Wow, leg er een tosti onder. Heb je wat te bikken als je klaar bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Toch binnenkort maar weer even de koeling voor onder mijn laptop onder het stof vandaan halen... Temperatuur van de GPU loopt tijdens een heftig potje soms wel op tot 95°
Jouw naam mag dan wel SmulPaap bevatten, maar mijn laptop zal nooit geen verijdeld tosti ijzer worden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Wow, leg er een tosti onder. Heb je wat te bikken als je klaar bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Jouw naam mag dan wel SmulPaap bevatten, maar mijn laptop zal nooit geen verijdeld tosti ijzer worden!
Tja, een ei eronder leggen lijkt me dan weer niet zo'n goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw he?
Is mijn laptopquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Tja, een ei eronder leggen lijkt me dan weer niet zo'n goed plan
Zoals als eerder gezegd is kan je de TS server altijd joinen om te zorgen dat je weet waar de rest naar toe gaat, of als iemand wat nodig heeft (ammo/health) of dat je niet perongeluk iemand door zijn kop schiet omdat hij achter je spawnt en je schrik je dood (gebeurt vaakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
Ik wil wel op de TS server komen, maar mijn broertjes liggen te slapen.
Probeer s'avonds het geluidsniveau een beetje binnen de perken te houden.
quote:Eerste reactie op mijn stem in de TS was trouwens "Het is wel te horen dat je uit Twente komt"
Zal het maar als een compliment zien.
Je hebt gelijk! leef je uit, keukenprinses!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:27 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Is mijn laptopEn kladdig wordt het sowieso als ik dat ding als verlengstuk van mijn keuken ga gebruiken
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zoals als eerder gezegd is kan je de TS server altijd joinen om te zorgen dat je weet waar de rest naar toe gaat, of als iemand wat nodig heeft (ammo/health) of dat je niet perongeluk iemand door zijn kop schiet omdat hij achter je spawnt en je schrik je dood (gebeurt vaak)
[..]
Zeg dat eens tegen mij ik heb er genoeg kills op staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de RPG, met mines kan je geen mannetjes killen
Nee! je hoeft niet de betalen oid. Wordt gepatched.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Rubber2006 het volgende:
[..]
LE heb ik dus niet. Dus ik moet nog betalen voor die nieuwe maps ook
Moet toch echt me mic weer werkend krijgen dan kom ik ook ff mee lullen en knallenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Nuck.Chorris het volgende:
Weer een gezellige pot gehad vanavond en steeds meer mensen gaan de ts server gebruiken: de teller stond vanavond op 9 man. helaas missen we nog een paar mensen die we al wel voorbij hebben zien rennen ingame. schroom niet, wees niet bang om uwe stem ten gehore te brengen!
Bij de komende FoK! server zit een mumble server ingebakken. Dit heeft als voordeel dat er in mumble een overlay zit zodat je ingame kan zien wie er praat. Altijd handig als je de stemmen niet uit elkaar kan houden (bijna iedereen)
Hmm vanavond ff doen dan. Vanavond ook ff iedereen uit de op toevoegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Je moet hem zelf starten ja, dat heb ik gedaan
bij mijn weten nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zal vanavond met een beetje geluk ook weer even komen kijken..
De volgorde MW2 - BC2 is slecht, maar andersom werkt goed kan ik je vertellen
Is er nog behoefte aan een specifieke class voor FOK?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mijn weten niet
als je je maar kunt mengen en oohja wel goed je best doen!
al die klote snipers altijd...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
was leuk gister, moeten we vaker doen
er waren er wel een paar gefrustreerd van jullie zeg, alleen maar omdat ik ze regelmatig neerschoot met de recon
stiekem doe ik het ook wel, gewoon om m'n squadmates te kunnen reviven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Razorback het volgende:
2,5 volle FOK squads
Niet zo heel lang mee gedaan, werd beetje moe van de snipers
Later ff op een andere server gegaan waar ik iemand mooi stil zag staan klaar om ge-knived te worden.
Ik kijk even om me heen en zie niemand dus ik neem een sprintje richting me target.
Met nog een hele kleine afstand te gaan zie ik ineens een mannetje van links komen dus ik spring op me target af, trek me knive om die gast neer te halen en terwijl ik dat doe word ik neer geschoten.
Ik baaldevooral omdat ik hem ook gewoon met me geweer neer kon halen en daarna waarschijnlijk ook die andere erbij
![]()
Later stonden we te vechten als engineer om achter de tank te staan en die te repareren terwijl de kogels om je heen vliegen.
Binnenkort alleen nog ff TS regelen.
Engineer moet ik eerst betere primairy guns openen denk ik...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer ftw.
ik moet echt eens beginnen andere classes unlocken, maar heb daar geen zin in. En InFreddable we moeten als we die zandbank map gaan doen op quads gaan en tanks neerhalen.
slimste is dan om als je de 2de shotgun al hebt (die automatische)quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
Engineer moet ik eerst betere primairy guns openen denk ik...
vind die standaard gun niet echt fijn (en maar 20 kogels) maar dat zal ik nog wel moeten leren beheersen![]()
ik ben ook meestal aussult of sniperquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben altijd al close combat geweest.
als je midrange wil kies dan voor assault Olle.
Ben me sniper nog steeds aan het levelen tot ik me M95 heb dan gaat het pas echt leuk wordenquote:
Ik sta der ook in nuquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Iets zegt me dat ik geluk had voor de que van BFBCS.com![]()
[ afbeelding ]
quote:Player not found - BFBC2 Stats
The player you searched is currently not in our database.
Your search request for 'Eanske' is currently in queue at position 88 of 96
After your request was handled you will find the result on this site.
Dus weer iets wat voor geen meter werktquote:Your search request for 'Eanske' is currently in queue at position 94 of 99
95!?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Toch binnenkort maar weer even de koeling voor onder mijn laptop onder het stof vandaan halen... Temperatuur van de GPU loopt tijdens een heftig potje soms wel op tot 95°
Had ik met een tank.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Wehehe.Gister een roadkill gemaakt met een blackhawk helikopter.
Count me in.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef dekkered het volgende:
Animo check voor meebetalen aan eigen BC2 server:
dekkered/Kogelvoer[NL]
trance_fan/Nalyu[NL]
Nuck.Chorris/Xalitihian
KeFFuR1208
Razorback
JaapAapSmulPaap
Olle
TwenteFC
(het is geen verplichting maar ik wil gewoon weten wie wil mee betalen aan de server.)
Ik ging altijd Engineer of Assault.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ben ook meestal aussult of sniper
maar wil meer dingen vrij spelen ook voor engineer en medic!![]()
tis gewoon een super gaaf spel!
klopt dekkert ik neem meestal tegenwoordig ook de shotgun (automatic)
pff als ik er zo over praat wil ik alweer![]()
Ah nee zonder die M95 lukt het ook welquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ben me sniper nog steeds aan het levelen tot ik me M95 heb dan gaat het pas echt leuk worden
Yeah truequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Snipers.
Close combat, mes in je rug!
WAT!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Alles is al geregeld en betaald, collecte is gesloten
Raken lukt wel headshot blijft lastig (misschien moet ik ook niet halve speel stukken door willen snipen). En als ik ze raak moven ze gelijk dus kan ik weer opnieuw gaan richtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef Smight het volgende:
[..]
Ah nee zonder die M95 lukt het ook welspeel nog steeds met de eerste sniper die je kreeg
hij blijft imba ^^
Dat is en blijft ook kicken om te doen. Helemaal als ze met ze 5e op een kluitje zitten en ingezoomtquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Snipers.
Close combat, mes in je rug!
hehequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Raken lukt wel headshot blijft lastig (misschien moet ik ook niet halve speel stukken door willen snipen). En als ik ze raak moven ze gelijk dus kan ik weer opnieuw gaan richten.
[..]
Dat is en blijft ook kicken om te doen. Helemaal als ze met ze 5e op een kluitje zitten en ingezoomt.
quote:Single Player -
Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”)
Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish)
Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05
Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains)
Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06
Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian)
Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes
Multi Player -
Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout
Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue
Fixed: Password issue during Friend invites
Fixed: Password text field issue on joining a password protected server
Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor
Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen
Fixed: Display issue on long server names
Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue)
Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds.
Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10.
Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa
Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier
Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats
Fixed: Zu23 not appearing in stats
Fixed: BMD3 AA not appearing in stats
Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats
Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text.
Fixed: K/D ratio displays in the Front End
Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing”
Change: Server browser now defaults to list via Ping first
Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese
Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: Displays version number on Front End Legal Screen
Change: Display of weapon icon during loading screen
Change: All clan tags will automatically be preceeded by [ and closed off with ] to prevent impersonating other players.
STEAM
Change: The STEAM version of Battlefield Bad Company 2 will no longer have SecuROM on the exe file. Instead it will use Valves own DRM instead.
hehe ja zrks, dat moet dan wel een enorme kick gevenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind het jammer dat Bf geen record functie heeft echt een gemis.
Gisteren haalde ik met een tank 4x een vijandelijke chopper neer. Nee, was geen geluk, de chopper vloog best snel, echt super vet als je de tank kogel in ziet slaan in een helikopter. en ze dan neer ziet storten.!
Gisteravond alles geregeld. Hij is ook al besteld moeten nu alleen wachten tot hij online komt. dat kan nog wel enige tijd duren.quote:
Hoe gaat het nu dan? No pay, no access? Dat zou wel balen zijn namelijk.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Gisteravond alles geregeld. Hij is ook al besteld moeten nu alleen wachten tot hij online komt. dat kan nog wel enige tijd duren.
Nee, we hebben het zo gedaan de gene die betalen krijgen admin rechten. en dan is 8 man meer als genoeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu dan? No pay, no access? Dat zou wel balen zijn namelijk.....
admin rights kunnen me gestolen worden. Ik wil graag betalen voor iets waar ik gebruik van maak namelijk. Anders voel ik me zo'n freeloader...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu dan? No pay, no access? Dat zou wel balen zijn namelijk.....
en dat zonder fok aboquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
admin rights kunnen me gestolen worden. Ik wil graag betalen voor iets waar ik gebruik van maak namelijk. Anders voel ik me zo'n freeloader...
1 dag niet op Fok en er is ineens een server. Ach ja, betere teamplay kan je niet vinden denk ik.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef GrotePierFR het volgende:
Als medic kun je trouwens ook M-com stations vernietigen, ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt![]()
Ja ho es effe...... Aan een fok abbo heb ik geen fuck. Een stabiele bc2 server waar iedereen het concept "Teamplay" goed kent daarentegen......... Daar wil ik wel voor lappen.quote:
stabiel kan ik niet zeggen (het is en blijft EA namelijk).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja ho es effe...... Aan een fok abbo heb ik geen fuck. Een stabiele bc2 server waar iedereen het concept "Teamplay" goed kent daarentegen......... Daar wil ik wel voor lappen.
Ik heb firefox reload every aangezet. was ffe weg, kwam na 10 minuten terug en had statsquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
Your search request for 'disfear' is currently in queue at position 99 of 99
Alweer? Dat is toevallig, gister ook al 3x
oei je 4850 wil misschien wel lastig gaan doen, ik heb ook die specs alleen ik heb er een 5770 ingegooid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef bodylotion het volgende:
ik heb BC2 ook besteld! nu hopen dat het een beetje speelbaar is op mijn systeem
Q6600
Ati 4850
4 GB ram
The player you searched is currently not in our database.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb firefox reload every aangezet. was ffe weg, kwam na 10 minuten terug en had stats
Wat is je naam, zet ik hem wel effe aan voor je.
Weet niet zeker of dit 'de' oplossing is, zal het wel eens testen met KeFFuR1208
Ik was weer eens te laat queueueueueue zat weer vol.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
Your search request for 'disfear' is currently in queue at position 99 of 99
Alweer? Dat is toevallig, gister ook al 3x
Omdat het Rambo is en medics vet grappig zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
.
Waarom moet ik hier om lachen.
Nemen we nog een server conquest/rushquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:12 schreef J.Clarkson het volgende:
1 dag niet op Fok en er is ineens een server. Ach ja, betere teamplay kan je niet vinden denk ik.
Gisteren al, valt me op dat die nog niet online is. Volgens mij besteld bij multiplay.co.uk.quote:
Het probleem is dat EA en DICE een stop op nieuwe servers hebben gezet totdat het allemaal weer fatsoenlijk draait. Ze zijn nu in het process van het activeren van de bestelde servers. ik verwacht dat het binnen 48uur spelen op onze eigen server wordt. Let op ik beloof niet dat hij dan online staat ik verwacht het (en eigenlijk ook hopen) na het lezen van de EA, DICE en Multiplay forums.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gisteren al, valt me op dat die nog niet online is. Volgens mij besteld bij multiplay.co.uk.
Zelf wel goeie ervaring met branzone, lekker snel online en geen gezeik met branded onzin.
Okey dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Het probleem is dat EA en DICE een stop op nieuwe servers hebben gezet totdat het allemaal weer fatsoenlijk draait. Ze zijn nu in het process van het activeren van de bestelde servers.
Je begint WoW symptomen te vertonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
Fucking kut zooi, heb ik ~3500 punten krijg ik lost connect to ea server.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je begint WoW symptomen te vertonen
ik heb een i5 in combi met een HD 4770 draait soepel hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
oei je 4850 wil misschien wel lastig gaan doen, ik heb ook die specs alleen ik heb er een 5770 ingegooid.
Zou bijna gaan denken dat zonder de unlocks er geen hond zou spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu voor niets lopen gamen.
en een recon die aanvalt dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ik ging altijd Engineer of Assault.
Recon en Medic vond ik altijd iets voor lafaards.
Maar nu ben ik niks meer.
Het geld is allemaal binnen en de server is bestelt. het is nu afwachten op wanneer ie online is. Zodra hij speelbaar is posten we het op het forum.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef maxamius het volgende:
he gasten ben tijdje afwezig geweest, ik hoor dat jullie bezig zijn een server op te zetten.
mocht er nog geld nodig zijn dan wil ik ook wel mee betalen.
en anders kom ik er wel gewoon spelen
heb je dezelfde videokaart als mij. Alleen word een keer hoog tijd dat ik mijn cpu ga vervangenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb een i5 in combi met een HD 4770 draait soepel hoor
ja klopt ja i5 is gewoon een wereld processor op dit momentquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:00 schreef Smight het volgende:
[..]
heb je dezelfde videokaart als mij. Alleen word een keer hoog tijd dat ik mijn cpu ga vervangenheb not een Intel Pentium D CPU 3.00GHz...
. Verklaart ook wel waarom ik af en toe wat lag in close combat
Mij interesseert K/D ratio niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef maxamius het volgende:
Kunnen ze niet is een keer stoppen met het medicen midden in een vuurgevecht, dan ga ik dood en maakt iemand me levend terwijl er 3 gasten op hem staan te schieten ben ik meteen weer dood. Me hele k/d ratio gaat er zo aan.
` ~quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Olle. het volgende:
welke hotkey hebben jullie met teamspeak ivm battlefield?
ik gebruik meestal caps lock maar misschien hebben jullie een betere
i7quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt ja i5 is gewoon een wereld processor op dit moment![]()
snel nieuwe kopen jongen!
Yeah true, maar daar komt bij dat ik dan meteen een nieuw moederbord en geheugen erbij moet aanschaffenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt ja i5 is gewoon een wereld processor op dit moment![]()
snel nieuwe kopen jongen!
en voeding misschien ook wel, nieuwste CPU's en videokaarten vragen heel wat meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Smight het volgende:
[..]
Yeah true, maar daar komt bij dat ik dan meteen een nieuw moederbord en geheugen erbij moet aanschaffendus nog fftjes sparen
Voice activationquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Olle. het volgende:
welke hotkey hebben jullie met teamspeak ivm battlefield?
ik gebruik meestal caps lock maar misschien hebben jullie een betere
Ik heb net van de 6 potjes ook alles verloren :Squote:Op woensdag 17 maart 2010 19:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kom echt soms alleen maar in fucking n00b team terecht. Slaat nergens op....
scores zeggen anders vrij weinig in dit spel. Loop in rush constant shit te disarmen maar krijg er 50 punten per keer voor... dus sta vrij onderaan. Terwijl de rest beetje loopt te kutten met een sniper.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb net van de 6 potjes ook alles verloren :S
En aan mij heeft het niet gelegen met de hoogste scores
omg wat een hacker xDquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummer 1 leaderboard
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
wat klopt er niet
En bijna al zijn kills zijn headshots, was vanmiddag op school ook al aan het gluren jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummer 1 leaderboard
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
wat klopt er niet
Vanavond nog gebruikt, light tank getraced, achter een huisje gestaan, gelockt en drie keer geschoten, maar hij wou niet echt kapot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef cerror het volgende:
Net tracer dart vrijgespeeld. Lollig ding.
Morgen als ik tijd heb weer spelen.
de single player gaat prima op medium. Maar voor online is het allemaal net ff wat andersquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
oei je 4850 wil misschien wel lastig gaan doen, ik heb ook die specs alleen ik heb er een 5770 ingegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |