Als je het eerste seizoen helemaal hebt gezien mag je eventueel afhaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:
quote:
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:27 schreef mane het volgende:
Alsof zodiakk zo'n ielig, nerveus Nuon mannetje niet aan kan.
*boks*. Het raakt trouwens weer in zwang, de *boks*. Zo *bokste* ik (met optioneel klop op de borst) graag met een naamgenoot op mijn oude kantoor en noemden we elkaar, om verwarring te voorkomen, altijd elkaars voornaam én achternaam. Cracked me up.quote:
Pfoe. Toen was ik wel heel... bevlogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar, er zijn ook lichtpuntjes in de ziekenboeg, zo kwam ik vandaag pardoes het topic Gymnasiummeisjes [centraal topic] tegen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef zodiakk het volgende:
[..]
*boks*. Het raakt trouwens weer in zwang, de *boks*. Zo *bokste* ik (met optioneel klop op de borst) graag met een naamgenoot op mijn oude kantoor en noemden we elkaar, om verwarring te voorkomen, altijd elkaars voornaam én achternaam. Cracked me up.
Noteer je mee, IR? Dit kan uiteindelijk ook nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
Jij was toch een billenman?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
Schaam je, IR, dat hele BNN en dat hele Lijst 0 is wel zo'n meelijwekkend zooitje; allemaal van die domme boeren die met z'n allen tegen de dertig aanhikken of die allang gepasseerd zijn maar omdat ze nog steeds rondlopen in Carhartt vestjes (ik heb zelfs eentje een keer in een D&C-trui zien rondlopen terwijl ik durf te beweren dat hij nog niet eens op een skateboard kan rondrijden) van zichzelf menen dat ze 'jongere' zijn. De jongere dit, de jongere dat; als er iemand is die geen ene bal geeft om de jongere dan is het de jongere zelf; en als iemand er wel een ongezonde preoccupatie op nahoudt met jongeren, dan is het wel de meelijwekkende dertiger die zich gevangen voelt tussen een verkwiste jeugd - braaf naar het HBO'tje gegaan, communicatieschetenwappen gestudeerd en stage gelopen, vijf keer dronken geweest, twee keer écht dronken geweest, anderhalve keer (bijná) een one-nightstand maar tegenover vriend en vijand een leven voorspiegelen waarvan Don Juan en Charles Bukowski zouden zeggen: 'Nou, nou jongen, zorg je wel goed voor jezelf? - en het volschijten van incontinentieluiers in een kantoorpand naast de snelweg in de functie van senior administratief salarisadviseur (naast een marktconform salaris worden maaltijdcheques en een reiskostenvergoeding voorzien),- dat, en pedofielen. Kan ik nog meer klagen, kan ik het nog belachelijker maken? Natuurlijk kan ik dat; maar nu rook ik even een sigaretje met mevrouw K.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb me overigens wel aangemeld als blikvanger voor Lijst 0, maar dat is gewoon narcisme.
TTK is één van de laatste reservaten voor tvp'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:43 schreef Gellius het volgende:
Pas maar op DO. FOK! voorziet niet in kwijtraakposts, voor als het tegenvalt.
Vaders die niet luisteren naar hun kinderen? Ik heb weinig verstand van gedichten. Deze uitvoering vind ik mooier:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef beeer het volgende:
Het mooiste lied over de dood is wel Der Erlkonig van Schubert.
Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie denken dat de diepere betekenis van het gedicht is
Ineens vind ik het zo gek nog niet om dagelijks met the young and the restless literatuur te lezen. Bedankt, JAM!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef JAM het volgende:
in een kantoorpand naast de snelweg in de functie van senior administratief salarisadviseur (naast een marktconform salaris worden maaltijdcheques en een reiskostenvergoeding voorzien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |