gezelligquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef Furdinand het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens mee probeer te doen, ik zit hier toch op mijn werk een beetje te niksen..
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef Furdinand het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens mee probeer te doen, ik zit hier toch op mijn werk een beetje te niksen..
smakelijk alvastquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef naLuh het volgende:
Hey mensen, ben weg. Doe niet mee met deze opdracht. Ik ga straks uit eten met mn vriendin en daarna naar EXTREEM. Moet ook nog ff kijken of het morgen gaat lukken ivm terugkomdag![]()
veel succes en plezier voor de rest iig!
tot morgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef naLuh het volgende:
Hey mensen, ben weg. Doe niet mee met deze opdracht. Ik ga straks uit eten met mn vriendin en daarna naar EXTREEM. Moet ook nog ff kijken of het morgen gaat lukken ivm terugkomdag![]()
veel succes en plezier voor de rest iig!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef onderjas het volgende:
Dottey, koop eens wat meer post op een pagina.
Ik doe ook mee, heb iig al een idee.
Omdat je best vaak op de helft van de pagina de pollresultaten nog een keer post neem ik aan dat je maar 25 posts per pagina hebt..? 50 is the bomb!quote:
ja idd 25 posten per pagina..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Omdat je best vaak op de helft van de pagina de pollresultaten nog een keer post neem ik aan dat je maar 25 posts per pagina hebt..? 50 is the bomb!
Ones you go 50, you're never going back.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja idd 25 posten per pagina..
ik heb hem voor jou op 50 gezet![]()
eens loeren of het wat is.
nouja werk.. ik loop stage in een gemeentehuis en zit een beetje de hele dag naar een beeldscherm (fok) te staren.. betaald (quote:
Beter dan een raamambtenaar (of hoe noemen ze die).quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nouja werk.. ik loop stage in een gemeentehuis en zit een beetje de hele dag naar een beeldscherm (fok) te staren.. betaald ()
en ik heb jammer genoeg niks kunnen verzinnen bij deze opdracht. misschien de volgende dan maar?
Heey ik ken dat ;') ( Flashbag loopt ook stagequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nouja werk.. ik loop stage in een gemeentehuis en zit een beetje de hele dag naar een beeldscherm (fok) te staren.. betaald ()
en ik heb jammer genoeg niks kunnen verzinnen bij deze opdracht. misschien de volgende dan maar?
Werken? aanwezigheidspremie ontvangen bedoel jequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ik hoef komende nacht pas weer te werken.
Alleen al het feit dat mijn collega en ik, afhankelijk van de post waar we zitten, waken over 40.000 tot 160.000 mensen is al een zware last.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Werken? aanwezigheidspremie ontvangen bedoel je
Ow ik dacht dat je die juist expres had gedaan!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef onderjas het volgende:
Gelukkig ziet niemand de typo.
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
dat wel, maar moet ik er dan op reageren?
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je die juist expres had gedaan!
En niet als enige, want ik zie het nog steeds gelijkstaan met allebei wel 1 stem mee r:')quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb net gestemd maar die telt niet meer mee.
Even wachten dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Maringo het volgende:
Klaar voor deze spannende uitslag!?
1. Onderjas
2. Hajee
met een gelijke stand
Jij luistert ook altijd de goede muziek bij de juiste topics.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat ik dat net aan het eten zijn!
Is goed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef HaJee het volgende:
Onderjas, post jij maar iets voor de volgende. Ik moet even gauw een paar boodschappen doen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jij luistert ook altijd de goede muziek bij de juiste topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |