SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef Lijnloos het volgende:
Goed bezig Huup!
Florian, wat kan je lekker eng kijken... *vind hem helemaal niet zo on-knap hoor Free, leuk koppie heeft ie!)e'r staat een banner in mijn textvak, ik typ blind
)
Tessa ook al zon pretbek! Leuk... en zo lekker op de buik slapen
Ravi en Kiro, zulke kleine maar oh zo mooie mannen...![]()
Amélie, lekker weer met papa knuffelen en met de fles cola.. (ben bang dat Minke dat ook nog een keer gaat doen, cola vliegt er hier ook door, nou ja, beter dan veel bier of wijn...)
Geef niks... ik zal effe een leuke losse foto zoeken ipv die serie (hoewel ik die ook wel erg grappig vind, en het was een goede besteding van mijn tijd op het werk waar toch geen f**k te doen was).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
!![]()
ik ben Minke vergeten!ik wilde een andere foto zoeken in t topic dan die serie maar k ben t vergeten
sorry!
En ja die cola, ze is erdoor gefascineerd haha. Dat zwarte contrasteert natuurlijk ook lekker dus de interesse was al vroeg gewekt
Beisan poppetje
Komt van de H&M, maar denk al wel van een tijd geleden, ik heb hem zelf op de rommelmarkt gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, waar heb je dat shirt vandaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |