je hebt nog ee kleine 10 minuten om wat te plakken en knippen! Lukt je vast in beschonken toestand!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Okee ik ben momenteel redelijk aangeschoten, maar wie is die chick ook al weer eigenlijk?

Alcoholist *talktothehandsmilie*quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Okee ik ben momenteel redelijk aangeschoten, maar wie is die chick ook al weer eigenlijk?

quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar ToT heeft niet ingezonden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef ToT het volgende:
Maar wie is die chick eigenlijk? Met haar zou ik best wel wat willen gaan sporten!Ze is al geshopt, komt van w1k af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh, ze stond ook op Googlequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ze is al geshopt, komt van w1k af.

quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef HaJee het volgende:
Moet ik nou werkelijk op mezelf gaan stemmen. Nee, ik kies 3 omdat die persoon bijzonder creatief is geweest.
Ik gebruik nooit meer tekstballonnen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

manquote:
 ik barst van de ideeen hierbij
 ik barst van de ideeen hierbij  

werkse sweetyquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd Dottey

Ik ga naar m'n werk.
Slaap lekker allemaal en tot morgen

Werkse manquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd Dottey

Ik ga naar m'n werk.
Slaap lekker allemaal en tot morgen

Oh en tweede is zeg maar onmogelijk, behalve als ik modellen in huur ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb er een, een heel slechte.
Twee, waarvan de tweede gejat.

Je moeder, een tante.. je zusje.. je kunt hetquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh en tweede is zeg maar onmogelijk, behalve als ik modellen in huur ofzo.

quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef mwaterl het volgende:
Dames en heren: HIJ IS BINNEN !!!

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef mwaterl het volgende:
Dames en heren: HIJ IS BINNEN !!!

[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |