Is mijn laptopquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Tja, een ei eronder leggen lijkt me dan weer niet zo'n goed plan
Zoals als eerder gezegd is kan je de TS server altijd joinen om te zorgen dat je weet waar de rest naar toe gaat, of als iemand wat nodig heeft (ammo/health) of dat je niet perongeluk iemand door zijn kop schiet omdat hij achter je spawnt en je schrik je dood (gebeurt vaakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
Ik wil wel op de TS server komen, maar mijn broertjes liggen te slapen.
Probeer s'avonds het geluidsniveau een beetje binnen de perken te houden.
quote:Eerste reactie op mijn stem in de TS was trouwens "Het is wel te horen dat je uit Twente komt"
Zal het maar als een compliment zien.
Je hebt gelijk! leef je uit, keukenprinses!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:27 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Is mijn laptopEn kladdig wordt het sowieso als ik dat ding als verlengstuk van mijn keuken ga gebruiken
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zoals als eerder gezegd is kan je de TS server altijd joinen om te zorgen dat je weet waar de rest naar toe gaat, of als iemand wat nodig heeft (ammo/health) of dat je niet perongeluk iemand door zijn kop schiet omdat hij achter je spawnt en je schrik je dood (gebeurt vaak)
[..]
Zeg dat eens tegen mij ik heb er genoeg kills op staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de RPG, met mines kan je geen mannetjes killen
Nee! je hoeft niet de betalen oid. Wordt gepatched.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Rubber2006 het volgende:
[..]
LE heb ik dus niet. Dus ik moet nog betalen voor die nieuwe maps ook
Moet toch echt me mic weer werkend krijgen dan kom ik ook ff mee lullen en knallenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Nuck.Chorris het volgende:
Weer een gezellige pot gehad vanavond en steeds meer mensen gaan de ts server gebruiken: de teller stond vanavond op 9 man. helaas missen we nog een paar mensen die we al wel voorbij hebben zien rennen ingame. schroom niet, wees niet bang om uwe stem ten gehore te brengen!
Bij de komende FoK! server zit een mumble server ingebakken. Dit heeft als voordeel dat er in mumble een overlay zit zodat je ingame kan zien wie er praat. Altijd handig als je de stemmen niet uit elkaar kan houden (bijna iedereen)
Hmm vanavond ff doen dan. Vanavond ook ff iedereen uit de op toevoegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Je moet hem zelf starten ja, dat heb ik gedaan
bij mijn weten nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zal vanavond met een beetje geluk ook weer even komen kijken..
De volgorde MW2 - BC2 is slecht, maar andersom werkt goed kan ik je vertellen
Is er nog behoefte aan een specifieke class voor FOK?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mijn weten niet
als je je maar kunt mengen en oohja wel goed je best doen!
al die klote snipers altijd...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
was leuk gister, moeten we vaker doen
er waren er wel een paar gefrustreerd van jullie zeg, alleen maar omdat ik ze regelmatig neerschoot met de recon
stiekem doe ik het ook wel, gewoon om m'n squadmates te kunnen reviven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Razorback het volgende:
2,5 volle FOK squads
Niet zo heel lang mee gedaan, werd beetje moe van de snipers
Later ff op een andere server gegaan waar ik iemand mooi stil zag staan klaar om ge-knived te worden.
Ik kijk even om me heen en zie niemand dus ik neem een sprintje richting me target.
Met nog een hele kleine afstand te gaan zie ik ineens een mannetje van links komen dus ik spring op me target af, trek me knive om die gast neer te halen en terwijl ik dat doe word ik neer geschoten.
Ik baaldevooral omdat ik hem ook gewoon met me geweer neer kon halen en daarna waarschijnlijk ook die andere erbij
![]()
Later stonden we te vechten als engineer om achter de tank te staan en die te repareren terwijl de kogels om je heen vliegen.
Binnenkort alleen nog ff TS regelen.
Engineer moet ik eerst betere primairy guns openen denk ik...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer ftw.
ik moet echt eens beginnen andere classes unlocken, maar heb daar geen zin in. En InFreddable we moeten als we die zandbank map gaan doen op quads gaan en tanks neerhalen.
slimste is dan om als je de 2de shotgun al hebt (die automatische)quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
Engineer moet ik eerst betere primairy guns openen denk ik...
vind die standaard gun niet echt fijn (en maar 20 kogels) maar dat zal ik nog wel moeten leren beheersen![]()
ik ben ook meestal aussult of sniperquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben altijd al close combat geweest.
als je midrange wil kies dan voor assault Olle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |