abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79562067
http://www.petsworld.nl/webwinkel/index.php?main_page=product_info&products_id=414

Je kan altijd dit nog proberen op je schuttingen ofzo. (ja niet de hele schutting, maar op de plekken waar ze overheen komen.)
pi_79562785
tvp
pi_79563598
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken. Waar koop ik zoiets? Supermarkt? Tuinierder?
Cocopeat?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_79563733
TS, de katten vangen en naar het asielbrengen geen optie? Als dat eenmaal in de buurt bekend is, dan zijn de baasjes misschien iets meer gemotiveerd de kat gewoon binnen te houden.

En anders er voor zorgen dat de kat jouw tuin een kut plek vindt. Schokdraad, paintball tegen de kont, of andere non-lethal en niet verwondende pijnlijkheden.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:42:03 #55
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_79563943
Ik had het probleem in m'n voortuin van een voor mij onbekende hond..
Een vriendelijk bordje met de tekst.. "Beste hondeneigenaar, ik weet wie je bent. De volgende drol die ik hier vind, vind jij dezelfde dag nog in je brievenbus." deed wonderen.

Maar katten kunnen helaas niet lezen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:42:29 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_79563959
Er is niets gewoons aan het opsluiten van katten. Muggen moeten ze opsluiten!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_79570996
Ik persoonlijk ben gek op katten en vind het gezellig als ze even een rondje komen maken bij mij in de tuin. (ik heb zelf geen katten) Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat als ze je hele tuin ondersteboven keren je daar niet gelukkig van wordt.

Toen wij vroeger thuis katten hadden liepen die ook buiten rond. Iedereen wist dat dat onze katten waren. Mijn moeder zei altijd, als de katen iets stuk maken of in de tuin poepen kom het zeggen, we maken het vergoeden het of ruimen het op. Maar als je de katten iets aan doet dan krijg je met mij te maken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:54:24 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79571094
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik persoonlijk ben gek op katten en vind het gezellig als ze even een rondje komen maken bij mij in de tuin. (ik heb zelf geen katten) Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat als ze je hele tuin ondersteboven keren je daar niet gelukkig van wordt.

Toen wij vroeger thuis katten hadden liepen die ook buiten rond. Iedereen wist dat dat onze katten waren. Mijn moeder zei altijd, als de katen iets stuk maken of in de tuin poepen kom het zeggen, we maken het vergoeden het of ruimen het op. Maar als je de katten iets aan doet dan krijg je met mij te maken.
Leuk als ze een erfstuk omgooien.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:04:12 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79571365
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef Hilzillah het volgende:

Dus je vond dat wel best , en dan moesten de mensen de moeite doen om het te komen melden zodat jullie het weer vonden fixen?
Ik vind dat zo een rare houding, voorkomen is toch veel beter dan genezen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:07:37 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79571463
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dus je vond dat wel best , en dan moesten de mensen de moeite doen om het te komen melden zodat jullie het weer vonden fixen?
Ik vind dat zo een rare houding, voorkomen is toch veel beter dan genezen?
Sowieso. Straks doet dat beest dat één keer per week ook, daar zou ik toch wel schijtziek van worden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79571539
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Sowieso. Straks doet dat beest dat één keer per week ook, daar zou ik toch wel schijtziek van worden.
Schijt en ziek is sowieso een goede combinatie met katten. Vooral met zandbakken.

Als mensen met hun honden om zouden gaan zoals katteneigenaren met hun kat, dan zou de wereld te klein zijn.
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:11:51 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79571589
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Schijt en ziek is sowieso een goede combinatie met katten. Vooral met zandbakken.

Als mensen met hun honden om zouden gaan zoals katteneigenaren met hun kat, dan zou de wereld te klein zijn.
True.
Die karaktereigenschappen van katteneigenaren komen wel vaak overeen met het karakter van de kat , dus het is wel verklaarbaar ergens, dat die mensen zo denken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79588484
Ach ja... sommige mensen hebben ook altijd wat te zeiken... Je sluit je kinderen dan ook maar binnen op. Die kunnen namelijk ook wel eens omvallen met een fietsje en de zeldzame stokroos pletten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')