Ik heb 'm ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef ShadyLane het volgende:
Heb ik ook gehad. En omdat er nogal veel Mariekes zijn, kan ik 'm recyclen.
Heidegger, dat is toch het liefje van Ad Verbrugge? Ik vind dat maar een onfris figuur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heidegger lezen en veel oefenen. Je kunt ook proberen eens bijna dood te gaan, dat wil wel helpen met de doodsangst.
Dat hangt er van af, heb je in de bouw gesolliciteerd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:00 schreef Ringo het volgende:
Ik kom net terug van een sollicitatiegesprek met mijn hand nieuw in 't verband. Zou dat voor mij pleiten of juist niet?
Misschien ga je wel in je slaap dood of onder narcose. Dan gaat dat allemaal niet op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
My famous last thrill, het lijkt me vooral heel spannend. Hooguit een allesverterend gevoel van heimwee en wroeging in de laatste seconden, als de slang zich al om mijn hals heeft gekruld.
Nee, vandaag niet. Het was een statig pand in het hart van Den Haag. Er hing nu eens goede kunst aan de muur. Mijn interviewers vroegen belangstellend naar mijn blessure maar ik wou 'm liever onder tafel houden. Het was overigens een prettig gesprek, volgende week hoor ik meer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat hangt er van af, heb je in de bouw gesolliciteerd?
Ik denk dat je dan nog wel een paar secondes hebt, waarin je nog net kan denken 'maar wie moet mijn beleidsnota dan afmaken?' of 'wat zonde dat ik nog een aantal weken vakantie had staan'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Z het volgende:
Of door een aanrijding met een scooter.
De dood is een eeuwigdurende vakantie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
'wat zonde dat ik nog een aantal weken vakantie had staan'.
Ja dat klopt en dat ben ik ook nog steeds. Maar de laatste tijd ben ik grote tieten wel steeds beter op waarde gaan schatten. Bovendien: echt mooie vrouwenbillen zijn schaars, grote tieten niet.quote:
Waarom kiezen? Ik zou me alleen druk maken om de volgorde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef JAM het volgende:
Zal ik nu:
a) masturberen
b) een douche nemen
c) aardbeienyoghurt eten
d) weer gaan slapen
?
A, b en c tegelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef JAM het volgende:
Zal ik nu:
a) masturberen
b) een douche nemen
c) aardbeienyoghurt eten
d) weer gaan slapen
?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:37 schreef Gellius het volgende:
Dat was een mooie echo mensen, al zeg ik 't zelf.
.
Ik moet binnenkort ook maar eens een ille chick gaan batsen ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
De kinderlozen beginnen in de minderheid te raken.
Nou, dat loopt zo'n vaart niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
De kinderlozen beginnen in de minderheid te raken.
Hoe is hij bedeeld? Dat kun je meestal heel goed zien in die strakke wielerbroekjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wij zijn gister Tim Krabbé in wielertenue tegengekomen toen we iMax van de crèche haalden.
Dat mokkel gaat pas op zijn vroegst in 2023 naar het Gymnasium, bestaat dat überhaupt dan nog wel? Niet als je ShadyLane en al haar bezuinigingshorrorverhalen mag geloven. Ik vind het serieus een drama en een schande en een tragedie en oh wat een leed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef Gellius het volgende:
Dank, mensen. We houden het voorlopig nog even op een gymnasiummensje.
Onzin; ik was pas elf lentes jong en ik kwam in de brugklas van het Haganum. 2021 zeg ik je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat mokkel gaat pas op zijn vroegst in 2023 naar het Gymnasium, bestaat dat überhaupt dan nog wel? Niet als je ShadyLane en al haar bezuinigingshorrorverhalen mag geloven. Ik vind het serieus een drama en een schande en een tragedie en oh wat een leed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |