Goeie ogen als je daar iemand in herkent!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik vind het niet echt smakelijk om een foto te plaatsen waar zijn vriendin opstaat.
dat zo'n waardeloze site als GeenStijl dat doet moeten hun weten.
Ah okay. Nee, dat staat als een huis dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
Op eigen ervaringen. Iemand die heel dicht bij mij staat is in de gevangenis terecht gekomen. Volkomen eigen schuld natuurlijk. Maar wat daar rondloopt, er zijn al verschillende ingevoerde kledingstukken ''kwijtgeraakt terwijl dat anders nooit gebeurt'' en ook wat andere dingen, scheerapparaat enzo. Bewakers zijn sadistisch gemeen tegen gevangenen, wordt ook totaal niet meegewerkt van hun kant.
Dat 'herkenbaar' valt op die foto ook nog wel mee hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op die persoonlijke hyves foto's uit de tuin die gepost werden staan meerdere mensen op, waaronder de vriendin van de verdachte herkenbaar in beeld. Dat is iets heel anders als luchtfoto's of ANP foto's dus.
Omdat er niet vaak 12-jarige kinderen verdwijnen en vermoord worden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef LieveJuf het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg; Iemand een idee waarom dit zo uitgebreid in het nieuws is gekomen (zoals extra nieuwsuitzendingen en persconferentie), heb dit bij eerdere zaken niet gezien?
Grote onzin, de meeste seriemoordenaars zijn juist heel erg sociale mensen. Denk maar aan een Ted Bundy, die lulde elke vrouw wel zijn auto in. Dat zie ik een introvert mannetje nog niet doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar zijn motief.
Vaak (dus niet altijd) zijn personen die zulke daden verrichten gesloten personen, met geen tot weinig vrienden, sociaal niet bijster sterk.
Maar als ik de foto's van deze dude zie, lijkt het op het 1e gezicht gewoon een sociaal en gezellig figuur die in de bloei van zijn leven was.
En dan toch zoiets gruwelijks doen..
Daar gaat het niet om, het zijn persoonlijke hyves foto's met mensen in beeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat 'herkenbaar' valt op die foto ook nog wel mee hoor...
Dat van Jelle is wel erg groot in de pers gekomen. Alleen werd de dader al snel gepakt (zelfde dag toch nog?).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
De zaken die me als eerste te binnenschieten zijn Melanie Sijbers (meisje uit Geldrop) en Jelle (schoolkind)
Dat lijkt mij ook ja, maar het feit dat iemand agent is, is voor mij geen reden om te denken dat hij geen crimineel oid kan zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
Maar teveel klinkt alsof het binnen het politiekorps buitensporig veel crimi's en aanverwanten zitten, dat lijkt me zwaar overdreven.
Het gebeurt ook niet zo vaak dat ze na een week al gevonden worden, als je kijkt naar b.v. Marianne Vaatstra dan is zij ook heel lang en vaak in het nieuws geweest maar het is niet afgesloten, de dader hebben ze nog niet gevonden. Of Nicky Verstappen, ook zo'n voorbeeld van een kind dat heel vaak in het nieuws is geweest, kinderen die verdwijnen/omgebracht worden is denk ik altijd wel groot nieuws.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er niet vaak 12-jarige kinderen verdwijnen en vermoord worden?
Ik noem maar wat.
gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goeie ogen als je daar iemand in herkent!
En ze hebben die foto's zelf openbaar gemaakt.
--> kon die aangepaste foto met witte vlakken over moordenaar en vriendin zo snel neit meer vinden![]()
Nee, natuurlijk niet. Maar ook niet het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Dat lijkt mij ook ja, maar het feit dat iemand agent is, is voor mij geen reden om te denken dat hij geen crimineel oid kan zijn.
Haha nee, dat zou wel heel bizar zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ook niet het tegenovergestelde.
Ik leg uit waar ik mijn ongenoegen tegenover politie en nog wel meer overheidsinstellingen vandaan heb. Zeg niet dat ik met mijn ervaringen iets hoop vast te stellen ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Nee, dat staat als een huis dan.
Weet ik niet, een buurman die altijd vriendelijk goeiedag zegt en agent is daar zou ik niet zo snel van verwachten dat hij zoiets zou doen, vooral omdat hij toevallig een agent is. Stom misschien.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ook niet het tegenovergestelde.
Is dat dan dat huis waar hij woont? Hij woonde er toch pas, het ziet eruit als volop zomer daar. Of woonde hij er toch al bijna een jaar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef matthijst het volgende:
Sorry, zo dan:
Schijnbaar lag ze dus in die bak begraven.
Misschien had die lapzwans na een half jaar nog steeds die zwarte platen liggen en lag ze daaronder...
[ afbeelding ]
Ted Bundy begluurde vrouwen in zijn jeugd, lijkt me niet echt sociaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Grote onzin, de meeste seriemoordenaars zijn juist heel erg sociale mensen. Denk maar aan een Ted Bundy, die lulde elke vrouw wel zijn auto in. Dat zie ik een introvert mannetje nog niet doen.
de tuin is niet echt groot (zo lijkt het op deze foto)... echt veel ruimte om iemand te begraven heb je niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk. Het huis links met de "party"tent is de vindplaats en het huis rechts met de "party"tent is het ouderlijk huis van Milly.
[ afbeelding ]
Dan is het al helemaal niet raar dat vriendin dat niet ziet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef matthijst het volgende:
Sorry, zo dan:
Schijnbaar lag ze dus in die bak begraven.
Misschien had die lapzwans na een half jaar nog steeds die zwarte platen liggen en lag ze daaronder...
[ afbeelding ]
Het tegenovergestelde zou zijn als je denkt dat iemand wel bijna crimineel zou zijn, omdat hij bij de politie werkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet ik niet, een buurman die altijd vriendelijk goeiedag zegt en agent is daar zou ik niet zo snel van verwachten dat hij zoiets zou doen, vooral omdat hij toevallig een agent is. Stom misschien.....
Dat werd er in de persconferentie gezegd dus ik neem aan dat dit het juiste verhaal is. Er is zo veel gezegd en geschreven dat ik het af en toe ook niet meer weet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat dan dat huis waar hij woont? Hij woonde er toch pas, het ziet eruit als volop zomer daar. of woonde hij er toch al bijna een jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |