IJdel meisje, houdt zelfs haar juwelen aan in bad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:51 schreef mama_papa het volgende:
Dit topic is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met al die mooie, lieve, schattige snoetjes!!
Ook weer tijd voor Tessa spam![]()
In badje:
[ afbeelding ]
een maand en 19 dagen. Grappig he, dat enorme verschil nu, over een tijdje zie je dat niet eens meer denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:13 schreef lily het volgende:
oh, wat leuk, Poppejans
Wat is Wolf klein tegenover Niels (hoeveel schelen ze in leeftijd?)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Poppejans het volgende:
Leuk die foto's van jou Twinkly, onze leuke kereltjes
Oh ik dacht dat het deze was! Het staat hem stoer en cute tegelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly: nee was geen Hema blousje hoor, is een Noppies setje..ook leuk toch
Die heeft hij wel in het blauwquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het deze was! Het staat hem stoer en cute tegelijk.
R was 63 cm en (bijna) 6000 gram. Lange slungel dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
een maand en 19 dagen. Grappig he, dat enorme verschil nu, over een tijdje zie je dat niet eens meer denk ik.
Ze zouden zelfs bij elkaar in de klas kunnen komen te zitten hadden Twinkly en ik het over (we wonen ook in dezelfde stad)
Groofsken, Wolf was maandag 6220 gram en 60,5 cm lang, dus jouw R.is toch echt kleiner
Of was hij nou wel langer?
63 cm, oh dat is inderdaad best lang !quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Groofsken het volgende:
[..]
R was 63 cm en (bijna) 6000 gram. Lange slungel dus. Al vind ik Wolf nou niet echt een dikkertje op die foto's
.
Hihi ben benieuwd of hier de 6 kilo ook bereikt isquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
63 cm, oh dat is inderdaad best lang !
En neuh, Wolf is (nog) geen dikkie, van die lekkere spekarmpjes/beentjes/buikje heeft hij niet
Laat nog maar even weten, ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hihi ben benieuwd of hier de 6 kilo ook bereikt is(morgen dus cb) Hier ook niet zoveel spekkies.
Hoort hier eigenlijk niet, maar ik gok iets van 5900 gram en 62 cmquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Laat nog maar even weten, ik ben ook benieuwd!
Die foto van Kyllian en Dyon op het bankje![]()
![]()
zo ontzettend lief!
Nou, inderdaad! Dat is snel gegaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie kinders heb je Groofsken![]()
![]()
Jeetje wat is S. groooot ineens! maar ik heb nog steeds dat beeld voor me van jullie vakantiefoto's van afgelopen zomer waarin ze met blote babybilletjes aan het spelen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |