Ik heb gelogen, ik heb ook geen etenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een hoop liefde.. dan red je het even tot het einde van de battle.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw shoot, vergeet ineens het gezegde.... van liefde alleen kan je niet leven..
quote:
Het gaat aardig gelijk opquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef Dottey het volgende:
Iedereen wilt zeker kusjes en knuffels ^^
kom op stemmen!!!
ik heb de luchtbubbels half weggewerktquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Dottey het volgende:
ik heb plaatje 5 gestemd.. want zelf de details van luchtbubbels bij alle mensen is doorgevoerd.. dat vind ik
Ahum, da's plaatje 6quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Dottey het volgende:
ik heb plaatje 5 gestemd.. want zelf de details van luchtbubbels bij alle mensen is doorgevoerd.. dat vind ik
Nietes, ik gebruik anderequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef mwaterl het volgende:
HaJee, dat zijn jouw tekstballonnetjes weer he?
volgens mij heb ik op 6 gedruktquote:
Zat wel veel tijd tussen je post en het tevoorschijn komen van die stem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij heb ik op 6 gedruktwat de bedoeling was van mij.. je hebt 1 stem.. heeft iemand anders die ook gekozen?
Ik zet meestal eerst mijn post en dan pas stem ik..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zat wel veel tijd tussen je post en het tevoorschijn komen van die stem.
Nou ja, jouw liefde is mij meer waard dan die stem dus zal niet boos doen
als ik niet op 5 had gestemd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik nou niet op 4 had gestemd stond ik alleen bovenaan
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
als ik niet op 5 had gestemd..was Hajee helemaal blij en gelukkig met mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |