QOTSA? Where we're going we don't need no QOTSA!quote:
Vette picquote:
deze kant van het terrein stond er ook niet opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vette pic
Jammer dat de camping en de Alpha er niet op staan.
Kan je mensen die wel een kaartje hebben de schuld geven, maar je had ook zelf 21 februari om 10 uur achter je computer kunnen zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef Parafernalia het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort topics...En dit jaar ga ik wéér niet...omdat al die breezers weer eerder waren
2006 was zo leuk![]()
Net als 2001, 2002, 2003 en 2004.
Ik word altijd zo verdrietig van mensen die denken tot Augustus de tijd te hebben om een kaartje te kopenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef Parafernalia het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort topics...En dit jaar ga ik wéér niet...omdat al die breezers weer eerder waren
2006 was zo leuk![]()
Net als 2001, 2002, 2003 en 2004.
Tuurlijk...maar mijn vriendenkring is behoorlijk uit elkaar gevallen, en als je dan allemaal binnen één week een kaartje moet halen...dat lukt niet. Ken overigens nog genoeg mensen die gaan, dus echt een excuus is het niet...maar toch...tegenwoordig is alles al voordat de line up bekend is uitverkocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je mensen die wel een kaartje hebben de schuld geven, maar je had ook zelf 21 februari om 10 uur achter je computer kunnen zitten.
Dat kon elk jaar (vanaf 2001 dan, mijn eerste jaar), behalve dit jaar en vorig jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik word altijd zo verdrietig van mensen die denken tot Augustus de tijd te hebben om een kaartje te kopen
Alles?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tuurlijk...maar mijn vriendenkring is behoorlijk uit elkaar gevallen, en als je dan allemaal binnen één week een kaartje moet halen...dat lukt niet. Ken overigens nog genoeg mensen die gaan, dus echt een excuus is het niet...maar toch...tegenwoordig is alles al voordat de line up bekend is uitverkocht.
Dat is gewoon niet leuk meer
Lowlands 2008 was uitverkocht op 21 juniquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat kon elk jaar (vanaf 2001 dan, mijn eerste jaar), behalve dit jaar en vorig jaar
Ja, mijn vriendengroep ook, nu ga ik met 1 vriend. So what?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tuurlijk...maar mijn vriendenkring is behoorlijk uit elkaar gevallen, en als je dan allemaal binnen één week een kaartje moet halen...dat lukt niet. Ken overigens nog genoeg mensen die gaan, dus echt een excuus is het niet...maar toch...tegenwoordig is alles al voordat de line up bekend is uitverkocht.
Dat is gewoon niet leuk meer
Ja goed, meestal had ik mn kaartje wel voor die tijd. Maar om nou in februari al aan Lowlands te denken...tja..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands 2008 was uitverkocht op 21 juni
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja goed, meestal had ik mn kaartje wel voor die tijd. Maar om nou in februari al aan Lowlands te denken...tja..
Ik ben geen goede planner.
Met 1 vriend gaan lijkt me echt klote. Wij gingen altijd met een man of 20/25. Niet dat ik iedereen even goed kende, maar dikke lol op de camping, en altijd iemand die op capming is of mee wil naar het festivalterrein. Ideaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendengroep ook, nu ga ik met 1 vriend. So what?
Als je dat zo'n probleem vindt, koop je, zoals ik al zei, gewoon op de dag van verkoop een kaartje. Dan heb je dat probleem niet en hoef je ook niet zo te huilen dat alle kaartjes voor je neus zijn uitverkocht.
Loser!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]en we hebben nog wel zo goed ons best proberen te doen door deze reeks iedereen al vast wakker te maken
Ik heb een kaartje!quote:
Vorig jaar gingen wij ook met twintig man, en ik bleef toch altijd met hem over omdat wij precies hetzelfde luisteren en leuk vinden. En Lowlands is groot genoeg om met nog meer andere in contact te komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met 1 vriend gaan lijkt me echt klote. Wij gingen altijd met een man of 20/25. Niet dat ik iedereen even goed kende, maar dikke lol op de camping, en altijd iemand die op capming is of mee wil naar het festivalterrein. Ideaal.
Zo'n grote groep hoeft t natuurlijk niet te zijn...maar ik stel wel eisen wat betreft de groep.En ja, ik ken ook wel genoeg mensen die gaan, al is het veel los gedoe...misschien moet ik niet zeuren en gewoon een kaart kopen
Daar heeft het niet aan gelegen iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]en we hebben nog wel zo goed ons best proberen te doen door deze reeks iedereen al vast wakker te maken
Klopt ook, dat ken ik. Je hebt ook wel een punt. Maar toch..om nou een kaart te kopen terwijl je niet eens weet wie er gaan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen wij ook met twintig man, en ik bleef toch altijd met hem over omdat wij precies hetzelfde luisteren en leuk vinden. En Lowlands is groot genoeg om met nog meer andere in contact te komen.
Mwah, dat verschilt... als ik elke nacht 4 uur slaap ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Over wakker worden gesproken.. Hoeveel uur slaapt iedereen gemiddeld in het LL-weekend?
Uur of 5 per nacht denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Over wakker worden gesproken.. Hoeveel uur slaapt iedereen gemiddeld in het LL-weekend?
Zoiets inderdaad.. kon het maar langer, wordt of je tent uit gebrand, of je tent uit gedruppeld..quote:
ehm ik Lowlandsen gehad war ik in totaal, van donderdag tot en met maandag in totaal een uur of 10 geslapen hebquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Bij regen slaap ik wel door... maar die ZON! Lig je daar met je zweterige lijf in een saunatentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.. kon het maar langer, wordt of je tent uit gebrand, of je tent uit gedruppeld..
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bij regen slaap ik wel door... maar die ZON! Lig je daar met je zweterige lijf in een saunatent
Om half 4 gingen we slapen en om 7 uur brand je uit je nest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
met knallend onweer op de zondagavondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:28 schreef Parafernalia het volgende:
En toch, die mij die zon maar hoor! Heerlijk.![]()
In 2001 was het elke dag 30 graden...![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met knallend onweer op de zondagavond
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om half 4 gingen we slapen en om 7 uur brand je uit je nest.
Zo S.... ik heb ook nog geen kaartje, en ik ga wel huilen, en ik huil ook, wnat ik wil er heel graag heen en ik kijk die hard elke dag op ze website voor tickets. Dus doe svp niet blij dat jij er wel een hebt kunne kopen T___T bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendengroep ook, nu ga ik met 1 vriend. So what?
Als je dat zo'n probleem vindt, koop je, zoals ik al zei, gewoon op de dag van verkoop een kaartje. Dan heb je dat probleem niet en hoef je ook niet zo te huilen dat alle kaartjes voor je neus zijn uitverkocht.
Uur of 7 per nachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |