abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79227397
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ook nog niet helemaal om.
Als je het eerste seizoen helemaal hebt gezien mag je eventueel afhaken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79227605
Ik weet niet of ik het nieuwste seizoen ga bekijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79228101
Ik ben wél een keer aangereden door een Toyota.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_79228583
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:05 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, leef je nog?

[ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:16 schreef Gellius het volgende:
Zood?
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:27 schreef mane het volgende:
Alsof zodiakk zo'n ielig, nerveus Nuon mannetje niet aan kan.
Hartverwarmend.

* geeft Claudia en mane een geruststellend wrijfje over de schouder
* neemt Gellius in de houdgreep en wrijft liefdevol over zijn hoofd

Ik heb wel de halve nacht met een Ikea-lamp in mijn klerenkast verstopt gezeten, maar het was vals alarm. En vandaag was het een drukke drag waarin het Publiek Belang gediend is uit naam van The Empire.
pi_79228743
Zodiakk. *boks*.
pi_79229039
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Gellius het volgende:
Zodiakk. *boks*.
*boks*. Het raakt trouwens weer in zwang, de *boks*. Zo *bokste* ik (met optioneel klop op de borst) graag met een naamgenoot op mijn oude kantoor en noemden we elkaar, om verwarring te voorkomen, altijd elkaars voornaam én achternaam. Cracked me up.
pi_79229231
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar, er zijn ook lichtpuntjes in de ziekenboeg, zo kwam ik vandaag pardoes het topic Gymnasiummeisjes [centraal topic] tegen.
Pfoe. Toen was ik wel heel... bevlogen.
pi_79229349
Het is dan ook geen onderwerp voor labbekakken. Je bent er nu natuurlijk te oud voor, dat wel.
pi_79229376
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
pi_79229441
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef zodiakk het volgende:

[..]

*boks*. Het raakt trouwens weer in zwang, de *boks*. Zo *bokste* ik (met optioneel klop op de borst) graag met een naamgenoot op mijn oude kantoor en noemden we elkaar, om verwarring te voorkomen, altijd elkaars voornaam én achternaam. Cracked me up.
pi_79229470
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
Noteer je mee, IR? Dit kan uiteindelijk ook nog.
pi_79229486
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Jij was toch een billenman?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 22:28:53 #138
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79232321
Omdat we het toch over sterfelijkheid hadden

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_79233256
Het mooiste lied over de dood is wel Der Erlkonig van Schubert.

Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie denken dat de diepere betekenis van het gedicht is
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:29:58 #140
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79238200
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb me overigens wel aangemeld als blikvanger voor Lijst 0, maar dat is gewoon narcisme.
Schaam je, IR, dat hele BNN en dat hele Lijst 0 is wel zo'n meelijwekkend zooitje; allemaal van die domme boeren die met z'n allen tegen de dertig aanhikken of die allang gepasseerd zijn maar omdat ze nog steeds rondlopen in Carhartt vestjes (ik heb zelfs eentje een keer in een D&C-trui zien rondlopen terwijl ik durf te beweren dat hij nog niet eens op een skateboard kan rondrijden) van zichzelf menen dat ze 'jongere' zijn. De jongere dit, de jongere dat; als er iemand is die geen ene bal geeft om de jongere dan is het de jongere zelf; en als iemand er wel een ongezonde preoccupatie op nahoudt met jongeren, dan is het wel de meelijwekkende dertiger die zich gevangen voelt tussen een verkwiste jeugd - braaf naar het HBO'tje gegaan, communicatieschetenwappen gestudeerd en stage gelopen, vijf keer dronken geweest, twee keer écht dronken geweest, anderhalve keer (bijná) een one-nightstand maar tegenover vriend en vijand een leven voorspiegelen waarvan Don Juan en Charles Bukowski zouden zeggen: 'Nou, nou jongen, zorg je wel goed voor jezelf? - en het volschijten van incontinentieluiers in een kantoorpand naast de snelweg in de functie van senior administratief salarisadviseur (naast een marktconform salaris worden maaltijdcheques en een reiskostenvergoeding voorzien),- dat, en pedofielen. Kan ik nog meer klagen, kan ik het nog belachelijker maken? Natuurlijk kan ik dat; maar nu rook ik even een sigaretje met mevrouw K.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:35:22 #141
37950 JAM
pi_79238345
Laat me alleen nog even wat over , Sophie Hilbrand, , zeggen. Wat is dat een domme trien zeg, werkelijk, die heeft écht hersenen gelijk het achterend van een varken. Ik dacht dat ik bevooroordeeld was, maar niets is minder waar. Onlangs luisterde ik naar de radio en daar hoorde ik een vrouw de grootste onzin uitkramen. Ik dacht: 'Mijn God, wat is dat voor een domme toverkol?' Wat bleek; BNN had z'n uurtje op radio 1 en zowaar, het kon ook niet anders, Sophie Hilbrand was aan het woord. Ik had haar helemaal niet herkend..! ...en toch lieve Heer, wie kon het ook anders zijn!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:38:22 #142
37950 JAM
pi_79238438
Wat heb ik toch een overschot van gelijk zeg; nog een weekje en dan viert meneer Wesselink z'n 31ste verjaardag.
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:29:09 #143
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79241424
Ik ben het met alles eens, JAM, daarom heb ik mezelf ook geprofileerd als inhoudelijke deskundige en niet als hippe jongere want laten we wel wezen, dat ben ik ook niet, en dat is ook exact de reden dat ik er niks van ga horen maar goed, als het dan een ramp wordt kunnen ze niet zeggen dat ik ze niet gewaarschuwd heb.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:34:41 #144
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79241544
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:43 schreef Gellius het volgende:
Pas maar op DO. FOK! voorziet niet in kwijtraakposts, voor als het tegenvalt.
TTK is één van de laatste reservaten voor tvp's
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79242188
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef beeer het volgende:
Het mooiste lied over de dood is wel Der Erlkonig van Schubert.

Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie denken dat de diepere betekenis van het gedicht is
Vaders die niet luisteren naar hun kinderen? Ik heb weinig verstand van gedichten. Deze uitvoering vind ik mooier:
Aldus.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:01:32 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79242252
tvp
The love you take is equal to the love you make.
pi_79242268
Vooral het einde van het muziekstuk is bevredigend. 'Bam, bam'.
Aldus.
pi_79243129
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef JAM het volgende:
in een kantoorpand naast de snelweg in de functie van senior administratief salarisadviseur (naast een marktconform salaris worden maaltijdcheques en een reiskostenvergoeding voorzien)
Ineens vind ik het zo gek nog niet om dagelijks met the young and the restless literatuur te lezen. Bedankt, JAM!
pi_79243317
Liene!
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:51:36 #150
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')