Okéquote:no prob, vindt zelf ook niet dat mijn pic de winnende was en dat uitknippen kan ik verklaren doordat ik zonder muis werk
Ik reken alles mee... maar dat misschien dan weer het designer-oogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef mwaterl het volgende:
TjongeVagePaints! Maarre..om ff door te gaan op wat er in het vorige topic werd gezegd. Ik vind dat het niet zozeer gaat om mooi, maar om origineel en grappigAnders zou ik namelijk nooit kunnen winnen
denk dat het aantal inzendingen niet direct van de opdracht afhankelijk is, maar eerder van het aantal users onlinequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik reken alles mee... maar dat misschien dan weer het designer-oog
Ik vind dat we het bij 1 poll moeten houden. En ik zou het leuk vinden om meer opdrachten te zien... Die doen mij meer dan alleen plaatje wat bewerkt moet worden. (En gezien de laatste twee "opdracht"-battles, zijn die ook een stukje populairder qua inzendingen)
En waarom staat er PS/S ipv PS/P in de TT?
Tevens: TerringVettePaints!!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef ToT het volgende:
Ik dacht nog ff gauw eentje te maken voor het klussen, maar die duiker in een darm of maag photoshoppen is me toch ff wat te ranzig zo 's ochtends als je net wakker bent!
jij wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:09 schreef naLuh het volgende:
Ben druk met mn werkhoop dat ik straks nog een 'fantastische' variatie kan maken op die duiker.
wil jij nog even naar je PM kijken..quote:
checkquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
wil jij nog even naar je PM kijken..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef HaJee het volgende:
Goedemiddag allen. Zojuist inzending verstuurd.
Neenee, het is : Je zou jezelf van spanning in de vinger snijden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef HertogJan4Life het volgende:
de spanning is om een boterham voor te snijden..... . of zoiets
ja ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:53 schreef naLuh het volgende:
niet over eten praten, heb heul erg honger, maar niks mee, en geen eten hierlangzaam, ..zal ik sterven...
Dan geef ik je wel een hoop liefde.. dan red je het even tot het einde van de battle.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:53 schreef naLuh het volgende:
niet over eten praten, heb heul erg honger, maar niks mee, en geen eten hierlangzaam, ..zal ik sterven...
Haha, ja denk dat ik daar de dag wel mee door kom hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een hoop liefde.. dan red je het even tot het einde van de battle.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw shoot, vergeet ineens het gezegde.... van liefde alleen kan je niet leven..
Ik heb gelogen, ik heb ook geen etenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een hoop liefde.. dan red je het even tot het einde van de battle.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw shoot, vergeet ineens het gezegde.... van liefde alleen kan je niet leven..
quote:
Het gaat aardig gelijk opquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef Dottey het volgende:
Iedereen wilt zeker kusjes en knuffels ^^
kom op stemmen!!!
ik heb de luchtbubbels half weggewerktquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Dottey het volgende:
ik heb plaatje 5 gestemd.. want zelf de details van luchtbubbels bij alle mensen is doorgevoerd.. dat vind ik
Ahum, da's plaatje 6quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Dottey het volgende:
ik heb plaatje 5 gestemd.. want zelf de details van luchtbubbels bij alle mensen is doorgevoerd.. dat vind ik
Nietes, ik gebruik anderequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef mwaterl het volgende:
HaJee, dat zijn jouw tekstballonnetjes weer he?
volgens mij heb ik op 6 gedruktquote:
Zat wel veel tijd tussen je post en het tevoorschijn komen van die stem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij heb ik op 6 gedruktwat de bedoeling was van mij.. je hebt 1 stem.. heeft iemand anders die ook gekozen?
Ik zet meestal eerst mijn post en dan pas stem ik..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zat wel veel tijd tussen je post en het tevoorschijn komen van die stem.
Nou ja, jouw liefde is mij meer waard dan die stem dus zal niet boos doen
als ik niet op 5 had gestemd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik nou niet op 4 had gestemd stond ik alleen bovenaan
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
als ik niet op 5 had gestemd..was Hajee helemaal blij en gelukkig met mij
![]()
Ik heb niemand een pasje hoeven laten zien en toch lukt het me om aan de battle mee te doen, ongelofelijk !quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Dottey het volgende:
1: Haakon
2: Maringo
3: HertigJan4Life
4: Dottey
5: naLuh
6: Hajee
geen specifieke foto ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef Maringo het volgende:
THE BATTLE:
Reclame:
Reclame is voor ons allen toch een doorn in het oog. In tijdschriften, op websites, op de TV en radio, we zijn nergens meer veilig voor deze over-de-top commerciële business. Veelal worden producten alleen aangeprijst van hun goeie kant. Zo ontstaat er toch regelmatig achterdocht over wat er mis mee kan zijn.
Wat ik van jullie wil zien, in deze opdracht, is hoe reclame eruit zou zien als het waarheidsgetrouw is.
Hier volgt louter een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Deadline: 16.30 (of liever 17.00?)
Inleveren: Maringo
Succes
Succes met googlequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef haakon het volgende:
[..]
geen specifieke foto ?
dan heb je allemaal verschillendemaar ik ga mn best doen (eerst inspiratie zoeken
)
whehehe ja okequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Succes met google
Als ik 1 specifieke foto erin zet van 1 bedrijf, krijg je allemaal dezelfde resultaten. Daarom zo ruim. Leef je uit op het merk en/of product wat je het meest haat vanwege niet behaalde resultaten in het verleden
Ik ga m'n best doen. Leuke opdrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Succes met google
Als ik 1 specifieke foto erin zet van 1 bedrijf, krijg je allemaal dezelfde resultaten. Daarom zo ruim. Leef je uit op het merk en/of product wat je het meest haat vanwege niet behaalde resultaten in het verleden
Vind je? Ik vind het nog een steeds een battle tussen degene die een plaatje zo goed mogelijk kan manipuleren met paint of photoshop.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:51 schreef haakon het volgende:
[..]
whehehe ja oke
maar nu wijk je af van het hele photoshopbattle
ik vind het wel een leuke opdracht, dat welquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nog een steeds een battle tussen degene die een plaatje zo goed mogelijk kan manipuleren met paint of photoshop.
logitech harmony ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Dottey het volgende:
ik ben vast een van de weinige die blij is met hetgeen wat ze koopt.. afgezien van een universele afstandbediener die ik maar niet ingesteld krijg![]()
Maar dat zegt meer over mij dan over dat ding
Maar denk aan diensten die je gebruikt of gebruikt heb (NS, OV, KLM)... Zoiets kan ook. Reclame is reclame...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Dottey het volgende:
ik ben vast een van de weinige die blij is met hetgeen wat ze koopt.. afgezien van een universele afstandbediener die ik maar niet ingesteld krijg![]()
Maar dat zegt meer over mij dan over dat ding
nee een gevalletje 4 euro in de winkel ^^quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:57 schreef haakon het volgende:
[..]
logitech harmony ?
die zijn namelijk suuuuuperhandig
gewoon aansluiten op je pc en aanklikken wat je hebt en wilt
Ik denk dat ik een gelukkig mens ben wat dat betreftquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar denk aan diensten die je gebruikt of gebruikt heb (NS, OV, KLM)... Zoiets kan ook. Reclame is reclame...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef mwaterl het volgende:
Hm..ik wil terug naar hoe het wasHoud niet zo van die opdrachtjes
Zorgen dat je wintquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef mwaterl het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef mwaterl het volgende:
gezelligquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef Furdinand het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens mee probeer te doen, ik zit hier toch op mijn werk een beetje te niksen..
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef Furdinand het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens mee probeer te doen, ik zit hier toch op mijn werk een beetje te niksen..
smakelijk alvastquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef naLuh het volgende:
Hey mensen, ben weg. Doe niet mee met deze opdracht. Ik ga straks uit eten met mn vriendin en daarna naar EXTREEM. Moet ook nog ff kijken of het morgen gaat lukken ivm terugkomdag![]()
veel succes en plezier voor de rest iig!
tot morgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef naLuh het volgende:
Hey mensen, ben weg. Doe niet mee met deze opdracht. Ik ga straks uit eten met mn vriendin en daarna naar EXTREEM. Moet ook nog ff kijken of het morgen gaat lukken ivm terugkomdag![]()
veel succes en plezier voor de rest iig!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef onderjas het volgende:
Dottey, koop eens wat meer post op een pagina.
Ik doe ook mee, heb iig al een idee.
Omdat je best vaak op de helft van de pagina de pollresultaten nog een keer post neem ik aan dat je maar 25 posts per pagina hebt..? 50 is the bomb!quote:
ja idd 25 posten per pagina..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Omdat je best vaak op de helft van de pagina de pollresultaten nog een keer post neem ik aan dat je maar 25 posts per pagina hebt..? 50 is the bomb!
Ones you go 50, you're never going back.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja idd 25 posten per pagina..
ik heb hem voor jou op 50 gezet![]()
eens loeren of het wat is.
nouja werk.. ik loop stage in een gemeentehuis en zit een beetje de hele dag naar een beeldscherm (fok) te staren.. betaald (quote:
Beter dan een raamambtenaar (of hoe noemen ze die).quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nouja werk.. ik loop stage in een gemeentehuis en zit een beetje de hele dag naar een beeldscherm (fok) te staren.. betaald ()
en ik heb jammer genoeg niks kunnen verzinnen bij deze opdracht. misschien de volgende dan maar?
Heey ik ken dat ;') ( Flashbag loopt ook stagequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nouja werk.. ik loop stage in een gemeentehuis en zit een beetje de hele dag naar een beeldscherm (fok) te staren.. betaald ()
en ik heb jammer genoeg niks kunnen verzinnen bij deze opdracht. misschien de volgende dan maar?
Werken? aanwezigheidspremie ontvangen bedoel jequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ik hoef komende nacht pas weer te werken.
Alleen al het feit dat mijn collega en ik, afhankelijk van de post waar we zitten, waken over 40.000 tot 160.000 mensen is al een zware last.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Werken? aanwezigheidspremie ontvangen bedoel je
Ow ik dacht dat je die juist expres had gedaan!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef onderjas het volgende:
Gelukkig ziet niemand de typo.
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
dat wel, maar moet ik er dan op reageren?
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je die juist expres had gedaan!
En niet als enige, want ik zie het nog steeds gelijkstaan met allebei wel 1 stem mee r:')quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb net gestemd maar die telt niet meer mee.
Even wachten dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Maringo het volgende:
Klaar voor deze spannende uitslag!?
1. Onderjas
2. Hajee
met een gelijke stand
Jij luistert ook altijd de goede muziek bij de juiste topics.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat ik dat net aan het eten zijn!
Is goed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef HaJee het volgende:
Onderjas, post jij maar iets voor de volgende. Ik moet even gauw een paar boodschappen doen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jij luistert ook altijd de goede muziek bij de juiste topics.
Ik absoluut! Ik weet alleen niet of ik daar vanavond tijd voor heb, want ik moet er zo weer vandoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:36 schreef onderjas het volgende:
Kunnen we hier iets mee?
[ afbeelding ]
Oh eten, dat las ik verkeerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]Daar luister ik niet naar hoor, ZO erg ben ik ook weer niet!
Het ging me ff puur om dat "even wachten" en dat ik pizza aan het eten was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga rond 7 uur en ben zelf al klaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef ToT het volgende:
Ik ben bezig ermee.Ik heb nog een half uurtje en dan moet ik echt weg.
Ik stuur het wel naar onderjas toe.
Als je zelf weg gaat, stuur je het dan ff naar iemand anders door, onderjas?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef shadowflash het volgende:
GOOOOOOOOOOD EVENINGGGG VIEEEETNAAMMMMMMMM
* evil kerkorchel muziekje met een koor op de achtergrond *
de schaduwflits is wedergekeerd muahahahahaaaa
Doe maar naar mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:46 schreef ToT het volgende:
Naar wie kan ik het nu dan toesturen?Ik moet zo echt weg!
Is goed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef ToT het volgende:
Of zullen we onze pica's gewoon naar HaJee toesturen?Dan kan hij ze in dit topic plempen.
Ow ik moet nu weg, kun jij het ff doorsturen?
hahahquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:02 schreef onderjas het volgende:
[ afbeelding ]
Lingo staat achter me aan, met twee buitenlanders. Meteen het eerste woord was al fout gespeld.
FF kijken. Kun je nog een pm sturen met wie welke inzending heeft gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Ej HaJee, alle drummers (ofja 6 ervan) zitten bij DWDD!
Je had de doorslag kunnen gevenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef Dottey het volgende:
ik heb op 1 gestemd om het weer een beetje recht te trekken
maar ik kon niet kiezenquote:
Je kon dus wel kiezen malle meidquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar ik kon niet kiezen![]()
dus ik koos 1
oke.. vanavond 23:00 klaar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef HaJee het volgende:
Deze maar doen ? Geen opdracht. Alles mag (binnen de grenzen van FoK!).
[ afbeelding ]
Nee ik ga een nieuwe skill uitproberen en ik prop haar der wel tussenquote:
Akkoord !quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:57 schreef Dottey het volgende:
22:00 deadline dan..
kan e nog meestemmen..
is nog een uur!
Dank.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef HaJee het volgende:
Hee, er is weer op drie gestemd. Gefeliciteerd onderjas.
je hebt nog ee kleine 10 minuten om wat te plakken en knippen! Lukt je vast in beschonken toestand!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Okee ik ben momenteel redelijk aangeschoten, maar wie is die chick ook al weer eigenlijk?
Alcoholist *talktothehandsmilie*quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Okee ik ben momenteel redelijk aangeschoten, maar wie is die chick ook al weer eigenlijk?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar ToT heeft niet ingezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef ToT het volgende:
Maar wie is die chick eigenlijk? Met haar zou ik best wel wat willen gaan sporten!Ze is al geshopt, komt van w1k af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ze stond ook op Googlequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ze is al geshopt, komt van w1k af.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef HaJee het volgende:
Moet ik nou werkelijk op mezelf gaan stemmen. Nee, ik kies 3 omdat die persoon bijzonder creatief is geweest.
Ik gebruik nooit meer tekstballonnen.
manquote:
werkse sweetyquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd Dottey![]()
![]()
Ik ga naar m'n werk.
Slaap lekker allemaal en tot morgen
Werkse manquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd Dottey![]()
![]()
Ik ga naar m'n werk.
Slaap lekker allemaal en tot morgen
Oh en tweede is zeg maar onmogelijk, behalve als ik modellen in huur ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb er een, een heel slechte.
Twee, waarvan de tweede gejat.
Je moeder, een tante.. je zusje.. je kunt hetquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh en tweede is zeg maar onmogelijk, behalve als ik modellen in huur ofzo.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef mwaterl het volgende:
Dames en heren: HIJ IS BINNEN !!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef mwaterl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ohw ja gekke pasjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef mwaterl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef mwaterl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:11 schreef Dottey het volgende:
ik ga voor 1.. moet daar gewoon weer om lachen
waar was jij met je inzendingquote:
druk bezig met sta ge ren. sorry.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:13 schreef -Peppie- het volgende:
Ik had net heel mooi dat waterbakding wegge-edit, was het ineens al 13:55, dus toen moest ik ineens nog wat doen.. Totaal niet grappig, maar ik vond het zo zonde van al m'n werk, dus ik dacht: Ik stuur m gewoon in joh...
Maar ik ben voor plaatje 1
okequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
druk bezig met sta ge ren. sorry.
kun je het me vergeven![]()
hete sauna in dat dingquote:
In welke regio woonde jij ook al weer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
![]()
Haha, ik ga straks rijden voor de eerste keer zeg maar
Als de auto thuis is
Pas maar op!
Ah kut, weer spelfouten. En ja sauna is goed voor astma. Slecht gejatte grap enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef Dottey het volgende:
2:sauna is goed VOOR astma?
pacienten![]()
hihi![]()
geen wonder dat het aantal zakt![]()
Voorburg woon ik. In de buurt van Den Haagquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
In welke regio woonde jij ook al weer?
* Maringo blijft binnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Voorburg woon ik. In de buurt van Den Haag
ow dus hier is het veiligquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkste aan te rijdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
ow dus hier is het veiligdacht al moet straks nog op de fiets naar 't trainen.
dan zit ik goed..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Loosduinenquote:
dan moet je wel nog een eindje rijden...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkste aan te rijden
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:32 schreef -Peppie- het volgende:
Ik blijf ook binnen, maarjah, hij weet waar ik woon... Ik verwacht elk moment een auto door ons voorraam. Of een ongeluk net voor de deur
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Why my love? Why did you switch back?
ik werd gek van het heen en weer scrollenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
weer terug op 25 posts per pagina?
Je klikt liever een paar keer? Zijn verschillende manieren om onderaan de pagina te beginnen hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
[..]
ik werd gek van het heen en weer scrollen
Er is alle reden om 3 te stemmen. Moet je kijken wat een vlees ! En dan ook nog die barbeque !quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef Dottey het volgende:
ik vind van drie trouwens *hot sauce & sate saus* uberschattig gemaakt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Er is alle reden om 3 te stemmen. Moet je kijken wat een vlees ! En dan ook nog die barbeque !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |