Volgens mij vergeet je ook mij niggertjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om half 4 gingen we slapen en om 7 uur brand je uit je nest.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze kant van het terrein stond er ook niet op
[ afbeelding ]
Me2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Totaal zo'n 16 uur slaap gepakt vorig jaar.
des te meer quality time als je wakker bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik kan gerust tot een uur of 12 in een van de zon brandende tent liggen tukkenpak dus vaak wel een uur of 8, maar heb dat ook echt nodig...
Lowlands is geen doordeweekse dagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik kan gerust tot een uur of 12 in een van de zon brandende tent liggen tukkenpak dus vaak wel een uur of 8, maar heb dat ook echt nodig...
Ik vraag me af waarom je het dan doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:36 schreef WalterSobchak het volgende:
Vorig jaar sliep ik van donderdag op vrijdag nog iets van 3 uur, maar daarna tot maandagmiddag niet.. Niet echt aan te raden.
Omdat er 's nachts zoveel leuks isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je het dan doet.
Ik hoor zoveel mensen: ah ik voel me zo kut ik ben zo brak blabla. En dan vraag ik: waarom ga je niet slapen? En dan krijg ik geen antwoord![]()
quote:Overigens heb ik vorig jaar prima geslapen, zo pas rond 10 uur stond de brandende zon op mijn tent, dat betekent dus zo'n 5 a 6 uur slaap!
En op donderdag slaap ik altijd heel vroegRond 2 uur ofzo.
Bij de Perry Sport vindt je ieder jaar weer goedkope backpacks die perfect zijn voor een weekendje Lowlands. Zodra je zo'n ding hebt snap je niet dat je dat ding niet jaren eerder hebt aangeschaftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef frame-saw het volgende:
Idd, ik vind feesten 's avonds leuk, maar hoeft niet per se tot diep in de morgen. En ik ben meestal vrij vroeg op het terrein, dus je moet af en toe ook rusten.
Ik moet trouwens echt eens een stoeltje met rugleuning meenemen want dat valt vies tegen, drie dagen geen steun in de rug![]()
Moet ik wel een backpack aanschaffen want mijn methodes tot nu toe zijn allemaal shit geweest
Heb een hekel aan wachten dus dan ga ik nog wel even wat langer bij de tent zitten..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Ritueel: naar de wc (halfuur in de rij staan en ik moet 's ochtends altijd meteen nodig), bij de wasbakken natplenzen en dan een uur bij de tent chillen alvorens naar het terrein te gaan. Soms nog croissantjes halen.
Thuis is het ook anders ja
Ik ben iemand met ongeveer dezelfde eigenschappen wat betreft de nodige spullen mee te sleuren, en mijn 45 liter backpack is toch wel ruimschoots genoeg zolang je maar geen handdoeken of dat soort grote spullen mee gaat nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Ritueel: naar de wc (halfuur in de rij staan en ik moet 's ochtends altijd meteen nodig), bij de wasbakken natplenzen en dan een uur bij de tent chillen alvorens naar het terrein te gaan. Soms nog croissantjes halen.
Hoe duur is een goede backpack eigenlijk? En hoeveel liter is ong. nodig? Ik ben geen grote pakker, alleen het broodnodige qua kleding en spul. Maar wel veel eten :p
Voor mannetjes is het plassen zoveel makkelijker. Even langs de rij lopen naar de pisgeulquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan wachten dus dan ga ik nog wel even wat langer bij de tent zitten..
Ik heb vorig jaar ook gewoon me kop onder de kraan gegooid ipv te gaan douchen.. maarja nothing beats een lekkere douche van een half uur
uit de tentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef julian6 het volgende:
Wat zijn jullie ochtendrituelen op lowlands? Thuis stap ik uit mijn bed, ga ik douchen, scheren, haar doen etc en daarna eten maar op lowlands was dat makkelijker gezegd dan gedaan. Drukte in het washok, Rijen van 10 meter en 2,40 betalen om eventjes te mogen douchen weerhielden mij ervan om deze rituelen uit te voeren wat ik toch wel een groot minpunt vond.
Ik heb een normale backpack en daarin is ruimte genoeg, ik prop meestal mijn tent ook in de backpack dus dan moet er ook voldoende ruimte zijn voor bergen etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Hoe duur is een goede backpack eigenlijk? En hoeveel liter is ong. nodig? Ik ben geen grote pakker, alleen het broodnodige qua kleding en spul. Maar wel veel eten :p
een rubberboot voldoet ook uitstekendquote:
Maar blaas je je wel dol.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een rubberboot voldoet ook uitstekend
Ik neem meestal wel een kleine handdoek mee, maar die neemt weinig ruimte inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik ben iemand met ongeveer dezelfde eigenschappen wat betreft de nodige spullen mee te sleuren, en mijn 45 liter backpack is toch wel ruimschoots genoeg zolang je maar geen handdoeken of dat soort grote spullen mee gaat nemen.
Er is in een groep van 20 man altijd wel iemand met een pomp. Ik ga mijn eigen luchtbed ook niet met mijn mond opblazenquote:
meestal komen ze wel ergens in de aanbieding en dan wordt dan meestal ook wel getipt in dit topicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Rond de zomervakantie zijn de tenten en luchtbedden iig wel in de aanbieding. Tassen vast ook wel.
Ik in 10 jaar ook niet. En tussendoor ook niet. Ik heb eigenlijk sinds LL 1 gewoon niet meer gedouchtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb in 4 jaar Lowlands nog nooit gedoucht
Twitter?quote:
Ik deed het gewoon bij mijn tent. Op het terrein kan inderdaad ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef itchycoo het volgende:
Tandenpoetsen heb ik afgelopen jaar trouwens op het terrein gedaan als het druk was bij de toiletgebouwen.![]()
[..]
Twitter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |