Goedemiddag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:34 schreef Dottey het volgende:
Goedemorgen,
* Dottey meldt zich
start PS eens op om mwater te verblijden
en dan heb je geen tijd om te PSen... maar wel om dat op fok te postenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef mista het volgende:
leuke opdracht!
jammer genoeg staat de boekhouder voor de deur...
?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Dottey het volgende:
het is ook een vrij makkelijke opdracht, die zo gepiept is..
13.30 deadline? of 14:00?
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef mwaterl het volgende:
IK BEN GESLAAAAGGDD!!!!
dat doen ze toch al zeldenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef mwaterl het volgende:
Straks kloppen al jullie paints niet meer
ik heb gestemd op.. ramt de eerste beste wagen... zie paint straksquote:
30 euro meer betaald ? afzettersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef mwaterl het volgende:
* mwaterl is weg naar het gemeentehuis en gaat straks de paints bekijken
Aanvragen of direct maar ophalen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef mwaterl het volgende:
* mwaterl is weg naar het gemeentehuis en gaat straks de paints bekijken
14:30 of toch 15:00quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Dottey het volgende:
het is ook een vrij makkelijke opdracht, die zo gepiept is..
13.30 deadline? of 14:00?
Inderdaad , dan ben ik weer degene die het veroorzaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef Dottey het volgende:
best leuk een on topic SC![]()
laat het ToT maar niet zien.....
Welpotjandikkienogantoe! Het was nog niet 'doorgekomen' en ik mot nu een hele dag wachten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Aanvragen of direct maar ophalen ?
oh .. hier duurt dat een week......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Welpotjandikkienogantoe! Het was nog niet 'doorgekomen' en ik mot nu een hele dag wachten!
Maar nu helemaal terugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou...
laatste bezoek: 1 uur, 3 minuten geleden.
hmmm :/
Gefeliciteerd!quote:
post maar vast, duurtlang volgens iedereenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar nu helemaal terug
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had de deadline om 15.00 gedaan omdat ik daarvan wist dat ik er zeker wasEen uur geleden was alleen om ff een route op te zoeken, maar FF had nog een sessie met Fok! opgeslagen
Mja, dan iemand anders gisteravond maar al een opdracht moeten posten ehquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef haakon het volgende:
[..]
post maar vast, duurtlang volgens iedereen
ja ik snap het ook wel, ben allang blij dat jij ze wílt postenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, dan iemand anders gisteravond maar al een opdracht moeten posten eh
Dus als er een plaatje word gepost s avonds om 12 uur is de deadline 3 uur s nachts.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef haakon het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel, ben allang blij dat jij ze wílt posten
is het geen idee dat nadat de geleverde foto de maximum deadline gewoon 3 uur erna is ? hooguit 4 ?
Denk je dat ik er nog eentje zal binnenkrijgen?quote:
nee, snachts telt nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus als er een plaatje word gepost s avonds om 12 uur is de deadline 3 uur s nachts.
En het zou ook niet werken, want naar wie moet jedan opsturen...
[..]
Denk je dat ik er nog eentje zal binnenkrijgen?
Ik heb geen idee of er nog mensen bezig zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |