LE heb ik dus nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die is er niet voor de PC. Is alleen voor Xbox en PS3. Je unlockcodes die krijg via email, als je de limited edition hebt.
Niet als een blinde rond rennen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Deetch het volgende:
Godverdegodver wanneer krijg je een beetje lekkere wapens zeg. Mijn gemiddelde K/D is rond de 0.4 en per potje scoor ik iets van 300 tot 500 punten zo schiet dat natuurlijk voor geen meter op. Iemand nog tips?
Mijn KD ratio is soms ook rond de 0.5 maar haal wel vaak ~1500-2000 puntenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Deetch het volgende:
Godverdegodver wanneer krijg je een beetje lekkere wapens zeg. Mijn gemiddelde K/D is rond de 0.4 en per potje scoor ik iets van 300 tot 500 punten zo schiet dat natuurlijk voor geen meter op. Iemand nog tips?
Tja en dan van achteren getjapt wordenquote:
aha nog tips? Tis trouwens ook niet bevordelijk om eerst een potje MW2 te spelen en dan battlefield. Maakt het nog iets uit dat ik nog level 0 ben en alleen de standaard wapens heb?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mijn KD ratio is soms ook rond de 0.5 maar haal wel vaak ~1500-2000 punten
Ja behoorlijk wat, de unlockables zijn echt stukken beter dan de standaard guns.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Deetch het volgende:
Maakt het nog iets uit dat ik nog level 0 ben en alleen de standaard wapens heb?
Ik ga toch liever voor de RPG, met mines kan je geen mannetjes killenquote:
Ik vind die sniper anders best relaxed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Razorback het volgende:
Gelukkig ga je dan meestal snel weer dood waarna je je eigen vertrouwde kit kan gaan gebruiken
je hoeft niet veel te praten als het niet kan. het is wel handig om te horen waar we heen gaan, waar een medkit ligt etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
Ik wil wel op de TS server komen, maar mijn broertjes liggen te slapen.
Probeer s'avonds het geluidsniveau een beetje binnen de perken te houden.
Eerste reactie op mijn stem in de TS was trouwens "Het is wel te horen dat je uit Twente komt"
Zal het maar als een compliment zien.
Wow, leg er een tosti onder. Heb je wat te bikken als je klaar bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Toch binnenkort maar weer even de koeling voor onder mijn laptop onder het stof vandaan halen... Temperatuur van de GPU loopt tijdens een heftig potje soms wel op tot 95°
Jouw naam mag dan wel SmulPaap bevatten, maar mijn laptop zal nooit geen verijdeld tosti ijzer worden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Wow, leg er een tosti onder. Heb je wat te bikken als je klaar bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Jouw naam mag dan wel SmulPaap bevatten, maar mijn laptop zal nooit geen verijdeld tosti ijzer worden!
Tja, een ei eronder leggen lijkt me dan weer niet zo'n goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |