Cocopeat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken. Waar koop ik zoiets? Supermarkt? Tuinierder?
Leuk als ze een erfstuk omgooien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik persoonlijk ben gek op katten en vind het gezellig als ze even een rondje komen maken bij mij in de tuin. (ik heb zelf geen katten) Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat als ze je hele tuin ondersteboven keren je daar niet gelukkig van wordt.
Toen wij vroeger thuis katten hadden liepen die ook buiten rond. Iedereen wist dat dat onze katten waren. Mijn moeder zei altijd, als de katen iets stuk maken of in de tuin poepen kom het zeggen, we maken het vergoeden het of ruimen het op. Maar als je de katten iets aan doet dan krijg je met mij te maken.
Dus je vond dat wel best , en dan moesten de mensen de moeite doen om het te komen melden zodat jullie het weer vonden fixen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik persoonlijk ben gek op katten en vind het gezellig als ze even een rondje komen maken bij mij in de tuin. (ik heb zelf geen katten) Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat als ze je hele tuin ondersteboven keren je daar niet gelukkig van wordt.
Toen wij vroeger thuis katten hadden liepen die ook buiten rond. Iedereen wist dat dat onze katten waren. Mijn moeder zei altijd, als de katen iets stuk maken of in de tuin poepen kom het zeggen, we maken het vergoeden het of ruimen het op. Maar als je de katten iets aan doet dan krijg je met mij te maken.
Sowieso. Straks doet dat beest dat één keer per week ook, daar zou ik toch wel schijtziek van worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je vond dat wel best , en dan moesten de mensen de moeite doen om het te komen melden zodat jullie het weer vonden fixen?
Ik vind dat zo een rare houding, voorkomen is toch veel beter dan genezen?
Schijt en ziek is sowieso een goede combinatie met katten. Vooral met zandbakken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sowieso. Straks doet dat beest dat één keer per week ook, daar zou ik toch wel schijtziek van worden.
True.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schijt en ziek is sowieso een goede combinatie met katten. Vooral met zandbakken.
Als mensen met hun honden om zouden gaan zoals katteneigenaren met hun kat, dan zou de wereld te klein zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |