lolquote:
Hebben jullie daar geen beddenconcurrent of matrassenmaharadja o.i.d. om goedkoop iets te regelen in de tussentijd?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook wel een duur cadeautje van Sinterklaas, heb je nog een gunst over? Een nieuw matras is hoognodig
Dan beloof ik dat ik netjes mijn bachelor zal halen dit jaar
Mijn tv is 42 inchquote:Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe groot is de jouwe?
Ai, dan is mijn virtuele leuter/schwantz/klavots/taas tv maar iets meer dan half zo groot.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn tv is 42 inch. Of in normale maten: beelddiagonaal van 107 centimeter
Ik ben er zeker blij meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ai, dan is mijn virtuele leuter/schwantz/klavots/taas tv maar iets meer dan half zo groot.
Zo waarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er zeker blij mee. Nadelig: het went op den duur en dan lijkt bijna iedere andere tv klein en nietig
Weet ik nog niet echt haha vooralsnog weinig gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo waar
Mijn computer monitor: 26"
Computer monitor ouders: 15"
Als je dan voor hen even wat nieuwe software moet installeren schrik je je gewoon de pleures. Waar laat ik al mn vensters? Hoe multitasken jullie dan? Nou, niet dus
vertelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 04:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben vandaag Canada uitgezet
Stappen is waarschijnlijk niet van toepassing ivm de wet daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vertel
New York is gaaf![]()
Veel plezier daar. Van plan om: veel musea te gaan bezoeken/ andere toeristische zaken te doen/ stappen. Doorhalen wat niet van toepassing is.....
Maar niet 's morgens om 9 uur....quote:
Je hebt wel weer een grotere monitor dan ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo waar
Mijn computer monitor: 26"
Computer monitor ouders: 15"
Als je dan voor hen even wat nieuwe software moet installeren schrik je je gewoon de pleures. Waar laat ik al mn vensters? Hoe multitasken jullie dan? Nou, niet dus
indien ik de avond ervoor een redelijk aantal biertjes op heb is cola om 9 uur 's morgens een prima optiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet 's morgens om 9 uur....
Kopje thee/koffie?
doorhalen wat van toepassing is
De New Yorkse anti-stap-wet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stappen is waarschijnlijk niet van toepassing ivm de wet daar
21 jaar zijn enzoquote:
Dat is in Nederland ook de enige mogelijke oplossing als ze drankverkoop aan jeugd in de horeca willen verbieden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je ook heel veel clubs/bars gewoonweg niet binnenkomt
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je ook heel veel clubs/bars gewoonweg niet binnenkomt
bankpas met pasfotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.
Vrijwel iedere Amerikaan heeft een ID bij zich. ZEKER als ze uitgaan omdat ze weten dat ze vrijwel ALTIJD om hun ID gevraagd worden. Ook al hebben ze een baard van hoor tot Tokyo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de meeste New Yorkers geen rijbewijs op zak hebben - lijkt me lastig te handhaven dan.
Volgens mij heeft ze dat hier wel gepost. Misschien wilden ze de Canadese kant van de Niagara zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Maar wat moest ze in Canada to begin with
Ja ik weet ook niet zeker of DAT het was maar ik meen wat gelezen te hebbenquote:
Nu JPB nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er blijft weinig meer over in de 2e Kamer
Agnes Kant, Camiel Eurlings, Wouter Bos, Laetitia Griffith en nu Pieter van Geel EN Remkes eruit
Euro's in je paspoort hebben als je t aan de douanier geeft is in ieder geval geen reden, kan ik je melden uit ervaringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
En uit Canada gezet worden: ik gok dat ze bij de grens geweigerd is. Dat kan nogal wat redenen hebben maar het zullen vast hele lullige zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |