abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79225766
Jezelf voor een scooter gooien is wel een heel magere poging.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:49:37 #102
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79226158
Ik wou er niet over beginnen, maar ik ben dus serieus vorige week ook aangereden door een scooter. Ik liep gewoon heel onschuldig op de Prins Hendrikkade te kakelen in mijn mobieltje, ik weet niet eens meer waar het over ging, waarschijnlijk over de beste moveset voor mijn Arceus of Infernape want waar heb ik het ooit anders over, en werd toen opeens pardoes geschept van achteren. Het was best een knal en behoorlijk traumatiserend op dat moment, maar dat ging al snel over ( ). Het was geen allochtoon overigens, voor jullie beginnen te roepen, maar een vrouw van middelbare leeftijd. Ik wilde nog iets misogynistisch roepen maar was zo verbouwereerd dat er niet eens iets in me opkwam. Dus dat wil wat zeggen!

Ik vind dit toch best wel een opmerkelijk toeval. Eerst ik, toen IR, dus waarschijnlijk is Mainport of JAM of Quir volgende week aan de beurt. Of juist Lienekien, als de kosmos echt gevoel voor humor heeft.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79226448
Ik ben voor het laatst door een scooter aangereden in 1998, op de Trompsingel te Groningen. Dat was in de week dat ik omgang kreeg met een zeker gymnasiummeisje.
pi_79226527
Ik heb wel eens een gevallen gymnasiummeisje (van een scooter) weer op weg geholpen.
Aldus.
pi_79226529
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jezelf voor een scooter gooien is wel een heel magere poging.
Vorig jaar is in mijn straat een vrouw doodgereden door een scooter, dus ik zou het niet onderschatten. Dat die vrouw exact van mijn leeftijd was en dat het in mijn straat gebeurde, was dan weer confronterend in verband met mijn bewustzijn van sterfelijkheid.

Anyway, het lot wil dus dat we ons zorgen maakten om zodiakk maar dat ondertussen IR bijna-dood was. Harry Mulisch zou hier vast heel blij mee zijn.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:57:12 #106
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79226585
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef Z het volgende:
Ik heb wel eens een gevallen gymnasiummeisje (van een scooter) weer op weg geholpen.
Objection!

Contradictio in terminis. Gymnasiummmeisjes rijden niet op scooters, dat is te atheneum voor ze.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79226619
En geen woord van zodiakk al die tijd. Ik bedoel, het Nuonmannetje kan hem ook in de ochtend omgebracht hebben, net toen hij zich weer veilig waande.
pi_79226671
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Marble het volgende:

[..]

Objection!

Contradictio in terminis. Gymnasiummmeisjes rijden niet op scooters, dat is te atheneum voor ze.
Sustained. Gymnasiummeisjes rijden niet op scooters. Of brommers. Hooguit paard. Scherp, Marble. Dank.
pi_79226682
Ik reed op een Puch.
pi_79226701
Hoe zou het met zodiakk gaan?
pi_79226730
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik reed op een Puch.

.
pi_79226773
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef Gellius het volgende:
Ik ben voor het laatst door een scooter aangereden in 1998, op de Trompsingel te Groningen. Dat was in de week dat ik omgang kreeg met een zeker gymnasiummeisje.
Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_79226780
pi_79226905
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef mane het volgende:

[..]

Dat belooft dan veel moois voor IR. Ik heb hem nog wel een stage aangeboden op mijn school trouwens. Toch de ultieme plek om een heleboel gymnasiummeisjes te ontmoeten. Maar zo'n aanbod slaat ie dus af. Begrijp jij dat nou?
Ik draag IR een warm hart toe, maar begrijpen doe ik hem niet. Dat geeft niet, dat is de schoonheid van het mysterie.

Die aflevering heb ik gisteren net gezien, Claudia.
pi_79226964
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Marble het volgende:

[..]

Objection!

Daarom was ze natuurlijk ook gevallen.
Aldus.
pi_79227044
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef Gellius het volgende:

Die aflevering heb ik gisteren net gezien, Claudia.
Wat vind je d'r van, G.? Het duurde bij mij een behoorlijke tijd voor ik erin kwam.
pi_79227095
Ik ben ook nog niet helemaal om.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:05:35 #118
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79227125
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef mane het volgende:

[..]

Ik wil in mei wel eens komen kijken, dan heb ik een paar weken vakantie, maar SL heeft me sterk afgeraden het onderwijs in te gaan.

(En daarnaast... gymnasiummeisjes zijn inmiddels toch wel iets te jong voor me. Bovendien ga ik volgens m'n vader uiteindelijk met een kunstenares of celliste aankomen)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:06:08 #119
11923 I.R.Baboon
pi_79227150
Ik heb me overigens wel aangemeld als blikvanger voor Lijst 0, maar dat is gewoon narcisme.
pi_79227183
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
celliste
Het één sluit het ander geenszins uit, IR. Celliste. Mooi, mooi. Je toont ambitie, jongen.
pi_79227190
Wordt een gevallen meisje later een gevallen vrouw?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:07:38 #122
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79227255
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef k_man het volgende:
Wordt een gevallen meisje later een gevallen vrouw?
Het schreeuwt allemaal zo Heleen van Royen.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:08:00 #123
11923 I.R.Baboon
pi_79227283
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Gellius het volgende:

[..]

Het één sluit het ander geenszins uit, IR. Celliste. Mooi, mooi. Je toont ambitie, jongen.
Ik heb dan ook een hele hoop te bieden, Gellius.
pi_79227328
Dat maken de gymnasiummeisjes wel uit, IR.
pi_79227368
Ik heb seizoen 2 van Dexter nu helemaal gezien. Beetje teleurstellende slotaflevering, maar het blijft een toffe serie. Al sinds aflevering 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')