Dat afmaken niet mag snap ik ook welquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef picodealion het volgende:
Kom er maar weer in met de honderd cliché's en stoere verhalen over hoe je katten het beste de nek om kan draaienHebben we dat ook weer gehad, kunnen we daarna de serieuze tips posten.
een hele rij met senseopads (die je inzamelt in de omgeving) neerleggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef nieslief het volgende:
Waterpistool???
Koffiedik strooien langs de randen van de tuin schijnt te werken. Maar ja dan moet je nogal wat koffiedik hebben en dan zit je nog met de plekken waar tegels liggen langs de randen van je tuin.
Zeker gezien de grootte van je tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee, want hier komen totaal geen siamezen, maar van die gewone huiskatten. En schijten dat ze doen
Trouwens, dat koffiestrooien word nog leuk, ze kunnen van alle zijden mijn tuin in komen, dus dat word nogal wat doorzuipen dan...
Ik ben wel handig, maar als je de OP had gelezen had je kunnen zien dat ik daar geen zin in hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Ben je een beetje handig? :
Bewegingsmelder op kathoogte monteren, en aan sluiten op een elektrische waterklep.
Sprinklers op de waterklep aansluiten en achter je raam gaan kijken hoe hoog de eerste kat springt als die je tuin in loopt. Dit werkt voor katten en reigers uitstekend.![]()
Diervriendelijker kan volgens mij niet.
Duurder ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Ben je een beetje handig? :
Bewegingsmelder op kathoogte monteren, en aan sluiten op een elektrische waterklep.
Sprinklers op de waterklep aansluiten en achter je raam gaan kijken hoe hoog de eerste kat springt als die je tuin in loopt. Dit werkt voor katten en reigers uitstekend.![]()
Diervriendelijker kan volgens mij niet.
Ik denk dat je toch zeker wel 50 euro kwijt bent als je een beetje op let wat en waar je het koopt.quote:
Je wil er wel van af, maar je wil er niets voor doen. Tja dan gebeurt er ook niets.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben wel handig, maar als je de OP had gelezen had je kunnen zien dat ik daar geen zin in heb
Ik heb geen zin veel geld en tijd te verspillen aan een ander zijn beesten. Hoe diervriendelijk het ook is.
Ook niet zo dat ik lui ben, gewoon geen zin in, heb wel wat beters te doen.
Dat kan ik inderdaad niet missen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch zeker wel 50 euro kwijt bent als je een beetje op let wat en waar je het koopt.
Als je dat al niet kan missen...
En die katten natuurlijk.
Ik wil er wel iets voor doen, maar voor minstens 50 euro een hele installatie aanleggen niet.quote:[..]
Je wil er wel van af, maar je wil er niets voor doen. Tja dan gebeurt er ook niets.
De simpelere variant is de supersoaker
Ja hey, waarom moet hij met geld gaan gooien omdat anderen hun beesten niet bij zich willen houden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch zeker wel 50 euro kwijt bent als je een beetje op let wat en waar je het koopt.
Als je dat al niet kan missen...
En die katten natuurlijk.
[..]
Je wil er wel van af, maar je wil er niets voor doen. Tja dan gebeurt er ook niets.
De simpelere variant is de supersoaker
Moet ie niet. En ik snap ook dat ie dat niet wil. Maar het maakt het wel moeilijker om er dan een oplossing voor te vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hey, waarom moet hij met geld gaan gooien omdat anderen hun beesten niet bij zich willen houden?
Nou honden kun je wel leren waar ze wel en niet mogen schijten, unlike kattenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, maar dan heeft TS nog steeds schijt in zn gras
Omdat je d'r last van hebt, en je een kat echt niet kan opvoeden. Een kat leeft voor zich zelf, en trekt zich geen hol aan van jou mits hij er zelf last van heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hey, waarom moet hij met geld gaan gooien omdat anderen hun beesten niet bij zich willen houden?
Dus mag zijn baas er gewoon mijn probleem van maken en moet ik nog met geld en moeite gaan strooien ook. Haha. Nevaahh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Omdat je d'r last van hebt, en je een kat echt niet kan opvoeden. Een kat leeft voor zich zelf, en trekt zich geen hol aan van jou mits hij er zelf last van heeft.
Daar dacht onze kat heel anders over.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:16 schreef RaymondK het volgende:
Dan blijf je het probleem houden he.
Ik denk niet dat die baas z'n katten binnen gaat houden.
En euh die paar tientjes en een zaterdagmiddag klussen zou ik best willen besteden om later een paar katten 2 meter hoog te zien springen als ze nat gespoten worden. :-)
(Overigens werkt naarbuiten gaan en een emmer water in je tuin gooien ook al aardig afschrikwekkend.)
Ja dat ligt er bij mijn ouders in de tuin ook en het werkt primaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Hilzillah het volgende:
Probeer eens cacaobonen-doppen.... niet zo duur en anti kat!
Ik zal er eens naar kijken. Waar koop ik zoiets? Supermarkt? Tuinierder?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Hilzillah het volgende:
Probeer eens cacaobonen-doppen.... niet zo duur en anti kat!
Bedanktquote:Op donderdag 25 maart 2010 02:40 schreef Hilzillah het volgende:
Volgens mij gewoon bij het tuincentrum. M'n schoonmoeder heeft ze in de tuin
Cocopeat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken. Waar koop ik zoiets? Supermarkt? Tuinierder?
Leuk als ze een erfstuk omgooien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik persoonlijk ben gek op katten en vind het gezellig als ze even een rondje komen maken bij mij in de tuin. (ik heb zelf geen katten) Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat als ze je hele tuin ondersteboven keren je daar niet gelukkig van wordt.
Toen wij vroeger thuis katten hadden liepen die ook buiten rond. Iedereen wist dat dat onze katten waren. Mijn moeder zei altijd, als de katen iets stuk maken of in de tuin poepen kom het zeggen, we maken het vergoeden het of ruimen het op. Maar als je de katten iets aan doet dan krijg je met mij te maken.
Dus je vond dat wel best , en dan moesten de mensen de moeite doen om het te komen melden zodat jullie het weer vonden fixen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik persoonlijk ben gek op katten en vind het gezellig als ze even een rondje komen maken bij mij in de tuin. (ik heb zelf geen katten) Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat als ze je hele tuin ondersteboven keren je daar niet gelukkig van wordt.
Toen wij vroeger thuis katten hadden liepen die ook buiten rond. Iedereen wist dat dat onze katten waren. Mijn moeder zei altijd, als de katen iets stuk maken of in de tuin poepen kom het zeggen, we maken het vergoeden het of ruimen het op. Maar als je de katten iets aan doet dan krijg je met mij te maken.
Sowieso. Straks doet dat beest dat één keer per week ook, daar zou ik toch wel schijtziek van worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je vond dat wel best , en dan moesten de mensen de moeite doen om het te komen melden zodat jullie het weer vonden fixen?
Ik vind dat zo een rare houding, voorkomen is toch veel beter dan genezen?
Schijt en ziek is sowieso een goede combinatie met katten. Vooral met zandbakken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sowieso. Straks doet dat beest dat één keer per week ook, daar zou ik toch wel schijtziek van worden.
True.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schijt en ziek is sowieso een goede combinatie met katten. Vooral met zandbakken.
Als mensen met hun honden om zouden gaan zoals katteneigenaren met hun kat, dan zou de wereld te klein zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |