quote:Op maandag 15 maart 2010 11:17 schreef haakon het volgende:
oke, lever maar bij mij in, 13.30uur is de deadline.
Ik denk dat sommige hier nu wel vanuit gaan Haakon...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik post nog wel iets voor ik naar bed ga en de deadline zal dan wel weer morgen rond 14.00 zijn.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef haakon het volgende:
waar ben ik toch aan begonnen
eerst op aanpassen en nu ook nog de deadline![]()
14.00 uur it is, mensen !
Dan zou je beter een bekertje thee, een hamburger (voor het veequote:
Hahaquote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou je beter een bekertje thee, een hamburger (voor het vee) en een gratis toiletbezoek (pee) als Mc special kunnen doen!
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou je beter een bekertje thee, een hamburger (voor het vee) en een gratis toiletbezoek (pee) als Mc special kunnen doen!
jouw plaatje en die van haakon.. ik ga dat zo eens effe regelen..quote:
En Triforce, in het andere topic meld ie zichquote:Op maandag 15 maart 2010 12:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
jouw plaatje en die van haakon.. ik ga dat zo eens effe regelen..
trouwens mag ik jou effe pmen..
Hoe kan ik die vergetenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
En Triforce, in het andere topic meld ie zich
en naLuh dan ? die doet ook nog wel es meequote:Op maandag 15 maart 2010 12:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
jouw plaatje en die van haakon.. ik ga dat zo eens effe regelen..
trouwens mag ik jou effe pmen..
zodra ik iemand zie die geregeld mee doet.. plant ik hem / haar derbij..quote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
[..]
en naLuh dan ? die doet ook nog wel es mee
[ONZ] Banner gezocht voor de Photoshop/Paint battlesquote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
zodra ik iemand zie die geregeld mee doet.. plant ik hem / hara derbij..
Triniforce kan ik effe niet vinden.. dus die moet zich maar weer eens melden
k heb snel ff mn avatar aangepastquote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
zodra ik iemand zie die geregeld mee doet.. plant ik hem / hara derbij..
Triniforce kan ik effe niet vinden.. dus die moet zich maar weer eens melden
Thanks, zijn er nog meer die er ECHT bij moeten?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ONZ] Banner gezocht voor de Photoshop/Paint battles
Misschien beter:quote:Op maandag 15 maart 2010 13:50 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
is dit wat?
plak dan steeds wel user icoontjes der bij ^^
Er staat PS in het blauwe deelquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef ToT het volgende:
Tofjes!
Maar "Battle mee met onze battles" bekt niet echt lekker, en het is ook niet duidelijk dat het om photoshopjes gaat he!
vind ik ook.. bovendien staat het ook in de OPregels..quote:
Waar ben ik?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:50 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
is dit wat?
plak dan steeds wel user icoontjes der bij ^^
in de volgende ruwe uitwerkingquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind trouwens dat de trommel ook in de OP moet._!
Dat hoefte toch ook niet ?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef ToT het volgende:
4 spelfout!
1 Erg gaaf gedaan, maar het is niet echt een reclame zo he!
Ik denk toch dat ik voor 1 ga!
ik vind het super reclame..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef ToT het volgende:
4 spelfout!
1 Erg gaaf gedaan, maar het is niet echt een reclame zo he!
Ik denk toch dat ik voor 1 ga!
MIJN TROMMEL! AF!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind trouwens dat de trommel ook in de OP moet._!
Ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Thanks, zijn er nog meer die er ECHT bij moeten?
deelnemers...quote:
sc stellen ze niet op prijs toch?quote:
*leven in blaast*quote:
Strijd mee in photoshop battlequote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
sc stellen ze niet op prijs toch?
verzin eens een andere zin die " battle mee met onz battle" vervangen gaat!
ik ook alquote:Op maandag 15 maart 2010 16:19 schreef shadowflash het volgende:
Waarom krijg ik een PM van advancedpower met die blonde schaatsgodin er in ?
mwoa, beetje sc is toch gezellig, en zo hou je elkaar ook een beetje op de hoogtequote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
sc stellen ze niet op prijs toch?
verzin eens een andere zin die " battle mee met onz battle" vervangen gaat!
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:19 schreef shadowflash het volgende:
Waarom krijg ik een PM van advancedpower met die blonde schaatsgodin er in ?
Vomit is corekt inderdaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vomit was, met 1 m?
Lawl, thx!
De nachtwacht ook hequote:Op maandag 15 maart 2010 17:02 schreef mista het volgende:
pfff heb het niet vaak, maar ik kan écht niets bedenken...
Thanks for the efford, maar heeft toch geen nut. Kan beste alleen de recente posters in gooien.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef Dottey het volgende:
ik ben echt door 12 topics aan het bladeren naar strijders...
*sjught*
neuh diegene die het meeste mee hebben gedaan of doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Thanks for the efford, maar heeft toch geen nut. Kan beste alleen de recente posters in gooien.
Dat plaatje doet het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef naLuh het volgende:
Bedankt voor de stemmen!
Hierbij het nieuwe plaatje! Opdracht: Verkracht de nachtwacht!![]()
Deadline: 18:30
Inleveren: onderjas
[ afbeelding ]
Red oe dr met!
Dan moet ik weg, als je iemand vind die het over wil nemen, be my guest.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef Lysdexie het volgende:
Godverdomme, deadline over 15 minuten en ik moet nog beginnenmag de deadline om 18.45
?
Hier wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef Lysdexie het volgende:
Wat is het plaatje trouwens?
[..]
Dat plaatje doet het niet
Ach dan wacht ik wel tot de volgende ronde.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dan moet ik weg, als je iemand vind die het over wil nemen, be my guest.
wacht !, ik ben er net weer van stage, moet nog iets toevoegen, ik stuur hem zo op !quote:Op maandag 15 maart 2010 18:20 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit vat de inzendingen wel ongeveer samen.
Hurry!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:21 schreef haakon het volgende:
[..]
wacht !, ik ben er net weer van stage, moet nog iets toevoegen, ik stuur hem zo op !
Je kan ook nog op drie of twee stemmen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef mista het volgende:
hmmm mag niet op mezelf stemmen en uit principe stem ik ABSOLUUT niet op 1... wat nu?
Hoezo uit principe absoluut niet op 1 dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef mista het volgende:
hmmm mag niet op mezelf stemmen en uit principe stem ik ABSOLUUT niet op 1... wat nu?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt vast uit Rotterdam ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo uit principe absoluut niet op 1 dan?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef onderjas het volgende:
[..]ja ik moest snel dat strand enzo fixen, anders had ik wel lijpe schaduw gedaan enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
vriendquote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef haakon het volgende:
ik stem op 3, want die heeft nog wat met het plaatje te maken + dat ik een hekel aan ajax heb
Oh dat werkt natuurlijk niet, ik post de deelnemers wel naar ToT.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef onderjas het volgende:
Ik ben er van door, doe iemand anders maar de uitslag posten om 7 uur.
Ja thanks voor de tipquote:
Nou ik had het al een heel eind zelf uitgezochtquote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik dacht kan het wel helemaal uitleggen
gedeeld 1e!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef ToT het volgende:
1.ToT
2.mista
3.onderjas
En de glorieuze winnaar van deze KEIHARDE battle is onderjas himself!
Alleen is die al opgetyft, dus zullen we zelf ff een ander plaatje moeten verzinnen!
weinigquote:Op maandag 15 maart 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
Ben weer terug van werk. Is hier nog wel iets gaande ?
ik stond op ignore geloof ik.. want ik vroeg meerdere malen of er al een nieuwe foto wasquote:Op maandag 15 maart 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, jij bent er nog. Dat is al heel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik ben wel voor vanavond. Avond is nog jong enzoquote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef haakon het volgende:
ik doe niet meer vanavond, morgen deadline ?
Als iedereen hier net zo snel zou reageren als wij uitrukken dan zouden we twee battles per uur kunnen halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
mag hopen dat jouw ambulance sneller uitrukt bij een gil om nood, dan de strijders hier![]()
Nou, post eens iets want dat driekwart kind van Lindgren kan ik ook niet veel mee.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef shadowflash het volgende:
Ik was aan het zoeken naar een leuke foto![]()
, ik voel me ondergewaardeerd
Ik ook niet, maar dacht: ik zal hem in ieder geval moeten uitknippen...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, post eens iets want dat driekwart kind van Lindgren kan ik ook niet veel mee.
Wow, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef ToT het volgende:
1.ToT
2.mista
3.onderjas
En de glorieuze winnaar van deze KEIHARDE battle is onderjas himself!
Alleen is die al opgetyft, dus zullen we zelf ff een ander plaatje moeten verzinnen!
Ik ook niet, ik heb rijexamen! Waaahh!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben er morgen tot ergens in de middag niet, dus ik kan deze keer helaas ff niet meedoen.
Succesquote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb rijexamen! Waaahh!
succes man!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Succes !quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef mwaterl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef mwaterl het volgende:
Thanks allen! Deze is wel toepasselijk voor mij gok ik:
[ afbeelding ]
Ik laat nog wel weten hoe 't ging
quote:
Leuke opdracht!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:39 schreef Maringo het volgende:
Om mwaterl een beetje te steunen heb ik de nieuwste opdracht voor jullie:
Origineel
[ afbeelding ]
Vershopbare pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opdracht: Shop of paint wat mwaterl zoal tegen kan komen tijdens zijn examen.
Deadline: 15.00
Inleveren: Maringo
Ik heb ook het originele plaatje erbij geleverd, voor de eventuele luie shopper.
oja, en succes mwaterl!!
Vrij laat , maar toch nog toitoitoiquote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Don't jinx that kid Hajeequote:
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:34 schreef Dottey het volgende:
Goedemorgen,
* Dottey meldt zich
start PS eens op om mwater te verblijden
en dan heb je geen tijd om te PSen... maar wel om dat op fok te postenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef mista het volgende:
leuke opdracht!
jammer genoeg staat de boekhouder voor de deur...
?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Dottey het volgende:
het is ook een vrij makkelijke opdracht, die zo gepiept is..
13.30 deadline? of 14:00?
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef mwaterl het volgende:
IK BEN GESLAAAAGGDD!!!!
dat doen ze toch al zeldenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef mwaterl het volgende:
Straks kloppen al jullie paints niet meer
ik heb gestemd op.. ramt de eerste beste wagen... zie paint straksquote:
30 euro meer betaald ? afzettersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef mwaterl het volgende:
* mwaterl is weg naar het gemeentehuis en gaat straks de paints bekijken
Aanvragen of direct maar ophalen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef mwaterl het volgende:
* mwaterl is weg naar het gemeentehuis en gaat straks de paints bekijken
14:30 of toch 15:00quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Dottey het volgende:
het is ook een vrij makkelijke opdracht, die zo gepiept is..
13.30 deadline? of 14:00?
Inderdaad , dan ben ik weer degene die het veroorzaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef Dottey het volgende:
best leuk een on topic SC![]()
laat het ToT maar niet zien.....
Welpotjandikkienogantoe! Het was nog niet 'doorgekomen' en ik mot nu een hele dag wachten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Aanvragen of direct maar ophalen ?
oh .. hier duurt dat een week......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Welpotjandikkienogantoe! Het was nog niet 'doorgekomen' en ik mot nu een hele dag wachten!
Maar nu helemaal terugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou...
laatste bezoek: 1 uur, 3 minuten geleden.
hmmm :/
Gefeliciteerd!quote:
post maar vast, duurtlang volgens iedereenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar nu helemaal terug
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had de deadline om 15.00 gedaan omdat ik daarvan wist dat ik er zeker wasEen uur geleden was alleen om ff een route op te zoeken, maar FF had nog een sessie met Fok! opgeslagen
Mja, dan iemand anders gisteravond maar al een opdracht moeten posten ehquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef haakon het volgende:
[..]
post maar vast, duurtlang volgens iedereen
ja ik snap het ook wel, ben allang blij dat jij ze wílt postenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, dan iemand anders gisteravond maar al een opdracht moeten posten eh
Dus als er een plaatje word gepost s avonds om 12 uur is de deadline 3 uur s nachts.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef haakon het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel, ben allang blij dat jij ze wílt posten
is het geen idee dat nadat de geleverde foto de maximum deadline gewoon 3 uur erna is ? hooguit 4 ?
Denk je dat ik er nog eentje zal binnenkrijgen?quote:
nee, snachts telt nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus als er een plaatje word gepost s avonds om 12 uur is de deadline 3 uur s nachts.
En het zou ook niet werken, want naar wie moet jedan opsturen...
[..]
Denk je dat ik er nog eentje zal binnenkrijgen?
Ik heb geen idee of er nog mensen bezig zijn....
Had de examinator dat niet verteld dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Welpotjandikkienogantoe! Het was nog niet 'doorgekomen' en ik mot nu een hele dag wachten!
Bureaucratiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had de examinator dat niet verteld dan?Mij werd verteld dat ze nu PDA's gebruiken waardoor de gemeente het de volgende dag pas heeft. (
)
beter op een trommel dan je handen op een toetsenbord kpot slaan....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:56 schreef naLuh het volgende:
Trommels Trommels en nog eens Trommels!!
.....
*sjught* de clue ontgaat me..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ie over een beeldje is heen gereden denk ik zo
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:04 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat is een poos een grap geweest hier op Fok , een hele vage slechte grap , mis je niks bij
Oh shit! Ik bedoel 4! .. barst..verkeerde gestemd! 1 stem van 5 naar 4 bij dezequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef mwaterl het volgende:
5 natuurlijk! Wat een oog voor detail heeft diegene!
de mijne stond stilquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Maringo het volgende:
Dat toch weinig mensen een snelheid hebben ingegevenMaar de "supersnel" van 9 is epic
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Oh shit! Ik bedoel 4! .. barst..verkeerde gestemd! 1 stem van 5 naar 4 bij deze
quote:Oh shit! Ik bedoel 4! .. barst..verkeerde gestemd! 1 stem van 5 naar 4 bij deze
quote:
Ik had het gezien, komt goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
1 stem van 5 is voor 4(mwaterl)
[..]
Bij mij is t misschien een storing in de accu door al het bloed.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Maringo het volgende:
Dat toch weinig mensen een snelheid hebben ingegevenMaar de "supersnel" van 9 is epic
Bij mij is het op het windscherm interface te zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
Bij mij is t misschien een storing in de accu door al het bloed.....
sssstquote:
hij is super, hij zit d'r ook zo rustig bij....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef haakon het volgende:
kijk bij 1 dan in de spiegel, dat is toch een fantastisch detail ?
Nope, alles ging soepeltjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Dottey het volgende:
heb je nog wat spannends tijdens het rijexamen meegemaakt
zet de douche alvast aan...quote:
half uurtje meestal toch of nie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
zet de douche alvast aan...
OT tot hoelaat is stemmen?
Jup. Maar ik wacht wel ff tot het volgende topicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
half uurtje meestal toch of nie?
Zitten zeker hele goeie shops tussen jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik vond die anderen ook wel erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |