Ik weet het. Ik neem mijn sociale verantwoordelijkheid niet zo nauw. Ik heb hem zelfs heel lang koppig ontkend, als een overrijpe puber. Daar kom ik nu zo'n beetje van terug. Maar al die kinderen, het blijft ingewikkeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dan ook niet netjes van je, Ringo.
Vrouwen kunnen niet zingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Z het volgende:
Vaders die niet luisteren naar hun kinderen? Ik heb weinig verstand van gedichten. Deze uitvoering vind ik mooier:
Dat zou wel fraai staan in het familiepalet: een kindsoldaatje. De echoscopist zat boordevol interessante weetjes, maar hij kon nog geen definitief uitsluitsel geven of het een negertje gaat worden. Ik blijf hopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Gellius en z en Claudia misschien ook wel, want het gaat over kindsoldaatjes.
Ik had precies een jaar geleden mijn eerste echo. Toeval? I think not.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Gellius het volgende:
Ik zie net dat ik mijn heugelijke mededeling precies om 13:37 gepost heb. -> TRU?
Ik zie Gellius nog geen iPhone kopen van de kinderbijslag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die voor-uit-gang ook. Het zou me niet verbazen als Ivan Max en Gellius Jr. net tot een andere generatie zullen behoren.
De iPhone is in 2011 echt zóóó uit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie Gellius nog geen iPhone kopen van de kinderbijslag.
Scene op een schoolpleinquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Gellius het volgende:
Dat zou wel fraai staan in het familiepalet: een kindsoldaatje. De echoscopist zat boordevol interessante weetjes, maar hij kon nog geen definitief uitsluitsel geven of het een negertje gaat worden. Ik blijf hopen.
Bij de tijd blijven. Die kleine gaat echt geen biografie van Stalin lezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Gellius het volgende:
Nee zeg, wat moet ik nou met een iPhone?
Dus heeft het Volksmeisje alsnog gewonnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik leg het tegenwoordig gewoon aan met meisjes met grote tieten die lachen om mijn grapjes.
Ja, ik ook eigenlijk wel. Begin daar nou niet over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:04 schreef Gellius het volgende:
Voorlopig niet meer naar New York, daar zit ik meer mee, NC.
Zonder jouw wat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:12 schreef Z het volgende:
Mijn ille bitch gaat gewoon zonder mijn naar New York.
En maatschappijleer hè? Twee voor de prijs van één.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Gellius het volgende:
Je komt als de nood aan de man is aan huis geschiedenis doceren, toch? Ik reken op je.
Was dat niet gisteren al? Eigenlijk kunnen er überhaupt geen rokjesdagen meer uitgeroepen worden zonder Bril.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:46 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop deze dag door te komen zonder het woord 'rokjesdag' te hoeven aanhoren.
Ah, ik dacht dat je het niet mocht zeggen, maar ik heb dat dus ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Martin Bril, die mis ik nou helemaal niet.
Wat dacht je van rokersdag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:46 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop deze dag door te komen zonder het woord 'rokjesdag' te hoeven aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |