quote:
quote:Zijn we aangekomen bij de laatste zomermaand, augustus. De eerste twee weken van de maand zullen uitermate zonnig gaan verlopen. Temperaturen kunnen gaan oplopen tot zo'n 27 a 29 graden in het westen en in het binnenland is het mogelijk dat de 35 graden zelfs gehaald wordt. Over hittegolven ga ik niet praten en dat komt doordat het alleen maar bevestigd wordt als het in De Bilt gemeten wordt. De eerste twee weken van de maand augustus zullen ook droog gaan verlopen, maar dat zal in de laatste twee weken van de maand ruimschoots goedgemaakt worden. De laatste twee weken staan in het teken van buien. De buien zullen zwaar van karakter zijn dus met onweer, hagel, windstoten en een grote hoeveelheid regen. Een perfecte maand voor ons als onweer-onliner zijnde dus!
Wil er ook nog iemand ff de Enkhuizer almanak op na slaanquote:
Ze voorspellen het ook niet hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik geloof er ook nog geen zak van, alsof iemand dat nu al kan voorspellen. Ze kunnen nauwelijks het weer van morgen voorspellen.
Die gast had toen ook voorspelt dat hier vrij recent nog 15 centimeter sneeuw zou gaan vallen. Uiteindelijk scheen de zon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik geloof er ook nog geen zak van, alsof iemand dat nu al kan voorspellen. Ze kunnen nauwelijks het weer van morgen voorspellen.
Dan heb je Orson (...wie?) zeker niet meegemaaktquote:
Volgens mij was dat toen ze nog niet zo populair waren, 2007 geloof ik? Toen was het aardig leeg ja, ik was er wel maar ik weet niet meer of het goed of slecht was. Niet interessant iig :pquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb je Orson (...wie?) zeker niet meegemaakt. Alsof ze voor een select gezelschap aan het soundchecken waren, gezellig sfeertje
. Geloof ook dat Kings Of Leon de Alpha snel hadden leeggespeeld.
Bij Orson (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb je Orson (...wie?) zeker niet meegemaakt. Alsof ze voor een select gezelschap aan het soundchecken waren, gezellig sfeertje
. Geloof ook dat Kings Of Leon de Alpha snel hadden leeggespeeld.
Ja, ze openden en dat is voor mij de beste opening ooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:40 schreef Grobbel het volgende:
Wolfmother stond toen toch niet in de Alpha? Of vergis ik me nu?
edit: klaarblijkelijk zit ik mis.http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=29080997&news=29685092
Klopt, toen hadden ze net een bescheiden hitje met 'On Call'. Was ook midden op de dag, volgens mij met redelijk goed weer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen ze nog niet zo populair waren, 2007 geloof ik? Toen was het aardig leeg ja, ik was er wel maar ik weet niet meer of het goed of slecht was. Niet interessant iig :p
Ik vond hem ook erg vet Ja, springen in een deels lege Alpha, ik stond vooraan bij het Hek en lowlands kon al niet meer stukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze openden en dat is voor mij de beste opening ooit
Ik leerde het op donderdagavond kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Ik donderdag middag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik leerde het op donderdagavond kennen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Mr.DD het volgende:
Jongens, om 21:42 zijn er nieuwe namen
Ben jij familie van Wilko Terwijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was in de tijd dat ik naar bands ging luisteren als de naam me aanstond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik leerde het op donderdagavond kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |