SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef Lijnloos het volgende:
Goed bezig Huup!
Florian, wat kan je lekker eng kijken... *vind hem helemaal niet zo on-knap hoor Free, leuk koppie heeft ie!)e'r staat een banner in mijn textvak, ik typ blind
)
Tessa ook al zon pretbek! Leuk... en zo lekker op de buik slapen
Ravi en Kiro, zulke kleine maar oh zo mooie mannen...![]()
Amélie, lekker weer met papa knuffelen en met de fles cola.. (ben bang dat Minke dat ook nog een keer gaat doen, cola vliegt er hier ook door, nou ja, beter dan veel bier of wijn...)
Geef niks... ik zal effe een leuke losse foto zoeken ipv die serie (hoewel ik die ook wel erg grappig vind, en het was een goede besteding van mijn tijd op het werk waar toch geen f**k te doen was).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
!![]()
ik ben Minke vergeten!ik wilde een andere foto zoeken in t topic dan die serie maar k ben t vergeten
sorry!
En ja die cola, ze is erdoor gefascineerd haha. Dat zwarte contrasteert natuurlijk ook lekker dus de interesse was al vroeg gewekt
Beisan poppetje
Komt van de H&M, maar denk al wel van een tijd geleden, ik heb hem zelf op de rommelmarkt gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, waar heb je dat shirt vandaan?!
Niet ineens hoor, hij eet als een dijker momenteel. Wat het hem doet is denk ik dat zijn haar heel hard aan het groeien is en ook een stuk(je) dikker wordt...quote:
Jep, vind ze geweldig, vooral als ze dan naar de tv kan kijken...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Dat Minke zo wil zitten! Rienk gaat huilen als ie zo zit![]()
Die is ook wel supercute... mooi plaatje voor op de achtergrondquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de foto uit de op van Senna nu als bureabladachtergrond ingesteld![]()
Jou lekkere ding doet alles wat Rienk niet doet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jep, vind ze geweldig, vooral als ze dan naar de tv kan kijken...
[..]
Die is ook wel supercute... mooi plaatje voor op de achtergrond
Nou nog eentje dan... omdat ik hem zo leuk vond...
[ afbeelding ]
In badje vind ze nu echt te gek met de inzet die we hebben gekocht laatst... heerlijk spetteren en afzetten tegen de rand.
dan heb je dr bovenbeentjes nog niet gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef lily het volgende:
hihi, check het onderarmpje van Amélie![]()
wat een mooi meisje
Tis een ander modelletje dan Thijsquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan heb je dr bovenbeentjes nog niet gezien![]()
haha
Nouuuuu, ik zat anders net even in de OP te kijken, maar daar zit al een heel best kind op dat kleed! (L) Ik was hier voor het laatst toen je volgens mij nog ergens halverwege de zwangerschap wasquote:
haha, ja dat klopt. Een jaar geleden dus ongeveer, want Senna is as zaterdag precies 8 maandenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nouuuuu, ik zat anders net even in de OP te kijken, maar daar zit al een heel best kind op dat kleed! (L) Ik was hier voor het laatst toen je volgens mij nog ergens halverwege de zwangerschap was
en jaaaaaaaaaaaa, ze worden zo grootNog eventjes en dan zitten 'al' mijn kinderen op de lagere school
![]()
![]()
Niks geen baby's, luiers, borstvoeding, middagslaapjes meer voor mij
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Lily ze lijkt erg heel erg op dr broersLeuk om te zien
![]()
AmberTess achter de tralies, ze vindt het gelukkig wel erg leuk in het gevang
Isabeau mooie meid!Met een lief blousje!
Ik was verbaasdquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef lily het volgende:
LadyS![]()
alles goed met de meiden? Ze zien er goed uit
Ja klopt, hij is ook nog heel fanatiek aan het Sophievreten....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef oeke het volgende:
Thijs, lekker kind! Ik zie tandje nr 4 ook al aankloppen. Au!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |