abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79432931
Andere kant op kan ook:

En nog binnen twee weken was het voorbij.

Ik kijk sinds kort ook eigenlijk nog alleen maar vooruit. Ziet er een stuk rooskleuriger uit dan het verleden.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79437113
Ik heb de hele tijd meegelezen.
Nog even een persoonlijke update: ik heb het 4 dagen superzwaar gehad, lichamelijk en psychisch, de 5e dag was het minder, het verdriet voelde ook anders. Niet dat het beter voelde, maar gewoon anders, het zat niet meer zo diep, maar kwam makkelijker los, ook hoefde ik niet elke minuut meer aan hem te denken. De volgende dag, (zaterdag) drukke dag gehad, hard gewerkt, uit eten geweest naar de biosscoop en gaan stappen. Veel aan hem moeten denken en voelde me heel erg eenzaam over het feit dat ik geen partner meer heb. ik houd ontzettend van lichamelijke intimiteit (dan heb ik het niet puur over seks) en dat heb ik nu niet meer. Tijdens het stappen gelukkig he-le-maal- niet aan hem gedacht, dat vond ik super fijn, maar dat waren maar 4 uurtjes ongeveer. Gister weer een slechte dag gehad, niet zozeer lichamelijk ziek, maar voelde me toch eenzaam. Wat gek is want heb zoveel mensen om me heen, maar toch voelt het zo. Ook gaf een tante toen aan of ik niet zwanger was, omdat ik alleen smorgens over moest geven en erg misselijk was, in de loop van de dag werd dat telkens minder. Nu zit ik daar over te stressen, dat kan er ook wel bij. Daljik even een test halen en testen. We hebben tot nu toe elke dag contact gehad, van zijn kant af. Het is steeds minder geworden, omdat ik daar ook om vroeg. Gisteravond kon ik het echt niet laten te smsen. Ik moet dan vaak dingen kwijt en die móet ik dan smsen, een vriendin zei, sms het dan naar mij, maar ik wil gewoon dat hij het weet. Hij was de hele dag niet online geweest (ik sta veel op offline op msn) en ik had alleen sochtends vroeg een sms gehad. Ik wist zeker dat hij erop uit was met die meid. En dat vond ik zo erg. Ik zag ze al helemaal verliefd rond huppelen en daar werd ik ook erg boos om. Ik zit hier alleen in de ellende en hij huppelt lekker rond met haar. Ik zie ze dan telkens samen voor me het gezellig hebben en dat doet zoon pijn, maar kan het niet tegen houden. Maar goed, heb niks terug gekregen. Hij zei telkens dat hij er voor mij zou zijn (ook al zou hij de laatste zijn bij wie ik terecht wil) en dan wil ik iets trug, krijg ik niks terug. En dat is gewoon omdat hij dan bij haar is, en mij dus vergeet, aan het vergeten is. En daar wordt ik verdrietig en boos om, want ik verdien het niet vergeten te worden...
Zo dat was mijn verhaal wel zoon beetje, moest het allemaal kwijt...
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_79437326
Hey Lady_1989, wat een verhaal... Misschien is het boekje ´Hoe lijm ik mijn gebroken hart?´ wel iets voor jou. Het leert je onder meer om geen jaloerse en obsessieve gedachten meer te hebben en jezelf emotioneel rustig te houden.
pi_79439070
Ah, ik zie dat het communiceren d.m.v. songteksten ook bij anderen voorkomt. Mijn ex had daar ook een handje van, haar gevoelens aan mij te laten zien door lyrics. Tja, erover praten kon ze niet.
pi_79439857
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ah, ik zie dat het communiceren d.m.v. songteksten ook bij anderen voorkomt. Mijn ex had daar ook een handje van, haar gevoelens aan mij te laten zien door lyrics. Tja, erover praten kon ze niet.
ik kon wel goed praten over mijn gevoelens, maar deed het ook erg veel door lyrics.. sommige artiesten hebben het gewoon precies over datgene wat je voelt en denkt dus altijd wel lief om dat erbij te pakken doordat je aan die persoon denkt, of in niet positieve situaties fijn voor de verwerking...
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
pi_79439956
Ik luisterde vroeger altijd veel naar romantische liedjes. Dus tijdens het versieren wist ik genoeg nummers te sturen waar ze van wegsmolt Alleen op dit moment helpen die nummers niet echt......
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79441045
dubbel perongeluk, zie hieronder
pi_79441054
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

ik kon wel goed praten over mijn gevoelens, maar deed het ook erg veel door lyrics.. sommige artiesten hebben het gewoon precies over datgene wat je voelt en denkt dus altijd wel lief om dat erbij te pakken doordat je aan die persoon denkt, of in niet positieve situaties fijn voor de verwerking...
Gezien je situatie, check even de volgende track: staind - outside

.. vanmiddag naar de psycholoog
pi_79441307
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Gezien je situatie, check even de volgende track: staind - outside

.. vanmiddag naar de psycholoog
Heel veel succes, hopelijk kan hij/zij je helpen

Edit: goede lyrics.
pi_79441382
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:21 schreef Lady_1989 het volgende:
Ik heb de hele tijd meegelezen.
Nog even een persoonlijke update: ik heb het 4 dagen superzwaar gehad, lichamelijk en psychisch, de 5e dag was het minder, het verdriet voelde ook anders. Niet dat het beter voelde, maar gewoon anders, het zat niet meer zo diep, maar kwam makkelijker los, ook hoefde ik niet elke minuut meer aan hem te denken. De volgende dag, (zaterdag) drukke dag gehad, hard gewerkt, uit eten geweest naar de biosscoop en gaan stappen. Veel aan hem moeten denken en voelde me heel erg eenzaam over het feit dat ik geen partner meer heb. ik houd ontzettend van lichamelijke intimiteit (dan heb ik het niet puur over seks) en dat heb ik nu niet meer. Tijdens het stappen gelukkig he-le-maal- niet aan hem gedacht, dat vond ik super fijn, maar dat waren maar 4 uurtjes ongeveer. Gister weer een slechte dag gehad, niet zozeer lichamelijk ziek, maar voelde me toch eenzaam. Wat gek is want heb zoveel mensen om me heen, maar toch voelt het zo. Ook gaf een tante toen aan of ik niet zwanger was, omdat ik alleen smorgens over moest geven en erg misselijk was, in de loop van de dag werd dat telkens minder. Nu zit ik daar over te stressen, dat kan er ook wel bij. Daljik even een test halen en testen. We hebben tot nu toe elke dag contact gehad, van zijn kant af. Het is steeds minder geworden, omdat ik daar ook om vroeg. Gisteravond kon ik het echt niet laten te smsen. Ik moet dan vaak dingen kwijt en die móet ik dan smsen, een vriendin zei, sms het dan naar mij, maar ik wil gewoon dat hij het weet. Hij was de hele dag niet online geweest (ik sta veel op offline op msn) en ik had alleen sochtends vroeg een sms gehad. Ik wist zeker dat hij erop uit was met die meid. En dat vond ik zo erg. Ik zag ze al helemaal verliefd rond huppelen en daar werd ik ook erg boos om. Ik zit hier alleen in de ellende en hij huppelt lekker rond met haar. Ik zie ze dan telkens samen voor me het gezellig hebben en dat doet zoon pijn, maar kan het niet tegen houden. Maar goed, heb niks terug gekregen. Hij zei telkens dat hij er voor mij zou zijn (ook al zou hij de laatste zijn bij wie ik terecht wil) en dan wil ik iets trug, krijg ik niks terug. En dat is gewoon omdat hij dan bij haar is, en mij dus vergeet, aan het vergeten is. En daar wordt ik verdrietig en boos om, want ik verdien het niet vergeten te worden...
Zo dat was mijn verhaal wel zoon beetje, moest het allemaal kwijt...
Heel herkenbaar . Maar alles gaat over.

Over dat dikgedrukte stukje, dat zeggen ze allemaal, zodat ze niet overkomen als een grote lul, maar eigenlijk is er niets van waar, en vinden ze al die aandacht nadat het uit is alleen maar irritant volgens mij .
pi_79441456
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heel herkenbaar . Maar alles gaat over.

Over dat dikgedrukte stukje, dat zeggen ze allemaal, zodat ze niet overkomen als een grote lul, maar eigenlijk is er niets van waar, en vinden ze al die aandacht nadat het uit is alleen maar irritant volgens mij .
Ik hou nog steeds van je. NOT
Als er iets kan je me altijd bereiken. NOT
Ik wil rekening met je houden. NOT
Ik zal je nooit vergeten. NOT

Kan nog wel even doorgaan.

Moet bekennen dat ik bezig ben met die onderste. Langzamerhand alle herinneringen opschonen die ik ooit had van haar. Ze verdient het niet.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:41:33 #212
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79441629
Ik merk nu in eens dat ik zowaar helemaal geen gevoel meer kan waarnemen voor haar.
Zelfs het houden van en hunkeren naar lijkt weg te ebben. Geen dingen meer die ik wil laten zien of met haal wil bespreken. Het lijkt allemaal weg te vagen. Ik krijg ook geen behoefte meer om haar gedrag te analyseren of het met andere mensen er over te hebben. Het lijkt wel of alle interesse in haar compleet weg gaan en ook niet meer plaats maken voor het gevoel van vriendschap.
Als of het een dood normaal persoon geworden is waar ik helemaal niks meer mee hoef of wil delen.

Het is natuurlijk goed dat dat gebeurd, dan sta ik weer open voor nieuwe dingen in het leven en gaat het los laten sneller en bla... Ben ik er straks nog overheen zegmaar....

Maar dat wil ik helemaal niet!! Ik wil haar in mijn hart blijven houden als een meisje met wie ik alles kan en zou willen delen, ook al gebeurt dat nooit meer. Ik wil haar niet gaan zien als een normaal persoon waar ik niks tegen kwijt wil. Dat als ik haar tegen kom dat ik niks te melden heb. Ook al is het mijn ex.. Maar het gebeurt....
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79441695
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik hou nog steeds van je. NOT
Als er iets kan je me altijd bereiken. NOT
Ik wil rekening met je houden. NOT
Ik zal je nooit vergeten. NOT

Kan nog wel even doorgaan.

Moet bekennen dat ik bezig ben met die onderste. Langzamerhand alle herinneringen opschonen die ik ooit had van haar. Ze verdient het niet.
Dat idd, maar voor mij geldt het wel, en ik wil het niet vergeten. Alleen als ik echt boos ben af en toe wou ik dat ik hem nooit had ontmoet.
pi_79441703
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef MOD het volgende:
Ik merk nu in eens dat ik zowaar helemaal geen gevoel meer kan waarnemen voor haar.
Zelfs het houden van en hunkeren naar lijkt weg te ebben. Geen dingen meer die ik wil laten zien of met haal wil bespreken. Het lijkt allemaal weg te vagen. Ik krijg ook geen behoefte meer om haar gedrag te analyseren of het met andere mensen er over te hebben. Het lijkt wel of alle interesse in haar compleet weg gaan en ook niet meer plaats maken voor het gevoel van vriendschap.
Als of het een dood normaal persoon geworden is waar ik helemaal niks meer mee hoef of wil delen.

Het is natuurlijk goed dat dat gebeurd, dan sta ik weer open voor nieuwe dingen in het leven en gaat het los laten sneller en bla... Ben ik er straks nog overheen zegmaar....

Maar dat wil ik helemaal niet!! Ik wil haar in mijn hart blijven houden als een meisje met wie ik alles kan en zou willen delen, ook al gebeurt dat nooit meer. Ik wil haar niet gaan zien als een normaal persoon waar ik niks tegen kwijt wil. Dat als ik haar tegen kom dat ik niks te melden heb. Ook al is het mijn ex.. Maar het gebeurt....
Herkenbaar! Een pijnlijke constatering maar wel heel normaal en menselijk!
pi_79441716
Tja.. van mijn laatste ex heb ik alles maar dan ook echt alles weggegooid... foto's smsjes mailtjes etc etc. alles gewoon... Het maakt het vergeten wel makkelijk!

Komt wel goed vanmiddag bij de psycholoog... ben 2 jaar geleden ook één keertje geweest en in principe is een a twee keer wel genoeg Ook al denk je dat je het niet nodig hebt, het lucht best op hoor!
pi_79441785
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja.. van mijn laatste ex heb ik alles maar dan ook echt alles weggegooid... foto's smsjes mailtjes etc etc. alles gewoon... Het maakt het vergeten wel makkelijk!

Komt wel goed vanmiddag bij de psycholoog... ben 2 jaar geleden ook één keertje geweest en in principe is een a twee keer wel genoeg Ook al denk je dat je het niet nodig hebt, het lucht best op hoor!
Ik kan en wil dat niet. Voorlopig lees ik nog wel eens terug als ik me echt klote voel. En zijn nummer enzo, die kan ik ook niet wegdoen, nooit. Maar niet smsen kan ik wel.

En over de psycholoog, ben daar eerder geweest over andere dingen, heel veel gezeik en pijn en uiteindelijk geen oplossing. Nu los ik dit zelf wel op, kost teveel moeite voor mij zonder zekerheid dat het beter is.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:55:35 #217
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79442087
Mja muziek is iets wat wij veel deelden, dezelde smaak enzo en we namen elkaars muzieksmaak ook over hoe slecht ik het eerst ook vond . In mei een concert van Alicia Keys waar we naartoe gaan, 1x raden van wie ons nr is maar staat gewoon in de planning en kan er eigenlijk ook gewoon zonder problemen naar luisteren.

Nummer wat ik nu veel luister, vooral omdat ik het gewoon een lekker nr vind maar kunnen wel herkenbare dingen in zitten voor de meesten hier volgens mij.

Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_79442236
Ik heb bijna alles weggegooid van haar. Ik heb twee dingen niet weg kunnen gooien: het bonnetje van onze eerste date (nostalgie) en een briefje wat ze me ooit schreef waarin ze zei: "Het gaat om de liefde, niet om de kansen. Vergeef me voor mijn fouten." Dat briefje heb ik afgelopen dinsdag op de post teruggestuurd naar haar. Ik heb haar alles vergeven, zij wilde niets vergeven.

Ik wil haar in zo verre vergeten dat ik niet me rot ga voelen als ik haar zie lopen op de universiteit. Ze zal altijd in mijn hart blijven zitten (al is dat een ander meisje dan ze nu is).
pi_79442316
Ik heb echt geen bonnetjes/kaartjes meer van eerdere dates. Of iig niet bewust. Hecht meer waarde aan de herinneringen, of lieve mailtjes enzo.
pi_79442563
Hm ja.. van mijn eerste vriendin heb ik ook nog een liefdesbrief liggen =) en nog wel meer dingen...
Maar goed, mijn tweede (en laatste) vriendin is vreemd gegaan in een tijd waarin ik het al kut had... het voelt alsof je al die tijd belazerd bent, en ik wil er echt NIET meer aan terugdenken.. vandaar dat ik alles weg heb geflikkerd!
pi_79442617
Ik hechtte ook meer waarde aan de herinneringen op zich. Alleen heeft ze die voor mij een beetje verpest toen ze achteraf van allles anders begon te praten. En daarmee zijn er wel een paar leuke herinneringen gesneuveld.

Ik herinner me mijn ex als iemand anders dan wie ze nu is. Hopelijk blijft die herinnering wel leven. Ooit was ze geweldig.
pi_79442951
Mijn ex is nog precies hetzelfde, hij vind mij gewoon minder interessant. Maar ik weet nog precies wat ik moet zeggen tegen hem enzo. Best vervelend, en fijn tegelijk.
  maandag 22 maart 2010 @ 12:20:54 #223
25878 MOD
pi_79443052
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Xanthas het volgende:
Ik hechtte ook meer waarde aan de herinneringen op zich. Alleen heeft ze die voor mij een beetje verpest toen ze achteraf van allles anders begon te praten. En daarmee zijn er wel een paar leuke herinneringen gesneuveld.

Ik herinner me mijn ex als iemand anders dan wie ze nu is. Hopelijk blijft die herinnering wel leven. Ooit was ze geweldig.
Herinneringen blijf je altijd houden, het is alleen het gevoel dat je er aan linkt. Ik kan me ook nog wel dingen voor halen naar "speciale" momenten van mijn aller eerste vriendinnetje. Ik was toen zo verliefd op haar en in mijn ogen ook "de beste tijd van mijn leven" etc.

Nu vet lang later zijn het alleen nog herinneringen en kan ik er geen enkel gevoel meer aan koppelen, dan zou ik bijvoorbeeld muziek moeten luisteren uit die tijd die ik met haar had maar dan nog zijn ze niet zo intens. En dat zal ook wel gebeuren met jouw herinneringen en alles dat je nu hebt met je ex.

Zo van nu verafschuw je haar misschien, of adoreer je haar op bepaalde momenten, voelt alles wrang etc.. Maar op den duur denk je nog eens terug en sta je er niet meer zo bij stil en is dat gene wat ik nu quote al helemaal niet meer van belang..

Raar allemaal... Maar blijkbaar menselijk.. Wat een idiote start van de week zeg..
  maandag 22 maart 2010 @ 12:26:55 #224
25878 MOD
pi_79443246
Aarrhh

Ik zit nu op proef mailtjes te lezen van toen we nog wat hadden en ook foto's te kijken en ik merk gewoon dat het helemaal niet meer zo veel los maakt, maar meer zo iets als "hmm jah.. was leuk inderdaad "

Ja ik ergens hoop ik dat ze ooit weer zo gaat doen maar dat doet ze niet meer en het boeit me ook niet meer.... raarrrr

redelijk in de war, geschokt en onder invloed van cafeïne op dit moment
pi_79443280
Ach, zo na een maandje of wat voel ik me wel weer goed (op de dipjes na dan). Alleen moet ik nog geen Bryan Adams gaan luisteren.

"Ons nummer" daarentegen kan ik wel luisteren. Ik heb iig weer een rijtje met dingen die ik wil gaan doen kunnen opstellen, nu alleen nog volbrengen.
pi_79443558
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef MOD het volgende:
Aarrhh

Ik zit nu op proef mailtjes te lezen van toen we nog wat hadden en ook foto's te kijken en ik merk gewoon dat het helemaal niet meer zo veel los maakt, maar meer zo iets als "hmm jah.. was leuk inderdaad "

Ja ik ergens hoop ik dat ze ooit weer zo gaat doen maar dat doet ze niet meer en het boeit me ook niet meer.... raarrrr

redelijk in de war, geschokt en onder invloed van cafeïne op dit moment
Precies, je verlangt naar iets wat er niet meer is en ook niet meer zo zal worden...Het is goed dat het je niet meer zoveel doet. Puur zelfbescherming en vervaging.

Ook gelijk mijn angst wat er bij mijn ex gebeurt die ik nu nooit meer zie door de afstand. Dat haar gevoel wat ze nog had helemaal weggaat door uit het oog uit het hart. Alleen zij denkt dat wanneer we bij elkaar horen we wel weer bij elkaar komen (cliché). Maar ik ben van mening dat hoeveel je ook bij elkaar hoort, het toch vervaagt doordat je elkaar niet genoeg ziet. Dat zou wel zonde zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:30:15 #227
25878 MOD
pi_79445209
Ja dat is ook mijn angst en tevens de bevestiging dat dit bij mijn ex ook het geval is. Niet meer die behoefte hebben. Maar misschien ook wel een goed teken omdat je naar gelang elkaar op een gezonde manier kan aanspreken.

Het is wel zo dat je uit zelfbescherming (voor de gene die gekwetst is) op past met de acties die je overweegt tegenover je ex natuurlijk. Zij zal je altijd op een bepaalde afstand houden ook al wilt ze bevriend met je blijven. Misschien is ze wel bang om weer gevoelens te krijgen om daarna weer gekwetst te worden en dat risico wil je niet lopen, ook al zou ze je willen houden als goede vriend.

Dat je daarom een muur om je heen bouwt en dat je eigen leven je meer waard is dan een goede vriendschap of uberhaupt contact met je ex.

Maar uiteindelijk boeit het je toch helemaal geen fuck meer. En dat is op dit moment heel wrang en raar maar daarmee doe ik automatisch deze post teniet, zegmaar.
pi_79445327
Hoe weerhouden jullie je er eigenlijk van om alles wat zeg maar na de relatie gebeurd, om dat niet terug te trekken op de relatie? Ik heb er moeite mee om de waarde van de relatie in te zien nu mijn ex zich zo gedraagt.
pi_79445863
Niet.

Dat doet me realiseren dat ik door die roze bril niet zag wie en hoe ze echt is. Alleen maar beter.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:51:22 #230
25878 MOD
pi_79445985
Doel je op het gedrag van de ander? Zeg maar de kilheid als of er niks gebeurd is en als of je ex nu een vreemde van je geworden is?

Ik denk niet dat jouw ex een vreemde voor je geworden is of dat het echt zo een kille bitch is. Ik zie het ook in mijn ex. Misschien is het bij mijn ex zo dat ik haar enorm gekwetst heb en dat ze dus terecht zo doet, maar als jij in principe niks fouts heb gedaan en er dus geen reden is om boos te zijn, doet ze waarschijnlijk alleen maar zo om jou op afstand te houden. En misschien doet ze wel gewoon zo omdat ze wel een kille bitch is, maar dan kan je beter de eer aan je zelf houden natuurlijk.

Als jij laat blijken dat je nog hoop hebt en enorm bij haar terug wilt zal ze zo blijven doen denk ik.

Ik denk dat je zelf moet bepalen hoe jij terug kijkt naar het verleden en het niet moet laten afhangen van hoe zij zich gedraagt. Het is wel zo dat je al het gedrag van haar gaat analyseren, maar uit eindelijk ben jij de gene die gevoelens mee draagt en dat moet je niet willen verpesten door een ander.

Je kan wel stellen dat het om stompzinnige redenen is uitgegaan waardoor alles in eens geen waarde meer heeft, je kan ook na denken waarom het juist aan gegaan is. Want dat is ook gebeurd. Je kan niet op voorhand zeggen als je met een relatie begint dat het uiteindelijk kapot loopt. De reden dat het uit is gegaan zal zij dus niet al voor dat jullie wat met elkaar kregen bedacht hebben.

Tevens, waarom zijn mijn posts toch altijd zo lang..?
pi_79446193
Oh, ik heb alle reden om boos te zijn, op haar en op mezelf. Maar nu, na de relatie, ga je dingen vanuit een andere hoek bekijken, en ik bedenk me er steeds vaker bij dat ik ook wel gek ben geweest ook om zo met me te laten sollen. Toendertijd bedekte ik alles met de mantel der liefde om het zo maar te zeggen, met het excuus: zo is ze nu eenmaal. Maar nu heb ik gewoon door dat het allemaal van één kant kwam, namelijk de mijne. Mevrouw was helemaal niet van plan te veranderen, ook al riep ze dat dat wel het geval was. Ik denk dat je na een relatie de dingen waardoor het uit is gegaan beter kan bekijken dan terwijl je er nog midden in zit. Daarom is zo'n radiostilte ook belangrijk. Dan kun je voor jezelf de dingen beter op een rijtje zetten, zonder dat je (ex-)partner daarbij invloed uitoefent.
pi_79447116
Ok ik ga dus volgende week afspreken met mijn ex, aangezien ik met Pasen een weekend in Nederland ben. Maar goed ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Hij zegt tegen me dat hij niet weet wat de toekomst brengt, dat het goed of slecht kan zijn dat ik nu in Berlijn zit en hij op zichzelf gaat wonen.

En dat vind ik ook, maar ik weet niet echt goed hoe ik hier tegenover moet staan en wat ik nu moet denken, ik wil niet nog een keer zo gekwetst worden...
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:43:00 #233
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_79447960
Is dit topic ook om je gal even te spuwen als het al even uit is?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_79447969
.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:49:36 #235
25878 MOD
pi_79448176
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:20 schreef Faerie het volgende:
En dat vind ik ook, maar ik weet niet echt goed hoe ik hier tegenover moet staan en wat ik nu moet denken, ik wil niet nog een keer zo gekwetst worden...
Dat idee moet je over boord gooien of accepteren, zekerheid heb je nooit. Wat verwacht je nu van hem als je weer wat met hem neemt dan? Trouwen, huisje boompje beestje, samen oud worden en veel kinderen enzo? Volgens mij kan je niet echt een stap terug door het gewoon weer "aan" te maken. Denk dat je nog veel moet praten en misschien overwegen om een stapje verder te gaan dan eerst door bijvoorbeeld samen te gaan wonen ofzo.
Het lijkt mij in ieder geval raar als je besluit weer bij elkaar te komen en op het zelfde niveau door te gaan zeg maar.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:54:05 #236
160953 Ezechielk
pi_79448329
Aight, nice. bij voorbaat sorry voor het taalgebruik, en sorry als een of meerdere dames zich beledigd voelen.

Wat kunnen vrouwen ook tiefuswijven zijn. Denk je eindelijk een keer van ze af te zijn, komen ze je toch weer lastig vallen met klotesmoesjes en kut gedrag. Mevrouw woont weer thuis, en komt opeens alle pannen opeisen 'want die heb ik betaald!'. Ja, leuk. Ik heb je ongeluk met je auto, en je kapotte motor betaald. Heb ik wat ervan teruggezien toen je hem verkocht? NEE!

Nogmaals sorry, maar dat moest er even kort en krachtig uit
pi_79451260
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
Aight, nice. bij voorbaat sorry voor het taalgebruik, en sorry als een of meerdere dames zich beledigd voelen.

Wat kunnen vrouwen ook tiefuswijven zijn. Denk je eindelijk een keer van ze af te zijn, komen ze je toch weer lastig vallen met klotesmoesjes en kut gedrag. Mevrouw woont weer thuis, en komt opeens alle pannen opeisen 'want die heb ik betaald!'. Ja, leuk. Ik heb je ongeluk met je auto, en je kapotte motor betaald. Heb ik wat ervan teruggezien toen je hem verkocht? NEE!

gooi het er allemaal maar uit... ik vond het taalgebruik nog geen eens zo extreem als je weet wat ik eruit hebt gegooid toen ik hoorde dat ik bedrogen was
pi_79451504
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:

Heb je ze dan wel teruggegeven?

Ik zit nu al de hele dag liefdesliedjes te luisteren. Damn I miss it, someone to hold close. Maar kan er wel weer van genieten! Die rotschop van formerjellybean heeft wel geholpen
  maandag 22 maart 2010 @ 16:15:24 #239
160953 Ezechielk
pi_79451615
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

gooi het er allemaal maar uit... ik vond het taalgebruik nog geen eens zo extreem als je weet wat ik eruit hebt gegooid toen ik hoorde dat ik bedrogen was
Ik hou me ook behoorlijk in hier Subtiele hint, kind van een originele, ouderwetse Amsterdammer
Maar ik betwijfel of het bij mij geen bedrog was. Hou me maar bij de gedachte van niet, anders begin ik weer van voor af aan. Het was ook alleen door het feit dat ik toevallig op d'r hives gelezen had dat ze met een andere gozer een huis gekocht had, en ik dat zei. "Ja, ik wou dat je het later pas wist, omdat het nogal een klap voor je kan zijn.". Ja, bek houden, we zijn toch uit elkaar? Al ga je in je bikini in Alaska wonen, zelf weten, niets meer mee te maken
En het mooiste, met haar ouders en broertje kan ik nog prima opschieten
  maandag 22 maart 2010 @ 16:16:46 #240
160953 Ezechielk
pi_79451686
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Heb je ze dan wel teruggegeven?

Ik zit nu al de hele dag liefdesliedjes te luisteren. Damn I miss it, someone to hold close. Maar kan er wel weer van genieten! Die rotschop van formerjellybean heeft wel geholpen
Mjah, dan ben ik teminste van al het gezeik af. Het is een typje dat rustig elke dag voor de deur staat, en de hele dag belt/smst En zo duur is het ook weer niet.
pi_79453679
Ik zie m'n ex vanavond weer na een maand of 2.. Waarschijnlijk is ze zo weer weg, aangezien ze nog iets komt ophalen wat ze vergeten was mee te nemen toen ze ging verhuizen.

Als ik haar vanavond zonder gevoelens van mijn kant kan zien, zou dat een mooie ontwikkeling zijn
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79457074
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie m'n ex vanavond weer na een maand of 2.. Waarschijnlijk is ze zo weer weg, aangezien ze nog iets komt ophalen wat ze vergeten was mee te nemen toen ze ging verhuizen.

Als ik haar vanavond zonder gevoelens van mijn kant kan zien, zou dat een mooie ontwikkeling zijn
ja... ik ben benieuwd, succes !
  maandag 22 maart 2010 @ 18:50:44 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79457574
quote:

sterkte

ex was gisteravond bij mij. hij was zenuwachtig, hihi. en voelde zich kut en snapt dat ie het verkloot heeft
da's op zich wel fijn Zag hem vandaag op werk ook effe, maar hij was helemaal niet op zn gemak. vond t best sneu.
en hij wilde me terug dus.
heb gezegd dat ie t eerst maar eens met zn psychje moet gaan bespreken waarom ie altijd wegloopt als t lastig wordt en daarna zie ik nog wel es verder.
het slechte nieuws is dan weer dat ik nog steeds gek op hem ben
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79458142
quote:

Weet niet hoelang jullie iets gehad hebben? Maar het zou nog weleens erg tegen kunnen vallen. Ik denk dat je nadat je haar gezien hebt, er weer kapot van bent.

Hoop het niet natuurlijk.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:12:31 #245
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79458456
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh, ik heb alle reden om boos te zijn, op haar en op mezelf. Maar nu, na de relatie, ga je dingen vanuit een andere hoek bekijken, en ik bedenk me er steeds vaker bij dat ik ook wel gek ben geweest ook om zo met me te laten sollen. Toendertijd bedekte ik alles met de mantel der liefde om het zo maar te zeggen, met het excuus: zo is ze nu eenmaal. Maar nu heb ik gewoon door dat het allemaal van één kant kwam, namelijk de mijne. Mevrouw was helemaal niet van plan te veranderen, ook al riep ze dat dat wel het geval was. Ik denk dat je na een relatie de dingen waardoor het uit is gegaan beter kan bekijken dan terwijl je er nog midden in zit. Daarom is zo'n radiostilte ook belangrijk. Dan kun je voor jezelf de dingen beter op een rijtje zetten, zonder dat je (ex-)partner daarbij invloed uitoefent.
Er zit natuurlijk wel een groot verschil in aanpassen en veranderen en veranderen in welke mate. Veranderen kan maanden of zelfs jaren duren maar je moet het wel willen en kunnen aantonen dat je doet of gaat doen. Ik 'moest" het ook maar er waren meer dingen waar ik mee bezig was dus het liep niet altijd even vlot. ik wou het ook wel en het was zichtbaar en dat zag ze ook.

Ik stond en sta altijd open voor alles en waar het anders kan of moet keek ik of dat nodig was en hoe dat dan moest gebeuren.Ik ben dingen leuk gaan vinden die ik vroeger nooit deed dus er was zelfs al wat verandert en ik deed niks met tegenzin. Toch is het nu wel uit omdat het in mijn ogen niet allemaal aan mij lag maar aan veel meer omstandigheden. Ze zat/zit ook wel in de stress met school en stage, de relatie met mijn ouders was opzich goed maar omdat haar opvoeding zo anders was als de mijne en haar doen en laten thuis zo anders was stapelden dingen zich op wat zich dus uiteindelijk heeft uitbetaald. Er was overigens geen kwaad in de zin van beide kanten maar zij trok het niet meer. vooral alles in z'n geheel niet en daardoor was het houden van naar mij toe vrijwel weg.

Inmiddels is ze verhuist een week geleden en ik doe dat over een week ook. het huis waar ik heenga zouden we met z'n 2-en ook wel genomen hebben. Zij zit nu op een kamer wat ze huurt via via en zit in principe helemaal alleen.S'avonds op de dag van de verhuizing belt ze dan weer en vloeien er tranen terwijl we bijna anderhalfuur bellen.We zouden een maand weinig tot geen contact hebben en elkeer niet zien. Tot dusver zo'n beetje elke dag wel wat contact via sms of belverkeer of via msn. Toch wel erg tegenstrijdig. Op dit moment ziet zij het niet zitten al zei ze wel dat we uiteraard niet in de toekomst kunnen kijken... Ik wil haar graag loslaten voor haarzelf zodat ze tot rust komt met alles en haar stekkie kan vinden. Aan de andere kant ook graag willen blijven vechten omdat ik weet dat er meer in zit en zo voelt dat nu ook.

Zij heeft dan wel de poes meegenomen wat ik ook erg jammer vind, die wil ik graag vaker zien want aan een beesje kan je je ook wel hechten tevens zijn we beiden deze maand jarig en onze beide vaders wat de situatie er over het algemeen gezien niet fijner opmaakt, ook omdat ik het prima kan vinden met haar kant en andersom naar mij toe.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_79459799
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef Socios het volgende:

[..]

Weet niet hoelang jullie iets gehad hebben? Maar het zou nog weleens erg tegen kunnen vallen. Ik denk dat je nadat je haar gezien hebt, er weer kapot van bent.

Hoop het niet natuurlijk.
We hebben zo'n 6 jaar iets gehad, waarvan 2,5 jaar samen gewoond. En het ging een klein half jaartje geleden uit.

Ze was er net een kwartiertje. Ze is nog minstens zo mooi als toen... máár verder had ik geen gevoelens voor haar. We konden gewoon praten en zelfs lachen. En nu ze weg is heb ik ook geen dip ofzo. Het gaat de goede kant op met mij Ik besef de laatste weken dat relaties gewoon niet eeuwig duren en dat we blijkbaar toch niet voor elkaar gemaakt waren. Het was een mooie tijd met haar, maar dat is nu voorbij. Als ik wil komt er ooit wel een leuker (en nog mooier ) iemand. Maar voorlopig ga ik even als vrijgezel leven.

Bedankt voor je reactie! En Murmeli en lady1989 ook bedankt
pi_79459976
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

sterkte

ex was gisteravond bij mij. hij was zenuwachtig, hihi. en voelde zich kut en snapt dat ie het verkloot heeft
da's op zich wel fijn Zag hem vandaag op werk ook effe, maar hij was helemaal niet op zn gemak. vond t best sneu.
en hij wilde me terug dus.
heb gezegd dat ie t eerst maar eens met zn psychje moet gaan bespreken waarom ie altijd wegloopt als t lastig wordt en daarna zie ik nog wel es verder.
het slechte nieuws is dan weer dat ik nog steeds gek op hem ben
Dan ben je wel sterk, als je nog gek op hem bent en je neemt 'm toch niet terug.
pi_79460729
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

We hebben zo'n 6 jaar iets gehad, waarvan 2,5 jaar samen gewoond. En het ging een klein half jaartje geleden uit.

Ze was er net een kwartiertje. Ze is nog minstens zo mooi als toen... máár verder had ik geen gevoelens voor haar. We konden gewoon praten en zelfs lachen. En nu ze weg is heb ik ook geen dip ofzo. Het gaat de goede kant op met mij Ik besef de laatste weken dat relaties gewoon niet eeuwig duren en dat we blijkbaar toch niet voor elkaar gemaakt waren. Het was een mooie tijd met haar, maar dat is nu voorbij. Als ik wil komt er ooit wel een leuker (en nog mooier ) iemand. Maar voorlopig ga ik even als vrijgezel leven.

Bedankt voor je reactie! En Murmeli en lady1989 ook bedankt
Deed me denken aan:

.

Fijn dat het zo'n goed weerzien was .
  maandag 22 maart 2010 @ 21:21:06 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79465587
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dan ben je wel sterk, als je nog gek op hem bent en je neemt 'm toch niet terug.
sja t was al de 3e keer he dat ie het had uitgemaakt. weliswaar was het de eerste 2x niet officieel aan, maar waren allebei wel gek op elkaar en wisten dat ook van elkaar.
Maargoed, nu dus niet meteen teruggerend nee, gaat ook niet op korte termijn gebeuren. Maar hoop ergens nog wel dat het toch weer goedkomt. maar dan moeten we echt allebei heel erg aan de slag met onszelf (en hij wat meer dan ik denk ik, vanwege zn neiging om het dus ook uit te maken bij ruzie)
moest wel echt moeite doen om hem niet enorm te gaan zoenen gisteren haha. hij zag er best lekker uit
en ik ging heel erg hard huilen toen ie zn excuses aanbood voor wat ie me geflikt had

tof dat het bij jou goed ging om je ex weer te zien!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79489866
Bah vannacht gedroomd dat we weer bij elkaar kwamen....gelukkig snel door dat het een droom was. Toch is het dan even kut als je ochtends wakker wordt...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:46:27 #251
25878 MOD
pi_79490945
Voor mij was het de hele tijd kut om wakker te worden 's ochtends
De eerste tien seconden niets door hebben tot je systeem op start en je je realiseert dat er ook zo iemand bestaat als je ex waar je de rest van de dag mee in je hoofd rond loopt. Dromen maken het inderdaad nog even heftiger soms.
pi_79491271
Aangezien we het een tijdje geleden toch over communiceren via songteksten hadden..

pi_79491547
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef MOD het volgende:
Voor mij was het de hele tijd kut om wakker te worden 's ochtends
De eerste tien seconden niets door hebben tot je systeem op start en je je realiseert dat er ook zo iemand bestaat als je ex waar je de rest van de dag mee in je hoofd rond loopt. Dromen maken het inderdaad nog even heftiger soms.
ja inderdaad, ik word wakker, doe mijn ogen open, bedenk me wat ik te doen heb en bam, daar is mijn ex weer in mijn hoofd.
heb eindelijk pilletjes tegen misselijkheid en overgeven gehaald, heb vanmorgen eindelijk eens een keer niet overgegeven en maar een uurtje misselijk geweest.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:07:49 #254
25878 MOD
pi_79491846
Echt serieus, ik heb geen zin meer om me kut te gaan voelen tegen over mijn ex nu er al lang geen hoop meer is. De hele tijd nog dialogen aan het voeren in mn hoofd, maar die gaan er toch niet meer van komen. Ik wil het los kunnen laten en er niks meer over kwijt willen en er vrede mee hebben maar het lukt maar niet. Fucked up irritant. En het gene waarvan ik hoopte dat het nooit zou gebeuren gebeurt, en dat is dat het me niet meer interesseert wat ze doet. Het maakt me alleen nog maar boos over hoe ik me de volgende confrontaties voorstel, en die gaan er komen.

Ik zou willen dat het nooit gebeurd was en dat ik, ondanks dat het dan uit is, ik nog met een glimlach zou kunnen terug denken, maar er heerst alleen maar woede. En dat zal ook wel weg vagen, maar elke confrontatie zal zich uiten in ongemakken en woede vanwege onmacht, valse hoop, herinneringen en de bevestiging dat ze niks meer van mij moet. En die confrontatie gaat er over een tijdje dagelijks komen.

Ik haat het
pi_79500042
Hyves helpt ook niet echt bij het vergeten, blijf het controleren......
pi_79508662
Dacht echt dat mijn gevoel minder en minder werd. Maar nu is hij online en ik heb toch weer vlindertjes en de neiging om ook online te komen uit offline stand . Niet dat hij iets zal zeggen, mja.
pi_79508985
Ik ben idd ook wel een beetje bang als ik mijn ex weer zie. Nu voel ik niets meer. Ik blijf ontmoetingen met haar nog maar even vermijden.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:42:34 #258
25878 MOD
pi_79509379
Ja dat is verraderlijk hoor.
Had ik ook eerst. Dik bonje aan de telefoon en over de mail. Mailtjes werden bijna formeel, niet meer spontaan.. Naja, dan zie je elkaar op een zekere dag weer. Vet raar allemaal. Je weet in eens niet meer hoe je moet reageren.

Nou ik heb geloof ik wel een knop die ik om kan zetten. Ik ga haar niet als wildvreemde beschouwen. Ze is en blijft in mijn hart en ik weet dat ik ook leuk met haar kan zijn. Dat zij niet leuk tegen mij wilt doen is haar keus, ik heb geen rede om mn hele leven moeilijk te gaan lopen doen. Al voel ik me soms er wel kut over. Maar ja. Dat vervaagt toch wel op den duur.

Verrekte moodswings zeg.. Dat is wel verrot. Die blijven zeker nog wel een paar weken aanhouden.
pi_79510280
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef fokvragen het volgende:
Hyves helpt ook niet echt bij het vergeten, blijf het controleren......
Kut hyves.

M'n ex had foto's geupload van haar en dr nieuwe vriend. Als je dan inlogt krijg je dat gelijk te zien. Hoewel ik al lang wist dat ze iets had, deed dat toch wel even pijn.

Dus nu heb ik haar verwijderd als vriend, dan heb ik daar geen last meer van
Tip voor iedereen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:36:53 #260
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79512222
Ik heb dat dus helemaal niet met hyves gelukkig, kijk er nooit op alleen als iemand bij mij een berichtje achter laat en dan vaak via me iPhone app waar je de foto's toch niet gelijk te zien krijgt. Wel grappig want mijn ex heeft gisteren dus toevallig een berichtje achter gelaten en was het eigenlijk alweer vergeten dus bedankt voor de herinnering
pi_79512728
Ik heb alleen een Hyve zodat ik op de besloten Hyve van mijn werk kan, en dus maar enkele vrienden, collega's en mijn ex. Laatste keer dat ik op zijn Hyve zat las ik idd stomme dingen , dus nu denk ik eraan om mijn hele Hyve maar weg te doen. Nu al een hele tijd niet gekeken, voelt wel goed, maar de dag gaat komen dat ik toch wil kijken, en als ik het dan niet kan zou ik dat wel erg vinden.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:52:26 #262
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79513021
Of je het nou wel of niet wilt, iedereen gebruikt toch onbewust dat soort mediums om dingen van de ander te kunnen zien en lezen. Volgens mij hebben veel mensen daar ´last` van...
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:58:49 #263
25878 MOD
pi_79513379
Mijn ex de hele tijd op mn youtube te kijken. Vervolgens hing ze snikkend aan de telefoon dat ik zo een uber mooi filmpje er op had gezet.. Sjah het loont soms. Nu heeft ze me van alles geweerd. I don't care anymore. Ik wil het niet weten wat ze doet.

Ik kijk enkel nog op dr blog omdat daar geen aanstootgevend materiaal te vinden is, gewoon foto's en schilderijen die ze maakt en dat is gewoon leuk om te zien waar ze mee bezig is op dat gebied.

Qua haar sociale leven wil ik het niet weten.
pi_79514465
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen een Hyve zodat ik op de besloten Hyve van mijn werk kan, en dus maar enkele vrienden, collega's en mijn ex. Laatste keer dat ik op zijn Hyve zat las ik idd stomme dingen , dus nu denk ik eraan om mijn hele Hyve maar weg te doen. Nu al een hele tijd niet gekeken, voelt wel goed, maar de dag gaat komen dat ik toch wil kijken, en als ik het dan niet kan zou ik dat wel erg vinden.
Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_79516693
Het is nog niet uit, maar het zit er aan te komen.
Sinds dit weekend tranen met tuiten, op de vreemdste momenten.
Ik voel me alleen, alleen gelaten. Ik weet niet wat ik moet doen, radeloos.
Vrienden geven me advies dat ik er niet aan moet denken, beter gezegd dan gedaan.

Ik kan niet tegen de kilte. Alles is veranderd.
En dan luister ik weer die ene muziek en ja hoor, dan glijden de tranen over mn wangen.
Ik kon zaterdag geen muziek luisteren, alles deed me aan hem denken.
Een benauwd opjagend gevoel.

I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together
pi_79516947
Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo, of altijd antwoord krijg als ik sms. Herkennen jullie dit? Dat is echt mijn grootste frustratie, en de reden waarom ik niet vriendschap kan hebben, dan maar geen contact.
pi_79521710
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo, of altijd antwoord krijg als ik sms. Herkennen jullie dit? Dat is echt mijn grootste frustratie, en de reden waarom ik niet vriendschap kan hebben, dan maar geen contact.
Herkenbaar.
Ik verwacht meer van haar, waarschijnlijk. Dat komt omdat wij bijna direct in de relatie rolden. Wat ik verwacht aan reactie e.d. hoort niet bij gewoon contact. Dus dan maar geen contact. Zij schijnt me toch niet te missen.
pi_79523059
quote:
Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo
Het is niet voor niks je ex. Waarom zou je hem of haar per se als eerste moeten bellen als er iets is?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:12:48 #269
25878 MOD
pi_79524046
Omdat het al jaren je steun en toeverlaat is en elkaar normaal gesproken zou bellen als er wat aan de hand zou zijn?

Ik heb dat soort dingen ook over boord gegooid en haar ergens onder aan mijn ladder gezet, maar de gevoelens zijn er niet minder om, mijn prioriteit is simpelweg veranderd en ik zoek mijn geluk niet meer bij haar.

Het blijft hoe dan ook een gemis en een gevoel van leegte. Niet iedereen heeft vervangend materiaal bij de hand waar aan hij of zij de dingen kan delen die je ook met je ex deed.
pi_79524284
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:12 schreef MOD het volgende:
Het blijft hoe dan ook een gemis en een gevoel van leegte. Niet iedereen heeft vervangend materiaal bij de hand waar aan hij of zij de dingen kan delen die je ook met je ex deed.
Amen.

Ik mis de steun die zij mij bood in zware tijden.
pi_79527108
Misschien moet je je daar juist eens overheen proberen te zetten. Pas als je accepteert dat zij of hij er niet meer is voor je kun je gaan werken aan je gevoelens op een andere manier ventileren. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik krijg sterk het idee dat er hier een paar mensen zitten die alleen maar in cirkeltjes blijven gaan. Daar pijnig je alleen jezelf maar mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mint_Clansell op 24-03-2010 12:52:24 ]
pi_79527682
Nou, het is meer zo. We willen beide zo graag uit elkaar gaan als vrienden, maar dat wil gewoon niet lukken omdat we andere dingen verwachten van elkaar...
pi_79528013
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet je je daar juist eens overheen proberen te zetten. Pas als je accepteert dat zij of hij er niet meer is voor je kun je gaan werken aan je gevoelens op een andere manier ventileren. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik krijg sterk het idee dat er hier een paar mensen zitten die alleen maar in cirkeltjes blijven gaan. Daar pijnig je alleen jezelf maar mee.
Niet wetende of je daarmee op mij doelt of niet, maar ik geef alleen maar een reden aan. Niet dat het voor mij nog steeds zo is. Het heeft me behoorlijk wat moeite gekost, dat geef ik toe, maar ik ben nu ook eindelijk verder gegaan met mijn leven.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:42 schreef whatdidhesay het volgende:
Het is nog niet uit, maar het zit er aan te komen.
Sinds dit weekend tranen met tuiten, op de vreemdste momenten.
Ik voel me alleen, alleen gelaten. Ik weet niet wat ik moet doen, radeloos.
Vrienden geven me advies dat ik er niet aan moet denken, beter gezegd dan gedaan.

Ik kan niet tegen de kilte. Alles is veranderd.
En dan luister ik weer die ene muziek en ja hoor, dan glijden de tranen over mn wangen.
Ik kon zaterdag geen muziek luisteren, alles deed me aan hem denken.
Een benauwd opjagend gevoel.

Het is helaas een fase Ik ben onderhand al wel weer zo ver dat ik dat soort muziek kan luisteren (op een enkel nummer na). Het gaat ook vanzelf weer over, hoe lang hangt af van jezelf.
  woensdag 24 maart 2010 @ 13:30:50 #274
25878 MOD
pi_79528816
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Daarom is afstand beter. Mijn ex wilde ook enorm graag vrienden blijven. Maar als je te veel verwacht van elkaar en blijft vragen naar de dingen die je niet kan krijgen stoot je elkaar af, want je wilt wel verder met je leven. Het is gewoon in het begin even moeilijk. Als de gevoelens zijn afgevlakt en je verwacht niet zo veel meer van elkaar, dan kan je weer contacten leggen.

Het is gewoon een fucked up periode. Je geeft telkens aan nog vrienden te willen blijven maar het niet te kunnen. Geef het gewoon de tijd en het komt wel goed. Nu zit ik haar ook de hele tijd te verafschuwen, maar ik weet dat het een heel leuk mens is. Haar gevoelens zijn gewoon niet meer goed genoeg voor een relatie, maar dat wilt niet zeggen dat ze me niet meer leuk en aardig vind.
pi_79529222
Ik heb geen intenties meer om vrienden te worden met mijn ex.
pi_79529309
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Amen.

Ik mis de steun die zij mij bood in zware tijden.
Uiteindelijk moet je het ook alleen kunnen redden. Natuurlijk heeel erg fijn die steun, maar je zal uiteindelijk altijd alleen voor iets komen te staan. Je wordt hier dus echt alleen maar sterker van.
pi_79529435
Daar ben ik inderdaad ook achter gekomen I get to do the things I enjoy
pi_79529951
Ik heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar gedroomd dat ze me mistte en me terug wou. Ik heb nu voor het eerst langere tijd geen contact met haar (nu 3,5 weken) en denk dat ik in de volgende fase van het verwerken ben gekomen. Dat nu even het echte gemis en de stilte komt.

Hebben jullie dit ook gehad?
pi_79530057
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar gedroomd dat ze me mistte en me terug wou. Ik heb nu voor het eerst langere tijd geen contact met haar (nu 3,5 weken) en denk dat ik in de volgende fase van het verwerken ben gekomen. Dat nu even het echte gemis en de stilte komt.

Hebben jullie dit ook gehad?
Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:06:18 #280
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79530192
Naar mijn mening zijn de ingrediënten voor een relatief snelle en succesvolle verwerking:
Realisme + Wilskracht + Afstand
Deze 3 ingrediënten voeden elkaar natuurlijk.
pi_79530445
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.
Ja maar ik heb heel erg de behoefte om haar stem weer te horen en te vragen hoe het gaat en ik weet zeker dat zij dat ook fijn zal vinden omdat ze aangaf graag contact te houden. Ze zoekt nu geen contact omdat ik heb aangegeven dat dat beter voor me is...Ik zou zo graag willen dat ze toch gewoon contact zoekt en zegt dat ze me mist Maar goed dat is een illusie.
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:38:18 #282
25878 MOD
pi_79531385
Ach ja dat komt van zelf wel goed denk ik. Ze heeft bij mij het contact afgebroken omdat ik als een puppie achter dr reet aan liep. Volgens mij nog de beste methode om een vrouw van je af te schrikken.

Enfin, ik mis het niet in sombere tijden. Ik was net buiten en de zon scheen. Toen zou ik willen dat ze naast me liep omdat ik juist het delen van leuke momenten zo een gemis vind. Niet alleen het zielige, zeg maar.
pi_79531556
Wat komt goed denk je MOD?
pi_79531987
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde . Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook .
pi_79533775
Ik zat net te denken he....
Ik hou van iemand maar wordt eigenlijk verplicht (door haar) om niet meer van haar te houden. Dit maakt het zo moeilijk omdat er helemaal geen reden is om niet meer van haar te houden. De enige reden om niet meer van haar te houden is omdat ze niet meer verliefd op mij is. Maar vanuit mezelf bekeken is er totaal geen aanleiding om niet meer verliefd op haar te zijn. Je wordt gewoon verplicht!
pi_79534505
Tja, das balen, maar het moet wel van twee kanten komen. Jij bent verliefd, zij niet meer. Zorg er maar snel voor dat je verder gaat met je leven, want eenrichtingsverkeer in de liefde is zo kut.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:03:26 #287
25878 MOD
pi_79534768
Ja echt he. Maar houden van is toch iets moois? Dat zij een reden heeft om niet meer met je verder te gaan is voor jou een reden om aan te nemen dat het inderdaad niks wordt tussen jullie en dus maar beter is om er een punt achter te zetten (dat dan ook is gebeurd)
En ja het klinkt dan allemaal heel wrang en klote maar uiteindelijk heb je er toch wel vrede mee hoor. En dat heeft tijd nodig. Tijd om je verliefdheid overboord te gooien en om in te gaan zien dat er inderdaad meer vis in de zee zwemt. Naderhand kan je, als je daar behoefte aan hebt, best nog een vriendschap aan gaan, maar laat het houden van niet omslaan in haat en woede. En dat bedoel ik met "het komt wel goed"

Vriendschap met je ex is altijd discutabel, maar ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving dus waarom zou het niet kunnen. Je moet nergens op hopen in ieder geval. Gewoon lekker voor je zelf zorgen. Wanhoop is een bitch.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:45 #288
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79535006
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef fokvragen het volgende:
Ik zat net te denken he....
Ik hou van iemand maar wordt eigenlijk verplicht (door haar) om niet meer van haar te houden. Dit maakt het zo moeilijk omdat er helemaal geen reden is om niet meer van haar te houden. De enige reden om niet meer van haar te houden is omdat ze niet meer verliefd op mij is. Maar vanuit mezelf bekeken is er totaal geen aanleiding om niet meer verliefd op haar te zijn. Je wordt gewoon verplicht!
Andersom: wou je haar verplichten weer van jou te houden? Dat gaat niet, valt niet te forceren. Bovendien is je motivatie om niet meer van haar te houden het feit dat het zal leiden naar pijn.
pi_79535174
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:24 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.
Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?
Ik heb het gewoon via Hyves geprobeerd en dan krijg je een link toegestuurd die je moet bevestigen.
Heb nou al drie keer bevestigd, maar er gebeurd niks. Mn profiel bestaat nog steeds.
pi_79538913
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?
Ik heb het gewoon via Hyves geprobeerd en dan krijg je een link toegestuurd die je moet bevestigen.
Heb nou al drie keer bevestigd, maar er gebeurd niks. Mn profiel bestaat nog steeds.
Dat had ik ook!
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:58:50 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79539024
Maar vriendschap is ook erg verleidelijk voor de persoon die nog wel wil en nog wel houdt van de ander... dat is best moeilijk. De 1 heeft de knop aardig om weten te zetten en de ander niet.
Never Stop Exploring!
pi_79539261
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Maar vriendschap is ook erg verleidelijk voor de persoon die nog wel wil en nog wel houdt van de ander... dat is best moeilijk. De 1 heeft de knop aardig om weten te zetten en de ander niet.
Klopt dat is ook zo...bij vriendschap moet het gevoel voor elkaar en het doel eigenlijk op 1 lijn zitten. Wanneer een relatie van 1 kant is verbroken is dit vaak moeilijk te realiseren.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:49:58 #293
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79542940
Mijn ex vind het jammer dat ze zo weinig van me hoort
pi_79545711
Wat heb je haar daarop gezegd?
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:47:20 #295
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79548660
Nog niks maar stuur straks een mailtje dat ik van me zou laten horen als ik er klaar voor ben zoals we afgesproken hadden en uitleg hoe ik het allemaal zie. Ze bedoelde het ook goed hoor en wil gewoon weten wat ik allemaal doe en of het goed gaat. Het grappige is dat ik binnenkort eigenlijk al van plan was om met haar af te gaan spreken.
Het is ook niks waar ik me druk om maak vond het alleen grappig omdat ik weet hoe nieuwsgierig ze is
pi_79550870
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde . Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook .
Oh daar kan ik dus ook niet tegen hè.
Het feit dat je niet ergens van op de hoogte wordt gebracht, maar wel geacht wordt respect te hebben voor de situatie.
Wat is nou de moeite in deze om een sms, mail of weet ik veel wat te sturen om dat laten weten dat het nu niet goed uitkomt, met een kleine toelichting erbij....
I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:52:41 #297
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79562121
Een fucking oke

Ik een hele mail gestuurd en basically reageert ze nergens op. Ok, ik snap het en succes. Thats it.

Nu heb ik zin om iets kortafs terug te sturen.
Thats it? Ok! Jij ook succes verder!

Gelukkig gaat het gewoon goed met me maar hier kon ik ff niet tegen
pi_79562807
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Een fucking oke

Ik een hele mail gestuurd en basically reageert ze nergens op. Ok, ik snap het en succes. Thats it.

Nu heb ik zin om iets kortafs terug te sturen.
Thats it? Ok! Jij ook succes verder!

Gelukkig gaat het gewoon goed met me maar hier kon ik ff niet tegen
Komt me zooooo bekend voor. Laat haar toch lekker zitten joh. Zoals je het nu laat klinken is ze de energie niet eens meer waard om nog te reageren.
pi_79563134
Het mooie weer helpt wel om je ex te vergeten. Lekker naar buiten, terrasje pakken, winkelen, etc!
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:22:05 #300
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79563252
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het mooie weer helpt wel om je ex te vergeten. Lekker naar buiten, terrasje pakken, winkelen, etc!
Ja wou ik net zeggen, ik ga lekker van het zonnetje genieten en chicks spotten!

Een fucking oke, gvd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')