quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Mr.DD het volgende:
Jongens, om 21:42 zijn er nieuwe namen
Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan smokkel ik wel mijn ranja-siroop naar binnen. Malt bierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Oei, ik heb juist gehoord dat dit jaar alcoholvrij is. Misschien malt bier dan?
Ja vast.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Oei, ik heb juist gehoord dat dit jaar alcoholvrij is. Misschien malt bier dan?
Boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Ik neem altijd van die afsluitbare broodzakjes mee zoiets waar je wiet in bewaart. Voor me telefoon en portemonnee dan blijven ze droog. Dat de rest nat word boeit me niks.
Hoe gaan jullie om met regen?
Heel hysterisch of juist niet.
Ik ga dan schuilenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Niet heel hysterisch. Ik bleef heel kalm toen onze tent in 2008 op zondag was doorgelekt. Vriendin niet, die werd helemaal gek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Ik neem altijd van die afsluitbare broodzakjes mee zoiets waar je wiet in bewaart. Voor me telefoon en portemonnee dan blijven ze droog. Dat de rest nat word boeit me niks.
Pulled Apart By Horses woensdag gezien als voorprogramma bij BRS.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Hardnekkige geruchten Pulled Apart By Horses en Tim Knol. Die eerste heb ik nog nooit van gehoord en Knol heb ik nog nooit geluisterd.
Nouja. Live kon ik de verschillende nummers niet onderscheidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |