Je mag hier met een schone lei beginnen, fris nieuw usertjequote:
moet ik nu met de billen bloot?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag hier met een schone lei beginnen, fris nieuw usertje.
Aardig aangeboden, maar dat topic is niks voor mijquote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef ShadyLane het volgende:
Het wordt tijd dat zodiakk eens gezellig hier komt meeposten. Ook voor de gemoedsrust van Gellius en k_man.
Ik woon onder een seriemoordenaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben stiekem een beetje bang dat ik vannacht in mijn bed wordt vermoord. Zojuist stond er een raar mannetje van Nuon aan de deur. Hij was opzich wel geloofwaardig met een Nuondasje, Nuonpasje en Nuonclipboard én hij deed ook nog een halfslachtige poging tot een verkooppraatje. Maar hij had ook een raar kapsel én een spraakgebrek en liet zich na een eerste 'geen interesse' wel érg snel uit het veld slaan (om vervolgens aandachtig mijn huisnummer afstrepen).Volgens mij was het gewoon een messentrekker. Of een boef. Ik ga dood of ik ben mijn flatscreen binnenkort kwijt, of beide. Als ik nou achter in de veertig was geweest en een mooie peper-en-zout snor had, dan had ik tenminste nog de deken tot mijn snor kunnen optrekken en vannacht angstig om me heen kunnen kijken. Maar zelfs dat is me niet gegund.
Misschien is het wel een heel vriendelijke man.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik woon onder een seriemoordenaar.
Ik ben nog steeds aan het hardlopen, maar die halve marathon zit er voorlopig niet in. Het opbouwen is me niet eerder zo zwaar gevallen. Bevallen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef beeer het volgende:
Seriemoordenaars vermoorden hun buren nooit dus live and let live die
quote:Safe rooms may contain communications equipment, such as a cellular telephone, land-line telephone or an amateur radio transceiver, so that law enforcement authorities can be contacted. There may also be a monitor for external security cameras and an alarm system. In basic safe rooms, a peephole in the door may be used for a similar purpose. Safe rooms are typically stocked with basic emergency and survival items such as a flashlight, blankets, a first-aid kit, water, packaged food, self-defence tools, firearms, a gas mask, and a simple portable toilet.
... . .... Een safe room? niet aan gedachtquote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
Zodiakk heeft natuurlijk een safe room. Hij is net in een zelf-ingedeelde woning getrokken, dus natuurlijk heeft hij aan een safe room gedacht.
[..]
Smerige flikkerquote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef JAM het volgende:
Laat ik omdat aan het tot dusver gezegde niets toe te voegen heb een héél ander onderwerp aansnijden. Yogalessen op de maandagochtend; wat zeggen jelui ervan?
beeer, kom nu. Je verwacht toch niet dat ik me aan die onzin heb overgegeven? Of noem je me nu een smerige flikker omdat ik het überhaupt te berde breng?quote:
Een beetje seriemoordenaar staat gewoon weer op na doorzeefd te zijn met kogels. Daar zijn meestal probatere middelen voor nodig zoals bijvoorbeeld een hendel om de tijger los te latenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:37 schreef zodiakk het volgende:
Nog een belangstellende vraag: waarom self-defence tools én fire arms?
Wacht maar tot dat NUON-mannetje voor de deur staat, zodiakk! Dan ben je niet meer zo kritisch hoor! Ik zou maar blij zijn met m'n self-defence tools én fire arms.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... . .... Een safe room? niet aan gedacht
[ afbeelding ]
Nog een belangstellende vraag: waarom self-defence tools én fire arms?
Iemand zal het goede voorbeeld moeten geven, k_man; ik voel me niet geroepen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef k_man het volgende:
Ja, leuk en aardig die frisse, nieuwe usertjes, maar hoe in godsnaam verlossen we onszelf van die oude, bedorven users? Zeg daar eens iets zinnigs over.
Eens kijken. Naast de mogelijkheid die ik eerder genoemd heb is een self-defence tool bijvoorbeeld een autoband gevuld met benzine om de neger aanvaller heen gooien en in brand steken. Een ander voorbeeld is een touw om de neger aanvaller heen binden en hem onder het schip doorhalen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:45 schreef JAM het volgende:
Hoewel ik niet zeker weet wat self-defence tools nu zijn. Waar ik vandaan kom kan dat alles zijn van een lege fles whiskey tot een Seat Ibiza.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben zo blij dat we met beeer onze eigen zwarte homoseksuele jodenhater hebben.
TTKLPT is typisch zo'n topic waar hard om gelachen wordt, maar waar mensen het nooit laten weten. De ander zou eens kapsones krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef k_man het volgende:
Goed topic trouwens. Ik heb tot nu toe toch al zeker drie keer hardop gelachen en we zijn nog maar net begonnen.
Merk op dat ik nadrukkelijk niet vermeld waarom ik precies gelachen heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
TTKLPT is typisch zo'n topic waar hard om gelachen wordt, maar waar mensen het nooit laten weten. De ander zou eens kapsones krijgen.
Ik geef het door aan m'n broertje, die vanochtend met 43 minuten slaap ging werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef JAM het volgende:
Gefeliciteerd jongen, een ware prestatie.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef JAM het volgende:
(Woont die jongen nu werkelijk in een Fries kankerdorp?!)
Toch jammer dat die hobby in de loop der tijd zo'n kwade reputatie heeft opgelopen, joden uitroeien. Met iets meer inschikkelijkheid van beide partijen had het een geweldige tv-sport kunnen zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef beeer het volgende:
Hoe komen nieuwe users hier eigenlijk terecht? Is het omdat ze de topic toevallig in de lijst zien staan? Is het doordat ze door de userhistory van een van ons te volgen hier terecht komen? Of is het omdat ze zich kunnen vinden in ons gezamenlijke doel alle joden uit te roeien?
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:42 schreef Ringo het volgende:
Maar nu serieus, zelfs bloedserieus! Een nieuwe user ben ik niet, scheld me daar ook niet voor uit. Ik lurk hier wel eens aan de toog maar durf mij nooit in stamtafelconversaties te mengen. Zou dat misplaatste verlegenheid zijn of verdien ook ik, mocht ik durven, een kontschop en een ruggenprik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |