quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus die boy heeft haar dus van het leven onttrokken vanwege een broken up relation???²
Het kan btw een factor zijn geweest om zich aan te geven... aldus het OM..quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef gameniet het volgende:
ook wel interressant...
waarom word het geval van milly zo extreem gehyped?
de laatste tijd zijn er wel meer van dit soort zaken geweest en was de belangstelling veel minder groot
Als je had opgelet wist je dat ze dit pas zaterdagavond wisten. En hij toen wel al (samen met een ander persoon als ik het goed begreep) boven aan het lijstje stond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet hoog op het lijstje stond aangezien het een politieagent betreft..
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Heel raar verhaal hoe ze het niet merken dat iemand zn tuintje om heeft gespit als er toch wel al bekend was dat 'de buurman aan de deur stond'.
En dat die vriendin niks merkt terwijl ze dus schijnbaar nog (of weer) samenwonen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus die boy heeft haar dus van het leven onttrokken vanwege een broken up relation???²
Da's wel waar. Al hebben ze uiteindelijk wel de buren ondervraagd en ik heb het idee dat ze in de buurt kwamen en dat de verdachte daarom bang werd en zich (op aanraden) heeft aangegeven. Maar da's speculeren natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en terecht natuurlijk. Maar binnen 12 uur hadden die buren ondervraagd moeten zijn naar mijn mening. Het is toch ongelooflijk dat een kind bijna een week in de tuin van de overburen kan liggen en de politie niet eens in de buurt was bij de opsporing van het lijk (die indruk geven ze althans)? Dan klopt er toch iets niet aan de onderzoeksmethode.
En het zou dus ook nog gewoon uit de hand gelopen kunnen zijn, als in niet met voorbedachte rade, een stom ongeluk oid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef Riann het volgende:
[..]
ja idd het lijkt me geen man die dit vaker heeft gedaan als ik het verhaal hoor
Ik denk dat je daar op dat moment niet aan denktquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?
Want? Hij heeft gezegd dat hij haar heeft omgebracht en begraven. Dat lijkt me toch wel een duidelijke bekentenis.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus. Hij heeft "min of meer" bekend.
Dat vind ik ook zo bizar, hoe kan het dat zij zolang niks gemerkt heeft? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ze woonden nog samen en hadden nog een relatie!
Hoorde jij dat ook?quote:
idd ook mijn gedachtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En het zou dus ook nog gewoon uit de hand gelopen kunnen zijn, als in niet met voorbedachte rade, een stom ongeluk oid.
En z'n vriendin dus ook. Misschien heeft hij het haar verteld nadat ze hem gevraagd heeft wat die berg aarde daar deed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?
Bij een stom ongeluk stop je toch niet iemand bedekt met ongebluste kalk onder de grond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En het zou dus ook nog gewoon uit de hand gelopen kunnen zijn, als in niet met voorbedachte rade, een stom ongeluk oid.
Er waren hier voldoende aanwijzingen dat het niet om zo'n geval ging. Het ging hier om een twaalf jarig meisje die geen telefoon meer beantwoordde, niet kwam opdagen bij de training van haar vriendin en later thuis, geen telefoon, geld of andere persoonlijke items mee had, geen problemen thuis of op school had en die het laatst aan de telefoon was, toen een onbekende buurman aanbelde en het meisje daarna verdwenen was. En dit is puur de info die bekend is gemaakt aan het publiek.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want?
Er zijn per dag 10tallen vermissingen. Mensen die later doodleuk terugkomen "ja ik was even op stap, telefoon vergeten".
mwah met de lente in aantocht zullen er veel mensen zijn die weer hun tuintje opknappen/bepoten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
Ja WTF.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
En z'n vriendin dus ook. Misschien heeft hij het haar verteld nadat ze hem gevraagd heeft wat die berg aarde daar deed.
groot gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Die vriendin/ex whatever heeft dr hyves geblokkeerd en pics verwijderd
De ongebluste kalk is niet bepaald bevestigd, he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij een stom ongeluk stop je toch niet iemand bedekt met ongebluste kalk onder de grond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |