OvJ zei een jaar ongveer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat dan dat huis waar hij woont? Hij woonde er toch pas, het ziet eruit als volop zomer daar. Of woonde hij er toch al bijna een jaar?
Yeah. Nicky Verstappen was toen ik nog een onderdeur was maar zelfs ik weet dat zulke dingen, en dus ook Nicky, altijd veel in het nieuws zijn geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet zo vaak dat ze na een week al gevonden worden, als je kijkt naar b.v. Marianne Vaatstra dan is zij ook heel lang en vaak in het nieuws geweest maar het is niet afgesloten, de dader hebben ze nog niet gevonden. Of Nicky Verstappen, ook zo'n voorbeeld van een kind dat heel vaak in het nieuws is geweest, kinderen die verdwijnen/omgebracht worden is denk ik altijd wel groot nieuws.
Je moet het zien in het kader dat hij charismatisch en sociaal over kwam op mensen, terwijl hij net zo goed 's nachts een vrouw kon wurgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ted Bundy begluurde vrouwen in zijn jeugd, lijkt me niet echt sociaal.
Nou ja, op basis van jouw ervaringen met gevangenisbewaarders zeg je wel dat er teveel rotte appels bij de politie zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik leg uit waar ik mijn ongenoegen tegenover politie en nog wel meer overheidsinstellingen vandaan heb. Zeg niet dat ik met mijn ervaringen iets hoop vast te stellen ofzo.
Ex-vriendin toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal niet raar dat vriendin dat niet ziet.
Neehee. Volgens de persconferentie vriendin, samenwonend.quote:
Dan heb ik dat verkeerd bewoord. Mijn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, op basis van jouw ervaringen met gevangenisbewaarders zeg je wel dat er teveel rotte appels bij de politie zitten.
Ik mis volgens mij de helftquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee. Volgens de persconferentie vriendin, samenwonend.
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van CC (sorry), zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde zou zijn als je denkt dat iemand wel bijna crimineel zou zijn, omdat hij bij de politie werkt.
Ik zwijg al, sorry hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah. Nicky Verstappen was toen ik nog een onderdeur was maar zelfs ik weet dat zulke dingen, en dus ook Nicky, altijd veel in het nieuws zijn geweest.
Maar goed. Als één zaak dan minder in het nieuws komt vergeten ze die tig andere zaken spontaan.
Ok, maar deze kerel is notabene een politieagent met (neem ik aan) geen crimineel verleden. Bovendien ziet hij er op foto's gewoon als een normale sympathieke kerel uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Je moet het zien in het kader dat hij charismatisch en sociaal over kwam op mensen, terwijl hij net zo goed 's nachts een vrouw kon wurgen.
Ik ook. Ik ben een schijterd als het aankomt op kerels aan de deur, maar voor politie zou ik dan weer wel opendoen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van Hara, zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van Hara, zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
Neej! Heb al geëdit, het was een post van Copycat, sorry.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik weet niet waar dit over gaat.
Omdat jij Copycat quootte. Dan keur ik dat wel af ipv de verkeerde veronderstelling. Wat jij wil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van CC (sorry), zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
Dat is de beste cover ... dat 'normale', sympathieke uiterlijk. Zagen ze er maar net zo eng uit als dat ze van binnen blijken ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef RedGuy het volgende:
Ok, maar deze kerel is notabene een politieagent met (neem ik aan) geen crimineel verleden. Bovendien ziet hij er op foto's gewoon als een normale sympathieke kerel uit.
Dat hij dan toch tot zo'n verschrikkelijke daad in staat is..
Dat klopt, nieuws is nieuws tot er ander nieuws is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah. Nicky Verstappen was toen ik nog een onderdeur was maar zelfs ik weet dat zulke dingen, en dus ook Nicky, altijd veel in het nieuws zijn geweest.
Maar goed. Als één zaak dan minder in het nieuws komt vergeten ze die tig andere zaken spontaan.
[1] Als er zoveel mensen op het onderzoek gezet zijn, was het zeker mogelijk om ook de draad v.a.v. de buurmannen snel en simultaan verder te doorzoeken. Zelfs was dat voor de hand liggend (zei ook de officier) ; zeker na drie, vier dagen. Dat had ander onderzoek niet gestoord, integendeel, gesteund.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er waren volgens de persconferentie meerdere mensen die nog nader bekeken moesten worden, bovendien was het een team van rechercheurs die de zaak onderzochten en niet het korps van de betrokken agent.
Ik denk niet dat het nodig is dat de korpschef opstapt, pas als blijkt dat hij nalatig is geweest of de zaak heeft beïnvloed dan zou ik me er wat bij kunnen voorstellen. Hoe had jij het decor gehad willen hebben dan? Rouwkransen, kaarsjes en een condoleance register?
Ehm.... huh? Nu ben ik in de war denk ik....quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:40 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Omdat jij Copycat quootte. Dan keur ik dat wel af ipv de verkeerde veronderstelling. Wat jij wil.
Oh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef kahaarin het volgende:
Ja dat snap ik...? Ik reageerde op de post van CC (sorry), zij beaamt dat ze iemand niet sneller zou vertrouwen als hij toevallig een agent is. Misschien heel naief van mij maar ik denk dat ik juist wel eerder geneigd zou zijn zo iemand te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |