitgemeten, maar niet zo erg als dit hoor.
dit is toch wel een vrij uitzonderlijke zaak.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef LieveJuf het volgende:
Media-aandacht hadt in deze zaak ook nog een toegevoegde waarde kunnen hebben, als ze nog wel in leven zou zijn geweest. Wanneer een paar mensen omkomen door een familiedrama is dat voor buitenstaanders tegenwoordig nauwelijks meer echt interessant te noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het familiedrama van vorige week? werd ook breed uitgemeten, maar niet zo erg als dit hoor.
De zaken die me als eerste te binnenschieten zijn Melanie Sijbers (meisje uit Geldrop) en Jelle (schoolkind)quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Welke eerdere zaken bedoel je dan?
die gezichten zijn al bekend heurquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, daar staan toch geen gezichten op.
Ja, ik zag je schuddende smiley welquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor niet deze smiley die jij laat zien..Goed kijken. de politie weet niet waarom Milly is meegegaan met Sander V naar zijn huis ..heb zojuist gehoord bij rtlgemist.nl
Op die persoonlijke hyves foto's uit de tuin die gepost werden staan meerdere mensen op, waaronder de vriendin van de verdachte herkenbaar in beeld. Dat is iets heel anders als luchtfoto's of ANP foto's dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Adolescens, het is een beetje hypocriet om de luchtfoto's wel te plaatsen en dan vervolgens foto's uit de tuin te verbieden
Dan ben je nog verder van huis. Dan mag je zelf ook in het gevang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaan dat elke crimineel bij de politie er 1 teveel is, kun je dat zo stellen.
Het is helemaal niet onbekend dat er ook bij de politie drugshandelaren, hooligans, verkrachters en dus ook moordenaars rond lopen.
Het zou veel opvallender zijn als nooit bekend zou worden dat een agent zwaar over de schreef is gegaan.
ja en dan is de politie te druk bezig met in iedereens achtertuin te graven ipv mafkezen die met 304 km per uur door de woonwijk tegen 8 baby's en een bejaarde aanrijden op te pakkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je had ze er wel voor in kunnen zetten. Prioriteiten verleggen heet zoiets....
Goeie ogen als je daar iemand in herkent!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik vind het niet echt smakelijk om een foto te plaatsen waar zijn vriendin opstaat.
dat zo'n waardeloze site als GeenStijl dat doet moeten hun weten.
Ah okay. Nee, dat staat als een huis dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
Op eigen ervaringen. Iemand die heel dicht bij mij staat is in de gevangenis terecht gekomen. Volkomen eigen schuld natuurlijk. Maar wat daar rondloopt, er zijn al verschillende ingevoerde kledingstukken ''kwijtgeraakt terwijl dat anders nooit gebeurt'' en ook wat andere dingen, scheerapparaat enzo. Bewakers zijn sadistisch gemeen tegen gevangenen, wordt ook totaal niet meegewerkt van hun kant.
Dat 'herkenbaar' valt op die foto ook nog wel mee hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op die persoonlijke hyves foto's uit de tuin die gepost werden staan meerdere mensen op, waaronder de vriendin van de verdachte herkenbaar in beeld. Dat is iets heel anders als luchtfoto's of ANP foto's dus.
Omdat er niet vaak 12-jarige kinderen verdwijnen en vermoord worden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef LieveJuf het volgende:
Grote onzin, de meeste seriemoordenaars zijn juist heel erg sociale mensen. Denk maar aan een Ted Bundy, die lulde elke vrouw wel zijn auto in. Dat zie ik een introvert mannetje nog niet doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar zijn motief.
Vaak (dus niet altijd) zijn personen die zulke daden verrichten gesloten personen, met geen tot weinig vrienden, sociaal niet bijster sterk.
Maar als ik de foto's van deze dude zie, lijkt het op het 1e gezicht gewoon een sociaal en gezellig figuur die in de bloei van zijn leven was.
En dan toch zoiets gruwelijks doen..
Daar gaat het niet om, het zijn persoonlijke hyves foto's met mensen in beeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat 'herkenbaar' valt op die foto ook nog wel mee hoor...
Dat van Jelle is wel erg groot in de pers gekomen. Alleen werd de dader al snel gepakt (zelfde dag toch nog?).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
De zaken die me als eerste te binnenschieten zijn Melanie Sijbers (meisje uit Geldrop) en Jelle (schoolkind)
Dat lijkt mij ook ja, maar het feit dat iemand agent is, is voor mij geen reden om te denken dat hij geen crimineel oid kan zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
Maar teveel klinkt alsof het binnen het politiekorps buitensporig veel crimi's en aanverwanten zitten, dat lijkt me zwaar overdreven.
Het gebeurt ook niet zo vaak dat ze na een week al gevonden worden, als je kijkt naar b.v. Marianne Vaatstra dan is zij ook heel lang en vaak in het nieuws geweest maar het is niet afgesloten, de dader hebben ze nog niet gevonden. Of Nicky Verstappen, ook zo'n voorbeeld van een kind dat heel vaak in het nieuws is geweest, kinderen die verdwijnen/omgebracht worden is denk ik altijd wel groot nieuws.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er niet vaak 12-jarige kinderen verdwijnen en vermoord worden?
Ik noem maar wat.
gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goeie ogen als je daar iemand in herkent!
En ze hebben die foto's zelf openbaar gemaakt.
--> kon die aangepaste foto met witte vlakken over moordenaar en vriendin zo snel neit meer vinden![]()
Nee, natuurlijk niet. Maar ook niet het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Dat lijkt mij ook ja, maar het feit dat iemand agent is, is voor mij geen reden om te denken dat hij geen crimineel oid kan zijn.
Haha nee, dat zou wel heel bizar zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ook niet het tegenovergestelde.
Ik leg uit waar ik mijn ongenoegen tegenover politie en nog wel meer overheidsinstellingen vandaan heb. Zeg niet dat ik met mijn ervaringen iets hoop vast te stellen ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Nee, dat staat als een huis dan.
Weet ik niet, een buurman die altijd vriendelijk goeiedag zegt en agent is daar zou ik niet zo snel van verwachten dat hij zoiets zou doen, vooral omdat hij toevallig een agent is. Stom misschien.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ook niet het tegenovergestelde.
Is dat dan dat huis waar hij woont? Hij woonde er toch pas, het ziet eruit als volop zomer daar. Of woonde hij er toch al bijna een jaar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef matthijst het volgende:
Sorry, zo dan:
Schijnbaar lag ze dus in die bak begraven.
Misschien had die lapzwans na een half jaar nog steeds die zwarte platen liggen en lag ze daaronder...
[ afbeelding ]
Ted Bundy begluurde vrouwen in zijn jeugd, lijkt me niet echt sociaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Grote onzin, de meeste seriemoordenaars zijn juist heel erg sociale mensen. Denk maar aan een Ted Bundy, die lulde elke vrouw wel zijn auto in. Dat zie ik een introvert mannetje nog niet doen.
de tuin is niet echt groot (zo lijkt het op deze foto)... echt veel ruimte om iemand te begraven heb je niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is het al helemaal niet raar dat vriendin dat niet ziet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef matthijst het volgende:
Sorry, zo dan:
Schijnbaar lag ze dus in die bak begraven.
Misschien had die lapzwans na een half jaar nog steeds die zwarte platen liggen en lag ze daaronder...
[ afbeelding ]
Het tegenovergestelde zou zijn als je denkt dat iemand wel bijna crimineel zou zijn, omdat hij bij de politie werkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet ik niet, een buurman die altijd vriendelijk goeiedag zegt en agent is daar zou ik niet zo snel van verwachten dat hij zoiets zou doen, vooral omdat hij toevallig een agent is. Stom misschien.....
Dat werd er in de persconferentie gezegd dus ik neem aan dat dit het juiste verhaal is. Er is zo veel gezegd en geschreven dat ik het af en toe ook niet meer weet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat dan dat huis waar hij woont? Hij woonde er toch pas, het ziet eruit als volop zomer daar. of woonde hij er toch al bijna een jaar?
OvJ zei een jaar ongveer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat dan dat huis waar hij woont? Hij woonde er toch pas, het ziet eruit als volop zomer daar. Of woonde hij er toch al bijna een jaar?
Yeah. Nicky Verstappen was toen ik nog een onderdeur was maar zelfs ik weet dat zulke dingen, en dus ook Nicky, altijd veel in het nieuws zijn geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet zo vaak dat ze na een week al gevonden worden, als je kijkt naar b.v. Marianne Vaatstra dan is zij ook heel lang en vaak in het nieuws geweest maar het is niet afgesloten, de dader hebben ze nog niet gevonden. Of Nicky Verstappen, ook zo'n voorbeeld van een kind dat heel vaak in het nieuws is geweest, kinderen die verdwijnen/omgebracht worden is denk ik altijd wel groot nieuws.
Je moet het zien in het kader dat hij charismatisch en sociaal over kwam op mensen, terwijl hij net zo goed 's nachts een vrouw kon wurgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ted Bundy begluurde vrouwen in zijn jeugd, lijkt me niet echt sociaal.
Nou ja, op basis van jouw ervaringen met gevangenisbewaarders zeg je wel dat er teveel rotte appels bij de politie zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik leg uit waar ik mijn ongenoegen tegenover politie en nog wel meer overheidsinstellingen vandaan heb. Zeg niet dat ik met mijn ervaringen iets hoop vast te stellen ofzo.
Ex-vriendin toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal niet raar dat vriendin dat niet ziet.
Neehee. Volgens de persconferentie vriendin, samenwonend.quote:
Dan heb ik dat verkeerd bewoord. Mijn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, op basis van jouw ervaringen met gevangenisbewaarders zeg je wel dat er teveel rotte appels bij de politie zitten.
Ik mis volgens mij de helftquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee. Volgens de persconferentie vriendin, samenwonend.
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van CC (sorry), zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde zou zijn als je denkt dat iemand wel bijna crimineel zou zijn, omdat hij bij de politie werkt.
Ik zwijg al, sorry hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah. Nicky Verstappen was toen ik nog een onderdeur was maar zelfs ik weet dat zulke dingen, en dus ook Nicky, altijd veel in het nieuws zijn geweest.
Maar goed. Als één zaak dan minder in het nieuws komt vergeten ze die tig andere zaken spontaan.
Ok, maar deze kerel is notabene een politieagent met (neem ik aan) geen crimineel verleden. Bovendien ziet hij er op foto's gewoon als een normale sympathieke kerel uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Je moet het zien in het kader dat hij charismatisch en sociaal over kwam op mensen, terwijl hij net zo goed 's nachts een vrouw kon wurgen.
Ik ook. Ik ben een schijterd als het aankomt op kerels aan de deur, maar voor politie zou ik dan weer wel opendoen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van Hara, zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van Hara, zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
Neej! Heb al geëdit, het was een post van Copycat, sorry.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik weet niet waar dit over gaat.
Omdat jij Copycat quootte. Dan keur ik dat wel af ipv de verkeerde veronderstelling. Wat jij wil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van CC (sorry), zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
Dat is de beste cover ... dat 'normale', sympathieke uiterlijk. Zagen ze er maar net zo eng uit als dat ze van binnen blijken ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef RedGuy het volgende:
Ok, maar deze kerel is notabene een politieagent met (neem ik aan) geen crimineel verleden. Bovendien ziet hij er op foto's gewoon als een normale sympathieke kerel uit.
Dat hij dan toch tot zo'n verschrikkelijke daad in staat is..
Dat klopt, nieuws is nieuws tot er ander nieuws is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah. Nicky Verstappen was toen ik nog een onderdeur was maar zelfs ik weet dat zulke dingen, en dus ook Nicky, altijd veel in het nieuws zijn geweest.
Maar goed. Als één zaak dan minder in het nieuws komt vergeten ze die tig andere zaken spontaan.
[1] Als er zoveel mensen op het onderzoek gezet zijn, was het zeker mogelijk om ook de draad v.a.v. de buurmannen snel en simultaan verder te doorzoeken. Zelfs was dat voor de hand liggend (zei ook de officier) ; zeker na drie, vier dagen. Dat had ander onderzoek niet gestoord, integendeel, gesteund.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er waren volgens de persconferentie meerdere mensen die nog nader bekeken moesten worden, bovendien was het een team van rechercheurs die de zaak onderzochten en niet het korps van de betrokken agent.
Ik denk niet dat het nodig is dat de korpschef opstapt, pas als blijkt dat hij nalatig is geweest of de zaak heeft beïnvloed dan zou ik me er wat bij kunnen voorstellen. Hoe had jij het decor gehad willen hebben dan? Rouwkransen, kaarsjes en een condoleance register?
Ehm.... huh? Nu ben ik in de war denk ik....quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:40 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Omdat jij Copycat quootte. Dan keur ik dat wel af ipv de verkeerde veronderstelling. Wat jij wil.
Oh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van CC (sorry), zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |