Precies, je verlangt naar iets wat er niet meer is en ook niet meer zo zal worden...Het is goed dat het je niet meer zoveel doet. Puur zelfbescherming en vervaging.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef MOD het volgende:
Aarrhh
Ik zit nu op proef mailtjes te lezen van toen we nog wat hadden en ook foto's te kijken en ik merk gewoon dat het helemaal niet meer zo veel los maakt, maar meer zo iets als "hmm jah.. was leuk inderdaad"
Ja ik ergens hoop ik dat ze ooit weer zo gaat doen maar dat doet ze niet meer en het boeit me ook niet meer.... raarrrr
redelijk in de war, geschokt en onder invloed van cafeïne op dit moment

Dat idee moet je over boord gooien of accepteren, zekerheid heb je nooit. Wat verwacht je nu van hem als je weer wat met hem neemt dan? Trouwen, huisje boompje beestje, samen oud worden en veel kinderen enzo? Volgens mij kan je niet echt een stap terug door het gewoon weer "aan" te maken. Denk dat je nog veel moet praten en misschien overwegen om een stapje verder te gaan dan eerst door bijvoorbeeld samen te gaan wonen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:20 schreef Faerie het volgende:
En dat vind ik ook, maar ik weet niet echt goed hoe ik hier tegenover moet staan en wat ik nu moet denken, ik wil niet nog een keer zo gekwetst worden...

gooi het er allemaal maar uit... ik vond het taalgebruik nog geen eens zo extreem als je weet wat ik eruit hebt gegooid toen ik hoorde dat ik bedrogen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
Aight, nice. bij voorbaat sorry voor het taalgebruik, en sorry als een of meerdere dames zich beledigd voelen.
Wat kunnen vrouwen ook tiefuswijven zijn. Denk je eindelijk een keer van ze af te zijn, komen ze je toch weer lastig vallen met klotesmoesjes en kut gedrag. Mevrouw woont weer thuis, en komt opeens alle pannen opeisen 'want die heb ik betaald!'. Ja, leuk. Ik heb je ongeluk met je auto, en je kapotte motor betaald. Heb ik wat ervan teruggezien toen je hem verkocht? NEE!
Nogmaals sorry, maar dat moest er even kort en krachtig uit

Heb je ze dan wel teruggegeven?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
Aight, nice. bij voorbaat sorry voor het taalgebruik, en sorry als een of meerdere dames zich beledigd voelen.
Wat kunnen vrouwen ook tiefuswijven zijn. Denk je eindelijk een keer van ze af te zijn, komen ze je toch weer lastig vallen met klotesmoesjes en kut gedrag. Mevrouw woont weer thuis, en komt opeens alle pannen opeisen 'want die heb ik betaald!'. Ja, leuk. Ik heb je ongeluk met je auto, en je kapotte motor betaald. Heb ik wat ervan teruggezien toen je hem verkocht? NEE!
Nogmaals sorry, maar dat moest er even kort en krachtig uit

Ik hou me ook behoorlijk in hierquote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
gooi het er allemaal maar uit... ik vond het taalgebruik nog geen eens zo extreem als je weet wat ik eruit hebt gegooid toen ik hoorde dat ik bedrogen was
 Subtiele hint, kind van een originele, ouderwetse Amsterdammer
 Subtiele hint, kind van een originele, ouderwetse Amsterdammer 

Mjah, dan ben ik teminste van al het gezeik af. Het is een typje dat rustig elke dag voor de deur staat, en de hele dag belt/smstquote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Heb je ze dan wel teruggegeven?
Ik zit nu al de hele dag liefdesliedjes te luisteren. Damn I miss it, someone to hold close. Maar kan er wel weer van genieten! Die rotschop van formerjellybean heeft wel geholpen
 En zo duur is het ook weer niet.
 En zo duur is het ook weer niet.

ja... ik ben benieuwd, succesquote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie m'n ex vanavond weer na een maand of 2.. Waarschijnlijk is ze zo weer weg, aangezien ze nog iets komt ophalen wat ze vergeten was mee te nemen toen ze ging verhuizen.
Als ik haar vanavond zonder gevoelens van mijn kant kan zien, zou dat een mooie ontwikkeling zijn
 !
  !

sterktequote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie m'n ex vanavond weer na een maand of 2.. Waarschijnlijk is ze zo weer weg, aangezien ze nog iets komt ophalen wat ze vergeten was mee te nemen toen ze ging verhuizen.
Als ik haar vanavond zonder gevoelens van mijn kant kan zien, zou dat een mooie ontwikkeling zijn

Zag hem vandaag op werk ook effe, maar hij was helemaal niet op zn gemak. vond t best sneu.
 Zag hem vandaag op werk ook effe, maar hij was helemaal niet op zn gemak. vond t best sneu.  

Weet niet hoelang jullie iets gehad hebben? Maar het zou nog weleens erg tegen kunnen vallen. Ik denk dat je nadat je haar gezien hebt, er weer kapot van bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef rijsttafel het volgende:

Er zit natuurlijk wel een groot verschil in aanpassen en veranderen en veranderen in welke mate. Veranderen kan maanden of zelfs jaren duren maar je moet het wel willen en kunnen aantonen dat je doet of gaat doen. Ik 'moest" het ook maar er waren meer dingen waar ik mee bezig was dus het liep niet altijd even vlot. ik wou het ook wel en het was zichtbaar en dat zag ze ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh, ik heb alle reden om boos te zijn, op haar en op mezelf. Maar nu, na de relatie, ga je dingen vanuit een andere hoek bekijken, en ik bedenk me er steeds vaker bij dat ik ook wel gek ben geweest ook om zo met me te laten sollen. Toendertijd bedekte ik alles met de mantel der liefde om het zo maar te zeggen, met het excuus: zo is ze nu eenmaal. Maar nu heb ik gewoon door dat het allemaal van één kant kwam, namelijk de mijne. Mevrouw was helemaal niet van plan te veranderen, ook al riep ze dat dat wel het geval was. Ik denk dat je na een relatie de dingen waardoor het uit is gegaan beter kan bekijken dan terwijl je er nog midden in zit. Daarom is zo'n radiostilte ook belangrijk. Dan kun je voor jezelf de dingen beter op een rijtje zetten, zonder dat je (ex-)partner daarbij invloed uitoefent.
 tevens zijn we beiden deze maand jarig en onze beide vaders wat de situatie er over het algemeen gezien niet fijner opmaakt, ook omdat ik het prima kan vinden met haar kant en andersom naar mij toe.
 tevens zijn we beiden deze maand jarig en onze beide vaders wat de situatie er over het algemeen gezien niet fijner opmaakt, ook omdat ik het prima kan vinden met haar kant en andersom naar mij toe.

We hebben zo'n 6 jaar iets gehad, waarvan 2,5 jaar samen gewoond. En het ging een klein half jaartje geleden uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet niet hoelang jullie iets gehad hebben? Maar het zou nog weleens erg tegen kunnen vallen. Ik denk dat je nadat je haar gezien hebt, er weer kapot van bent.
Hoop het niet natuurlijk.
 Ik besef de laatste weken dat relaties gewoon niet eeuwig duren en dat we blijkbaar toch niet voor elkaar gemaakt waren. Het was een mooie tijd met haar, maar dat is nu voorbij. Als ik wil komt er ooit wel een leuker  (en nog mooier
 Ik besef de laatste weken dat relaties gewoon niet eeuwig duren en dat we blijkbaar toch niet voor elkaar gemaakt waren. Het was een mooie tijd met haar, maar dat is nu voorbij. Als ik wil komt er ooit wel een leuker  (en nog mooier   ) iemand. Maar voorlopig ga ik even als vrijgezel leven.
) iemand. Maar voorlopig ga ik even als vrijgezel leven.  

Dan ben je wel sterk, als je nog gek op hem bent en je neemt 'm toch niet terug.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sterkte
ex was gisteravond bij mij. hij was zenuwachtig, hihi. en voelde zich kut en snapt dat ie het verkloot heeft
da's op zich wel fijnZag hem vandaag op werk ook effe, maar hij was helemaal niet op zn gemak. vond t best sneu.
en hij wilde me terug dus.
heb gezegd dat ie t eerst maar eens met zn psychje moet gaan bespreken waarom ie altijd wegloopt als t lastig wordt en daarna zie ik nog wel es verder.
het slechte nieuws is dan weer dat ik nog steeds gek op hem ben

Deed me denken aan:quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We hebben zo'n 6 jaar iets gehad, waarvan 2,5 jaar samen gewoond. En het ging een klein half jaartje geleden uit.
Ze was er net een kwartiertje. Ze is nog minstens zo mooi als toen... máár verder had ik geen gevoelens voor haar. We konden gewoon praten en zelfs lachen. En nu ze weg is heb ik ook geen dip ofzo. Het gaat de goede kant op met mijIk besef de laatste weken dat relaties gewoon niet eeuwig duren en dat we blijkbaar toch niet voor elkaar gemaakt waren. Het was een mooie tijd met haar, maar dat is nu voorbij. Als ik wil komt er ooit wel een leuker (en nog mooier
) iemand. Maar voorlopig ga ik even als vrijgezel leven.
Bedankt voor je reactie! En Murmeli en lady1989 ook bedankt
 .
 . .
.

sja t was al de 3e keer he dat ie het had uitgemaakt. weliswaar was het de eerste 2x niet officieel aan, maar waren allebei wel gek op elkaar en wisten dat ook van elkaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan ben je wel sterk, als je nog gek op hem bent en je neemt 'm toch niet terug.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |