Vorig jaar is in mijn straat een vrouw doodgereden door een scooter, dus ik zou het niet onderschatten. Dat die vrouw exact van mijn leeftijd was en dat het in mijn straat gebeurde, was dan weer confronterend in verband met mijn bewustzijn van sterfelijkheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jezelf voor een scooter gooien is wel een heel magere poging.
Objection!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef Z het volgende:
Ik heb wel eens een gevallen gymnasiummeisje (van een scooter) weer op weg geholpen.
Sustained. Gymnasiummeisjes rijden niet op scooters. Of brommers. Hooguit paard. Scherp, Marble. Dank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Objection!
Contradictio in terminis. Gymnasiummmeisjes rijden niet op scooters, dat is te atheneum voor ze.
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef Gellius het volgende:
Ik ben voor het laatst door een scooter aangereden in 1998, op de Trompsingel te Groningen. Dat was in de week dat ik omgang kreeg met een zeker gymnasiummeisje.
Ik draag IR een warm hart toe, maar begrijpen doe ik hem niet. Dat geeft niet, dat is de schoonheid van het mysterie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef mane het volgende:
[..]
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?
Daarom was ze natuurlijk ook gevallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Objection!
Contradictio in terminis. Gymnasiummmeisjes rijden niet op scooters, dat is te atheneum voor ze.
Wat vind je d'r van, G.? Het duurde bij mij een behoorlijke tijd voor ik erin kwam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef Gellius het volgende:
Die aflevering heb ik gisteren net gezien, Claudia.
Ik wil in mei wel eens komen kijken, dan heb ik een paar weken vakantie, maar SL heeft me sterk afgeraden het onderwijs in te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef mane het volgende:
[..]
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?
Het één sluit het ander geenszins uit, IR. Celliste. Mooi, mooi. Je toont ambitie, jongen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
celliste
Het schreeuwt allemaal zo Heleen van Royen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef k_man het volgende:
Wordt een gevallen meisje later een gevallen vrouw?
Ik heb dan ook een hele hoop te bieden, Gellius.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het één sluit het ander geenszins uit, IR. Celliste. Mooi, mooi. Je toont ambitie, jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |