quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus die boy heeft haar dus van het leven onttrokken vanwege een broken up relation???²
Het kan btw een factor zijn geweest om zich aan te geven... aldus het OM..quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef gameniet het volgende:
ook wel interressant...
waarom word het geval van milly zo extreem gehyped?
de laatste tijd zijn er wel meer van dit soort zaken geweest en was de belangstelling veel minder groot
Als je had opgelet wist je dat ze dit pas zaterdagavond wisten. En hij toen wel al (samen met een ander persoon als ik het goed begreep) boven aan het lijstje stond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet hoog op het lijstje stond aangezien het een politieagent betreft..
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Heel raar verhaal hoe ze het niet merken dat iemand zn tuintje om heeft gespit als er toch wel al bekend was dat 'de buurman aan de deur stond'.
En dat die vriendin niks merkt terwijl ze dus schijnbaar nog (of weer) samenwonen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus die boy heeft haar dus van het leven onttrokken vanwege een broken up relation???²
Da's wel waar. Al hebben ze uiteindelijk wel de buren ondervraagd en ik heb het idee dat ze in de buurt kwamen en dat de verdachte daarom bang werd en zich (op aanraden) heeft aangegeven. Maar da's speculeren natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en terecht natuurlijk. Maar binnen 12 uur hadden die buren ondervraagd moeten zijn naar mijn mening. Het is toch ongelooflijk dat een kind bijna een week in de tuin van de overburen kan liggen en de politie niet eens in de buurt was bij de opsporing van het lijk (die indruk geven ze althans)? Dan klopt er toch iets niet aan de onderzoeksmethode.
En het zou dus ook nog gewoon uit de hand gelopen kunnen zijn, als in niet met voorbedachte rade, een stom ongeluk oid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef Riann het volgende:
[..]
ja idd het lijkt me geen man die dit vaker heeft gedaan als ik het verhaal hoor
Ik denk dat je daar op dat moment niet aan denktquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?
Want? Hij heeft gezegd dat hij haar heeft omgebracht en begraven. Dat lijkt me toch wel een duidelijke bekentenis.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus. Hij heeft "min of meer" bekend.
Dat vind ik ook zo bizar, hoe kan het dat zij zolang niks gemerkt heeft? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ze woonden nog samen en hadden nog een relatie!
Hoorde jij dat ook?quote:
idd ook mijn gedachtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En het zou dus ook nog gewoon uit de hand gelopen kunnen zijn, als in niet met voorbedachte rade, een stom ongeluk oid.
En z'n vriendin dus ook. Misschien heeft hij het haar verteld nadat ze hem gevraagd heeft wat die berg aarde daar deed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?
Bij een stom ongeluk stop je toch niet iemand bedekt met ongebluste kalk onder de grond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En het zou dus ook nog gewoon uit de hand gelopen kunnen zijn, als in niet met voorbedachte rade, een stom ongeluk oid.
Er waren hier voldoende aanwijzingen dat het niet om zo'n geval ging. Het ging hier om een twaalf jarig meisje die geen telefoon meer beantwoordde, niet kwam opdagen bij de training van haar vriendin en later thuis, geen telefoon, geld of andere persoonlijke items mee had, geen problemen thuis of op school had en die het laatst aan de telefoon was, toen een onbekende buurman aanbelde en het meisje daarna verdwenen was. En dit is puur de info die bekend is gemaakt aan het publiek.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want?
Er zijn per dag 10tallen vermissingen. Mensen die later doodleuk terugkomen "ja ik was even op stap, telefoon vergeten".
mwah met de lente in aantocht zullen er veel mensen zijn die weer hun tuintje opknappen/bepoten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
Ja WTF.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
En z'n vriendin dus ook. Misschien heeft hij het haar verteld nadat ze hem gevraagd heeft wat die berg aarde daar deed.
groot gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Die vriendin/ex whatever heeft dr hyves geblokkeerd en pics verwijderd
De ongebluste kalk is niet bepaald bevestigd, he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij een stom ongeluk stop je toch niet iemand bedekt met ongebluste kalk onder de grond?
Jij vind wel meer mensen een idioot of een PVV stemmer of ongefundeerd en meer van zulks,quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een idioten daar toch ook. Kunnen zich op dezelfde hoogte laagte zetten als dat SBS6 volk![]()
Beetje sensatie en SAW verhalen de wereld inhelpen voor de commercie.
Vind je het gek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Als je die foto's ziet op geenstijl, lijkt het me wel een heel stug persoon met een goede pokerface. Zo'n man die je niet kapot krijgt voor hij zélf op zijn breekpunt zit. Het lijkt me geen persoon die snel over zijn gevoelens en emoties praat en dat zijn gedrag dus niet heel afwijkend hoeft te zijn geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo bizar, hoe kan het dat zij zolang niks gemerkt heeft? Ben benieuwd.
Als hij daarna de hele tuin netjes aangeharkt heeft, ziet dat eruit als een eerste lentebeurtje voor de tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar op dat moment niet aan denkt
inderdaad. Schijnt dat ze op Hyves wordt afgekraakt maar blijkbaar had ze wel de ballen om haar vriend te laten bekennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Respect voor de vriendin van die klootzak.
De huizen staan geschakeld. Dus je tuin wordt omringd door 2 muren van je buren. Volgens mij kun je niet bij de buren in de tuin kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
Door deze daad staan opeens heel veel levens finaal op de kop..quote:
ik niet, ik denk dat die vriendin door een even grote hel gaat als de ouders van Milly nu.quote:
vriendin is ook slachtoffer, die zal ook wel een soort van stempel opgedrukt krijgen als degene die het beest van dordrecht neukte (om maar in de telegraafstijl te blijven)quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef missziggy het volgende:
Wou ik het even op gaan nemen voor die (ex) vriendin en dan wordt het profiel ineens zomaar op niet zichtbaar gezet... nou ja, dan niet..
Is dat bevestigd door de OvJ, of alleen een Telegraafspeculatie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij een stom ongeluk stop je toch niet iemand bedekt met ongebluste kalk onder de grond?
Ja of Hyves heeft zelf ingegrepen? Wellicht zit ze nog op het bureau of wat dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Dat heeft ze toch gelijk ..Vind het niet gek hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
En dat isquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
vind je het heeeeeel gek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vind wel meer mensen een idioot of een PVV stemmer of ongefundeerd en meer van zulks,
Daarom er werken zoveel mensen hier in de buur in hun tuin moet ik dan overal denken nou die zou wel eens een dood iemand gaan begraven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Als hij daarna de hele tuin netjes aangeharkt heeft, ziet dat eruit als een eerste lentebeurtje voor de tuin.
Moet hier ook nog gebeuren.
En waarom niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
die man van de politie wilde niet bevestigen dat er met dat kalkspul of wat dan ook was gewerkt, deed geen uitspraak over de staat van het stoffelijk overschot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Is dat bevestigd door de OvJ, of alleen een Telegraafspeculatie?
(heb dingen gemist van de persconferentie)
Je vriend zal het je maar melden... dan verandert je partner, je leventje even in een paar seconden. Van iemand van wie je houdt naar een moordenaar. Kan me zo voorstellen dat ze ook voor haar eigen leven heeft gevreesd. Bah.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door deze daad staan opeens heel veel levens finaal op de kop..
Ik vond de aandacht eigenlijk verdomd weinig de eerste dagen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zeiken mensen over ''vergelijkbare zaken waar geen aandacht voor was.'' Die zijn er helemaal niet! Niet in het recente nieuws. En hoe kan er sprake zijn van een missing white womansyndrome als er geen zwarte en gele meisjes zijn ontvoerd te laatste tijd?
Pure Telegraaf speculatie. Nergens anders bevestigd of gemeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Is dat bevestigd door de OvJ, of alleen een Telegraafspeculatie?
(heb dingen gemist van de persconferentie)
Dat was de hele nacht al gaande, haar Hyves zag er niet uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef lighted het volgende:
[..]
En dat isomdat? Zullen vast genoeg debielen zijn die haar ook opeens aansprakelijk gaan houden puur uit woede.
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand met vergelijkbare omstandigheden toch nog vrolijk thuiskomt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er waren hier voldoende aanwijzingen dat het niet om zo'n geval ging. Het ging hier om een twaalf jarig meisje die geen telefoon meer beantwoordde, niet kwam opdagen bij de training van haar vriendin en later thuis, geen telefoon, geld of andere persoonlijke items mee had, geen problemen thuis of op school had en die het laatst aan de telefoon was, toen een onbekende buurman aanbelde en het meisje daarna verdwenen was. En dit is puur de info die bekend is gemaakt aan het publiek.
Gelukkig komen dit soort dingen heel weinig voor in NL, neemt niet weg dat de politie hopelijk lering trekt uit deze afschuwelijke gebeurtenis.
Ik moet er echt niet aan denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je vriend zal het je maar melden... dan veranderd je partner, je leventje even in een paar seconden. Van iemand van wie je houdt naar een moordenaar. Kan me zo voorstellen dat ze ook voor haar eigen leven heeft gevreesd. Bah.
Jups. Werden al niet normale dingen naar haar hoofd geslingerd daar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom niet?
ZIJ heeft er geen ruk mee te maken, haar leven is nu ook een hel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |