Je kan ook nog op drie of twee stemmen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef mista het volgende:
hmmm mag niet op mezelf stemmen en uit principe stem ik ABSOLUUT niet op 1... wat nu?
Hoezo uit principe absoluut niet op 1 dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef mista het volgende:
hmmm mag niet op mezelf stemmen en uit principe stem ik ABSOLUUT niet op 1... wat nu?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt vast uit Rotterdam ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo uit principe absoluut niet op 1 dan?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef onderjas het volgende:
[..]ja ik moest snel dat strand enzo fixen, anders had ik wel lijpe schaduw gedaan enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
vriendquote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef haakon het volgende:
ik stem op 3, want die heeft nog wat met het plaatje te maken + dat ik een hekel aan ajax heb
Oh dat werkt natuurlijk niet, ik post de deelnemers wel naar ToT.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef onderjas het volgende:
Ik ben er van door, doe iemand anders maar de uitslag posten om 7 uur.
Ja thanks voor de tipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |