Ik heb gelogen, ik heb ook geen etenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een hoop liefde.. dan red je het even tot het einde van de battle.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw shoot, vergeet ineens het gezegde.... van liefde alleen kan je niet leven..
quote:
Het gaat aardig gelijk opquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef Dottey het volgende:
Iedereen wilt zeker kusjes en knuffels ^^
kom op stemmen!!!
ik heb de luchtbubbels half weggewerktquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Dottey het volgende:
ik heb plaatje 5 gestemd.. want zelf de details van luchtbubbels bij alle mensen is doorgevoerd.. dat vind ik
Ahum, da's plaatje 6quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Dottey het volgende:
ik heb plaatje 5 gestemd.. want zelf de details van luchtbubbels bij alle mensen is doorgevoerd.. dat vind ik
Nietes, ik gebruik anderequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef mwaterl het volgende:
HaJee, dat zijn jouw tekstballonnetjes weer he?
volgens mij heb ik op 6 gedruktquote:
Zat wel veel tijd tussen je post en het tevoorschijn komen van die stem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij heb ik op 6 gedruktwat de bedoeling was van mij.. je hebt 1 stem.. heeft iemand anders die ook gekozen?
Ik zet meestal eerst mijn post en dan pas stem ik..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zat wel veel tijd tussen je post en het tevoorschijn komen van die stem.
Nou ja, jouw liefde is mij meer waard dan die stem dus zal niet boos doen
als ik niet op 5 had gestemd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik nou niet op 4 had gestemd stond ik alleen bovenaan
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
als ik niet op 5 had gestemd..was Hajee helemaal blij en gelukkig met mij
![]()
Ik heb niemand een pasje hoeven laten zien en toch lukt het me om aan de battle mee te doen, ongelofelijk !quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Dottey het volgende:
1: Haakon
2: Maringo
3: HertigJan4Life
4: Dottey
5: naLuh
6: Hajee
geen specifieke foto ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef Maringo het volgende:
THE BATTLE:
Reclame:
Reclame is voor ons allen toch een doorn in het oog. In tijdschriften, op websites, op de TV en radio, we zijn nergens meer veilig voor deze over-de-top commerciële business. Veelal worden producten alleen aangeprijst van hun goeie kant. Zo ontstaat er toch regelmatig achterdocht over wat er mis mee kan zijn.
Wat ik van jullie wil zien, in deze opdracht, is hoe reclame eruit zou zien als het waarheidsgetrouw is.
Hier volgt louter een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Deadline: 16.30 (of liever 17.00?)
Inleveren: Maringo
Succes
Succes met googlequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef haakon het volgende:
[..]
geen specifieke foto ?
dan heb je allemaal verschillendemaar ik ga mn best doen (eerst inspiratie zoeken
)
whehehe ja okequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Succes met google
Als ik 1 specifieke foto erin zet van 1 bedrijf, krijg je allemaal dezelfde resultaten. Daarom zo ruim. Leef je uit op het merk en/of product wat je het meest haat vanwege niet behaalde resultaten in het verleden
Ik ga m'n best doen. Leuke opdrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Succes met google
Als ik 1 specifieke foto erin zet van 1 bedrijf, krijg je allemaal dezelfde resultaten. Daarom zo ruim. Leef je uit op het merk en/of product wat je het meest haat vanwege niet behaalde resultaten in het verleden
Vind je? Ik vind het nog een steeds een battle tussen degene die een plaatje zo goed mogelijk kan manipuleren met paint of photoshop.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:51 schreef haakon het volgende:
[..]
whehehe ja oke
maar nu wijk je af van het hele photoshopbattle
ik vind het wel een leuke opdracht, dat welquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nog een steeds een battle tussen degene die een plaatje zo goed mogelijk kan manipuleren met paint of photoshop.
logitech harmony ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Dottey het volgende:
ik ben vast een van de weinige die blij is met hetgeen wat ze koopt.. afgezien van een universele afstandbediener die ik maar niet ingesteld krijg![]()
Maar dat zegt meer over mij dan over dat ding
Maar denk aan diensten die je gebruikt of gebruikt heb (NS, OV, KLM)... Zoiets kan ook. Reclame is reclame...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Dottey het volgende:
ik ben vast een van de weinige die blij is met hetgeen wat ze koopt.. afgezien van een universele afstandbediener die ik maar niet ingesteld krijg![]()
Maar dat zegt meer over mij dan over dat ding
nee een gevalletje 4 euro in de winkel ^^quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:57 schreef haakon het volgende:
[..]
logitech harmony ?
die zijn namelijk suuuuuperhandig
gewoon aansluiten op je pc en aanklikken wat je hebt en wilt
Ik denk dat ik een gelukkig mens ben wat dat betreftquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar denk aan diensten die je gebruikt of gebruikt heb (NS, OV, KLM)... Zoiets kan ook. Reclame is reclame...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef mwaterl het volgende:
Hm..ik wil terug naar hoe het wasHoud niet zo van die opdrachtjes
Zorgen dat je wintquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef mwaterl het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef mwaterl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |