Okey dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Het probleem is dat EA en DICE een stop op nieuwe servers hebben gezet totdat het allemaal weer fatsoenlijk draait. Ze zijn nu in het process van het activeren van de bestelde servers.
Je begint WoW symptomen te vertonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
Fucking kut zooi, heb ik ~3500 punten krijg ik lost connect to ea server.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je begint WoW symptomen te vertonen
ik heb een i5 in combi met een HD 4770 draait soepel hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
oei je 4850 wil misschien wel lastig gaan doen, ik heb ook die specs alleen ik heb er een 5770 ingegooid.
Zou bijna gaan denken dat zonder de unlocks er geen hond zou spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu voor niets lopen gamen.
en een recon die aanvalt dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ik ging altijd Engineer of Assault.
Recon en Medic vond ik altijd iets voor lafaards.
Maar nu ben ik niks meer.
Het geld is allemaal binnen en de server is bestelt. het is nu afwachten op wanneer ie online is. Zodra hij speelbaar is posten we het op het forum.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef maxamius het volgende:
he gasten ben tijdje afwezig geweest, ik hoor dat jullie bezig zijn een server op te zetten.
mocht er nog geld nodig zijn dan wil ik ook wel mee betalen.
en anders kom ik er wel gewoon spelen
heb je dezelfde videokaart als mij. Alleen word een keer hoog tijd dat ik mijn cpu ga vervangenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb een i5 in combi met een HD 4770 draait soepel hoor
ja klopt ja i5 is gewoon een wereld processor op dit momentquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:00 schreef Smight het volgende:
[..]
heb je dezelfde videokaart als mij. Alleen word een keer hoog tijd dat ik mijn cpu ga vervangenheb not een Intel Pentium D CPU 3.00GHz...
. Verklaart ook wel waarom ik af en toe wat lag in close combat
Mij interesseert K/D ratio niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef maxamius het volgende:
Kunnen ze niet is een keer stoppen met het medicen midden in een vuurgevecht, dan ga ik dood en maakt iemand me levend terwijl er 3 gasten op hem staan te schieten ben ik meteen weer dood. Me hele k/d ratio gaat er zo aan.
` ~quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Olle. het volgende:
welke hotkey hebben jullie met teamspeak ivm battlefield?
ik gebruik meestal caps lock maar misschien hebben jullie een betere
i7quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt ja i5 is gewoon een wereld processor op dit moment![]()
snel nieuwe kopen jongen!
Yeah true, maar daar komt bij dat ik dan meteen een nieuw moederbord en geheugen erbij moet aanschaffenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt ja i5 is gewoon een wereld processor op dit moment![]()
snel nieuwe kopen jongen!
en voeding misschien ook wel, nieuwste CPU's en videokaarten vragen heel wat meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Smight het volgende:
[..]
Yeah true, maar daar komt bij dat ik dan meteen een nieuw moederbord en geheugen erbij moet aanschaffendus nog fftjes sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |