Er WAS een directe link maar die is dus verwijderd. Dit is een mirror-plaatje.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Heb je geen directe link, Nem?
[..]
Dit soort 1 april grappen worden iets eerder aangekondigd, zodat mensen ze echt geloven
AKQ SC#820 Grappen en Grollen met de PVV
Het huisje van mijn overbuurvrouw staat te koop sinds ze dood isquote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er nog meer huizen te bezichtigen?
Nooit gehoord van maandagsrust?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nooit gehoord van maandagsrust?
Zo gek is dat toch niet? Jij hebt vrijdag-zaterdagsrust. Anderen hebben zondagsrust. Dan hebben anderen toch wel recht op maandagsrust?quote:
quote:Me: “Hi there, how can I help you?”
Student: “I want to get a sample.”
Me: “A sample of what?”
Student: “What have you got?”
Me: “What do you need it for? For class?”
Student: “Yeah, for class.”
Me: “Which class?”
Student: “Social Sciences.”
Me: “I’m not aware of any requirements for that class. Do you have it written down somewhere?”
(The student looks through her bag and produces a piece of paper. She hands it to me.)
Me: “This is an assignment to set up a small psychological experiment.”
Student: “Yes! And I need a sample.”
Me: “Do you mean participants? You want me to get you participants?”
Student: “Yeah, the teacher said about 30 should do. Do they come to my place or do I have to get them from here?”
Me: “I’m afraid that’s not how it works. You have to find participants on your own.”
Student: “What? That’s ridiculous! Isn’t it enough that I do all the science?”
Mooi verhaalquote:Op maandag 15 maart 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]En het erge is, dit is in Utrecht gebeurd
![]()
Zo jij bent lekker druk geweest... veel plezier met de repetitie!!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb mn keuken en woonkamer grondig schoongemaaktinclusief de keukenkastjes buiten- én binnenkant!
Plus boodschappen gedaan, en nu ga ik eens een paar lekkere wraps makenmoet vroeg eten want straks repetitie.
Zo, lange tvp he
meer op http://www.closeronline.c(...)-my-way-to-72st.aspxquote:NEW JERSEY - Donna Simpson is een vrouw met ambitie. De 42-jarige Amerikaanse uit New Jersey weegt momenteel al 273 kilo, maar wil kost wat kost de dikste vrouw ter wereld worden en haar gewicht de komende twee jaar verdubbelen. Simpson stelt zowaar dat ze gezond is, ondanks dat ze een scooter nodig heeft om zich te verplaatsen.
"Het liefst eet ik sushi", zegt Simpson in de Engelse Daily Mail. "Maar in tegenstelling tot anderen kan ik in één keer zeventig van die grote stukken naar binnen werken", aldus Simpson. Ook cake en snoep vind ik heerlijk, vooral doughnuts."
Dikste moeder ooit
Simpson, die maatje XXXXXXXL heeft, werkt kilo's junk food naar binnen en probeert ook zo weinig mogelijk te bewegen. Ze is al in het bezit van het Guinness World Record als 's werelds dikste moeder, toen ze met haar 240 kilo in 2007 een baby ter wereld bracht. Jacqueline zag het leven na een keizersnede, een operatie waarbij een team van dertig dokters aan te pas kwam.
Ondanks dat Donna amper zeven meter kan stappen zonder te gaan zitten, wil ze dus nog dikker worden. "Ik hoop ooit 450 kilo te wegen. Maar dat kan weleens moeilijk worden, want door achter mijn dochter te lopen word ik weinig dikker."
Merkwaardig genoeg staat de man van Simpson, de 49-jarige Philippe, helemaal achter het plan van zijn partner. Philippe bekent immers te houden van vrouwen met overgewicht. Zo leerde hij Donna kennen op een datingsite voor dikkerds, ondanks dat hij zelf maar 68 kilo weegt. "Hij is een echte 'buikenman' en steunt me volledig."
Eigen website
Om haar doel te bereiken, werkt Donna dagelijks tot 12.000 calorieën naar binnen, meer dan zes keer het gezonde gemiddelde. En om het nog allemaal wat gekker te maken: Donna laat mannen op een website betalen om toe te zien hoe ze al dat fast food naar binnen werkt. Dat laat haar toe al dat eten te bekostigen.
Donna's gewichtsprobleem begon al op vroege leeftijd. Toen ze negen was, woog ze al 87 kilo. "Door ons veel eten te geven, toonde mama hoe graag ze ons zag. Ze beschermde ons ook. Niemand mocht zeggen dat ik een dik meisje was en met dokters die stelden dat ik gezondheidsrisico's liep, ging ze altijd in discussie." (CBR)
Nogal wiedes, onderop overleeft ie niet.quote:The couple, who plan to marry next year, say that Donna’s size makes their sex life even better. “Philippe goes on top so he can play with my fat belly,” says Donna. Regular gym-goer Philippe, who is 13st and 6ft 4, also gets aroused by helping Donna, who is a bra size 56E, wash her rolls of fat in the shower.
Ja. Een brakke kabel of hoogstwaarschijnlijk een brak Ethernetkaartje. Zal wel onboard zijn dus eventjes een nieuw kabeltje proberen en anders voor 2 tientjes een ethernetkaartje oppikken en erin prikken.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gvd
Het is dus iets met m'n PC.
Ben nu met mijn werk laptop aan mijn internetaansluiting aan het internetten
Mijn eigen PC heeft dus problemen met internet in verder in het algemeen.
Alles gescanned en kan niets vinden.
Iemand suggesties (behalve wissen en opnieuw beginnen)?
= medionquote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb laatst ook al mijn videokaart moeten vervangen. Blijft een Aldi PC
quote:
Goedquote:
Ik heb een tijd gehad dat ik niet eens verbinding met internet kon krijgen (nu nog wel eens overigens) en een nieuwe netwerkkaart heeft een hoop geholpenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat ik al zei, ben niet ontevreden.
Maar het blijft een rare situatie.
Als een website 10 keer probeer te laden gebeurd het soms 1 keer, soms 10 keer niet, soms 3 keer achter elkaar.
Wat maakt dat nou uit? Het gaat erom wat je ermee doetquote:Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe groot is de jouwe?
Ik niet hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh
Je kijkt er normaal toch alleen maar naar?
lolquote:
Hebben jullie daar geen beddenconcurrent of matrassenmaharadja o.i.d. om goedkoop iets te regelen in de tussentijd?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook wel een duur cadeautje van Sinterklaas, heb je nog een gunst over? Een nieuw matras is hoognodig
Dan beloof ik dat ik netjes mijn bachelor zal halen dit jaar
Mijn tv is 42 inchquote:Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe groot is de jouwe?
Ai, dan is mijn virtuele leuter/schwantz/klavots/taas tv maar iets meer dan half zo groot.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn tv is 42 inch. Of in normale maten: beelddiagonaal van 107 centimeter
Ik ben er zeker blij meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ai, dan is mijn virtuele leuter/schwantz/klavots/taas tv maar iets meer dan half zo groot.
Zo waarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er zeker blij mee. Nadelig: het went op den duur en dan lijkt bijna iedere andere tv klein en nietig
Weet ik nog niet echt haha vooralsnog weinig gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo waar
Mijn computer monitor: 26"
Computer monitor ouders: 15"
Als je dan voor hen even wat nieuwe software moet installeren schrik je je gewoon de pleures. Waar laat ik al mn vensters? Hoe multitasken jullie dan? Nou, niet dus
vertelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 04:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben vandaag Canada uitgezet
Stappen is waarschijnlijk niet van toepassing ivm de wet daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vertel
New York is gaaf![]()
Veel plezier daar. Van plan om: veel musea te gaan bezoeken/ andere toeristische zaken te doen/ stappen. Doorhalen wat niet van toepassing is.....
Maar niet 's morgens om 9 uur....quote:
Je hebt wel weer een grotere monitor dan ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo waar
Mijn computer monitor: 26"
Computer monitor ouders: 15"
Als je dan voor hen even wat nieuwe software moet installeren schrik je je gewoon de pleures. Waar laat ik al mn vensters? Hoe multitasken jullie dan? Nou, niet dus
indien ik de avond ervoor een redelijk aantal biertjes op heb is cola om 9 uur 's morgens een prima optiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet 's morgens om 9 uur....
Kopje thee/koffie?
doorhalen wat van toepassing is
De New Yorkse anti-stap-wet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stappen is waarschijnlijk niet van toepassing ivm de wet daar
21 jaar zijn enzoquote:
Dat is in Nederland ook de enige mogelijke oplossing als ze drankverkoop aan jeugd in de horeca willen verbieden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je ook heel veel clubs/bars gewoonweg niet binnenkomt
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je ook heel veel clubs/bars gewoonweg niet binnenkomt
bankpas met pasfotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.
Vrijwel iedere Amerikaan heeft een ID bij zich. ZEKER als ze uitgaan omdat ze weten dat ze vrijwel ALTIJD om hun ID gevraagd worden. Ook al hebben ze een baard van hoor tot Tokyo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.
Volgens mij heeft ze dat hier wel gepost. Misschien wilden ze de Canadese kant van de Niagara zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Maar wat moest ze in Canada to begin with
Ja ik weet ook niet zeker of DAT het was maar ik meen wat gelezen te hebbenquote:
Nu JPB nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er blijft weinig meer over in de 2e Kamer
Agnes Kant, Camiel Eurlings, Wouter Bos, Laetitia Griffith en nu Pieter van Geel EN Remkes eruit
Euro's in je paspoort hebben als je t aan de douanier geeft is in ieder geval geen reden, kan ik je melden uit ervaringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
En uit Canada gezet worden: ik gok dat ze bij de grens geweigerd is. Dat kan nogal wat redenen hebben maar het zullen vast hele lullige zijn
Iedereen heeft daar verplicht een ID card, ze zijn alleen niet verplicht die altijd bij zich te hebben. Maar nogmaals, omdat het daar zo enorm ingeburgerd is om een ID card bij je te hebben omdat je in iedere tent waar alcohol geschonken wordt erom gevraagd kan worden, dragen de meeste mensen hem wel bij zich. Als ze al niet hun rijbewijs bij zich hebben die daar vanaf 16 jaar zijn zo ongeveer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:17 schreef zebaz het volgende:
[..]
Volgens mij niet - geloof het of niet, het is daar minder een politiestaat dan hier
- Tja, het kan echt van alles zijn. Het feit dat ze een studentenvisum heeft en even naar Canada wil kan genoeg zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef zebaz het volgende:
[..]
Euro's in je paspoort hebben als je t aan de douanier geeft is in ieder geval geen reden, kan ik je melden uit ervaring
("Uh, you have some euro's here. I mention it so it won't drop out" terwijl ik al dacht dat we gearresteerd zouden worden voor omkoping...!)
Scherp +1quote:
En hed de daarbij behorende formulieren niet bij. Verder had je ook gelijk en wilden we de Falls van een andere kant zien.Canada ben ik ingekomen, maar niet veel verder dan het immigratiekantoor haha...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Tja, het kan echt van alles zijn. Het feit dat ze een studentenvisum heeft en even naar Canada wil kan genoeg zijn.
- Reden van bezoek kan een reden zijn
- je bankrekening kan een reden zijn
En zo zijn er nog wel een aantal aan te wijzen.
Maargoed, misschien is ze er echt uitgezet en niet alleen geweigerd aan de grens
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En hed de daarbij behorende formulieren niet bij. Verder had je ook gelijk en wilden we de Falls van een andere kant zien.Canada ben ik ingekomen, maar niet veel verder dan het immigratiekantoor haha...
[ afbeelding ]
Gelukkig mocht ik weer wegmaar Canada zag er best mooi uit haha
Kip-Ei!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Planning is af, in elk geval zie ik zo niet iets wat ik moet verbeteren/veranderen, dus ik kan 'm opsturen. Maar volgens mij kloppen er toch een paar dingetjes niet, en die wil ik het liefste zelf fiksen. Maar ik kom er pas achter of alles klopt als ik het mail.
Preciesquote:
Ik heb nog nooit problemen ondervonden om Canada in te komen. Ook niet als single pax.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waren ze chagrijnig of niet?
Mijn ervaringen in Canada zijn niet bijzonder positief te noemen.
Iedere keer dat ik in mijn eentje reisde werd ik chagrijnig ondervraagd door de douanier, daarna naar de "customs" gestuurd waar mijn paspoort op echtheid werd gecontroleerd en vervolgens mijn tassen doorzocht.
Toen ik met z'n 2-en ging was er niets aan het handje.
Single passengers vanuit Amsterdam zijn gewoon standaard smokkelverdachten
En wat was jouw "reden van bezoek?"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen ondervonden om Canada in te komen. Ook niet als single pax.
Een aantal vakantie- en een aantal werkbezoeken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat was jouw "reden van bezoek?"
Ik zat gisteren toevallig te kijken voor iemand van Groningen naar Roosendaal. Met de OV-chipkaart was dat 10 euro goedkoperquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
Welke (ex) minister en/of stas is ook alweer verantwoordelijk voor de OV chipkaart?
Op een ov traject dat ik soms gebruik met ov chipkaart een tariefverhoging van 60%
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat gisteren toevallig te kijken voor iemand van Groningen naar Roosendaal. Met de OV-chipkaart was dat 10 euro goedkoper
Ja het kan zeker. Sterker nog, alle trajecten die ik afleg heb ik even nagelopen en ze zijn vaak wel iets goedkoper. Dat is iets wat al aangekondigd was maar ik had het nog nergens gezien in de praktijk.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog nooit in Canada of Amerika geweest.
Er is idd een groot verschil per regio. Wat ik heb ervaren is dat bv Utrecht (haast) geen verhoging van het tarief heeft terwijl bv het Gooi 50/60% verhoging kent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het kan zeker. Sterker nog, alle trajecten die ik afleg heb ik even nagelopen en ze zijn vaak wel iets goedkoper. Dat is iets wat al aangekondigd was maar ik had het nog nergens gezien in de praktijk.
Ik heb het wel over de NS, niet over de bussen etc.
Canada is zo gigantisch mooi.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog nooit in Canada of Amerika geweest.
Ook van Nieuw-Zeeland kan ik je uit eigen ervaringen melden dat het een schitterend land is. Een tropisch noorder eiland en en een "Schots" bergachtig zuider eiland.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Staat ook nog op ons lijstje voor "ooit" Net als Nieuw-Zeeland trouwens.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
De SP woordvoerder gebruikt een FOK! onderzoek als basis voor zijn vragen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
Antwoord kabinet: de problemen rond de studenten ov chipkaart ligt bij de studenten zelf.
Volgens het kabinet lost de helpdesk alles op. De problemen die er daarna nog zijn komt omdat studenten hun kaart niet willen aanvragen en/of activeren. Zij noemde dit zelfs een terugkerend iets bij studenten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor
Een stelletje omhooggevallen debielen die allemaal met de auto gaan en zelf geen idee hebben WAT de OV-Chipkaart nou echt is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
De stas die het woord doet namens het kabinet zegt net dat de student die 150 euro heeft uitgegeven in het bellen naar de helpdesk maar op zoek moet naar een goedkopere provider.
Fucking hell, dat is toch een schande?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
De stas die het woord doet namens het kabinet zegt net dat de student die 150 euro heeft uitgegeven in het bellen naar de helpdesk maar op zoek moet naar een goedkopere provider.
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fucking hell, dat is toch een schande?
Is er ook een land waar jij niet bent geweest??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook van Nieuw-Zeeland kan ik je uit eigen ervaringen melden dat het een schitterend land is. Een tropisch noorder eiland en en een "Schots" bergachtig zuider eiland.
Oh ja hoor. In veel Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse landen ben ik nog nooit geweest. Maar de overige landen op deze aardkloot heb ik denk ik voor het grootste deel wel bezocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er ook een land waar jij niet bent geweest??
quote:Maar goed om te weten dat deze landen zijn goedgekeurd door de landelijke vereniging van Cobra!
Voor de politiek bedoel je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Ernst Hirsch Ballin niet meer beschikbaar
Leek me duidelijkquote:
Ik ben in Kenia geweest en vond het daar prachtigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ja hoor. In veel Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse landen ben ik nog nooit geweest. Maar de overige landen op deze aardkloot heb ik denk ik voor het grootste deel wel bezocht.
[..]
Die heeft net nog gesproken in het vragen uurtje. Had ie dan wel even aan de kamer mogen vertellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Ernst Hirsch Ballin niet meer beschikbaar
Nooit problemen of vervelende dingen gehad in Canada. In de VS wel altijd het idee dat je al iets fout hebt gedaan als je t land probeert in te komen, maar dat hoort er een beetje bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waren ze chagrijnig of niet?
Mijn ervaringen in Canada zijn niet bijzonder positief te noemen.
Iedere keer dat ik in mijn eentje reisde werd ik chagrijnig ondervraagd door de douanier, daarna naar de "customs" gestuurd waar mijn paspoort op echtheid werd gecontroleerd en vervolgens mijn tassen doorzocht.
Toen ik met z'n 2-en ging was er niets aan het handje.
Single passengers vanuit Amsterdam zijn gewoon standaard smokkelverdachten
Toch wel voor een safari en niet voor een strandvakantie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben in Kenia geweest en vond het daar prachtigEgypte is ook erg mooi vooral wegens de cultuur... Ooit moet ik ook nog met Peace naar Egypte, hij is er nog niet geweest en ik al een paar keer.
PS was toch ook in een Amerikaanse auto en ging voor de Falls?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:53 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nooit problemen of vervelende dingen gehad in Canada. In de VS wel altijd het idee dat je al iets fout hebt gedaan als je t land probeert in te komen, maar dat hoort er een beetje bij.
Vreemd trouwens dat de Canadese douane kijkt naar je verblijfsstatus in de VS. Hebben ze niks beters te doen daar? Vanuit Nederland mag je immers op je Nederlandse paspoort gewoon Canada in...
De laatste keer dat we vanuit Canada de VS weer in wilden (met onze visum waiver nog in ons paspoort) ging trouwens wel verbazingwekkend makkelijk. Misschien omdat we een Amerikaanse huurauto hadden, of omdat er nou eenmaal een zondvloed aan toeristen doet wat wij doen (de grens over gaan bij Niagara Falls)
Misschien niet daar de grens over gegaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS was toch ook in een Amerikaanse auto en ging voor de Falls?
Hm hm. Toen ik elf was werden we bijna een uur opgehouden omdat het visum in het paspoort van m'n moeder ouder was dan m'n zusje (die in dat paspoort bijgeschreven stond). Kwestie van visum waiver formulier invullen maar dat vonden ze niet nodig om te vertellen. Dat was overigens nadat een douanier aan m'n moeder vroeg waarom ze namens ons antwoord gaf op de vraag of we eten hadden meegenomen. Kennelijk ben je verdacht als je als 11- en 8-jarige geen Engels spreektquote:Trouwens, mijn ervaring is dat de VS customs minder moeilijk doen dan de Canadese dus
Nouja, dan is ze vast tegengehouden omdat ze geen F-stempeltje op d'r formulier 35b had met een handtekening van Castro, waardoor ze Amerika niet meer in was gekomen. Lief toch van die Canadezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dit zijn trouwens de eisen voor mensen zoals PS:
http://www.canadavisa.com/us-international-student-travel.html
En die papieren had PS dus niet op orde. Helaas.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dit zijn trouwens de eisen voor mensen zoals PS:
http://www.canadavisa.com/us-international-student-travel.html
Een combinatie... deels strand met culturele uitstapjes naar o.a. Mombassaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch wel voor een safari en niet voor een strandvakantie?![]()
En in Egypte ben ik ook geweest. Wel erg raar dat er betaald moest worden voor een gewapende escorte terwijl onze eigen kofferbak vol met wapens en munitie lag.
Vast...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
En zelfs mooie woorden van JPB. Zal Jack de Vries zijn speech geschreven hebben?
Ik kan hier niets zien.... wel bijzonder ja. Hij was natuurlijk ook een bijzondere man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
Huilende kamerleden. Dat zie je niet zo vaak.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast...Die Jack vind ik een goede!!
Dat zeker.quote:Ik kan hier niets zien.... wel bijzonder ja. Hij was natuurlijk ook een bijzondere man.
Nee, ze is tegen gehouden, dat is juist het hele probleem. Ze WILDE wel de grens overquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:59 schreef zebaz het volgende:
[..]
Misschien niet daar de grens over gegaan?
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast...Die Jack vind ik een goede gladde!!
Hm, aan dat papier te zien is ze juist wel even in Canada geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ze is tegen gehouden, dat is juist het hele probleem. Ze WILDE wel de grens over
Of je leest haar eigen post evenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, aan dat papier te zien is ze juist wel even in Canada geweestMaar ook op dat punt de grens over gegaan, hm.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En hed de daarbij behorende formulieren niet bij. Verder had je ook gelijk en wilden we de Falls van een andere kant zien.Canada ben ik ingekomen, maar niet veel verder dan het immigratiekantoor haha...
[ afbeelding ]
Gelukkig mocht ik weer wegmaar Canada zag er best mooi uit haha
Daar staat toch echt dat ze in Canada is geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je leest haar eigen post even
[..]
Gast, geen mierenneuken vandaag. Ze is niet verder gekomen dan de grens. Dan ben je gewoon niet binnen geweest dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:43 schreef zebaz het volgende:
[..]
Daar staat toch echt dat ze in Canada is geweest
Ze is over de grens gekomen. Als je mieren neukt dan moet je t wel goed doen...! Het formulier is ook een toestemmming om het land te verlaten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, geen mierenneuken vandaag. Ze is niet verder gekomen dan de grens. Dan ben je gewoon niet binnen geweest dus.
Mierenneukerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:48 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ze is over de grens gekomen. Als je mieren neukt dan moet je t wel goed doen...! Het formulier is ook een toestemmming om het land te verlaten.
Het zou anders trouwens ook lastig zijn, want de grens zelf ligt volgens mij midden op de brug.
Pieter van Geel mocht er zeker uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er blijft weinig meer over in de 2e Kamer
Agnes Kant, Camiel Eurlings, Wouter Bos, Laetitia Griffith en nu Pieter van Geel EN Remkes eruit
Dat was Tineke Huizinga.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
Welke (ex) minister en/of stas is ook alweer verantwoordelijk voor de OV chipkaart?
Op een ov traject dat ik soms gebruik met ov chipkaart een tariefverhoging van 60%
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:en de dag zit er bijna op
Even een tussendoor-berichtje: DiabloSam (m'n broertje, zoals jullie wellicht weten) sms'te eerder dat hij geslaagd is voor zijn rij-examen![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:en de dag zit er bijna op
Even een tussendoor-berichtje: DiabloSam (m'n broertje, zoals jullie wellicht weten) sms'te eerder dat hij geslaagd is voor zijn rij-examen![]()
![]()
Prima en met jou ?quote:
Niet zo best. En het geld bij het UWV is op dus ik mag ook geen opleiding doen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed. Hoe gaat het met de banenjacht (als ik het nog mag vragen)?
Ik volgens mij ook. Ben even een paar dagen weg geweest en moet ineens heel veel bij lezen... Maar dat ga ik lekker niet doen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef Soempie het volgende:
Hallo, volgens mij heb ik vanalles gemist hier.
Ga slapenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef Soempie het volgende:
Hallo, volgens mij heb ik vanalles gemist hier.
De New York Times?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die heb ik ook nog wel eens gehad. Maar door de week ging die 99 van de 100 keer ongelezen bij het oud papier. Beetje zonde. Nu koop ik alleen een krant in het weekend als ik weet dat ik tijd heb om te lezen.
Jaja, ik moest eerst nog tanden poetsen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga slapenDingen die me zo even te binnen schieten: PS mocht Canada niet in omdat ze de juiste papieren niet bij zich had en DiabloSam is geslaagd voor z'n rijbewijs
Ik koop wel eens de zondageditie van de New York times. Als men de zaterdagkrant al dik vind dan moet je die eens kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
huhhuh.
Nee, NRC en toen ik nog in een studentenhuis woonde alle krante waar we proefabbonementen op konden krijgen. Volgens mij kon je als je rond was weer opnieuw beginnen.
Ik was ook meestal pas vrijdags klaar met alles te lezen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom al nauwelijks door een Nederlandse weekendkrant heen
Heel veel achtergrond informatie enzo inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu is het meeste nieuws - zeker in dat soort kranten - geen echt nieuws maar meer informatie
Lees ik niet echt. Misschien maar eens doen.quote:
Neem je een avondkrant.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Mjah ik kan het wel doen, maar dan krijgen we 2 ochtendkranten in huis hier, dat is een klein beetje onzinnig
Dat is inderdaad wel mooi. Ik pik hem soms van de buren....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Laat ik het anders zeggen: waarom een 2de krant nemen als je er eentje gratis ontvangt. Perks of stage zeg maar
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef Etcetera het volgende:
En *BOF* heel Nederland schijnt tv-loos te zijn met Ziggo
Dat is vrijwel zeker lijkt me....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Keep me posted, okay? Ik ben bang dat ze dood is eerlijk gezegd
NFI is ook al ter plaatse. Dat gebeurt niet voor niks....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef zebaz het volgende:
Via Twitter (Ziggo hier) hoor ik dat Wester op RTL zegt dat ze dood zou zijn.
Ja inderdaad. Door een buurman nog wel....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
'Gelukkig' is ze nog vrij snel gevonden, en is het geen Nathalee-drama geworden.
Ja vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Achut, arme ouders van dat meisje. Wat zullen die nu door een hel gaan
Ha Cobraquote:
He Andy, een paar dagen wezen stappen?quote:
Nee, beetje moeten moonlighten en ook een fikse familiecrisis moeten oplossen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He Andy, een paar dagen wezen stappen?
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
'Gelukkig' is ze nog vrij snel gevonden, en is het geen Nathalee-drama geworden.
Ah, in de bak gezeten dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, beetje moeten moonlighten en ook een fikse familiecrisis moeten oplossen....
Officieel nog niet. maar het NFI is er inmiddels. Dan weet je wel hoe laat het is.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.
Nee gelukkig niet. De spullen van Jill bij haar ex op moeten halen...quote:
't Wordt doorgetwitterd momenteel, maar ik heb het niet kunnen zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.
Moeten of mogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. De spullen van Jill bij haar ex op moeten halen...
Zij moest die spullen op halen en ik mocht mee...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten of mogen.![]()
![]()
Heb je trouwens al een andere school gevonden waar je gaat trainen?
Ook weer alleen op basis van het bericht van Wester. Normaal heeft hij altijd de juiste primeur maar in dit geval hoop ik eigenlijk dat hij er flink naast zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)j-ouderlijk-huis.htm
Had ze nog in leven geweest lijkt me dat het al breaking news was.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook weer alleen op basis van het bericht van Wester. Normaal heeft hij altijd de juiste primeur maar in dit geval hoop ik eigenlijk dat hij er flink naast zit.
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef iamredleader het volgende:
Zeker de hoofdkabel van Ziggo in de tuin die wordt opgegraven
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooien
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooien
Weltrustenquote:
Truste IARLquote:
Is het al morgenmiddag?quote:
Hoe is het met Nina Hagen II ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij moest die spullen op halen en ik mocht mee...![]()
Op zich wel maar niet eentje waar ik dus de dames mag begeleiden...
Goed! Haar vriendje is niet zo blij dat ze in de belangstelling staat van een 37 jarige militair!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed! Haar vriendje is niet zo blij dat ze in de belangstelling staat van een 37 jarige militair!![]()
Oh god het zal toch niet hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het huis waar de politie aan het zoeken is is van een politie agent.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
De politie is je beste vriend....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het huis waar de politie aan het zoeken is is van een politie agent.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
Ze hadden onlangs ruzie gehad en toen had ze gezegd dat er meer belangstellenden voor haar waren....quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hadden onlangs ruzie gehad en toen had ze gezegd dat er meer belangstellenden voor haar waren....
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hadden onlangs ruzie gehad en toen had ze gezegd dat er meer belangstellenden voor haar waren....
en da's mooi kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
AntoinRTLNieuws: Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
Ja het is inmiddels wel weer goed maar ze vond het wel heerlijk om tegen hem te kunnen zeggen dat ze meer opties had dan hem alleen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna heeft het het snel goed gemaakt?
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels wel weer goed maar ze vond het wel heerlijk om tegen hem te kunnen zeggen dat ze meer opties had dan hem alleen.
Tsja het was te verwachten maar daarom niet minder gruwelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Je zorgt er voor dat een jonge meid zich zelfverzekerd voelt!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zorgt er voor dat een jonge meid zich zelfverzekerd voelt!
Milly Vanilly ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal wel even zeggen dat ze je nu wel iets schuldig is....quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal wel even zeggen dat ze je nu wel iets schuldig is....
Rob Pilates is al een tijdje dood.quote:
Weltrustenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom hebben mensen waarvan je zou verwachten dat ze iets te zeggen altijd de mening dat ze daar niets over te zeggen hebben? Op zich wel begrijpelijk, ze had de uitstraling van een vaatdoek.
Meteen verzuipen die gasten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er was weer eens zo'n groep kutkoters die waarschijnlijk net hun zwemdiploma hadden aan het kutten in het zwembad
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er weer weg van. tot morgen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog geen blunders begaan vandaag
... En nu?quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog geen blunders begaan vandaag
quote:
Nee, niks gezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan alvast welterusten voor straks
Het schijnt wel aardig weer te worden dus je gaat wat missen
Heb je die meteoor nog gezien gisteravond? Je kon hem bij jou uit de buurt schijnbaar zien (als je buiten was)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijken of ik vandaag nog wel bij de kapper terecht kan. Gisteren gepland te gaan maar dan had ik om half 5 weg gemoeten. Ik was in een nogal stevige discussier verwikkeld met een collega en zag op een gegeven moment dat het al kwart over 5 was.....Toen de kapper maar afgebeld.
Het wordt dus nog spanennd wie het eerste Tong80 inhaald?quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het wordt dus nog spanennd wie het eerste Tong80 inhaald?
Wat schuift het?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie heeft er tijd om zo een nieuwe te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |