SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef Lijnloos het volgende:
Goed bezig Huup!
Florian, wat kan je lekker eng kijken... *vind hem helemaal niet zo on-knap hoor Free, leuk koppie heeft ie!)e'r staat een banner in mijn textvak, ik typ blind
)
Tessa ook al zon pretbek! Leuk... en zo lekker op de buik slapen
Ravi en Kiro, zulke kleine maar oh zo mooie mannen...![]()
Amélie, lekker weer met papa knuffelen en met de fles cola.. (ben bang dat Minke dat ook nog een keer gaat doen, cola vliegt er hier ook door, nou ja, beter dan veel bier of wijn...)
Geef niks... ik zal effe een leuke losse foto zoeken ipv die serie (hoewel ik die ook wel erg grappig vind, en het was een goede besteding van mijn tijd op het werk waar toch geen f**k te doen was).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
!![]()
ik ben Minke vergeten!ik wilde een andere foto zoeken in t topic dan die serie maar k ben t vergeten
sorry!
En ja die cola, ze is erdoor gefascineerd haha. Dat zwarte contrasteert natuurlijk ook lekker dus de interesse was al vroeg gewekt
Beisan poppetje
Komt van de H&M, maar denk al wel van een tijd geleden, ik heb hem zelf op de rommelmarkt gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, waar heb je dat shirt vandaan?!
Niet ineens hoor, hij eet als een dijker momenteel. Wat het hem doet is denk ik dat zijn haar heel hard aan het groeien is en ook een stuk(je) dikker wordt...quote:
Jep, vind ze geweldig, vooral als ze dan naar de tv kan kijken...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Dat Minke zo wil zitten! Rienk gaat huilen als ie zo zit![]()
Die is ook wel supercute... mooi plaatje voor op de achtergrondquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de foto uit de op van Senna nu als bureabladachtergrond ingesteld![]()
Jou lekkere ding doet alles wat Rienk niet doet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jep, vind ze geweldig, vooral als ze dan naar de tv kan kijken...
[..]
Die is ook wel supercute... mooi plaatje voor op de achtergrond
Nou nog eentje dan... omdat ik hem zo leuk vond...
[ afbeelding ]
In badje vind ze nu echt te gek met de inzet die we hebben gekocht laatst... heerlijk spetteren en afzetten tegen de rand.
dan heb je dr bovenbeentjes nog niet gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef lily het volgende:
hihi, check het onderarmpje van Amélie![]()
wat een mooi meisje
Tis een ander modelletje dan Thijsquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan heb je dr bovenbeentjes nog niet gezien![]()
haha
Nouuuuu, ik zat anders net even in de OP te kijken, maar daar zit al een heel best kind op dat kleed! (L) Ik was hier voor het laatst toen je volgens mij nog ergens halverwege de zwangerschap wasquote:
haha, ja dat klopt. Een jaar geleden dus ongeveer, want Senna is as zaterdag precies 8 maandenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nouuuuu, ik zat anders net even in de OP te kijken, maar daar zit al een heel best kind op dat kleed! (L) Ik was hier voor het laatst toen je volgens mij nog ergens halverwege de zwangerschap was
en jaaaaaaaaaaaa, ze worden zo grootNog eventjes en dan zitten 'al' mijn kinderen op de lagere school
![]()
![]()
Niks geen baby's, luiers, borstvoeding, middagslaapjes meer voor mij
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Lily ze lijkt erg heel erg op dr broersLeuk om te zien
![]()
AmberTess achter de tralies, ze vindt het gelukkig wel erg leuk in het gevang
Isabeau mooie meid!Met een lief blousje!
Ik was verbaasdquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef lily het volgende:
LadyS![]()
alles goed met de meiden? Ze zien er goed uit
Ja klopt, hij is ook nog heel fanatiek aan het Sophievreten....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef oeke het volgende:
Thijs, lekker kind! Ik zie tandje nr 4 ook al aankloppen. Au!
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Sorbootje het volgende:
En THIJS!!Die heeft ook echt altijd pret hè?!
Ooooooo, jemig! Wat groooooootquote:
Die hadden we alquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef TearSong het volgende:
TF: leuke fotohokjesfoto's! (waar blijft de foto waarop iedereen een idioot hoofd trekt?)
TeigetjeZo klein en zo mooi!
Jemig, wat klein. Ongelofelijk! Mooie foto's!quote:
Dat zeg jij. Als hij zo doorgaat draait hij binnen een half jaar alles met schroeven er in uit elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:36 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
LeanderHij houdt het nog best beschaafd he?
Alexa, wat een mooi poppetje
Hahaha ja klopt, al lijkt het niet meer op het stukje dat ik oorspronkelijk schreef, het is zo aangepast dat het ineens een heel andere strekking heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Taartje het volgende:
Tan, je staat in Libelle!
*kruipt weer in lurkstand*
En ik dacht dat ik veel spullen in de box had staanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:24 schreef McLaura het volgende:
Ik vond dat de box hier maar eens omlaag moet, je weet nooit wanneer Thijs bedenkt dat hij zich op wil trekken. Alleen vond ik helemaal tot de grond een beetje te laag.... Dus men neme een boormachine en een meetlint, en make zelf een extra verdieping
]
Jammer, het is zo schattig, die bos afbeeldingquote:Op zondag 21 maart 2010 07:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Poppejans; ik heb geen idee waar ik dat shirtje van Evie vandaan heb... is van haar nichtje geweest.
(alles van mijn zus haar jongste komt in megabakken per mat deze kant op)
yay!quote:Op zondag 21 maart 2010 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Een dootje van de postbode.
[ afbeelding ]
Dankjewel postbode, een superverrassing.
Dat dus!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik veel spullen in de box had staan![]()
![]()
staat Thijs erbij op?quote:
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat dus!Ligt Thijs er nou nog ergens tussen?
Heeft Thijs van Isabeau gekregenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik moest ook op zoek. Ik herkende wel meteen Jacobus de Hema-giraffe. Ivan vindt dat ding geweldig. Hij zit altijd met een van de antennes in z'n mond.
Hier!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
Thijs joehoe waar ben je?Ik herkende eerst de babybeer met knopjes. Esmee vindt het geweldig om op dat ding te meppen.
Heb ook andere pakjes van FC Barcelona, Real Madrid, Manchester,Juventus, AC Milanquote:
TEIGETJE? Koosnaampje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Keshet het volgende:
Wat een heerlijke vakantie foto's! Je mannetje had 't erg naar z'n zin geloof ik!
OMG! Pwnies!
[ afbeelding ]
Teigetje was nogal wakker na het buidelen en een beetje aan het 'spelen' op haar manier.
geefquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef happyme28 het volgende:
Ook even spammen met Daan
Hier was hij ruim 2 weken:
[ afbeelding ]
Deze is van vandaag, alweer bijna een maand:
[ afbeelding ]
`quote:
goed punt! Voor wat hoort wat :pquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hear, hear... Waarom geen foto van Ivan?
Ja, maar dat betekent heus niet dat ze groot wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ooooh sorbo....wat leuk zeg! Ze past het jurkje nu al dus?
Mooi kereltje, man! Fijn dat ook andere vaders hier komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze topicreeks vind ik eigenlijk 1 van de leukste reeksen in OUD, altijd leuk om weer foto's te zien van jullie (b)engeltjes te zienen spammen van mijn eigen bengeltje is natuurlijk ook leuk
![]()
Waren even naar de boerderij geweest, hij vindt ganzen leuker dan geiten maar de geiten vinden hem leuker dan de ganzen
dat kleed is echt een suc6 hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:26 schreef Vlindur het volgende:
Wat een mooie man is Daan!![]()
Evie op het speelkleed wat hier zaterdag ook komen gaat! Zo gaaf!
Minke, kleintje!![]()
Isabeau, wat heb je toch een prachtig hoofd![]()
En de andere kindjes zijn ook weer een welgemeende![]()
dat dacht ik 2 maanden terug ook en mooi dat ze het nog niet kanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Minke is zo ontzettend leuk.
Foto's van Ivan komen er donderdag missschien weer. Ik heb de laatste tijd vooral filmpjes gemaakt omdat hij zo druk bezig is. (Hij kan op elk moment van rug naar buik rollen; ik blijf er maar bij staan met de camera.)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Xenia het volgende:
Xeentje spam:
Bij papa terwijl we wachten op een boertje:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Lijnloos het volgende:
Haha Thijs...ziet er goedgekeurd uit.
Oh Tess tussen de konijnen (grote konijnen zeg)..
Minke was gisteren even niet zo blij toen Opa langskwam...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef wickie het volgende:
Jeetje wat gaat t hard hier! Allemaal mooie, grappige, lieve foto's.
Ik zag recent een geweldige vrolijke Evie, en een geweldige Isabeau reportage :![]()
Ook zag ik al eerder Teigetje die al meer haar heeft dan Mette, wat is ze een vechtertje![]()
Ik weer ik vergeet heel veel lieve kindertjes, maar jullie zijn allemaal lief en mooi en geweldig en ontroerend enz.
Nou hier dan ook maar weer een spam, deze keer wel iets mindere kwaliteit want het zijn telefoonfoto's.
Eerste: Mette in slaapcoma in de maxi cosi.
[ afbeelding ]
Saampjes met mn dochter![]()
[ afbeelding ]
Met mn broer de suikeroom (fokker Rubbereend, heb het fokken geleerd van mn broer).
Leuk he die vergelijkingen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Stef![]()
Ze schelen maar een paar dagen, maar Wolf en Elyas lijken beide zoveel groter en ouder! Ben erg benieuwd naar Dyon en Fabian! De meisjes Evie en Minke lijken weer veel kleiner dan Rienk![]()
De nieuwe foto's van Rienk staan nog op de camera. Ik show binnenkort wel weer wat
Tussen z'n ogen zit inderdaad een blauwe plek, maar da's geen echte blauwe plek. Het zijn adertjes die wat beter aan de oppervlakte te zien zijn. Ik vrees dat 'ie mijn dunne huid heeft. Op z'n linkerwang zie je ook altijd een rood/paars adertje.quote:
die ogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
macaroniiiiiiiii, loool
Ik vind het ook altijd leuk te vergelijken en al die, soms enorme, verschillen te zien!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Stef![]()
Ze schelen maar een paar dagen, maar Wolf en Elyas lijken beide zoveel groter en ouder! Ben erg benieuwd naar Dyon en Fabian! De meisjes Evie en Minke lijken weer veel kleiner dan Rienk![]()
De nieuwe foto's van Rienk staan nog op de camera. Ik show binnenkort wel weer wat
leuk hequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:30 schreef lily het volgende:
heheh, Ik heb nu zelf eenbabymeisje maar ik ben nog steeds een sucker voor de jongetjes hoor
Tessa was flink gegroeid meen ik heh, maar toch is het nog een klein popje zeg![]()
[..]
die ogen![]()
IJdel meisje, houdt zelfs haar juwelen aan in bad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:51 schreef mama_papa het volgende:
Dit topic is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met al die mooie, lieve, schattige snoetjes!!
Ook weer tijd voor Tessa spam![]()
In badje:
[ afbeelding ]
een maand en 19 dagen. Grappig he, dat enorme verschil nu, over een tijdje zie je dat niet eens meer denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:13 schreef lily het volgende:
oh, wat leuk, Poppejans
Wat is Wolf klein tegenover Niels (hoeveel schelen ze in leeftijd?)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Poppejans het volgende:
Leuk die foto's van jou Twinkly, onze leuke kereltjes
Oh ik dacht dat het deze was! Het staat hem stoer en cute tegelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly: nee was geen Hema blousje hoor, is een Noppies setje..ook leuk toch
Die heeft hij wel in het blauwquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het deze was! Het staat hem stoer en cute tegelijk.
R was 63 cm en (bijna) 6000 gram. Lange slungel dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
een maand en 19 dagen. Grappig he, dat enorme verschil nu, over een tijdje zie je dat niet eens meer denk ik.
Ze zouden zelfs bij elkaar in de klas kunnen komen te zitten hadden Twinkly en ik het over (we wonen ook in dezelfde stad)
Groofsken, Wolf was maandag 6220 gram en 60,5 cm lang, dus jouw R.is toch echt kleiner
Of was hij nou wel langer?
63 cm, oh dat is inderdaad best lang !quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Groofsken het volgende:
[..]
R was 63 cm en (bijna) 6000 gram. Lange slungel dus. Al vind ik Wolf nou niet echt een dikkertje op die foto's
.
Hihi ben benieuwd of hier de 6 kilo ook bereikt isquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
63 cm, oh dat is inderdaad best lang !
En neuh, Wolf is (nog) geen dikkie, van die lekkere spekarmpjes/beentjes/buikje heeft hij niet
Laat nog maar even weten, ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hihi ben benieuwd of hier de 6 kilo ook bereikt is(morgen dus cb) Hier ook niet zoveel spekkies.
Hoort hier eigenlijk niet, maar ik gok iets van 5900 gram en 62 cmquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Laat nog maar even weten, ik ben ook benieuwd!
Die foto van Kyllian en Dyon op het bankje![]()
![]()
zo ontzettend lief!
Nou, inderdaad! Dat is snel gegaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie kinders heb je Groofsken![]()
![]()
Jeetje wat is S. groooot ineens! maar ik heb nog steeds dat beeld voor me van jullie vakantiefoto's van afgelopen zomer waarin ze met blote babybilletjes aan het spelen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |