goed punt! Voor wat hoort wat :pquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hear, hear... Waarom geen foto van Ivan?
Ja, maar dat betekent heus niet dat ze groot wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ooooh sorbo....wat leuk zeg! Ze past het jurkje nu al dus?
Mooi kereltje, man! Fijn dat ook andere vaders hier komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze topicreeks vind ik eigenlijk 1 van de leukste reeksen in OUD, altijd leuk om weer foto's te zien van jullie (b)engeltjes te zienen spammen van mijn eigen bengeltje is natuurlijk ook leuk
![]()
Waren even naar de boerderij geweest, hij vindt ganzen leuker dan geiten maar de geiten vinden hem leuker dan de ganzen
dat kleed is echt een suc6 hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:26 schreef Vlindur het volgende:
Wat een mooie man is Daan!![]()
Evie op het speelkleed wat hier zaterdag ook komen gaat! Zo gaaf!
Minke, kleintje!![]()
Isabeau, wat heb je toch een prachtig hoofd![]()
En de andere kindjes zijn ook weer een welgemeende![]()
dat dacht ik 2 maanden terug ook en mooi dat ze het nog niet kanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Minke is zo ontzettend leuk.
Foto's van Ivan komen er donderdag missschien weer. Ik heb de laatste tijd vooral filmpjes gemaakt omdat hij zo druk bezig is. (Hij kan op elk moment van rug naar buik rollen; ik blijf er maar bij staan met de camera.)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Xenia het volgende:
Xeentje spam:
Bij papa terwijl we wachten op een boertje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |