Ja, ze zijn schandalig slecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gok dat het grappen zijn over dat meisje dat dood gevonden is.
de bewaarbakken waren bij de blokker in de aanbiedingquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef morgane het volgende:
Haiinet heel de Aldi, Blokker en Kruidvat leeggeroofd
Ah voor de housewarming partyquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef morgane het volgende:
Haiinet heel de Aldi, Blokker en Kruidvat leeggeroofd
tijd voor de appie om de hertog jan weer in de aanbieding te gooienquote:
is die nog toegestaanquote:
toch nog 13K km mee gereden, sportband. Niet slechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, tijd voor een bandenwissel zie ik al
Begin volgende maand wordt het bij mij tijd om de achterwielkasten van de auto bij te gaan werkenVanmiddag er even onder gelegen, en is wel echt hard nodig (pekel heeft de toch al roestige kasten geen goed gedaan
). Was een mankement dat al bekend was bij aankoop, maar als ik er dit voorjaar niets aan doe zijn ze waarschijnlijk helemaal niet te redden, en moeten ze uitgeslepen worden
Wordt beetje te kostbaar dan
denk het nietquote:
Cheers matequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Happy sint-patricks day btw!
Nog druk bezig, frustrerend maar heb in de tussentijd wel een paar peuken gewonnen met een paar potjes pool. En jouw stage? Nog iets productiefs gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
hoe was het hacken en zagen vandaag?
Niet veel bijzonders, paar onderaannemers op hun flikker gegeven en beetje achter de computer gehangen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog druk bezig, frustrerend maar heb in de tussentijd wel een paar peuken gewonnen met een paar potjes pool. En jouw stage? Nog iets productiefs gedaan?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
http://i43.tinypic.com/2ia9xn5.png
niet voor de knuffelaars en huillies
1 topic-report en 1 note erbij!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
http://i43.tinypic.com/2ia9xn5.png
niet voor de knuffelaars en huillies
ik heb er idd een bijgekregen netquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 topic-report en 1 note erbij!
Schuldig bevonden aan het plaatsen van één Yashaaa post in de openbare ruimte?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er idd een bijgekregen net
Voor dat plaatje??quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er idd een bijgekregen net
nee voor iets andersquote:
Ja ach, meeste mensen gebruiken het om te shockeren in serieuze topics, dat is gewoon trollen... maar voor de rest ben ik het wel met je eens jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t jammer dat er geen grappen over gemaakt mogen worden trouwens, niets relativeert beter dan humor toch?
en ja ook over de dood van mn opa en oma heb ik grappen gemaakt, dus het argument ''het zal maar bij jezelf gebeuren'' doet me niks
dat vind ik ook slecht, maar als er een grappentopic in onz over zou zijn moet t best kunnen vind ik... maarja er zijn altijd mensen die er mee gaan trollen, das jammerquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, meeste mensen gebruiken het om te shockeren in serieuze topics, dat is gewoon trollen... maar voor de rest ben ik het wel met je eens ja
leef en laat leven zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat vind ik ook slecht, maar als er een grappentopic in onz over zou zijn moet t best kunnen vind ik... maarja er zijn altijd mensen die er mee gaan trollen, das jammer
of van die huillies die dan in dat grapjestopic even komen laten merken hoe politiek correct ze wel niet zijn wat weer n hoop bagger oplevert en resulteert in n slotje
Kansloze vergelijking natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind t jammer dat er geen grappen over gemaakt mogen worden trouwens, niets relativeert beter dan humor toch?
en ja ook over de dood van mn opa en oma heb ik grappen gemaakt, dus het argument ''het zal maar bij jezelf gebeuren'' doet me niks
want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |