QOTSA? Where we're going we don't need no QOTSA!quote:
Vette picquote:
deze kant van het terrein stond er ook niet opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vette pic
Jammer dat de camping en de Alpha er niet op staan.
Kan je mensen die wel een kaartje hebben de schuld geven, maar je had ook zelf 21 februari om 10 uur achter je computer kunnen zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef Parafernalia het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort topics...En dit jaar ga ik wéér niet...omdat al die breezers weer eerder waren
2006 was zo leuk![]()
Net als 2001, 2002, 2003 en 2004.
Ik word altijd zo verdrietig van mensen die denken tot Augustus de tijd te hebben om een kaartje te kopenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef Parafernalia het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort topics...En dit jaar ga ik wéér niet...omdat al die breezers weer eerder waren
2006 was zo leuk![]()
Net als 2001, 2002, 2003 en 2004.
Tuurlijk...maar mijn vriendenkring is behoorlijk uit elkaar gevallen, en als je dan allemaal binnen één week een kaartje moet halen...dat lukt niet. Ken overigens nog genoeg mensen die gaan, dus echt een excuus is het niet...maar toch...tegenwoordig is alles al voordat de line up bekend is uitverkocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je mensen die wel een kaartje hebben de schuld geven, maar je had ook zelf 21 februari om 10 uur achter je computer kunnen zitten.
Dat kon elk jaar (vanaf 2001 dan, mijn eerste jaar), behalve dit jaar en vorig jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik word altijd zo verdrietig van mensen die denken tot Augustus de tijd te hebben om een kaartje te kopen
Alles?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tuurlijk...maar mijn vriendenkring is behoorlijk uit elkaar gevallen, en als je dan allemaal binnen één week een kaartje moet halen...dat lukt niet. Ken overigens nog genoeg mensen die gaan, dus echt een excuus is het niet...maar toch...tegenwoordig is alles al voordat de line up bekend is uitverkocht.
Dat is gewoon niet leuk meer
Lowlands 2008 was uitverkocht op 21 juniquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat kon elk jaar (vanaf 2001 dan, mijn eerste jaar), behalve dit jaar en vorig jaar
Ja, mijn vriendengroep ook, nu ga ik met 1 vriend. So what?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tuurlijk...maar mijn vriendenkring is behoorlijk uit elkaar gevallen, en als je dan allemaal binnen één week een kaartje moet halen...dat lukt niet. Ken overigens nog genoeg mensen die gaan, dus echt een excuus is het niet...maar toch...tegenwoordig is alles al voordat de line up bekend is uitverkocht.
Dat is gewoon niet leuk meer
Ja goed, meestal had ik mn kaartje wel voor die tijd. Maar om nou in februari al aan Lowlands te denken...tja..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands 2008 was uitverkocht op 21 juni
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja goed, meestal had ik mn kaartje wel voor die tijd. Maar om nou in februari al aan Lowlands te denken...tja..
Ik ben geen goede planner.
Met 1 vriend gaan lijkt me echt klote. Wij gingen altijd met een man of 20/25. Niet dat ik iedereen even goed kende, maar dikke lol op de camping, en altijd iemand die op capming is of mee wil naar het festivalterrein. Ideaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendengroep ook, nu ga ik met 1 vriend. So what?
Als je dat zo'n probleem vindt, koop je, zoals ik al zei, gewoon op de dag van verkoop een kaartje. Dan heb je dat probleem niet en hoef je ook niet zo te huilen dat alle kaartjes voor je neus zijn uitverkocht.
Loser!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]en we hebben nog wel zo goed ons best proberen te doen door deze reeks iedereen al vast wakker te maken
Ik heb een kaartje!quote:
Vorig jaar gingen wij ook met twintig man, en ik bleef toch altijd met hem over omdat wij precies hetzelfde luisteren en leuk vinden. En Lowlands is groot genoeg om met nog meer andere in contact te komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met 1 vriend gaan lijkt me echt klote. Wij gingen altijd met een man of 20/25. Niet dat ik iedereen even goed kende, maar dikke lol op de camping, en altijd iemand die op capming is of mee wil naar het festivalterrein. Ideaal.
Zo'n grote groep hoeft t natuurlijk niet te zijn...maar ik stel wel eisen wat betreft de groep.En ja, ik ken ook wel genoeg mensen die gaan, al is het veel los gedoe...misschien moet ik niet zeuren en gewoon een kaart kopen
Daar heeft het niet aan gelegen iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]en we hebben nog wel zo goed ons best proberen te doen door deze reeks iedereen al vast wakker te maken
Klopt ook, dat ken ik. Je hebt ook wel een punt. Maar toch..om nou een kaart te kopen terwijl je niet eens weet wie er gaan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen wij ook met twintig man, en ik bleef toch altijd met hem over omdat wij precies hetzelfde luisteren en leuk vinden. En Lowlands is groot genoeg om met nog meer andere in contact te komen.
Mwah, dat verschilt... als ik elke nacht 4 uur slaap ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Over wakker worden gesproken.. Hoeveel uur slaapt iedereen gemiddeld in het LL-weekend?
Uur of 5 per nacht denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Over wakker worden gesproken.. Hoeveel uur slaapt iedereen gemiddeld in het LL-weekend?
Zoiets inderdaad.. kon het maar langer, wordt of je tent uit gebrand, of je tent uit gedruppeld..quote:
ehm ik Lowlandsen gehad war ik in totaal, van donderdag tot en met maandag in totaal een uur of 10 geslapen hebquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Bij regen slaap ik wel door... maar die ZON! Lig je daar met je zweterige lijf in een saunatentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.. kon het maar langer, wordt of je tent uit gebrand, of je tent uit gedruppeld..
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bij regen slaap ik wel door... maar die ZON! Lig je daar met je zweterige lijf in een saunatent
Om half 4 gingen we slapen en om 7 uur brand je uit je nest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
met knallend onweer op de zondagavondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:28 schreef Parafernalia het volgende:
En toch, die mij die zon maar hoor! Heerlijk.![]()
In 2001 was het elke dag 30 graden...![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met knallend onweer op de zondagavond
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om half 4 gingen we slapen en om 7 uur brand je uit je nest.
Zo S.... ik heb ook nog geen kaartje, en ik ga wel huilen, en ik huil ook, wnat ik wil er heel graag heen en ik kijk die hard elke dag op ze website voor tickets. Dus doe svp niet blij dat jij er wel een hebt kunne kopen T___T bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendengroep ook, nu ga ik met 1 vriend. So what?
Als je dat zo'n probleem vindt, koop je, zoals ik al zei, gewoon op de dag van verkoop een kaartje. Dan heb je dat probleem niet en hoef je ook niet zo te huilen dat alle kaartjes voor je neus zijn uitverkocht.
Uur of 7 per nachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Volgens mij vergeet je ook mij niggertjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om half 4 gingen we slapen en om 7 uur brand je uit je nest.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze kant van het terrein stond er ook niet op
[ afbeelding ]
Me2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Totaal zo'n 16 uur slaap gepakt vorig jaar.
des te meer quality time als je wakker bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik kan gerust tot een uur of 12 in een van de zon brandende tent liggen tukkenpak dus vaak wel een uur of 8, maar heb dat ook echt nodig...
Lowlands is geen doordeweekse dagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik kan gerust tot een uur of 12 in een van de zon brandende tent liggen tukkenpak dus vaak wel een uur of 8, maar heb dat ook echt nodig...
Ik vraag me af waarom je het dan doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:36 schreef WalterSobchak het volgende:
Vorig jaar sliep ik van donderdag op vrijdag nog iets van 3 uur, maar daarna tot maandagmiddag niet.. Niet echt aan te raden.
Omdat er 's nachts zoveel leuks isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je het dan doet.
Ik hoor zoveel mensen: ah ik voel me zo kut ik ben zo brak blabla. En dan vraag ik: waarom ga je niet slapen? En dan krijg ik geen antwoord![]()
quote:Overigens heb ik vorig jaar prima geslapen, zo pas rond 10 uur stond de brandende zon op mijn tent, dat betekent dus zo'n 5 a 6 uur slaap!
En op donderdag slaap ik altijd heel vroegRond 2 uur ofzo.
Bij de Perry Sport vindt je ieder jaar weer goedkope backpacks die perfect zijn voor een weekendje Lowlands. Zodra je zo'n ding hebt snap je niet dat je dat ding niet jaren eerder hebt aangeschaftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef frame-saw het volgende:
Idd, ik vind feesten 's avonds leuk, maar hoeft niet per se tot diep in de morgen. En ik ben meestal vrij vroeg op het terrein, dus je moet af en toe ook rusten.
Ik moet trouwens echt eens een stoeltje met rugleuning meenemen want dat valt vies tegen, drie dagen geen steun in de rug![]()
Moet ik wel een backpack aanschaffen want mijn methodes tot nu toe zijn allemaal shit geweest
Heb een hekel aan wachten dus dan ga ik nog wel even wat langer bij de tent zitten..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Ritueel: naar de wc (halfuur in de rij staan en ik moet 's ochtends altijd meteen nodig), bij de wasbakken natplenzen en dan een uur bij de tent chillen alvorens naar het terrein te gaan. Soms nog croissantjes halen.
Thuis is het ook anders ja
Ik ben iemand met ongeveer dezelfde eigenschappen wat betreft de nodige spullen mee te sleuren, en mijn 45 liter backpack is toch wel ruimschoots genoeg zolang je maar geen handdoeken of dat soort grote spullen mee gaat nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Ritueel: naar de wc (halfuur in de rij staan en ik moet 's ochtends altijd meteen nodig), bij de wasbakken natplenzen en dan een uur bij de tent chillen alvorens naar het terrein te gaan. Soms nog croissantjes halen.
Hoe duur is een goede backpack eigenlijk? En hoeveel liter is ong. nodig? Ik ben geen grote pakker, alleen het broodnodige qua kleding en spul. Maar wel veel eten :p
Voor mannetjes is het plassen zoveel makkelijker. Even langs de rij lopen naar de pisgeulquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan wachten dus dan ga ik nog wel even wat langer bij de tent zitten..
Ik heb vorig jaar ook gewoon me kop onder de kraan gegooid ipv te gaan douchen.. maarja nothing beats een lekkere douche van een half uur
uit de tentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef julian6 het volgende:
Wat zijn jullie ochtendrituelen op lowlands? Thuis stap ik uit mijn bed, ga ik douchen, scheren, haar doen etc en daarna eten maar op lowlands was dat makkelijker gezegd dan gedaan. Drukte in het washok, Rijen van 10 meter en 2,40 betalen om eventjes te mogen douchen weerhielden mij ervan om deze rituelen uit te voeren wat ik toch wel een groot minpunt vond.
Ik heb een normale backpack en daarin is ruimte genoeg, ik prop meestal mijn tent ook in de backpack dus dan moet er ook voldoende ruimte zijn voor bergen etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Hoe duur is een goede backpack eigenlijk? En hoeveel liter is ong. nodig? Ik ben geen grote pakker, alleen het broodnodige qua kleding en spul. Maar wel veel eten :p
een rubberboot voldoet ook uitstekendquote:
Maar blaas je je wel dol.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een rubberboot voldoet ook uitstekend
Ik neem meestal wel een kleine handdoek mee, maar die neemt weinig ruimte inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik ben iemand met ongeveer dezelfde eigenschappen wat betreft de nodige spullen mee te sleuren, en mijn 45 liter backpack is toch wel ruimschoots genoeg zolang je maar geen handdoeken of dat soort grote spullen mee gaat nemen.
Er is in een groep van 20 man altijd wel iemand met een pomp. Ik ga mijn eigen luchtbed ook niet met mijn mond opblazenquote:
meestal komen ze wel ergens in de aanbieding en dan wordt dan meestal ook wel getipt in dit topicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Rond de zomervakantie zijn de tenten en luchtbedden iig wel in de aanbieding. Tassen vast ook wel.
Ik in 10 jaar ook niet. En tussendoor ook niet. Ik heb eigenlijk sinds LL 1 gewoon niet meer gedouchtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb in 4 jaar Lowlands nog nooit gedoucht
Twitter?quote:
Ik deed het gewoon bij mijn tent. Op het terrein kan inderdaad ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef itchycoo het volgende:
Tandenpoetsen heb ik afgelopen jaar trouwens op het terrein gedaan als het druk was bij de toiletgebouwen.![]()
[..]
Twitter?
http://mobile.twitter.com/basbncp/status/10569438381quote:
No shit..quote:
Dit jaar zeker een luchtbed mee, die harde kutmatjes zijn voor arbeidersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er is in een groep van 20 man altijd wel iemand met een pomp. Ik ga mijn eigen luchtbed ook niet met mijn mond opblazen
Wiens twitter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Op Twitter zie ik dat er vannacht om drie uur namen worden bekendgemaakt. Of het betrouwbaar is weer ik niet.
Link doet het volgens mij niet (op normale pc).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://mobile.twitter.com/basbncp/status/10569438381
Hij heeft het over ergens rechtsonderaan op de site.
Als je mobile weghaalt wel, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef onderjas het volgende:
[..]
Link doet het volgens mij niet (op normale pc).
Klopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef onderjas het volgende:
[..]
Link doet het volgens mij niet (op normale pc).
Wat is er nou weer mis met arbeiders?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit jaar zeker een luchtbed mee, die harde kutmatjes zijn voor arbeidersWat was dat kut vorig jaar.
Als ik twitter had had ik hem gezegt dat om die tijd bekend wordt gemaakt of turkijen bij de EU komt. (Hopelijk stemt hij PVV)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef julian6 het volgende:
Wie twittert even dat er vannacht om 4:30 een enorme zeer belangrijke cruciale wereldschokkende bekendmaking word gedaan?
Gefeliciteerd, je hebt officieel geen leven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ga speciaal mijn wekker zetten vannacht.
Wil ook zo'n tas... 2 jaar met 2-3 tassen sjouwen is veels te kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef frame-saw het volgende:
Oké dan wacht ik nog even. Heb ook al op MP gekeken en op zich zijn ze wel betaalbaar. 50 euro vind ik meer dan voldoende, ben ook maar een arme student
Ja, hij gelooft het. Mojo reageert ook meteen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Hij zei dat het in de berichtjes stond onderaan.Iedereen kan zo'n bericht plaatsen. Ik heb nu geplaatst dat Pearl Jam komt ( http://twitpic.com/18ydvi ). Kijken of hij het gelooft.
Daar is het inderdaad pas een dampende sauna, zon op tentgebouw, lekker vochtig en bomvol met mensen in rijen....... daar kom je heerlijk schoon uit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed het gewoon bij mijn tent. Op het terrein kan inderdaad ook gewoon.
Ik mijd het WC-gebouw gewoon aangezien dat sinds 08:00 vergeven is van de schijtgeur en een rij mensen. Ik ga wel op het terrein
Dat is dus ook niet waar, want dat had ik geplaatst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef rubbereend het volgende:
Alsof Mojo Pearl Jam twee festivals in Nederland laat headlinen
Hoezo dat? LL is toch het belangrijkste in je leven, daar wil ik best mijn nachtrust voor missen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt officieel geen leven.
Boys Noize en 2 Many DJ's kan je wel vergetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef Noxa het volgende:
Namen? Namen? Jan Jaap van der Wal komt iig. Maar echt warm of koud wordt je daar ook niet van.
Ik stem voor Boys Noize, 2 Many DJ's, Boemklatsch, High Rankin (heeft laatst de Tivoli uitgewoont, The Producer (voor het beter rag en stamp werk) en om ff wat lateraal te denken.... David Guetta?
The DJ Producer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef Noxa het volgende:
Namen? Namen? Jan Jaap van der Wal komt iig. Maar echt warm of koud wordt je daar ook niet van.
Ik stem voor Boys Noize, 2 Many DJ's, Boemklatsch, High Rankin (heeft laatst de Tivoli uitgewoont, The Producer (voor het beter rag en stamp werk) en om ff wat lateraal te denken.... David Guetta?
LL is niet het belangrijkste is mijn leven nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:48 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Hoezo dat? LL is toch het belangrijkste in je leven, daar wil ik best mijn nachtrust voor missen.
Sarcasme ook niet zo te zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
The DJ Producer?
[..]
LL is niet het belangrijkste is mijn leven nee.
wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef vaasinbloem het volgende:
Kan ik namen checken als ik 's ochtends mijn broodjes smeer, of was dat bullshit dat om 3 uur?
Ja, nouquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef rubbereend het volgende:
toffe namen zijn er bij gekomen vannacht
Je hebt gewoon de wekker gezet, geef het maar toequote:Op woensdag 17 maart 2010 02:58 schreef frame-saw het volgende:
Ik wacht evengoed drie minuten nog op bullshit.
(ja ik was nog wakker hoor)
Nee hoor, ze zijn er al.quote:
Nou ja, dat was ook niet echt de bedoeling en een combinatie van factoren. De belangrijkste factor was een grote hoeveelheid uppers. Verder hou ik wel van het nachtprogramma, dus ik ben tot 5 uur op het terrein. Daarna nog even naar de 24-uurstent, en dan nog even chillen op de camping. Dan lig je er voor 8-en niet in. Als je dan met veel moeite in slaap bent gevallen om een uur of 9, en na 3 kwartier fik je alweer uit je tent/de buren beginnen te trommelen/de andere buren beginnnen keiharde gabber te draaien, dan pak je nog een halve liter en je neemt een lijn, en gaat weer vrolijk verder. 2 nachten overslaan is best te doen, je wil alleen niet weten hoe ik er maandagochtend bij liep. Gelukkig vond mij chauffeur het prima om om 8 uur 's ochtends te vertrekken, dus lag ik om 10 uur in coma in mn eigen bed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je het dan doet.
Ik hoor zoveel mensen: ah ik voel me zo kut ik ben zo brak blabla. En dan vraag ik: waarom ga je niet slapen? En dan krijg ik geen antwoord![]()
Overigens heb ik vorig jaar prima geslapen, zo pas rond 10 uur stond de brandende zon op mijn tent, dat betekent dus zo'n 5 a 6 uur slaap!
En op donderdag slaap ik altijd heel vroegRond 2 uur ofzo.
Nach en dagrust, moet wel ff flink bijkomen he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef rubbereend het volgende:
die nachtrust van maandag op dinsdag na Lowlands
Die was heerlijk iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef rubbereend het volgende:
die nachtrust van maandag op dinsdag na Lowlands
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook niet echt de bedoeling en een combinatie van factoren. De belangrijkste factor was een grote hoeveelheid uppers. Verder hou ik wel van het nachtprogramma, dus ik ben tot 5 uur op het terrein. Daarna nog even naar de 24-uurstent, en dan nog even chillen op de camping. Dan lig je er voor 8-en niet in. Als je dan met veel moeite in slaap bent gevallen om een uur of 9, en na 3 kwartier fik je alweer uit je tent/de buren beginnen te trommelen/de andere buren beginnnen keiharde gabber te draaien, dan pak je nog een halve liter en je neemt een lijn, en gaat weer vrolijk verder. 2 nachten overslaan is best te doen, je wil alleen niet weten hoe ik er maandagochtend bij liep. Gelukkig vond mij chauffeur het prima om om 8 uur 's ochtends te vertrekken, dus lag ik om 10 uur in coma in mn eigen bed.
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook niet echt de bedoeling en een combinatie van factoren. De belangrijkste factor was een grote hoeveelheid uppers. Verder hou ik wel van het nachtprogramma, dus ik ben tot 5 uur op het terrein. Daarna nog even naar de 24-uurstent, en dan nog even chillen op de camping. Dan lig je er voor 8-en niet in. Als je dan met veel moeite in slaap bent gevallen om een uur of 9, en na 3 kwartier fik je alweer uit je tent/de buren beginnen te trommelen/de andere buren beginnnen keiharde gabber te draaien, dan pak je nog een halve liter en je neemt een lijn, en gaat weer vrolijk verder. 2 nachten overslaan is best te doen, je wil alleen niet weten hoe ik er maandagochtend bij liep. Gelukkig vond mij chauffeur het prima om om 8 uur 's ochtends te vertrekken, dus lag ik om 10 uur in coma in mn eigen bed.
Wij komen meestal pas na het avondeten thuis dus dan is het douchen een biertje en naar bedquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die was heerlijk idd![]()
Ik ben blij dat er niemand thuis was toen ik thuis kwam van LL. Ik moet er zoo brak uit hebben gezien. Eerst heerlijk een uur douchen, haren wassen, inzepen, tanden poetsen etc totdat ik er weer tiptop uitzie (en dan voel ik me ook top) en daarna uitgebreid ontbijten![]()
[..]
![]()
na de laatste DJ's wordt vanaf 5 uur het laatste deel van terrein leeggeveegd.quote:Nog een vraagje, gaat het terrein dagelijks een aantal uur dicht? Hoelaat is dat?
Oké dan begrijp ik het.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oké dan begrijp ik het.
Ik ken iemand die het zonder drugs (naast alcohol, nicotine en cafeïne dan) deed. En daarna nog een introweek had!
Rond 4/half 5 volgens mij. Dan is het wel altijd het leukst op het terrein.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die was heerlijk idd![]()
Ik ben blij dat er niemand thuis was toen ik thuis kwam van LL. Ik moet er zoo brak uit hebben gezien. Eerst heerlijk een uur douchen, haren wassen, inzepen, tanden poetsen etc totdat ik er weer tiptop uitzie (en dan voel ik me ook top) en daarna uitgebreid ontbijten![]()
[..]
![]()
Nog een vraagje, gaat het terrein dagelijks een aantal uur dicht? Hoelaat is dat?
Bazen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef itchycoo het volgende:
Ik hoorde afgelopen jaar op maandagochtend, rond half 8 uit de walkietalkie van een medewerker komen: "Kan ik wat extra mensen krijgen bij de India? Er hebben zich hier een aantal bezoekers verstopt".
Neeee we willen niet wegquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef itchycoo het volgende:
Ik hoorde afgelopen jaar op maandagochtend, rond half 8 uit de walkietalkie van een medewerker komen: "Kan ik wat extra mensen krijgen bij de India? Er hebben zich hier een aantal bezoekers verstopt".
Ben benieuwd of die dit jaar nog welkom zijn... Daar kunnen ze toch behoorlijk lastig over doen bij de organisatie.quote:
Onnodig je klanten opfokken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef febster het volgende:
Even hypotetisch he:
Lowlands is dus uitverkocht. Waarom dan nog namen op de site zetten? Waarom niet in juni/juli een nrc next met het volledige programma en namen? Dan wordt iedereen gek ondertussen en is wel eens wat 'anders', waar lowlands voor wil staan.
Aankondigingen van dit jaar beïnvloeden de kaartverkoop. Rumors zijn goed, en af en toe aankondigen houdt de naam 'lowlands' actiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef febster het volgende:
Even hypotetisch he:
Lowlands is dus uitverkocht. Waarom dan nog namen op de site zetten? Waarom niet in juni/juli een nrc next met het volledige programma en namen? Dan wordt iedereen gek ondertussen en is wel eens wat 'anders', waar lowlands voor wil staan.
Die klanten hebben vertrouwen in je, anders kopen ze niet 55.000 kaarten op als er maar 3 namen bekend zijn.quote:
Net even bekeken, ken er geen een band van.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef Inverted_World het volgende:
Geniaal kom ik er net achter dat de helft van de line-up waar ik op hoopte dat ze op lowlands staan ook in rotterdam op motel mozaique komen, meteen kaarten gekocht
Jizz in my pants.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef HAL9000S het volgende:
Heb vernomen dat er een behoorlijke kans is op Massive attack met daarvoor the XX.
Vannacht om 3 uur?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
Massive attack is zeker, the XX vrijwel zekerBevestiging volgt nog.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
Dag mensen
[wedstrijd] Wie kan het langste zonder fok
Leuke namen maar moet toch eerst die bevestiging zien voordat ik het wil gelovenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
Haha of all people...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
Dag mensen
[wedstrijd] Wie kan het langste zonder fok
We'll see...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:04 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Leuke namen maar moet toch eerst die bevestiging zien voordat ik het wil geloven
Het is toch wel 's-morgens-in-het-gras-liggen-voor-de-india-met-de-eerste-koffie-van-de-dag waardig dacht ik zoquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:16 schreef viagraap het volgende:
The XX live lijkt me nou echt saai. Niet eens een lekker-chillen-op-de-heuvel-avec-bier waardig.
Mumford & Sonsquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef onderjas het volgende:
[..]
Net even bekeken, ken er geen een band van.
Bron? Buiten dat er een gat zit in hun tourschema?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
Het is een heel leuk festivalquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mumford & Sons
Angus & Julia Stone
Band of Horses
Fink
Noah and the Whale
Zijn toch redelijk bekende namen, zeker de eerste van het lijstje is al vaak genoemt in de LL topics. However ik ben benieuwd, ben nog nooit op dat festival geweest, maar wel blij dat ik kaarten heb.
Verder is het een leuk voorproefje op lowlands
Goede bekende van me die voor Virgin werkt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bron? Buiten dat er een gat zit in hun tourschema?
2 many dj's op Lowlands vorig jaar was ook baas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een heel leuk festival
Dit was vorig jaar bij 2 Many DJ's die er ook stonden. Podium invasion
[ afbeelding ]
Kans lijkt me sowieso redelijk aangezien ze allebei een albumrelease hebben gehad afgelopen tijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bron? Buiten dat er een gat zit in hun tourschema?
Je denkt toch niet echt dat die in de Alpha gaan staan he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef frame-saw het volgende:
'De afgelopen tijd'? Die van The xx is tegen die tijd wel een jaar uit toch? Nouja, album is top maar live.. nee doei. Zie ze al staan in de Alpha, dan is het nog kutter.
Dunno, groeiende populariteit enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat die in de Alpha gaan staan he?
India of Bravo. Dat Paradiso vol staat zegt niet altijd watquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dunno, groeiende populariteit enzo.
Ben ook niet echt op de hoogtes van wat hip is in NL hoor
Maar volgens mij was Paradiso wel vrij snel uitverkocht.
Als ze komen moeten ze in India staan vind ik, maar die is weer te klein.
zijn dat niet de namen voor motel mozaiquequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mumford & Sons
Angus & Julia Stone
Band of Horses
Fink
Noah and the Whale
Zijn toch redelijk bekende namen, zeker de eerste van het lijstje is al vaak genoemt in de LL topics. However ik ben benieuwd, ben nog nooit op dat festival geweest, maar wel blij dat ik kaarten heb.
Ja, daar ging het ook overquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
zijn dat niet de namen voor motel mozaique
Block party kreeg ook 2 x de paradiso vol en waren ook Alpha act.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
India of Bravo. Dat Paradiso vol staat zegt niet altijd wat
En dus....? Ik snap je redenering nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef portie het volgende:
[..]
Block party kreeg ook 2 x de paradiso vol en waren ook Alpha act.
Mumford & Sons is altijd goed. Fink is een top singer-songwriter, met een toffe stijl en geweldige stem.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mumford & Sons
Angus & Julia Stone
Band of Horses
Fink
Noah and the Whale
Nou ja, het kan dus wel... als jij paradiso uitverkoopt in begin van dit jaar dat je dan gewoon in de alpha gaat staan. Ik zou het niet ondenkbaar vinden als ze de alpha gingen openen. Liever zet je de xx gewoon in de india.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dus....? Ik snap je redenering niet
Nouja ze zullen toch eerst gaan (Europees) touren. Niet dat ze dat al deden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef frame-saw het volgende:
'De afgelopen tijd'? Die van The xx is tegen die tijd wel een jaar uit toch? Nouja, album is top maar live.. nee doei. Zie ze al staan in de Alpha, dan is het nog kutter.
Pas de laatste keer dat ze op Lowlands waren, stonden ze in Alpha.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef portie het volgende:
[..]
Block party kreeg ook 2 x de paradiso vol en waren ook Alpha act.
Maar in datzelfde jaar stonden ze in de Paradisoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:56 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Pas de laatste keer dat ze op Lowlands waren, stonden ze in Alpha.
Maar toen hadden ze al op LL gestaan en waren ze groter en bekenderquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:13 schreef portie het volgende:
[..]
Maar in datzelfde jaar stonden ze in de Paradiso
Of Plain White T's in 2008quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef frame-saw het volgende:
En ik denk ook niet dat ze echt in de Alpha staan, maar ik zei 'ik zie ze er al staan'Zo dus (die smilie kan ik niet maken met mijn mobiel). Maar het is een mogelijkheid, al krijg je dan taferelen als Enter Shikari of Maxïmo Park vorig jaar, wat een flops waren dat
Maxïmo Park had natuurlijk wel een onmogelijke act om tegen op te boksen. Ik zou er zeker heen zijn gegaan als ik niet zo nieuwsgierig was geweest naar Them Crooked Vultures.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef frame-saw het volgende:
En ik denk ook niet dat ze echt in de Alpha staan, maar ik zei 'ik zie ze er al staan'Zo dus (die smilie kan ik niet maken met mijn mobiel). Maar het is een mogelijkheid, al krijg je dan taferelen als Enter Shikari of Maxïmo Park vorig jaar, wat een flops waren dat
Ik ook. Al stond ik niet vooraan, heb me ergens tot halverwege dat veld waar de Grolsch staat tegen de mensen moeten opboksenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef portie het volgende:
Ik ben bij beiden geweest. Bij TCV redelijk vooraan en toen naar de Alpha gelopen om zo weer vooraan te staan bij Maxïmo park. Maar dat was wel ergggggggggggggg leeg daar.
Maar lowlands is al binnen 10 dagen uitverkocht dus concurrentie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Lowlands krijgt een concurrent. Het LOTS Festival is een week erna op dezelfde plek. Kaartverkoop start volgende week.
Zouden ze de moeite nemen om alles op te ruimen voor LOTS?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Lowlands krijgt een concurrent. Het LOTS Festival is een week erna op dezelfde plek. Kaartverkoop start volgende week.
Ben benieuwd danquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat voor soort bands moeten we daarop verwachten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Het wordt een soort van Woodstock met Top Pop bands en uitstapjes naar tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat voor soort bands moeten we daarop verwachten?
Is nog niet bekend: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10967quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat voor soort bands moeten we daarop verwachten?
Levensgenieters en bourgondiers. Dat is gewoon synoniem voor lallend zachte G volk. Oude dronken Brabo's-festival dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef Grobbel het volgende:
Lowlands voor oude mensen dus.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Levensgenieters en bourgondiers. Dat is gewoon synoniem voor lallend zachte G volk. Oude dronken Brabo's-festival dus.
Pinkpopquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is gewoon synoniem voor lallend zachte G volk. Oude dronken Brabo's-festival dus.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Levensgenieters en bourgondiers. Dat is gewoon synoniem voor lallend zachte G volk. Oude dronken Brabo's-festival dus.
prima, volgend jaar dalen de service kosten en blijft het Lowlands kaartje even duur?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef zonisdegod het volgende:
did someone say Woodstock </horny grandpa family guy>
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef itchycoo het volgende:
mogen ze wel heel snel nieuw gras neerleggen overal
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Laat ze nu trouwens maar even met nieuwe namen komen! LL is tenslotte al over 5 maanden
Gaat gewoon om winst, als er markt voor is en mensen blijven toch komen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima, volgend jaar dalen de service kosten en blijft het Lowlands kaartje even duur?
zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima, volgend jaar dalen de service kosten en blijft het Lowlands kaartje even duur?
kaartjes bedoel je (: T_T *zucht*quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Laat ze nu trouwens maar even met nieuwe namen komen! LL is tenslotte al over 5 maanden
quote:
quote:Zijn we aangekomen bij de laatste zomermaand, augustus. De eerste twee weken van de maand zullen uitermate zonnig gaan verlopen. Temperaturen kunnen gaan oplopen tot zo'n 27 a 29 graden in het westen en in het binnenland is het mogelijk dat de 35 graden zelfs gehaald wordt. Over hittegolven ga ik niet praten en dat komt doordat het alleen maar bevestigd wordt als het in De Bilt gemeten wordt. De eerste twee weken van de maand augustus zullen ook droog gaan verlopen, maar dat zal in de laatste twee weken van de maand ruimschoots goedgemaakt worden. De laatste twee weken staan in het teken van buien. De buien zullen zwaar van karakter zijn dus met onweer, hagel, windstoten en een grote hoeveelheid regen. Een perfecte maand voor ons als onweer-onliner zijnde dus!
Wil er ook nog iemand ff de Enkhuizer almanak op na slaanquote:
Ze voorspellen het ook niet hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik geloof er ook nog geen zak van, alsof iemand dat nu al kan voorspellen. Ze kunnen nauwelijks het weer van morgen voorspellen.
Die gast had toen ook voorspelt dat hier vrij recent nog 15 centimeter sneeuw zou gaan vallen. Uiteindelijk scheen de zon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik geloof er ook nog geen zak van, alsof iemand dat nu al kan voorspellen. Ze kunnen nauwelijks het weer van morgen voorspellen.
Dan heb je Orson (...wie?) zeker niet meegemaaktquote:
Volgens mij was dat toen ze nog niet zo populair waren, 2007 geloof ik? Toen was het aardig leeg ja, ik was er wel maar ik weet niet meer of het goed of slecht was. Niet interessant iig :pquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb je Orson (...wie?) zeker niet meegemaakt. Alsof ze voor een select gezelschap aan het soundchecken waren, gezellig sfeertje
. Geloof ook dat Kings Of Leon de Alpha snel hadden leeggespeeld.
Bij Orson (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb je Orson (...wie?) zeker niet meegemaakt. Alsof ze voor een select gezelschap aan het soundchecken waren, gezellig sfeertje
. Geloof ook dat Kings Of Leon de Alpha snel hadden leeggespeeld.
Ja, ze openden en dat is voor mij de beste opening ooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:40 schreef Grobbel het volgende:
Wolfmother stond toen toch niet in de Alpha? Of vergis ik me nu?
edit: klaarblijkelijk zit ik mis.http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=29080997&news=29685092
Klopt, toen hadden ze net een bescheiden hitje met 'On Call'. Was ook midden op de dag, volgens mij met redelijk goed weer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen ze nog niet zo populair waren, 2007 geloof ik? Toen was het aardig leeg ja, ik was er wel maar ik weet niet meer of het goed of slecht was. Niet interessant iig :p
Ik vond hem ook erg vet Ja, springen in een deels lege Alpha, ik stond vooraan bij het Hek en lowlands kon al niet meer stukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze openden en dat is voor mij de beste opening ooit
Ik leerde het op donderdagavond kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Ik donderdag middag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik leerde het op donderdagavond kennen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Mr.DD het volgende:
Jongens, om 21:42 zijn er nieuwe namen
Ben jij familie van Wilko Terwijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was in de tijd dat ik naar bands ging luisteren als de naam me aanstond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik leerde het op donderdagavond kennen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Mr.DD het volgende:
Jongens, om 21:42 zijn er nieuwe namen
Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan smokkel ik wel mijn ranja-siroop naar binnen. Malt bierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Oei, ik heb juist gehoord dat dit jaar alcoholvrij is. Misschien malt bier dan?
Ja vast.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Oei, ik heb juist gehoord dat dit jaar alcoholvrij is. Misschien malt bier dan?
Boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Ik neem altijd van die afsluitbare broodzakjes mee zoiets waar je wiet in bewaart. Voor me telefoon en portemonnee dan blijven ze droog. Dat de rest nat word boeit me niks.
Hoe gaan jullie om met regen?
Heel hysterisch of juist niet.
Ik ga dan schuilenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Niet heel hysterisch. Ik bleef heel kalm toen onze tent in 2008 op zondag was doorgelekt. Vriendin niet, die werd helemaal gek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Ik neem altijd van die afsluitbare broodzakjes mee zoiets waar je wiet in bewaart. Voor me telefoon en portemonnee dan blijven ze droog. Dat de rest nat word boeit me niks.
Pulled Apart By Horses woensdag gezien als voorprogramma bij BRS.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Hardnekkige geruchten Pulled Apart By Horses en Tim Knol. Die eerste heb ik nog nooit van gehoord en Knol heb ik nog nooit geluisterd.
Nouja. Live kon ik de verschillende nummers niet onderscheidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |