Voice activationquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Olle. het volgende:
welke hotkey hebben jullie met teamspeak ivm battlefield?
ik gebruik meestal caps lock maar misschien hebben jullie een betere
Ik heb net van de 6 potjes ook alles verloren :Squote:Op woensdag 17 maart 2010 19:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kom echt soms alleen maar in fucking n00b team terecht. Slaat nergens op....
scores zeggen anders vrij weinig in dit spel. Loop in rush constant shit te disarmen maar krijg er 50 punten per keer voor... dus sta vrij onderaan. Terwijl de rest beetje loopt te kutten met een sniper.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb net van de 6 potjes ook alles verloren :S
En aan mij heeft het niet gelegen met de hoogste scores
omg wat een hacker xDquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummer 1 leaderboard
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
wat klopt er niet
En bijna al zijn kills zijn headshots, was vanmiddag op school ook al aan het gluren jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummer 1 leaderboard
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
wat klopt er niet
Vanavond nog gebruikt, light tank getraced, achter een huisje gestaan, gelockt en drie keer geschoten, maar hij wou niet echt kapot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef cerror het volgende:
Net tracer dart vrijgespeeld. Lollig ding.
Morgen als ik tijd heb weer spelen.
de single player gaat prima op medium. Maar voor online is het allemaal net ff wat andersquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
oei je 4850 wil misschien wel lastig gaan doen, ik heb ook die specs alleen ik heb er een 5770 ingegooid.
Voor een kill vlak bij een M-con station krijg je ook meer punten (defence). normale kills zijn gewoon ook 50 XP.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
scores zeggen anders vrij weinig in dit spel. Loop in rush constant shit te disarmen maar krijg er 50 punten per keer voor... dus sta vrij onderaan. Terwijl de rest beetje loopt te kutten met een sniper.
in het menu heb je links de knop friends, voeg alle namen toe die in de OP staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Voor een kill vlak bij een M-con station krijg je ook meer punten (defence). normale kills zijn gewoon ook 50 XP.
Hoe vind ik trouwens andere fokkers in dit spel en hoe kan ik dan aan hun spel meedoen? Ben alle functies nog een beetje aan het ontdekken maar deze kan ik niet vinden.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
gister was leuk, paar erg goede rondes gehad met de fok-squad
Ok had het gister onverwacht druk en was pas om 8 uur echt thuis. Kwam er ook gelijk achter dat je geen namen kunt copy pasten naar de game toe voor je friendslistquote:
Thanks! Vanavond ben ik wel wat langer van de partij hoop ik. Wellicht met een onderbreking of 2, maargoed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen probleem, dat lijken me de juiste prioriteiten toch? Als ik er 1 had, ging die ook voor een suf pc spelletje
Toppie!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef Deetch het volgende:
Heb me even uitgeleefd op de wiki:Alle wapens op volgorde van unlock geplaatst Aantal XP of level vermeld wanneer je een wapen unlockt Volgorde van assault, engineer, medic en recon aangehouden net als in het spel
Ik kwam er ook achter dat je als recruit met squad rush meer punten scoort dan met squad deathmatch.![]()
Inmiddels maar liefst level 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |