Ah, in de bak gezeten dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, beetje moeten moonlighten en ook een fikse familiecrisis moeten oplossen....
Officieel nog niet. maar het NFI is er inmiddels. Dan weet je wel hoe laat het is.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.
Nee gelukkig niet. De spullen van Jill bij haar ex op moeten halen...quote:
't Wordt doorgetwitterd momenteel, maar ik heb het niet kunnen zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er dan al een bevestiging dat ze gevonden is? Ik kan er geen vinden.
Moeten of mogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. De spullen van Jill bij haar ex op moeten halen...
Zij moest die spullen op halen en ik mocht mee...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten of mogen.![]()
![]()
Heb je trouwens al een andere school gevonden waar je gaat trainen?
Ook weer alleen op basis van het bericht van Wester. Normaal heeft hij altijd de juiste primeur maar in dit geval hoop ik eigenlijk dat hij er flink naast zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)j-ouderlijk-huis.htm
Had ze nog in leven geweest lijkt me dat het al breaking news was.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook weer alleen op basis van het bericht van Wester. Normaal heeft hij altijd de juiste primeur maar in dit geval hoop ik eigenlijk dat hij er flink naast zit.
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef iamredleader het volgende:
Zeker de hoofdkabel van Ziggo in de tuin die wordt opgegraven
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooien
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Werd ook al geroepen. Als iemand morgen op stage de grap maakt dat Ziggo-medewerkers meer tijd met hun gezin willen doorbrengen, ga ik met dingen gooien
Weltrustenquote:
Truste IARLquote:
Is het al morgenmiddag?quote:
Hoe is het met Nina Hagen II ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij moest die spullen op halen en ik mocht mee...![]()
Op zich wel maar niet eentje waar ik dus de dames mag begeleiden...
Goed! Haar vriendje is niet zo blij dat ze in de belangstelling staat van een 37 jarige militair!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed! Haar vriendje is niet zo blij dat ze in de belangstelling staat van een 37 jarige militair!![]()
Oh god het zal toch niet hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het huis waar de politie aan het zoeken is is van een politie agent.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
De politie is je beste vriend....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het huis waar de politie aan het zoeken is is van een politie agent.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
Ze hadden onlangs ruzie gehad en toen had ze gezegd dat er meer belangstellenden voor haar waren....quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hadden onlangs ruzie gehad en toen had ze gezegd dat er meer belangstellenden voor haar waren....
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hadden onlangs ruzie gehad en toen had ze gezegd dat er meer belangstellenden voor haar waren....
en da's mooi kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
AntoinRTLNieuws: Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
Ja het is inmiddels wel weer goed maar ze vond het wel heerlijk om tegen hem te kunnen zeggen dat ze meer opties had dan hem alleen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna heeft het het snel goed gemaakt?
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels wel weer goed maar ze vond het wel heerlijk om tegen hem te kunnen zeggen dat ze meer opties had dan hem alleen.
Tsja het was te verwachten maar daarom niet minder gruwelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Je zorgt er voor dat een jonge meid zich zelfverzekerd voelt!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zorgt er voor dat een jonge meid zich zelfverzekerd voelt!
Milly Vanilly ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal wel even zeggen dat ze je nu wel iets schuldig is....quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal wel even zeggen dat ze je nu wel iets schuldig is....
Rob Pilates is al een tijdje dood.quote:
Weltrustenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom hebben mensen waarvan je zou verwachten dat ze iets te zeggen altijd de mening dat ze daar niets over te zeggen hebben? Op zich wel begrijpelijk, ze had de uitstraling van een vaatdoek.
Meteen verzuipen die gasten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er was weer eens zo'n groep kutkoters die waarschijnlijk net hun zwemdiploma hadden aan het kutten in het zwembad
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er weer weg van. tot morgen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog geen blunders begaan vandaag
... En nu?quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog geen blunders begaan vandaag
quote:
Nee, niks gezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan alvast welterusten voor straks
Het schijnt wel aardig weer te worden dus je gaat wat missen
Heb je die meteoor nog gezien gisteravond? Je kon hem bij jou uit de buurt schijnbaar zien (als je buiten was)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijken of ik vandaag nog wel bij de kapper terecht kan. Gisteren gepland te gaan maar dan had ik om half 5 weg gemoeten. Ik was in een nogal stevige discussier verwikkeld met een collega en zag op een gegeven moment dat het al kwart over 5 was.....Toen de kapper maar afgebeld.
Het wordt dus nog spanennd wie het eerste Tong80 inhaald?quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het wordt dus nog spanennd wie het eerste Tong80 inhaald?
Wat schuift het?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie heeft er tijd om zo een nieuwe te openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |