Ja, ze zijn schandalig slecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gok dat het grappen zijn over dat meisje dat dood gevonden is.
de bewaarbakken waren bij de blokker in de aanbiedingquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef morgane het volgende:
Haiinet heel de Aldi, Blokker en Kruidvat leeggeroofd
Ah voor de housewarming partyquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef morgane het volgende:
Haiinet heel de Aldi, Blokker en Kruidvat leeggeroofd
tijd voor de appie om de hertog jan weer in de aanbieding te gooienquote:
is die nog toegestaanquote:
toch nog 13K km mee gereden, sportband. Niet slechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, tijd voor een bandenwissel zie ik al
Begin volgende maand wordt het bij mij tijd om de achterwielkasten van de auto bij te gaan werkenVanmiddag er even onder gelegen, en is wel echt hard nodig (pekel heeft de toch al roestige kasten geen goed gedaan
). Was een mankement dat al bekend was bij aankoop, maar als ik er dit voorjaar niets aan doe zijn ze waarschijnlijk helemaal niet te redden, en moeten ze uitgeslepen worden
Wordt beetje te kostbaar dan
denk het nietquote:
Cheers matequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Happy sint-patricks day btw!
Nog druk bezig, frustrerend maar heb in de tussentijd wel een paar peuken gewonnen met een paar potjes pool. En jouw stage? Nog iets productiefs gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
hoe was het hacken en zagen vandaag?
Niet veel bijzonders, paar onderaannemers op hun flikker gegeven en beetje achter de computer gehangen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog druk bezig, frustrerend maar heb in de tussentijd wel een paar peuken gewonnen met een paar potjes pool. En jouw stage? Nog iets productiefs gedaan?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
http://i43.tinypic.com/2ia9xn5.png
niet voor de knuffelaars en huillies
1 topic-report en 1 note erbij!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
http://i43.tinypic.com/2ia9xn5.png
niet voor de knuffelaars en huillies
ik heb er idd een bijgekregen netquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 topic-report en 1 note erbij!
Schuldig bevonden aan het plaatsen van één Yashaaa post in de openbare ruimte?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er idd een bijgekregen net
Voor dat plaatje??quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er idd een bijgekregen net
nee voor iets andersquote:
Ja ach, meeste mensen gebruiken het om te shockeren in serieuze topics, dat is gewoon trollen... maar voor de rest ben ik het wel met je eens jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t jammer dat er geen grappen over gemaakt mogen worden trouwens, niets relativeert beter dan humor toch?
en ja ook over de dood van mn opa en oma heb ik grappen gemaakt, dus het argument ''het zal maar bij jezelf gebeuren'' doet me niks
dat vind ik ook slecht, maar als er een grappentopic in onz over zou zijn moet t best kunnen vind ik... maarja er zijn altijd mensen die er mee gaan trollen, das jammerquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, meeste mensen gebruiken het om te shockeren in serieuze topics, dat is gewoon trollen... maar voor de rest ben ik het wel met je eens ja
leef en laat leven zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat vind ik ook slecht, maar als er een grappentopic in onz over zou zijn moet t best kunnen vind ik... maarja er zijn altijd mensen die er mee gaan trollen, das jammer
of van die huillies die dan in dat grapjestopic even komen laten merken hoe politiek correct ze wel niet zijn wat weer n hoop bagger oplevert en resulteert in n slotje
Kansloze vergelijking natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t jammer dat er geen grappen over gemaakt mogen worden trouwens, niets relativeert beter dan humor toch?
en ja ook over de dood van mn opa en oma heb ik grappen gemaakt, dus het argument ''het zal maar bij jezelf gebeuren'' doet me niks
want?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
leef en laat leven zou ik zo zeggen
denk eens na, zijn jouw grootouders na een lange twijfelperiode ook vermoord bij hun buren in de tuin teruggevonden?quote:
ja als de ing het zelf moet doen kan het welquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef SLP_ het volgende:
Wtf, ik sta -2,93 op mn rekeningIk wist niet eens dat dat kon
Laatste afschrijving is van ING zelf voor mn pakket. Maar echt raar, ik heb nooit eerder in de min gestaan want dat kon toen niet..
Ooh okquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja als de ing het zelf moet doen kan het welanders niet
Meer dan zes euro per dag, absoluutquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef swarmahoer het volgende:
275 euro aan eten sinds ik op kamers ben, valt me nog mee
vanaf 1 feb zo ongeveer, zijn 45 dagen, 6 euro per dag
hmm nog best wat
iemand n idee hoeveel die uitgeeft?
Dat was ik ook ongeveer kwijt en dat was veel meer dan ik vooraf gedacht had.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
4920 kwijt aan de inrichtingvolgens mij heb ik ook daadwerkelijk alle bonnetjes bijgehouden
Das natuurlijk ook geen argument, want dit soort plaatjes posten op Fok! doe je niet omdat jij je er rot over voelt en het op die manier beter kunt relativeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde meer dan mijn bank en kastquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:08 schreef Mikkie het volgende:
Wat waren jullie veel geld kwijt voor inrichting dan!Ik denk dat ik met een 1.500 à 2.000 euro echt wel klaar was...
e indeed, of wil je nog wat gangsta talk hosselen hiero met the ol' Gquote:
Ik denk dat ik in totaal echt niet boven de 1500 euro uitkom.. Maar tv heb ik gekregen, en pc ook, en bed ook, en bijna alle keukenspullen enzo had ik al gekocht voordat ik op kamers ging, dus die kun je niet echt meer meetellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:08 schreef Mikkie het volgende:
Wat waren jullie veel geld kwijt voor inrichting dan!Ik denk dat ik met een 1.500 à 2.000 euro echt wel klaar was...
Dat telt dus niet helemaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in totaal echt niet boven de 1500 euro uitkom.. Maar tv heb ik gekregen, en pc ook, en bed ook, en bijna alle keukenspullen enzo had ik al gekocht voordat ik op kamers ging, dus die kun je niet echt meer meetellen
Mn huis is nu eindelijk echt bijna af
Typisch jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat telt dus niet helemaal.
Wel balen hier. Heb ik vannacht zo ruk geslapen, ben ik vanavond zo gammel als wat. Zul je zien dat als ik vanavond bijtijds naar bed ga om dat te compenseren, ik morgen weer zo vroeg wakker ben
automatische afschrijvingen kunnen altijd in het rood dacht ik. Niet per se die van de bank zelf. Zal waarschijnlijk zijn dat je niet plots een deurwaarder voor je deur hebt omdat je dacht dat het toch automatisch gingquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef SLP_ het volgende:
Wtf, ik sta -2,93 op mn rekeningIk wist niet eens dat dat kon
Laatste afschrijving is van ING zelf voor mn pakket. Maar echt raar, ik heb nooit eerder in de min gestaan want dat kon toen niet..
Niet vergeten dat de originele uitvinder van Zyklon een Jood was, die in de eerste wereldoorlog gifgas inzette tegen de tegenstanders en wiens vrouw daarom zelfmoord pleegde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand of je Zyklon uitspreekt als Zieklon of Zijklon? Ik heb morgen een geschiedenis presentatie en is ook zo dom als ik het verkeerd uitspreek
Ooh dat vertel ik toch nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de originele uitvinder van Zyklon een Jood was, die in de eerste wereldoorlog gifgas inzette tegen de tegenstanders en wiens vrouw daarom zelfmoord pleegde.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:10 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh dat vertel ik toch niet
Eindelijk is die presentatie af:D Hij zit best goed in mekaar moet ik zeggen. Alleen jammer dat ik altijd zo enorm zenuwachtig ben met presentatiesEcht vreselijk
Zeggeeeeeeeeh... Kan ik volgende week woensdag in mn agenda schrijven? Want er zijn al weer allemaal clubgenootjes met wilde plannen, maar jouw wilde plannen gaan dit keer voorquote:
Kunnen wij volgende week woensdag dan ook in onze agenda schrijven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeggeeeeeeeeh... Kan ik volgende week woensdag in mn agenda schrijven? Want er zijn al weer allemaal clubgenootjes met wilde plannen, maar jouw wilde plannen gaan dit keer voor![]()
Inmiddels alweer aan de koffie. Wederom ruim voor de wekker wakker gewordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:47 schreef royjn het volgende:
Lalalala Terrasjes weer vandaag. Helaas de hele dag werken
Zelfstandige woningquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:23 schreef Mikkie het volgende:
Succes, IB!
Ik zit te wachten tot m'n huisgenoot eindelijk onder de douche uit is.
jij woont daar in dukenburg he? hebben ze daar ook een bakkerij die taarten heeft die een beetje te pruimen zijn?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
aloha!
prima...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
euh... ja hoor, denk ik.
HEMA, Multivlaai, Bakker Bart, en een banketbakker
heb ik geen tijd meer voorquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er nog nooit taart gehaald moet ik zeggen, bak altijd zelf!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeggeeeeeeeeh... Kan ik volgende week woensdag in mn agenda schrijven? Want er zijn al weer allemaal clubgenootjes met wilde plannen, maar jouw wilde plannen gaan dit keer voor![]()
Volgende week woensdagavond ben ik weer op bezoek bij de chirurg-oncoloog waar ik gister ook wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kunnen wij volgende week woensdag dan ook in onze agenda schrijven?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Die Baseballs zijn echt gaaf! Wat heerlijk!![]()
Helaas, helaas.. Was het leuk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Volgende week woensdagavond ben ik weer op bezoek bij de chirurg-oncoloog waar ik gister ook was
Dus dat gaat niet lukken
Was best aardig. Gaat alleen heel snel zo'n poli. Gesprekken zijn wel 20 minuten, maar in die tijd krijg je heel veel informatie te horen. Veelal zijn de patiënten ook al langer bekend bij de arts en moet jij uit het gesprek maar zien op te maken wat er nu allemaal gebeurd is. De arts probeerde me wel een korte intro te geven steeds, maar dat is vaak toch te weinigquote:
Lijkt me best leuk zo'n avondje meelopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Was best aardig. Gaat alleen heel snel zo'n poli. Gesprekken zijn wel 20 minuten, maar in die tijd krijg je heel veel informatie te horen. Veelal zijn de patiënten ook al langer bekend bij de arts en moet jij uit het gesprek maar zien op te maken wat er nu allemaal gebeurd is. De arts probeerde me wel een korte intro te geven steeds, maar dat is vaak toch te weinig
Nee, ben jarig vandaagquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet je toch nog taart halen voor je te laat zijn op werk?
Het nare is alleen al die verslagen die je er weer bij moet maken...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk zo'n avondje meelopenWij mogen dat echt te weinig vind ik.. In Groningen moeten ze elk jaar 4x verplicht met een arts mee een dag ofzo, lijkt me echt supergaaf
Telegraafquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of die agent Millie verkracht heeft en whatever, iig op de site van de telegraaf staat echt een misselijk stuk waarin anders allemaal aannames worden gemaakt
Je bent niet veel later dan mij jarig, zie je nu wel dat we broers zijnquote:
Krijg ik net een PMquote:Hoi 'HostiMeister',
Wat een hilarisch topic over de verschillende soorten fietsers. Kunnen we je hierover even
bellen in ons radioprogramma Timur Open Radio? Waarin dit soort onderwerpen
altijd centraal staan.
Wat is je telefoonnummer? xxxxx@bnn.nl , is mijn mailadres voor als je het niet vertouwd.
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
xxxxx@bnn.nl
hahahaquote:
Geweldig consequente censuur van zijn e-mailadres!quote:
had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geweldig consequente censuur van zijn e-mailadres!
Als je gebeld wordt, wel vasthouden aan de naam HostiMeister uiteraard.
Doe het wel en vertel dan de matige grap op de rommelmarkt, dan heb je ze goed tuk! Of Rickroll ze!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
had ik niet eens geziendom dom dom dom
Maarre denk niet dat ik dat doe, mijn bijdrage aan dat topic is wel echt minimaal
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Doe het wel en vertel dan de matige grap op de rommelmarkt, dan heb je ze goed tuk! Of Rickroll ze!
Zag Cali leuk vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
vertel een heel lang verhaal over ruzie met je vriendin, dat je daarom weggefietst bent, en dan uiteindelijk vragen naar de juiste bandoppompmethode
De laatste waar ik ruzie mee had iig... en check de PI anders ff, geitjequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Want Cali is je vriendin?
Wat aardig van jequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
ja past datkom m maar op, pm mag ook natuurlijk!!
IBfailquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Ik googlede om te kijken of een kibini iets anders was dan een bikini
Zij smst me tenminste om me te felicteren, kan ik van jullie niet zeggenquote:
dan moet je me dat ook eens vragen, lekkere chickie van mequote:
Volgens mij zit daar iets voorbindachtigs verstoptquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef IrishBastard het volgende:
Behalve als het dus dit is:
[ afbeelding ]
Ha, en niemand durft een opmerking te maken over de vrouwen?quote:
we moeten niet te hard tegen je zijn he, t is tenslotte hosti's verjaardagquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, en niemand durft een opmerking te maken over de vrouwen?
Ik geef jullie speciaal voor host's verjaardag zon mooie inkopper doet niemand er wat mee!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we moeten niet te hard tegen je zijn he, t is tenslotte hosti's verjaardag
Gaaf!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:14 schreef Dupje het volgende:
Vanavond naar Slagsmalsklubben in Doornroosje samen met zusje!
Haar nu dus even van het station oppikken.
Ik had eigk moeten kwooten, DK was sneller dan ik met het posten na LRquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar iets voorbindachtigs verstopt
quote:
Zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had eigk moeten kwooten, DK was sneller dan ik met het posten na LR!
[..]
[..]
Prima verjaardagscadeau voor jezelfquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
zo, aangezien ik toch moneyz van mijn werk heb gehad, meteen een kratje HJ gehosseld en wat shoarma![]()
Hoi trouwens
tja, je weet maar nooit he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima verjaardagscadeau voor jezelf
Maar nu kun je een douche met Dupje delen, hoe relaxt is dat?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik heb me toen meteen samen met IB ingeschreven, dus dat is samen ook bijna een jaar.
Maar ik denk niet echt dat IB wil verhuizenMaar ik had net even een floorplanner gemaakt, en opzich is het best ruim.. Wel apart, vorige keer heb ik gekeken naar samenwoonunits en proosdij helemaal niet voorbij zien komen.. Want opzich zijn het best ruime kamers.. woonkamer + keuken onderhand 5 bij 5 enzo..
Het enige nadeel is dat we hier een kamer van 55 vierkante meter hebben, met een tuin en een zwembad en rust en alles.. Dan is alles waar we nu heengaan, wat betaalbaar is, kleiner. Dus IB wil hier denk ik gewoon nog niet weg.. Maar ik zou het wel fijn vinden om een aparte slaapkamer te hebben en gewoon alles voor jezelf enzo..
quote:Bij een inwendig hordeolum ontstaat een pijnlijke zwelling binnenin het ooglid. In het begin wordt het ooglid rood, dik en soms zeer pijnlijk. Naarmate de ontsteking rijper wordt, beperkt de zwelling van het ooglid zich meer tot één punt en ontstaat er een etterkopje.
Nope, de kamer is één en al raamquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aparte slaapkamer... Tussenwandje bouwen geen optie?
Dat biedt mogelijkheden!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nope, de kamer is één en al raam
Goh Yashi, vind je de Baseballs leuk? Dat was nog niet duidelijkquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar nu kun je een douche met Dupje delen, hoe relaxt is dat?!
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:43 schreef Merel1808 het volgende:
Stad, dus, Swine. Je kunt toch niet nuchter naar bed op donderdag, nep-student?
Ik twijfel, ik heb nog geen avondeten gehad, zal ik nog iets fixen, of gewoon in bed gaan liggen in de hoop dat alles ophoudt met draaien?
Maar ik heb vandaag sinds 8 uur vanochtend ongeveer (of eigenlijk precies) 2 boterhammen met komijnekaas gegeten, en 2 van die dubbele koekjes met wit spul ertussen. Dus eigenlijk moet ik nog wel iets eten..quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Maar jij weet toch wel dat het nu geen flikker nut heeft om je meer nuchter te voelen hè
Truste danquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag sinds 8 uur vanochtend ongeveer (of eigenlijk precies) 2 boterhammen met komijnekaas gegeten, en 2 van die dubbele koekjes met wit spul ertussen. Dus eigenlijk moet ik nog wel iets eten..
Maar aan de andere kant is het ook wel lekker goedkoop als ik gewoon ga tukken
Haha, jij kent mij te goedquote:
Hee, die roddel heb ik helemaal gemist!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Swine het volgende:
Ben ook pitten, Ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe de avond van de DK en laysa verloopt
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb toch nog maar even spaghetti carbonara in elkaar geflanst, maar ga nu ook tukken
Ja, ik lag vannacht ook weer 3- 4keer wakker. Maar moe ben ik niet echtquote:
vet !quote:
Verder dan een glimlach kwam ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vet !![]()
en + 30 voor de super lekkere meid
Ik heb een docu van de BBC over het slaapritme van mensen, en de uitwerkingen daarvan op het bioritme en hun productiviteit over verschillende leeftijdsgroepen gemeten gezien die stamt uit 2005 ofzo, dus echt nieuw is het nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:08 schreef Swine het volgende:
Kinderarts: 'School begint te vroeg'
Toch gek, ik wist dat al zeker een jaar. Wij kregen bij een psychologieblok van Prof. Coenen (de slaapprof van de RU) al te horen dat het circadiane ritme van pubers (ik meen 26 of zelfs 27 uur) nog iets meer verlengd is dan die van volwassenen (25 uur) en dat ze daarom dus veel problemen kunnen krijgen met 'te laat' naar bed gaan en 'te vroeg' op moeten staan.
Dat zal toen ook wel geen nieuw feitje zijn geweest, maar nu komt er pas iemand die daar iets over begint te vertellen. Ik vind dat wel gek dat zaken uit de medische wereld wel vaker met zoveel vertraging doorkomen bij het 'gewone' volk en dan bedoel ik niet alle experimentele shit uit dierproeven enzo
Precies, waarom moet het dan zo lang duren voor er iemand opstaat die bedenkt dat we mogelijk iets aan ons systeem moeten gaan aanpassen? Is dat door de logheid van ons systeem? Of dat mensen niet aan de verandering durven te beginnen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een docu van de BBC over het slaapritme van mensen, en de uitwerkingen daarvan op het bioritme en hun productiviteit over verschillende leeftijdsgroepen gemeten gezien die stamt uit 2005 ofzo, dus echt nieuw is het niet
Verandering is eng voor mensen, zeker zoeits als schooltijdenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Precies, waarom moet het dan zo lang duren voor er iemand opstaat die bedenkt dat we mogelijk iets aan ons systeem moeten gaan aanpassen? Is dat door de logheid van ons systeem? Of dat mensen niet aan de verandering durven te beginnen?
heb ze een keer gezien live, was niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
AMDB, hoe vond jij Slagsmalsklubben?
Kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tv_theme_medley.html
Die is ook wel tof trouwens
Ik heb ook een Psychologiemagazine van ruim een jaar terug, met een artikel over b-mensen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verandering is eng voor mensen, zeker zoeits als schooltijden
Is inherent aan de mensenmassa, doe je niets aan.
Ik bedoel hoe lang is het al bekend dat je ochtend- en avondmensen hebt? Bioritme is iets wat heel erg onderschat wordt in de huidige maatschappij
Als je met een kater op je werk zit en niets wil lukken dan wordt het niet gewaardeerd als iemand "Weekendquote:
geen kater, maar ook geen weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je met een kater op je werk zit en niets wil lukken dan wordt het niet gewaardeerd als iemand "Weekend" roept
![]()
Het was een heerlijke chaos. Wat een rare Zweedse mensen, maar geweldig! De muziek is super vet om op uit te gaan, thuis zou ik t niet zo snel opzetten. Het was wel heeeeeel druk (uitverkocht).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb ze een keer gezien live, was niet echt mijn dingWat vond jij er van dan?
Jep die waren idd op de zomerfeesten, daar was ik niet bij helaas. T ziet er idd erg komisch uit. 6 mannetjes die aan knopjes lopen te draaien. Aparte manier van muziek maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef royjn het volgende:
Slagsmalsklubben? Die waren toch vorig jaar op de zomerfeesten?
Was wel geinige vertoning
Dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
Als het niet 8-bit zou zijn zou ik het wel kunnen waarderen denkMaar om nou een hele avond het gevoel te hebben dat je Mario bent, die door een gameboyland loopt
![]()
Leuk...... denk ik.......quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Merel1808 het volgende:
Op naar Utrecht! Vanavond naar Joseph
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo leuk...... denk ik.......
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
Als het niet 8-bit zou zijn zou ik het wel kunnen waarderen denkMaar om nou een hele avond het gevoel te hebben dat je Mario bent, die door een gameboyland loopt
![]()
En ik vond het totaal een mooi feestjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ookBegin was goed te doen, best aardig. Maar na 3 minuten heb ik het wel gehad met dat gehyper
Dudequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ie wel, goed kijken, de lamp komt van linksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Klopt
Ik dacht eerst dat het een tweeling was, maar toen voel me op dat de rechter geen schaduw heeft.
sletquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
pcies... voor een keer wel leuk. Mja hoe die lui er ook bij staanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
![]()
Ik vond 75% kut, de rest was wel tof. Maar niet echt verveeld ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Slagsmalsklubben was geniaal, wat een raaaaaaaare Zweedse mensen zeg!
Nu slapen, morgen vroeg op. Truste
En het ergste van alles is dat we nog naast elkaar zitten ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
DK en Laysa na elkaar tvpen, net yashi en ibie
Yep!quote:
Whaha wow dat is dan balen! Ik heb je niet gezien, maar weet ook niet hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond 75% kut, de rest was wel tof. Maar niet echt verveeld ofzoHeb je nog wel zien lopen toen je de rookruimte in ging volgens mij
Dat krijg je als je zusje wil rokenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het ergste van alles is dat we nog naast elkaar zitten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |