Je mag hier met een schone lei beginnen, fris nieuw usertjequote:
moet ik nu met de billen bloot?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag hier met een schone lei beginnen, fris nieuw usertje.
Aardig aangeboden, maar dat topic is niks voor mijquote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef ShadyLane het volgende:
Het wordt tijd dat zodiakk eens gezellig hier komt meeposten. Ook voor de gemoedsrust van Gellius en k_man.
Ik woon onder een seriemoordenaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben stiekem een beetje bang dat ik vannacht in mijn bed wordt vermoord. Zojuist stond er een raar mannetje van Nuon aan de deur. Hij was opzich wel geloofwaardig met een Nuondasje, Nuonpasje en Nuonclipboard én hij deed ook nog een halfslachtige poging tot een verkooppraatje. Maar hij had ook een raar kapsel én een spraakgebrek en liet zich na een eerste 'geen interesse' wel érg snel uit het veld slaan (om vervolgens aandachtig mijn huisnummer afstrepen).Volgens mij was het gewoon een messentrekker. Of een boef. Ik ga dood of ik ben mijn flatscreen binnenkort kwijt, of beide. Als ik nou achter in de veertig was geweest en een mooie peper-en-zout snor had, dan had ik tenminste nog de deken tot mijn snor kunnen optrekken en vannacht angstig om me heen kunnen kijken. Maar zelfs dat is me niet gegund.
Misschien is het wel een heel vriendelijke man.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik woon onder een seriemoordenaar.
Ik ben nog steeds aan het hardlopen, maar die halve marathon zit er voorlopig niet in. Het opbouwen is me niet eerder zo zwaar gevallen. Bevallen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef beeer het volgende:
Seriemoordenaars vermoorden hun buren nooit dus live and let live die
quote:Safe rooms may contain communications equipment, such as a cellular telephone, land-line telephone or an amateur radio transceiver, so that law enforcement authorities can be contacted. There may also be a monitor for external security cameras and an alarm system. In basic safe rooms, a peephole in the door may be used for a similar purpose. Safe rooms are typically stocked with basic emergency and survival items such as a flashlight, blankets, a first-aid kit, water, packaged food, self-defence tools, firearms, a gas mask, and a simple portable toilet.
... . .... Een safe room? niet aan gedachtquote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
Zodiakk heeft natuurlijk een safe room. Hij is net in een zelf-ingedeelde woning getrokken, dus natuurlijk heeft hij aan een safe room gedacht.
[..]
Smerige flikkerquote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef JAM het volgende:
Laat ik omdat aan het tot dusver gezegde niets toe te voegen heb een héél ander onderwerp aansnijden. Yogalessen op de maandagochtend; wat zeggen jelui ervan?
beeer, kom nu. Je verwacht toch niet dat ik me aan die onzin heb overgegeven? Of noem je me nu een smerige flikker omdat ik het überhaupt te berde breng?quote:
Een beetje seriemoordenaar staat gewoon weer op na doorzeefd te zijn met kogels. Daar zijn meestal probatere middelen voor nodig zoals bijvoorbeeld een hendel om de tijger los te latenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:37 schreef zodiakk het volgende:
Nog een belangstellende vraag: waarom self-defence tools én fire arms?
Wacht maar tot dat NUON-mannetje voor de deur staat, zodiakk! Dan ben je niet meer zo kritisch hoor! Ik zou maar blij zijn met m'n self-defence tools én fire arms.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... . .... Een safe room? niet aan gedacht
[ afbeelding ]
Nog een belangstellende vraag: waarom self-defence tools én fire arms?
Iemand zal het goede voorbeeld moeten geven, k_man; ik voel me niet geroepen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef k_man het volgende:
Ja, leuk en aardig die frisse, nieuwe usertjes, maar hoe in godsnaam verlossen we onszelf van die oude, bedorven users? Zeg daar eens iets zinnigs over.
Eens kijken. Naast de mogelijkheid die ik eerder genoemd heb is een self-defence tool bijvoorbeeld een autoband gevuld met benzine om de neger aanvaller heen gooien en in brand steken. Een ander voorbeeld is een touw om de neger aanvaller heen binden en hem onder het schip doorhalen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:45 schreef JAM het volgende:
Hoewel ik niet zeker weet wat self-defence tools nu zijn. Waar ik vandaan kom kan dat alles zijn van een lege fles whiskey tot een Seat Ibiza.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben zo blij dat we met beeer onze eigen zwarte homoseksuele jodenhater hebben.
TTKLPT is typisch zo'n topic waar hard om gelachen wordt, maar waar mensen het nooit laten weten. De ander zou eens kapsones krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef k_man het volgende:
Goed topic trouwens. Ik heb tot nu toe toch al zeker drie keer hardop gelachen en we zijn nog maar net begonnen.
Merk op dat ik nadrukkelijk niet vermeld waarom ik precies gelachen heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
TTKLPT is typisch zo'n topic waar hard om gelachen wordt, maar waar mensen het nooit laten weten. De ander zou eens kapsones krijgen.
Ik geef het door aan m'n broertje, die vanochtend met 43 minuten slaap ging werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef JAM het volgende:
Gefeliciteerd jongen, een ware prestatie.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef JAM het volgende:
(Woont die jongen nu werkelijk in een Fries kankerdorp?!)
Toch jammer dat die hobby in de loop der tijd zo'n kwade reputatie heeft opgelopen, joden uitroeien. Met iets meer inschikkelijkheid van beide partijen had het een geweldige tv-sport kunnen zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef beeer het volgende:
Hoe komen nieuwe users hier eigenlijk terecht? Is het omdat ze de topic toevallig in de lijst zien staan? Is het doordat ze door de userhistory van een van ons te volgen hier terecht komen? Of is het omdat ze zich kunnen vinden in ons gezamenlijke doel alle joden uit te roeien?
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:42 schreef Ringo het volgende:
Maar nu serieus, zelfs bloedserieus! Een nieuwe user ben ik niet, scheld me daar ook niet voor uit. Ik lurk hier wel eens aan de toog maar durf mij nooit in stamtafelconversaties te mengen. Zou dat misplaatste verlegenheid zijn of verdien ook ik, mocht ik durven, een kontschop en een ruggenprik?
Ha! Dat is zo lang geleden dat ik het me alleen nog in zwart-wit herinner. Met commentaar van Philip Bloemendal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ringo was volgens mij op de aller-allereerste #filosofie-meet ooit, in de tijd dat ik nog vastgehouden werd door mijn ouders om me voor te bereiden op de zondagschool, dus hoe kan ik anders dan hem euforisch welkom heten.
Ja, ik vraag me ook af of IR deze al gelezen heeft:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:18 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt echt een waanzinnig literaire jeugd gehad, wist je dat IR?
Valse bescheidenheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:30 schreef Gellius het volgende:
Daar leek-i zelf anders niet zo van overtuigd, mane.
M'n vrouw komt er niet door heen. Wellicht alleen geschikt voor (voormalig) Zeeuwen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:31 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af of IR deze al gelezen heeft:
[ afbeelding ]
Het is voor mij erg herkenbaar (mijn moeder komt uit Zeeland en dit verhaal speelt zich af in de gereformeerde kringen van een klein Zeeuws dorpje). En wat IR betreft ga ik er gemakshalve vanuit dat het Friese platteland alleen in nuances verschilt van het Zeeuwse.
Same here. maar er zijn ook 'consumenten' nodig, brood nodig zelfs. Voor ons doen ze het allemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:37 schreef Gellius het volgende:
Tsja, ik had hele ruimdenkende, humanistische ouders die overal open voor stonden en ons in alles gestimuleerd hebben, wat een heerlijke jeugd oplevert en dus verwoestend is voor het literaire leven.
Ik zag het ook, maar heb besloten om er niets van te zeggen. Juist hier moeten we ons veilig kunnen voelen om te experimenteren met nieuwe uitdrukkingsvormen. Laat deze LPT ons taalkundig laboratorium zijn!quote:
Nee, ik heb niet zo'n zin om me nogmaals onder te wentelen daarin. Mijn opvoeding was trouwens nog verrassend wereldlijk (zo zat ik in brabant op een openbare middelbare school). Misschien lees ik t later nog wel eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:31 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af of IR deze al gelezen heeft:
[ afbeelding ]
Het is voor mij erg herkenbaar (mijn moeder komt uit Zeeland en dit verhaal speelt zich af in de gereformeerde kringen van een klein Zeeuws dorpje). En wat IR betreft ga ik er gemakshalve vanuit dat het Friese platteland alleen in nuances verschilt van het Zeeuwse.
Je zou natuurlijk alsnog je literaire carrière kunnen stimuleren door een tijdje in een klooster te gaan wonen. Volgens mij heeft JAM veel baat gehad bij die aanpak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben zelfs niet eens misbruikt door paters, pastoors of nonnen. Grmbl.
Je bent niet de eerste die daar over klaagt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben zelfs niet eens misbruikt door paters, pastoors of nonnen. Grmbl.
Dat had niets met stimulatie van de literaire praktijk te maken; dat was gewoon 't goedkoopste en gemakkelijkste. Overigens heb ik nog nooit zo'n zooitje ongeregeld bij elkaar gezien als die kloosterlingen. Wat een bende idioten zeg,- nondeju.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:44 schreef broer het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk alsnog je literaire carrière kunnen stimuleren door een tijdje in een klooster te gaan wonen. Volgens mij heeft JAM veel baat gehad bij die aanpak.
Laatst sprak ik daar met iemand over en die zei: 'Je hebt het waarschijnlijk verkeerd verstaan. Men wilde zeggen; de dikke Martin (Martin op z'n Frans uitgesproken, zoals niet héél ongebruikelijk in België.' Voor die theorie valt zeker iets te zeggen; het net rond Dikkemer T/Dikke Martin sluit zich!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:32 schreef JAM het volgende:
Vandaag werd er om half negen 's ochtends bij mijn aangebeld. Het meisje dat naast me lag op dat moment nam de vrijheid om toen te informeren wie er voor de deur stond. Van dat gesprek kreeg ik niets mee, maar toen er nog een keer aangebeld werd heb ik toen ook eens de hoorn van de haak genomen. De man beweerde van het waterbedrijf te zijn en de meterstanden op te komen nemen. Nu weet ik dat dat allemaal via het restaurant beneden mijn woning gaat en hij bij mij niets te zoeken heeft maar, omdat ik toch geinteresseerd was wat voor een charlatan er voor mijn deur zou staan zei ik: 'Ik kom eraan.' Wat ik toen zag, dat heb ik nog nooit gezien. Er stonden vier dikke Belgen in trainingspakken en gouden schakels en sigaretten voor de deur, een rare mengelmoes tussen de dracht van Tony Soprano en Andre Hazes en die vroegen mij of ik: 'Den Dikkemer T.' was (voor zo ver ik dat goed begrepen heb). 'De Dikkemer T?' vroeg ik toen. 'Den Dikkemer T, die woont hier toch? Ik waart op zoek naar den Dikkemer T.' Wat moet een mens daarmee aan? Nu, ik heb ze verteld dat ik nog nooit van een Dikkemer T gehoord heb, ook geen flauw idee was wat of wie dat eigenlijk is en daar hield het ook weer bij op. Zonder te groeten zetten ze toen hun wandeling verder richting het Fochplein (dat meneer Tobback, burgemeester van Leuven trouwens wil hernoemen omdat die meneer Foch helemaal niet zo'n vriendelijke man was als iedereen maar geloven wil). Ik heb er wel een mooie hobby aan overgehouden en dat is: DE ZOEKTOCHT NAAR DE DIKKEMER T.' Stap een is om uit te zoeken of er een dorp bestaat dat Dikkem heet, of dat 'dikkemer' een andere betekenis heeft. Iets anders zegt het me dat het misschien een Vlaamse super-superlatief is van 'dik.' 'dik - dikker - dikst - dikkemer.'
Dan geef ik hem een middagje mee aan beder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Marble het volgende:
En Claudia, wat als Ivan meer into gymnasiumjongens is?
Heidegger lezen en veel oefenen. Je kunt ook proberen eens bijna dood te gaan, dat wil wel helpen met de doodsangst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:36 schreef Ringo het volgende:
Hoe voelt het om van je eigen sterfelijkheid bewust te zijn? Moet je dat eens ernstig hebben ervaren om het te weten of is het een kwestie van geestelijke oefening?
Vorig jaar is in mijn straat een vrouw doodgereden door een scooter, dus ik zou het niet onderschatten. Dat die vrouw exact van mijn leeftijd was en dat het in mijn straat gebeurde, was dan weer confronterend in verband met mijn bewustzijn van sterfelijkheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jezelf voor een scooter gooien is wel een heel magere poging.
Objection!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef Z het volgende:
Ik heb wel eens een gevallen gymnasiummeisje (van een scooter) weer op weg geholpen.
Sustained. Gymnasiummeisjes rijden niet op scooters. Of brommers. Hooguit paard. Scherp, Marble. Dank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Objection!
Contradictio in terminis. Gymnasiummmeisjes rijden niet op scooters, dat is te atheneum voor ze.
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef Gellius het volgende:
Ik ben voor het laatst door een scooter aangereden in 1998, op de Trompsingel te Groningen. Dat was in de week dat ik omgang kreeg met een zeker gymnasiummeisje.
Ik draag IR een warm hart toe, maar begrijpen doe ik hem niet. Dat geeft niet, dat is de schoonheid van het mysterie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef mane het volgende:
[..]
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?
Daarom was ze natuurlijk ook gevallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Objection!
Contradictio in terminis. Gymnasiummmeisjes rijden niet op scooters, dat is te atheneum voor ze.
Wat vind je d'r van, G.? Het duurde bij mij een behoorlijke tijd voor ik erin kwam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef Gellius het volgende:
Die aflevering heb ik gisteren net gezien, Claudia.
Ik wil in mei wel eens komen kijken, dan heb ik een paar weken vakantie, maar SL heeft me sterk afgeraden het onderwijs in te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef mane het volgende:
[..]
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?
Het één sluit het ander geenszins uit, IR. Celliste. Mooi, mooi. Je toont ambitie, jongen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
celliste
Het schreeuwt allemaal zo Heleen van Royen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef k_man het volgende:
Wordt een gevallen meisje later een gevallen vrouw?
Ik heb dan ook een hele hoop te bieden, Gellius.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het één sluit het ander geenszins uit, IR. Celliste. Mooi, mooi. Je toont ambitie, jongen.
Als je het eerste seizoen helemaal hebt gezien mag je eventueel afhaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:
quote:
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:27 schreef mane het volgende:
Alsof zodiakk zo'n ielig, nerveus Nuon mannetje niet aan kan.
*boks*. Het raakt trouwens weer in zwang, de *boks*. Zo *bokste* ik (met optioneel klop op de borst) graag met een naamgenoot op mijn oude kantoor en noemden we elkaar, om verwarring te voorkomen, altijd elkaars voornaam én achternaam. Cracked me up.quote:
Pfoe. Toen was ik wel heel... bevlogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar, er zijn ook lichtpuntjes in de ziekenboeg, zo kwam ik vandaag pardoes het topic Gymnasiummeisjes [centraal topic] tegen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef zodiakk het volgende:
[..]
*boks*. Het raakt trouwens weer in zwang, de *boks*. Zo *bokste* ik (met optioneel klop op de borst) graag met een naamgenoot op mijn oude kantoor en noemden we elkaar, om verwarring te voorkomen, altijd elkaars voornaam én achternaam. Cracked me up.
Noteer je mee, IR? Dit kan uiteindelijk ook nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
Jij was toch een billenman?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
Schaam je, IR, dat hele BNN en dat hele Lijst 0 is wel zo'n meelijwekkend zooitje; allemaal van die domme boeren die met z'n allen tegen de dertig aanhikken of die allang gepasseerd zijn maar omdat ze nog steeds rondlopen in Carhartt vestjes (ik heb zelfs eentje een keer in een D&C-trui zien rondlopen terwijl ik durf te beweren dat hij nog niet eens op een skateboard kan rondrijden) van zichzelf menen dat ze 'jongere' zijn. De jongere dit, de jongere dat; als er iemand is die geen ene bal geeft om de jongere dan is het de jongere zelf; en als iemand er wel een ongezonde preoccupatie op nahoudt met jongeren, dan is het wel de meelijwekkende dertiger die zich gevangen voelt tussen een verkwiste jeugd - braaf naar het HBO'tje gegaan, communicatieschetenwappen gestudeerd en stage gelopen, vijf keer dronken geweest, twee keer écht dronken geweest, anderhalve keer (bijná) een one-nightstand maar tegenover vriend en vijand een leven voorspiegelen waarvan Don Juan en Charles Bukowski zouden zeggen: 'Nou, nou jongen, zorg je wel goed voor jezelf? - en het volschijten van incontinentieluiers in een kantoorpand naast de snelweg in de functie van senior administratief salarisadviseur (naast een marktconform salaris worden maaltijdcheques en een reiskostenvergoeding voorzien),- dat, en pedofielen. Kan ik nog meer klagen, kan ik het nog belachelijker maken? Natuurlijk kan ik dat; maar nu rook ik even een sigaretje met mevrouw K.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb me overigens wel aangemeld als blikvanger voor Lijst 0, maar dat is gewoon narcisme.
TTK is één van de laatste reservaten voor tvp'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:43 schreef Gellius het volgende:
Pas maar op DO. FOK! voorziet niet in kwijtraakposts, voor als het tegenvalt.
Vaders die niet luisteren naar hun kinderen? Ik heb weinig verstand van gedichten. Deze uitvoering vind ik mooier:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef beeer het volgende:
Het mooiste lied over de dood is wel Der Erlkonig van Schubert.
Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie denken dat de diepere betekenis van het gedicht is
Ineens vind ik het zo gek nog niet om dagelijks met the young and the restless literatuur te lezen. Bedankt, JAM!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef JAM het volgende:
in een kantoorpand naast de snelweg in de functie van senior administratief salarisadviseur (naast een marktconform salaris worden maaltijdcheques en een reiskostenvergoeding voorzien)
Potayto potahto.quote:
Ik heb 'm ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef ShadyLane het volgende:
Heb ik ook gehad. En omdat er nogal veel Mariekes zijn, kan ik 'm recyclen.
Heidegger, dat is toch het liefje van Ad Verbrugge? Ik vind dat maar een onfris figuur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heidegger lezen en veel oefenen. Je kunt ook proberen eens bijna dood te gaan, dat wil wel helpen met de doodsangst.
Dat hangt er van af, heb je in de bouw gesolliciteerd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:00 schreef Ringo het volgende:
Ik kom net terug van een sollicitatiegesprek met mijn hand nieuw in 't verband. Zou dat voor mij pleiten of juist niet?
Misschien ga je wel in je slaap dood of onder narcose. Dan gaat dat allemaal niet op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
My famous last thrill, het lijkt me vooral heel spannend. Hooguit een allesverterend gevoel van heimwee en wroeging in de laatste seconden, als de slang zich al om mijn hals heeft gekruld.
Nee, vandaag niet. Het was een statig pand in het hart van Den Haag. Er hing nu eens goede kunst aan de muur. Mijn interviewers vroegen belangstellend naar mijn blessure maar ik wou 'm liever onder tafel houden. Het was overigens een prettig gesprek, volgende week hoor ik meer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat hangt er van af, heb je in de bouw gesolliciteerd?
Ik denk dat je dan nog wel een paar secondes hebt, waarin je nog net kan denken 'maar wie moet mijn beleidsnota dan afmaken?' of 'wat zonde dat ik nog een aantal weken vakantie had staan'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Z het volgende:
Of door een aanrijding met een scooter.
De dood is een eeuwigdurende vakantie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
'wat zonde dat ik nog een aantal weken vakantie had staan'.
Ja dat klopt en dat ben ik ook nog steeds. Maar de laatste tijd ben ik grote tieten wel steeds beter op waarde gaan schatten. Bovendien: echt mooie vrouwenbillen zijn schaars, grote tieten niet.quote:
Waarom kiezen? Ik zou me alleen druk maken om de volgorde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef JAM het volgende:
Zal ik nu:
a) masturberen
b) een douche nemen
c) aardbeienyoghurt eten
d) weer gaan slapen
?
A, b en c tegelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef JAM het volgende:
Zal ik nu:
a) masturberen
b) een douche nemen
c) aardbeienyoghurt eten
d) weer gaan slapen
?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:37 schreef Gellius het volgende:
Dat was een mooie echo mensen, al zeg ik 't zelf.
.
Ik moet binnenkort ook maar eens een ille chick gaan batsen ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
De kinderlozen beginnen in de minderheid te raken.
Nou, dat loopt zo'n vaart niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
De kinderlozen beginnen in de minderheid te raken.
Hoe is hij bedeeld? Dat kun je meestal heel goed zien in die strakke wielerbroekjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wij zijn gister Tim Krabbé in wielertenue tegengekomen toen we iMax van de crèche haalden.
Dat mokkel gaat pas op zijn vroegst in 2023 naar het Gymnasium, bestaat dat überhaupt dan nog wel? Niet als je ShadyLane en al haar bezuinigingshorrorverhalen mag geloven. Ik vind het serieus een drama en een schande en een tragedie en oh wat een leed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef Gellius het volgende:
Dank, mensen. We houden het voorlopig nog even op een gymnasiummensje.
Onzin; ik was pas elf lentes jong en ik kwam in de brugklas van het Haganum. 2021 zeg ik je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat mokkel gaat pas op zijn vroegst in 2023 naar het Gymnasium, bestaat dat überhaupt dan nog wel? Niet als je ShadyLane en al haar bezuinigingshorrorverhalen mag geloven. Ik vind het serieus een drama en een schande en een tragedie en oh wat een leed.
Daar mag ik niet naar kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoe is hij bedeeld? Dat kun je meestal heel goed zien in die strakke wielerbroekjes.
@Gellius: De sliertjes en de bonkjes komen nu naar buiten #ohgodwaarbenikaanbegonnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
G., we verwachten wel dat je t.z.t. vanuit het ziekenhuis twittert hoe de ontsluiting vordert.
Wat als iMax iVMBO-advies heeft? Worden huize Gellius en huize Griekgriek dan de Capulets en Montagues van dit stuk? Ik word er nu al emotioneel vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Gellius het volgende:
Als er geen categorale gymnasia bestaan, dan huur ik gewoon Thaleia en RaisinGirl in voor privéles. Kan iMax gelijk ook mee.
Ja zeg, iMax heeft er al blijk van gegeven een voorlijk kind te zijn. Dat moeten we van die kleine G. nog maar zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat als iMax iVMBO-advies heeft? Worden huize Gellius en huize Griekgriek dan de Capulets en Montagues van dit stuk? Ik word er nu al emotioneel van.
Ik wel, niet onaardig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef Gellius het volgende:
Ik kwam op de terugweg Joost Zwagerman tegen, overigens. Vast even checken hoe het met zijn boekenweekgeschenk loopt bij het Martyrium. Ik heb het nog niet gelezen. O
Dat zegt niet zo veel. Mijn moeder is ook compleet achterlijk en toch kwam ik eruit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef JAM het volgende:
Huize Gellius zit wel goed. iMax daarentegen, met die plattelandsmoeder en haar achterlijke filosofietjes,- dat weet ik zo net nog niet!
God, daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan. Nee, inderdaad; zo kan het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Mijn moeder is ook compleet achterlijk en toch kwam ik eruit.
(Kop maar in, Liene.)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Herkansing voor Gnak?
Ik heb jandorie straks nog een computer nodig om al die namen bij te houden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Susie, Jesus, Bogart, Sam, Leslie, Jill of Jeff
Rita, Winny, Andy, Fran of Jet
Boris, Bono, Lucy, Ethel, Bunny, Reg of Tom
Carrie, Marlon, Mo of Steve, La Rue of Jerry Lee
Eggplant, Rufus, Dummy, Star of The Glob
Toch maar Balthasar doen?
Gefeliciteerd!
Een vriend vertelde vorige week dat een vriend van hem aangenomen was bij een reclamebureau op basis van een brief die begon met "Mijn naam is Egbert Bakker, Egbert, Bakker, Egbert Bakker, onthou die naam!"quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef JAM het volgende:
Ik zou het kind zelf 'Tjeerd Tjeerd Tjeerd Tjeerd Tjeerd' noemen, ongeacht of het nu een jongen of een meisje is.
Als iemand er gewoon een google docs filetje van maakt is het voor iedereen toegankelijk en kunnen we ook allemaal afvinken welke namen we al gehad hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb jandorie straks nog een computer nodig om al die namen bij te houden.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef JAM het volgende:
Dat kind zelf is geweldig, niets mis mee; ik wil alleen maar zeggen: je kan álles verpesten hè.
Daar heeft'ie dan ook mazzel mee gehad; stel je voor dat'ie een andere naam had gehad die helemaal niet zo makkelijk te onthouden is als Egbert Bakker. Ik ga geen voorbeeld noemen - ik zou iets langs of buitenlands kunnen typen - maar daar wordt het grapje echt niet beter op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een vriend vertelde vorige week dat een vriend van hem aangenomen was bij een reclamebureau op basis van een brief die begon met "Mijn naam is Egbert Bakker, Egbert, Bakker, Egbert Bakker, onthou die naam!"
Zie je die angst in z'n ogen? Juist! ...en wie staat daarboven met een camera?! Juist!quote:
http://www.imdb.com/name/nm0991810/quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar heeft'ie dan ook mazzel mee gehad; stel je voor dat'ie een andere naam had gehad die helemaal niet zo makkelijk te onthouden is als Egbert Bakker. Ik ga geen voorbeeld noemen - ik zou iets langs of buitenlands kunnen typen - maar daar wordt het grapje echt niet beter op.
Hij heet eigenlijk geen Egbert Bakker maar Ruurd nogwat, maar ik dacht als ik dan toch de achternaam verzin dan ook maar de voornaam.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar heeft'ie dan ook mazzel mee gehad; stel je voor dat'ie een andere naam had gehad die helemaal niet zo makkelijk te onthouden is als Egbert Bakker. Ik ga geen voorbeeld noemen - ik zou iets langs of buitenlands kunnen typen - maar daar wordt het grapje echt niet beter op.
Mei Li Vos en Mariko Peters zijn een end gekomen inderdaad. Géén internationale supersterren, maar toch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Marble het volgende:
Ik claim Zhang Yi vast voor mijn tot op heden ongeboren heir apparent. Zhang Yi [kneuterige Friese achternaam], dat móet wel een internationale superster worden. Of op zijn minst een SBS-presentatrice.
Nu alleen nog die ille chick vinden om te batsen.
Nou, dan is het toch een hele prestatie. Ruurd Nogwat; ik zou het niet in m'n kop kunnen krijgen. Buiten dat om; dat heb je goed verzonnen, IR! Misschien moest je eens bij een reclamebureau solliciteren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk geen Egbert Bakker maar Ruurd nogwat, maar ik dacht als ik dan toch de achternaam verzin dan ook maar de voornaam.
Ja, die heb ik dan weer niet in de aanbieding voor je...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Marble het volgende:
Nu alleen nog die ille chick vinden om te batsen.
Ik kan je geruststellen, ik heb nog steeds een metershoog eisenpakket vol met indien-, en/of- en als/dan- bepalingen voor een potentiële ruwbeminde. Maar grote borsten hebben iets ongecompliceerd geruststellend, troostend en aanlokkelijks. Je moet er gewoon voor open staan, IR.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind 'op grote tieten vallen' iets voor de MikeyMo's van deze samenleving.
Qftquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef zodiakk het volgende:
Maar grote borsten hebben iets ongecompliceerd geruststellend, troostend en aanlokkelijks. Je moet er gewoon voor open staan, IR.
Ik weet het. Ik neem mijn sociale verantwoordelijkheid niet zo nauw. Ik heb hem zelfs heel lang koppig ontkend, als een overrijpe puber. Daar kom ik nu zo'n beetje van terug. Maar al die kinderen, het blijft ingewikkeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dan ook niet netjes van je, Ringo.
Vrouwen kunnen niet zingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Z het volgende:
Vaders die niet luisteren naar hun kinderen? Ik heb weinig verstand van gedichten. Deze uitvoering vind ik mooier:
Dat zou wel fraai staan in het familiepalet: een kindsoldaatje. De echoscopist zat boordevol interessante weetjes, maar hij kon nog geen definitief uitsluitsel geven of het een negertje gaat worden. Ik blijf hopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Gellius en z en Claudia misschien ook wel, want het gaat over kindsoldaatjes.
Ik had precies een jaar geleden mijn eerste echo. Toeval? I think not.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Gellius het volgende:
Ik zie net dat ik mijn heugelijke mededeling precies om 13:37 gepost heb. -> TRU?
Ik zie Gellius nog geen iPhone kopen van de kinderbijslag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die voor-uit-gang ook. Het zou me niet verbazen als Ivan Max en Gellius Jr. net tot een andere generatie zullen behoren.
De iPhone is in 2011 echt zóóó uit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie Gellius nog geen iPhone kopen van de kinderbijslag.
Scene op een schoolpleinquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Gellius het volgende:
Dat zou wel fraai staan in het familiepalet: een kindsoldaatje. De echoscopist zat boordevol interessante weetjes, maar hij kon nog geen definitief uitsluitsel geven of het een negertje gaat worden. Ik blijf hopen.
Bij de tijd blijven. Die kleine gaat echt geen biografie van Stalin lezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Gellius het volgende:
Nee zeg, wat moet ik nou met een iPhone?
Dus heeft het Volksmeisje alsnog gewonnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ja, ik ook eigenlijk wel. Begin daar nou niet over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:04 schreef Gellius het volgende:
Voorlopig niet meer naar New York, daar zit ik meer mee, NC.
Zonder jouw wat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:12 schreef Z het volgende:
Mijn ille bitch gaat gewoon zonder mijn naar New York.
En maatschappijleer hè? Twee voor de prijs van één.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Gellius het volgende:
Je komt als de nood aan de man is aan huis geschiedenis doceren, toch? Ik reken op je.
Was dat niet gisteren al? Eigenlijk kunnen er überhaupt geen rokjesdagen meer uitgeroepen worden zonder Bril.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:46 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop deze dag door te komen zonder het woord 'rokjesdag' te hoeven aanhoren.
Ah, ik dacht dat je het niet mocht zeggen, maar ik heb dat dus ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Martin Bril, die mis ik nou helemaal niet.
Wat dacht je van rokersdag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:46 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop deze dag door te komen zonder het woord 'rokjesdag' te hoeven aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |