ik kon wel goed praten over mijn gevoelens, maar deed het ook erg veel door lyrics.. sommige artiesten hebben het gewoon precies over datgene wat je voelt en denktquote:Op maandag 22 maart 2010 10:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ah, ik zie dat het communiceren d.m.v. songteksten ook bij anderen voorkomt. Mijn ex had daar ook een handje van, haar gevoelens aan mij te laten zien door lyrics. Tja, erover praten kon ze niet.
Gezien je situatie, check even de volgende track: staind - outsidequote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
ik kon wel goed praten over mijn gevoelens, maar deed het ook erg veel door lyrics.. sommige artiesten hebben het gewoon precies over datgene wat je voelt en denktdus altijd wel lief om dat erbij te pakken doordat je aan die persoon denkt, of in niet positieve situaties fijn voor de verwerking...
Heel veel succes, hopelijk kan hij/zij je helpenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Gezien je situatie, check even de volgende track: staind - outside
.. vanmiddag naar de psycholoog
Heel herkenbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef Lady_1989 het volgende:
Ik heb de hele tijd meegelezen.
Nog even een persoonlijke update: ik heb het 4 dagen superzwaar gehad, lichamelijk en psychisch, de 5e dag was het minder, het verdriet voelde ook anders. Niet dat het beter voelde, maar gewoon anders, het zat niet meer zo diep, maar kwam makkelijker los, ook hoefde ik niet elke minuut meer aan hem te denken. De volgende dag, (zaterdag) drukke dag gehad, hard gewerkt, uit eten geweest naar de biosscoop en gaan stappen. Veel aan hem moeten denken en voelde me heel erg eenzaam over het feit dat ik geen partner meer heb. ik houd ontzettend van lichamelijke intimiteit (dan heb ik het niet puur over seks) en dat heb ik nu niet meer. Tijdens het stappen gelukkig he-le-maal- niet aan hem gedacht, dat vond ik super fijn, maar dat waren maar 4 uurtjes ongeveer. Gister weer een slechte dag gehad, niet zozeer lichamelijk ziek, maar voelde me toch eenzaam. Wat gek is want heb zoveel mensen om me heen, maar toch voelt het zo. Ook gaf een tante toen aan of ik niet zwanger was, omdat ik alleen smorgens over moest geven en erg misselijk was, in de loop van de dag werd dat telkens minder. Nu zit ik daar over te stressen, dat kan er ook wel bij. Daljik even een test halen en testen. We hebben tot nu toe elke dag contact gehad, van zijn kant af. Het is steeds minder geworden, omdat ik daar ook om vroeg. Gisteravond kon ik het echt niet laten te smsen. Ik moet dan vaak dingen kwijt en die móet ik dan smsen, een vriendin zei, sms het dan naar mij, maar ik wil gewoon dat hij het weet. Hij was de hele dag niet online geweest (ik sta veel op offline op msn) en ik had alleen sochtends vroeg een sms gehad. Ik wist zeker dat hij erop uit was met die meid. En dat vond ik zo erg. Ik zag ze al helemaal verliefd rond huppelen en daar werd ik ook erg boos om. Ik zit hier alleen in de ellende en hij huppelt lekker rond met haar. Ik zie ze dan telkens samen voor me het gezellig hebben en dat doet zoon pijn, maar kan het niet tegen houden. Maar goed, heb niks terug gekregen. Hij zei telkens dat hij er voor mij zou zijn (ook al zou hij de laatste zijn bij wie ik terecht wil) en dan wil ik iets trug, krijg ik niks terug. En dat is gewoon omdat hij dan bij haar is, en mij dus vergeet, aan het vergeten is. En daar wordt ik verdrietig en boos om, want ik verdien het niet vergeten te worden...
Zo dat was mijn verhaal wel zoon beetje, moest het allemaal kwijt...
Ik hou nog steeds van je. NOTquote:Op maandag 22 maart 2010 11:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Maar alles gaat over.
Over dat dikgedrukte stukje, dat zeggen ze allemaal, zodat ze niet overkomen als een grote lul, maar eigenlijk is er niets van waar, en vinden ze al die aandacht nadat het uit is alleen maar irritant volgens mij.
Dat idd, maar voor mij geldt het wel, en ik wil het niet vergeten. Alleen als ik echt boos ben af en toe wou ik dat ik hem nooit had ontmoet.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je. NOT
Als er iets kan je me altijd bereiken. NOT
Ik wil rekening met je houden. NOT
Ik zal je nooit vergeten. NOT
Kan nog wel even doorgaan.
Moet bekennen dat ik bezig ben met die onderste. Langzamerhand alle herinneringen opschonen die ik ooit had van haar. Ze verdient het niet.
Herkenbaar! Een pijnlijke constatering maar wel heel normaal en menselijk!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef MOD het volgende:
Ik merk nu in eens dat ik zowaar helemaal geen gevoel meer kan waarnemen voor haar.
Zelfs het houden van en hunkeren naar lijkt weg te ebben. Geen dingen meer die ik wil laten zien of met haal wil bespreken. Het lijkt allemaal weg te vagen. Ik krijg ook geen behoefte meer om haar gedrag te analyseren of het met andere mensen er over te hebben. Het lijkt wel of alle interesse in haar compleet weg gaan en ook niet meer plaats maken voor het gevoel van vriendschap.
Als of het een dood normaal persoon geworden is waar ik helemaal niks meer mee hoef of wil delen.
Het is natuurlijk goed dat dat gebeurd, dan sta ik weer open voor nieuwe dingen in het leven en gaat het los laten sneller en bla... Ben ik er straks nog overheen zegmaar....
Maar dat wil ik helemaal niet!! Ik wil haar in mijn hart blijven houden als een meisje met wie ik alles kan en zou willen delen, ook al gebeurt dat nooit meer. Ik wil haar niet gaan zien als een normaal persoon waar ik niks tegen kwijt wil. Dat als ik haar tegen kom dat ik niks te melden heb. Ook al is het mijn ex.. Maar het gebeurt....
Ik kan en wil dat niet. Voorlopig lees ik nog wel eens terug als ik me echt klote voel. En zijn nummer enzo, die kan ik ook niet wegdoen, nooit. Maar niet smsen kan ik wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja.. van mijn laatste ex heb ik alles maar dan ook echt alles weggegooid... foto's smsjes mailtjes etc etc. alles gewoon... Het maakt het vergeten wel makkelijk!
Komt wel goed vanmiddag bij de psycholoog... ben 2 jaar geleden ook één keertje geweest en in principe is een a twee keer wel genoegOok al denk je dat je het niet nodig hebt, het lucht best op hoor!
Herinneringen blijf je altijd houden, het is alleen het gevoel dat je er aan linkt. Ik kan me ook nog wel dingen voor halen naar "speciale" momenten van mijn aller eerste vriendinnetje. Ik was toen zo verliefd op haar en in mijn ogen ook "de beste tijd van mijn leven" etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Xanthas het volgende:
Ik hechtte ook meer waarde aan de herinneringen op zich. Alleen heeft ze die voor mij een beetje verpest toen ze achteraf van allles anders begon te praten. En daarmee zijn er wel een paar leuke herinneringen gesneuveld.
Ik herinner me mijn ex als iemand anders dan wie ze nu is. Hopelijk blijft die herinnering wel leven. Ooit was ze geweldig.
Precies, je verlangt naar iets wat er niet meer is en ook niet meer zo zal worden...Het is goed dat het je niet meer zoveel doet. Puur zelfbescherming en vervaging.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef MOD het volgende:
Aarrhh
Ik zit nu op proef mailtjes te lezen van toen we nog wat hadden en ook foto's te kijken en ik merk gewoon dat het helemaal niet meer zo veel los maakt, maar meer zo iets als "hmm jah.. was leuk inderdaad"
Ja ik ergens hoop ik dat ze ooit weer zo gaat doen maar dat doet ze niet meer en het boeit me ook niet meer.... raarrrr
redelijk in de war, geschokt en onder invloed van cafeïne op dit moment![]()
Dat idee moet je over boord gooien of accepteren, zekerheid heb je nooit. Wat verwacht je nu van hem als je weer wat met hem neemt dan? Trouwen, huisje boompje beestje, samen oud worden en veel kinderen enzo? Volgens mij kan je niet echt een stap terug door het gewoon weer "aan" te maken. Denk dat je nog veel moet praten en misschien overwegen om een stapje verder te gaan dan eerst door bijvoorbeeld samen te gaan wonen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:20 schreef Faerie het volgende:
En dat vind ik ook, maar ik weet niet echt goed hoe ik hier tegenover moet staan en wat ik nu moet denken, ik wil niet nog een keer zo gekwetst worden...
gooi het er allemaal maar uit... ik vond het taalgebruik nog geen eens zo extreem als je weet wat ik eruit hebt gegooid toen ik hoorde dat ik bedrogen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
Aight, nice. bij voorbaat sorry voor het taalgebruik, en sorry als een of meerdere dames zich beledigd voelen.
Wat kunnen vrouwen ook tiefuswijven zijn. Denk je eindelijk een keer van ze af te zijn, komen ze je toch weer lastig vallen met klotesmoesjes en kut gedrag. Mevrouw woont weer thuis, en komt opeens alle pannen opeisen 'want die heb ik betaald!'. Ja, leuk. Ik heb je ongeluk met je auto, en je kapotte motor betaald. Heb ik wat ervan teruggezien toen je hem verkocht? NEE!
Nogmaals sorry, maar dat moest er even kort en krachtig uit
Heb je ze dan wel teruggegeven?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
Aight, nice. bij voorbaat sorry voor het taalgebruik, en sorry als een of meerdere dames zich beledigd voelen.
Wat kunnen vrouwen ook tiefuswijven zijn. Denk je eindelijk een keer van ze af te zijn, komen ze je toch weer lastig vallen met klotesmoesjes en kut gedrag. Mevrouw woont weer thuis, en komt opeens alle pannen opeisen 'want die heb ik betaald!'. Ja, leuk. Ik heb je ongeluk met je auto, en je kapotte motor betaald. Heb ik wat ervan teruggezien toen je hem verkocht? NEE!
Nogmaals sorry, maar dat moest er even kort en krachtig uit
Ik hou me ook behoorlijk in hierquote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
gooi het er allemaal maar uit... ik vond het taalgebruik nog geen eens zo extreem als je weet wat ik eruit hebt gegooid toen ik hoorde dat ik bedrogen was
Mjah, dan ben ik teminste van al het gezeik af. Het is een typje dat rustig elke dag voor de deur staat, en de hele dag belt/smstquote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Heb je ze dan wel teruggegeven?
Ik zit nu al de hele dag liefdesliedjes te luisteren. Damn I miss it, someone to hold close. Maar kan er wel weer van genieten! Die rotschop van formerjellybean heeft wel geholpen
ja... ik ben benieuwd, succesquote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie m'n ex vanavond weer na een maand of 2.. Waarschijnlijk is ze zo weer weg, aangezien ze nog iets komt ophalen wat ze vergeten was mee te nemen toen ze ging verhuizen.
Als ik haar vanavond zonder gevoelens van mijn kant kan zien, zou dat een mooie ontwikkeling zijn
sterktequote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie m'n ex vanavond weer na een maand of 2.. Waarschijnlijk is ze zo weer weg, aangezien ze nog iets komt ophalen wat ze vergeten was mee te nemen toen ze ging verhuizen.
Als ik haar vanavond zonder gevoelens van mijn kant kan zien, zou dat een mooie ontwikkeling zijn
Weet niet hoelang jullie iets gehad hebben? Maar het zou nog weleens erg tegen kunnen vallen. Ik denk dat je nadat je haar gezien hebt, er weer kapot van bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:
Er zit natuurlijk wel een groot verschil in aanpassen en veranderen en veranderen in welke mate. Veranderen kan maanden of zelfs jaren duren maar je moet het wel willen en kunnen aantonen dat je doet of gaat doen. Ik 'moest" het ook maar er waren meer dingen waar ik mee bezig was dus het liep niet altijd even vlot. ik wou het ook wel en het was zichtbaar en dat zag ze ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh, ik heb alle reden om boos te zijn, op haar en op mezelf. Maar nu, na de relatie, ga je dingen vanuit een andere hoek bekijken, en ik bedenk me er steeds vaker bij dat ik ook wel gek ben geweest ook om zo met me te laten sollen. Toendertijd bedekte ik alles met de mantel der liefde om het zo maar te zeggen, met het excuus: zo is ze nu eenmaal. Maar nu heb ik gewoon door dat het allemaal van één kant kwam, namelijk de mijne. Mevrouw was helemaal niet van plan te veranderen, ook al riep ze dat dat wel het geval was. Ik denk dat je na een relatie de dingen waardoor het uit is gegaan beter kan bekijken dan terwijl je er nog midden in zit. Daarom is zo'n radiostilte ook belangrijk. Dan kun je voor jezelf de dingen beter op een rijtje zetten, zonder dat je (ex-)partner daarbij invloed uitoefent.
We hebben zo'n 6 jaar iets gehad, waarvan 2,5 jaar samen gewoond. En het ging een klein half jaartje geleden uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet niet hoelang jullie iets gehad hebben? Maar het zou nog weleens erg tegen kunnen vallen. Ik denk dat je nadat je haar gezien hebt, er weer kapot van bent.
Hoop het niet natuurlijk.
Dan ben je wel sterk, als je nog gek op hem bent en je neemt 'm toch niet terug.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sterkte
ex was gisteravond bij mij. hij was zenuwachtig, hihi. en voelde zich kut en snapt dat ie het verkloot heeft
da's op zich wel fijnZag hem vandaag op werk ook effe, maar hij was helemaal niet op zn gemak. vond t best sneu.
en hij wilde me terug dus.
heb gezegd dat ie t eerst maar eens met zn psychje moet gaan bespreken waarom ie altijd wegloopt als t lastig wordt en daarna zie ik nog wel es verder.
het slechte nieuws is dan weer dat ik nog steeds gek op hem ben
Deed me denken aan:quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We hebben zo'n 6 jaar iets gehad, waarvan 2,5 jaar samen gewoond. En het ging een klein half jaartje geleden uit.
Ze was er net een kwartiertje. Ze is nog minstens zo mooi als toen... máár verder had ik geen gevoelens voor haar. We konden gewoon praten en zelfs lachen. En nu ze weg is heb ik ook geen dip ofzo. Het gaat de goede kant op met mijIk besef de laatste weken dat relaties gewoon niet eeuwig duren en dat we blijkbaar toch niet voor elkaar gemaakt waren. Het was een mooie tijd met haar, maar dat is nu voorbij. Als ik wil komt er ooit wel een leuker (en nog mooier
) iemand. Maar voorlopig ga ik even als vrijgezel leven.
Bedankt voor je reactie! En Murmeli en lady1989 ook bedankt
sja t was al de 3e keer he dat ie het had uitgemaakt. weliswaar was het de eerste 2x niet officieel aan, maar waren allebei wel gek op elkaar en wisten dat ook van elkaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan ben je wel sterk, als je nog gek op hem bent en je neemt 'm toch niet terug.
ja inderdaad, ik word wakker, doe mijn ogen open, bedenk me wat ik te doen heb en bam, daar is mijn ex weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef MOD het volgende:
Voor mij was het de hele tijd kut om wakker te worden 's ochtends
De eerste tien seconden niets door hebben tot je systeem op start en je je realiseert dat er ook zo iemand bestaat als je ex waar je de rest van de dag mee in je hoofd rond loopt. Dromen maken het inderdaad nog even heftiger soms.
Kut hyves.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef fokvragen het volgende:
Hyves helpt ook niet echt bij het vergeten, blijf het controleren......
Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen een Hyve zodat ik op de besloten Hyve van mijn werk kan, en dus maar enkele vrienden, collega's en mijn ex. Laatste keer dat ik op zijn Hyve zat las ik idd stomme dingen, dus nu denk ik eraan om mijn hele Hyve maar weg te doen. Nu al een hele tijd niet gekeken, voelt wel goed, maar de dag gaat komen dat ik toch wil kijken, en als ik het dan niet kan zou ik dat wel erg vinden.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo, of altijd antwoord krijg als ik sms. Herkennen jullie dit? Dat is echt mijn grootste frustratie, en de reden waarom ik niet vriendschap kan hebben, dan maar geen contact.
Het is niet voor niks je ex. Waarom zou je hem of haar per se als eerste moeten bellen als er iets is?quote:Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo
Amen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:12 schreef MOD het volgende:
Het blijft hoe dan ook een gemis en een gevoel van leegte. Niet iedereen heeft vervangend materiaal bij de hand waar aan hij of zij de dingen kan delen die je ook met je ex deed.
Niet wetende of je daarmee op mij doelt of niet, maar ik geef alleen maar een reden aan. Niet dat het voor mij nog steeds zo is. Het heeft me behoorlijk wat moeite gekost, dat geef ik toe, maar ik ben nu ook eindelijk verder gegaan met mijn leven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet je je daar juist eens overheen proberen te zetten. Pas als je accepteert dat zij of hij er niet meer is voor je kun je gaan werken aan je gevoelens op een andere manier ventileren. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik krijg sterk het idee dat er hier een paar mensen zitten die alleen maar in cirkeltjes blijven gaan. Daar pijnig je alleen jezelf maar mee.
Het is helaas een fasequote:Op woensdag 24 maart 2010 00:42 schreef whatdidhesay het volgende:
Het is nog niet uit, maar het zit er aan te komen.
Sinds dit weekend tranen met tuiten, op de vreemdste momenten.
Ik voel me alleen, alleen gelaten. Ik weet niet wat ik moet doen, radeloos.
Vrienden geven me advies dat ik er niet aan moet denken, beter gezegd dan gedaan.
Ik kan niet tegen de kilte. Alles is veranderd.
En dan luister ik weer die ene muziek en ja hoor, dan glijden de tranen over mn wangen.
Ik kon zaterdag geen muziek luisteren, alles deed me aan hem denken.
Een benauwd opjagend gevoel.
Daarom is afstand beter. Mijn ex wilde ook enorm graag vrienden blijven. Maar als je te veel verwacht van elkaar en blijft vragen naar de dingen die je niet kan krijgen stoot je elkaar af, want je wilt wel verder met je leven. Het is gewoon in het begin even moeilijk. Als de gevoelens zijn afgevlakt en je verwacht niet zo veel meer van elkaar, dan kan je weer contacten leggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet je je daar juist eens overheen proberen te zetten. Pas als je accepteert dat zij of hij er niet meer is voor je kun je gaan werken aan je gevoelens op een andere manier ventileren. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik krijg sterk het idee dat er hier een paar mensen zitten die alleen maar in cirkeltjes blijven gaan. Daar pijnig je alleen jezelf maar mee.
Uiteindelijk moet je het ook alleen kunnen redden. Natuurlijk heeel erg fijn die steun, maar je zal uiteindelijk altijd alleen voor iets komen te staan. Je wordt hier dus echt alleen maar sterker van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Amen.
Ik mis de steun die zij mij bood in zware tijden.
Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar gedroomd dat ze me mistte en me terug wou. Ik heb nu voor het eerst langere tijd geen contact met haar (nu 3,5 weken) en denk dat ik in de volgende fase van het verwerken ben gekomen. Dat nu even het echte gemis en de stilte komt.
Hebben jullie dit ook gehad?
Ja maar ik heb heel erg de behoefte om haar stem weer te horen en te vragen hoe het gaat en ik weet zeker dat zij dat ook fijn zal vinden omdat ze aangaf graag contact te houden. Ze zoekt nu geen contact omdat ik heb aangegeven dat dat beter voor me is...Ik zou zo graag willen dat ze toch gewoon contact zoekt en zegt dat ze me mistquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.
Andersom: wou je haar verplichten weer van jou te houden? Dat gaat niet, valt niet te forceren. Bovendien is je motivatie om niet meer van haar te houden het feit dat het zal leiden naar pijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef fokvragen het volgende:
Ik zat net te denken he....
Ik hou van iemand maar wordt eigenlijk verplicht (door haar) om niet meer van haar te houden. Dit maakt het zo moeilijk omdat er helemaal geen reden is om niet meer van haar te houden. De enige reden om niet meer van haar te houden is omdat ze niet meer verliefd op mij is. Maar vanuit mezelf bekeken is er totaal geen aanleiding om niet meer verliefd op haar te zijn. Je wordt gewoon verplicht!
Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:24 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.
Dat had ik ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?
Ik heb het gewoon via Hyves geprobeerd en dan krijg je een link toegestuurd die je moet bevestigen.
Heb nou al drie keer bevestigd, maar er gebeurd niks. Mn profiel bestaat nog steeds.
Klopt dat is ook zo...bij vriendschap moet het gevoel voor elkaar en het doel eigenlijk op 1 lijn zitten. Wanneer een relatie van 1 kant is verbroken is dit vaak moeilijk te realiseren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Maar vriendschap is ook erg verleidelijk voor de persoon die nog wel wil en nog wel houdt van de ander... dat is best moeilijk. De 1 heeft de knop aardig om weten te zetten en de ander niet.
Oh daar kan ik dus ook niet tegen hè.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde. Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook
.
Komt me zooooo bekend voor. Laat haar toch lekker zitten joh. Zoals je het nu laat klinken is ze de energie niet eens meer waard om nog te reageren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Een fucking oke
Ik een hele mail gestuurd en basically reageert ze nergens op. Ok, ik snap het en succes. Thats it.
Nu heb ik zin om iets kortafs terug te sturen.
Thats it? Ok! Jij ook succes verder!
Gelukkig gaat het gewoon goed met me maar hier kon ik ff niet tegen
Ja wou ik net zeggen, ik ga lekker van het zonnetje genieten en chicks spotten!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het mooie weer helpt wel om je ex te vergeten. Lekker naar buiten, terrasje pakken, winkelen, etc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |