In welke regio woonde jij ook al weer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:18 schreef mwaterl het volgende:
[..]
![]()
Haha, ik ga straks rijden voor de eerste keer zeg maar
Als de auto thuis is
Pas maar op!
Ah kut, weer spelfouten. En ja sauna is goed voor astma. Slecht gejatte grap enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef Dottey het volgende:
2:sauna is goed VOOR astma?
pacienten![]()
hihi![]()
geen wonder dat het aantal zakt![]()
Voorburg woon ik. In de buurt van Den Haagquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
In welke regio woonde jij ook al weer?
* Maringo blijft binnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Voorburg woon ik. In de buurt van Den Haag
ow dus hier is het veiligquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkste aan te rijdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
ow dus hier is het veiligdacht al moet straks nog op de fiets naar 't trainen.
dan zit ik goed..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Loosduinenquote:
dan moet je wel nog een eindje rijden...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkste aan te rijden
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:32 schreef -Peppie- het volgende:
Ik blijf ook binnen, maarjah, hij weet waar ik woon... Ik verwacht elk moment een auto door ons voorraam. Of een ongeluk net voor de deur
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Why my love? Why did you switch back?
ik werd gek van het heen en weer scrollenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
weer terug op 25 posts per pagina?
Je klikt liever een paar keer? Zijn verschillende manieren om onderaan de pagina te beginnen hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
[..]
ik werd gek van het heen en weer scrollen
Er is alle reden om 3 te stemmen. Moet je kijken wat een vlees ! En dan ook nog die barbeque !quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef Dottey het volgende:
ik vind van drie trouwens *hot sauce & sate saus* uberschattig gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |