SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef Lijnloos het volgende:
Goed bezig Huup!
Florian, wat kan je lekker eng kijken... *vind hem helemaal niet zo on-knap hoor Free, leuk koppie heeft ie!)e'r staat een banner in mijn textvak, ik typ blind
)
Tessa ook al zon pretbek! Leuk... en zo lekker op de buik slapen
Ravi en Kiro, zulke kleine maar oh zo mooie mannen...![]()
Amélie, lekker weer met papa knuffelen en met de fles cola.. (ben bang dat Minke dat ook nog een keer gaat doen, cola vliegt er hier ook door, nou ja, beter dan veel bier of wijn...)
Geef niks... ik zal effe een leuke losse foto zoeken ipv die serie (hoewel ik die ook wel erg grappig vind, en het was een goede besteding van mijn tijd op het werk waar toch geen f**k te doen was).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
!![]()
ik ben Minke vergeten!ik wilde een andere foto zoeken in t topic dan die serie maar k ben t vergeten
sorry!
En ja die cola, ze is erdoor gefascineerd haha. Dat zwarte contrasteert natuurlijk ook lekker dus de interesse was al vroeg gewekt
Beisan poppetje
Komt van de H&M, maar denk al wel van een tijd geleden, ik heb hem zelf op de rommelmarkt gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, waar heb je dat shirt vandaan?!
Niet ineens hoor, hij eet als een dijker momenteel. Wat het hem doet is denk ik dat zijn haar heel hard aan het groeien is en ook een stuk(je) dikker wordt...quote:
Jep, vind ze geweldig, vooral als ze dan naar de tv kan kijken...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Dat Minke zo wil zitten! Rienk gaat huilen als ie zo zit![]()
Die is ook wel supercute... mooi plaatje voor op de achtergrondquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de foto uit de op van Senna nu als bureabladachtergrond ingesteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |